作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 21:11 標題: 求教!請問在香港有無辦法買到EVGA嘅顯咭?
各位Ching /高手們:
小弟剛砌咗部新機,但欠顯咭未買到。我自己睇中咗EVGA GTX680 SC+ signature w/backplate 2GB嗰張顯咭。但我行遍SSP 及MK,都唔見有得賣!唔好話呢張,就連EVGA呢個牌子都唔多覺有!
我本來想直接從美國官網買/訂,但後來才發現官網唔接受美國以外嘅信用卡及必須要有美國地址才可購買!而我上網search咗兩日,都搵唔到其他網上商店有呢張顯咭有貨賣,而且好多商店亦都唔接受海外訂單。另一方面,ebxy及亞馬遜等購物網嘅個別賣家亦將貨物由原本約550美金炒到去650-700元 (crazy)!唔通真係全美國/世界都無貨賣?我只係想買張心水顯咭用姐,都唔得?!
想請教各ching/高手們,請問可否教教小弟,有何方法可以合理價錢(我當然知道如喺外國寄返香港要比郵費,所以郵費我係預咗)購得呢張顯咭呢?或呢道有無高人可以幫到我買到呢?真心求教,謝謝幫忙!
作者: hihihi2468 時間: 2012-5-9 21:15
試下託朋友買 再唔係睇下有無CHING肯割愛 我記得D個討論區都有D人用呢個牌子
作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:26
呢張既野


作者: hihihi2468 時間: 2012-5-9 21:29
WOW~哂死人咩@@
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 21:29
係呀,ching,正係呢張!請問有乜方法可以買到?幾錢?謝謝
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 21:31
同想請問ching對呢張咭有乜評價呢?值唔值得買呢?
作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:36
呢張係 GTX 680 4GB 來的

圖下此顯卡是 GTX 680 2GB
[attach]1364117[/attach]
作者: lcska02nkc 時間: 2012-5-9 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:38
平過香港行貨好多、GTX 680 2GB 公版為港銀 $3,880、OC 版為港銀 $4,025

作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:41
哇
7990 6GB 係嘛!你唔好嚇我
作者: lcska02nkc 時間: 2012-5-9 21:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 21:43
但我喺美國官網見2GB都有你4GB個樣嗰張Wo,個part no.係:02G-P4-2685-KR。
btw,你可唔可以教吓我/幫到我買到/訂到呢張咭呢?2GB或4GB都得!價錢唔係大問題!我認真的!可否幫個忙?
作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:44
但我喺美國官網見2GB都有你4GB個樣嗰張Wo,個part no.係:02G-P4-2685-KR。
btw,你可唔可以教吓我/幫到 ...
hungchaipan 發表於 2012-5-9 21:43
我呢張4GB係貨辦來之嘛!佢地送俾我玩
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 21:47
banroy高人,小弟認真的,可唔可以教吓我/幫到我買到/訂到呢張咭呢?2GB或4GB都得!價錢唔係大問題!我認真的!可否幫個忙?
作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:52
呢隻牌子既顯卡、我在美國大批落訂、唔係買幾張返來玩、每一種高階型號係預先落訂、官網未發售前我以落柯打了
你等等、之前有位師兄用另一個方法在官網買到、我搵搵、一陣再回覆你

作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 21:53
Thxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!
作者: banroy 時間: 2012-5-9 21:54
找到了、請看↓

http://www.hkepc.com/forum/redir ... 13&pid=27457983
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 22:00
謝謝,已看。但最大問題係唔係要點樣知佢幾時有貨,係官網,newegg等網站根本唔接受海外信用卡及海外地址嘅order,呢個先係難題!
作者: banroy 時間: 2012-5-9 22:02
你或且PM果位師兄問問、佢都頂左一張 EVGA GTX 690 啦

