作者: poming 時間: 2012-10-23 23:43 標題: 想問腦場仲有無D超平價既display card架? (about $100)
老人家部電腦壞左display card, (真係文書上網only)
想求其買張睇到就算, 問左一兩間最平都要三百蚊
thanks
P.S. (PCI-E display card)
作者: qcmadness 時間: 2012-10-23 23:46
1手做唔到$100
作者: poming 時間: 2012-10-23 23:49
咁唯有去新高登睇下二手啦
作者: micchan218hk 時間: 2012-10-23 23:57
之前見到新高登GT210賣$99
作者: xxx2k 時間: 2012-10-24 06:09
去新高登買2手or yahoo bid,不過太舊的貨可能唔support window 7
作者: poming 時間: 2012-10-24 20:47
會既咩?仲諗住求其買張算數tim
咁有無話邊張唔得架?
Thanks!
P.S. for Win7用
作者: xxx2k 時間: 2012-10-24 20:58
本帖最後由 xxx2k 於 2012-10-24 21:00 編輯
ati radeon 9250 or 以下都唔得,ati 上AMD.COM看
nvidia 好d, Geforce 5FX series至無, 上nvidia.com看
作者: alvinchan619 時間: 2012-10-25 15:31
有個低能既問題, 樓主塊板有冇ONBOARD DISPLAY CARD? 有的話文書應該夠用, 冇的話二手算~
作者: c30jim 時間: 2012-10-25 20:19
pm me
8800gs 吉卡
作者: billy9599394 時間: 2012-10-26 16:17
新高登:
ATI HD3850 512M HK$199
ATI HD4850 512M HK$299
作者: Giles 時間: 2012-10-26 16:40
二手區買啦