我要覺豬去、有乜唔明就PM我或這位師兄
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-9 22:09
已PM您了!
作者: andrew 時間: 2012-5-10 00:20
但保養會唔會好煩呀?
作者: davideminem 時間: 2012-5-10 00:52
睇返inno, 人做公板佢做公板, evga D野真係有心思D
作者: ironmonkey 時間: 2012-5-10 01:20
用paypal, very easy.
作者: whytam 時間: 2012-5-10 08:49
点解香港無evga口既
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 09:09
EVGA 官網唔接受paypal,而且只接受美國地址嘅訂單!連forwarding company地址都唔寄!
(NOTE: EVGA does not currently ship to PO Boxes or mail forwarding companies)
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 09:14
唉!我都想知!
我問過代理嘅漢X,佢地話唔會入貨,我話肯比錢比佢地代訂,佢地都話唔得!都唔知佢地有無心做代理!如果唔想做,不如放手比其他公司/人做好過啦!
作者: chowjerrymk 時間: 2012-5-10 11:43
When will EVGA release the 4GB version?
作者: jack0608hk 時間: 2012-5-10 11:52
問漢X...不如搵LINKE 好過啦~~
佢都會入EVGA 水貨.睇下訂唔訂到~~
作者: tiny 時間: 2012-5-10 12:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: !天之驕子! 時間: 2012-5-10 12:10
回復 26# hungchaipan
唔係代理個訂一張,廠就會比貨....知唔知咩叫MOQ?
作者: PQMZ9731 時間: 2012-5-10 12:16
聽講美國原廠保養係五年,十年,終保咁樣,
雖然一張卡你唔會用到五年,
但係漢科如果保你三年,
一黎EVGA會比壓力代理,做臭個名,
二黎漢科幫你寄兩次去美國就已經會蝕錢,
而你講緊有無心做代理哩樣野,
其中一個責任係推廣產品,
但係EVGA需唔需要做推廣?
唔做,自然唔會搵佢麻煩,
做,就唔會比貨佢,等佢甩,好似而家咁,
其實漢科做野係人係鬼一眼睇得出,
咁多年靠華碩都賺到笑,仲點會有心做,
入貨又堅係慢過人,
有得揀我真係唔想用漢科代理。
作者: ncmm 時間: 2012-5-10 13:18
你以為一間代理可以就咁訂一張vga card返黎架?
有MOQ架!
話雖我未算太喜歡E間代理,但唔好當件事去到咁簡單.
作者: winwin97 時間: 2012-5-10 16:00
CHING 請問 MOQ 係乜
作者: cw10615 時間: 2012-5-10 16:07
無知一問
EVGA 有咩咁好呢?

作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 16:18
而家講緊嘅唔係代理唔肯幫個客訂一件貨咁簡單,係漢X身爲EVGA 嘅香港代理,但係就唔入呢個牌子嘅貨返香港賣,咁佢做代理嚟做乜?
唔通ching你見過佢返過大貨嘅EVGA 顯咭或MB返香港賣?
作者: cw10615 時間: 2012-5-10 16:23
一切都係錢作怪
雖然唔知EVGA有咩好,定係人話好個個都話好
如果真係咁好咁正你估ASUS仲會唔會比條水漢科食同自己搶生意呀拿?
個人感想
作者: lazcman 時間: 2012-5-10 16:30
Minimum Order Quantity
作者: winwin97 時間: 2012-5-10 16:30
當然無知(其實係唔佑)先會問啦
未俾人窒過咩
識多少少唔係大晒㗎
作者: cw10615 時間: 2012-5-10 16:37
回復 38# winwin97
CHING 唔洗咁激既
我唔知先問姐,冇話咩大唔大哂既
作者: lazcman 時間: 2012-5-10 16:38
我都想知道EVGA有邊方面比其他牌子優勝, 用料? 支援服務? 不過見外國FORUM, 有好多玩家都係EVGA客仔...
作者: lazcman 時間: 2012-5-10 16:39
回復 38# winwin97
CHING, 人地好似唔係話你無知WOR =_=
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 16:41
Asus係台灣牌子,多數大陸做;
EVGA係美國牌子,多數美國做
就呢樣EVGA已經好過ASUS啦!重有EVGA的售後及保養條款都比ASUS好!
而我唔係話ASUS唔好,我亦無意思用ASUS同EVGA作比較,但我真係唔太同意ching你嘅觀點!如果照你咁講,漢X賣ASUS得啦,使乜賣其他牌子!唔好忘記,MSI都係好出名嘅品牌,但都係漢X代理!
我只可以講,可能台灣/大陸貨利錢較高、而美國貨則利錢少/來貨貴!所以啲短視嘅代理咪唔敢入貨囉!
作者: lazcman 時間: 2012-5-10 16:42
佢以為你話佢無知!
作者: sancianyuanna 時間: 2012-5-10 16:44
Agree
而且EVGA本身內供已經比較緊張,沒太多貨出給美國外的地方
EVGA不經代理買最好的是直接Send去美國保養又快又不用對著代理一些"師傅"的嘴臉
作者: cw10615 時間: 2012-5-10 16:45
回復 43# lazcman
MAYBE啦
IF有咩令你會錯意既
SAY句SORRY先
作者: winwin97 時間: 2012-5-10 16:48
回復 39# cw10615
誤會咗
SORRY
作者: cw10615 時間: 2012-5-10 16:48
回復 42# hungchaipan
都係一個睇法姐
商業既野 我地無法知道真相架啦
THX CHING 咁詳細既解釋先
不過始終有起事上黎
寄黎寄去都係一個問題黎
而且要TRADE 左佢都可能要UN D個價
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 16:54
同意!
不過如果代理兩隻牌子都有貨/齊貨比消費者選擇,我估好多ching都會選EVGA而唔會選ASUS!起碼我會!haha!
作者: cw10615 時間: 2012-5-10 17:08
回復 48# hungchaipan
但係到時個價極有可能同ASUS睇齊

不過話時話
咁多人想買
點解唔搞個團購出黎
問左幾多人有意
有SEND去美國果邊代理睇下受唔受我地玩麻
比你搞到我都想整返張
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 19:39
本帖最後由 hungchaipan 於 2012-5-10 19:42 編輯
我都讚成同支持搞團購!
講真丫,就算照EVGA個定價都比香港買到嘅其他牌子同級顯咭街價平!而且質素有一定保證!
不過唔知EVGA嗰邊制唔制姐!?就算佢地肯制,我諗最少都要一百幾十嘅數量佢地先會釆你!
話時話,如果真係搞團購,唔知呢道有幾多人真係有興趣會joint呢?
作者: SimonChowHK 時間: 2012-5-10 20:24
回復 50# hungchaipan
支持 +1
ching 快d去組團諮詢區開post xd
作者: banroy 時間: 2012-5-10 22:13
EVGA GTX 670 4GB 加背版出貨了

作者: Summer 時間: 2012-5-10 22:35
EVGA以前係有過行貨,但市場咁細,有幾多人會買喎

作者: kh2995 時間: 2012-5-10 23:09
深之都 唔係 有得賣 EVGA ??
作者: banroy 時間: 2012-5-10 23:16
本帖最後由 banroy 於 2012-5-10 23:17 編輯
有咩!唔通佢地平得過我
GTX 580 仲係舊款、佢地今年初賣價 5900幾喎!貴到喊
我響美國買新款 GTX 580 classified 煙烔渦輪散熱加背板都唔使咁貴、真係當我傻啦

作者: 亂舞春秋 時間: 2012-5-10 23:22
點解冇一間香港代理做到EVGA呢個品牌??
作者: asdasdhk2 時間: 2012-5-10 23:34
有信用卡就買到
一定平過所謂的港行貨...
RMA又一定快過所謂的港行貨不過自己比運費XD
作者: lbjames 時間: 2012-5-10 23:39
好奇一問, 唔睇售後服務(香港當佢冇), EVGA係咪一個好選擇?
記得之前好似有新聞話成隊evga既R&D team定OC team過左檔去sapphire
作者: gary0916 時間: 2012-5-10 23:42
只係代理做得差先冇人買姐...
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-10 23:48
好唔好真係好主觀。
但有一個客觀事實就係:EVGA嘅顯咭一直都極受全世界遊戲玩家歡迎,佢出嘅咭經常斷貨,要買到都唔係一件易事(至少我而家重未買到)。我覺得市場已經比咗呢個問題嘅答案!
作者: SEIKO 時間: 2012-5-11 00:26
回復 29# tiny
系~EVGA D野堅系好
好到有錢都買唔到
作者: kh2995 時間: 2012-5-11 00:28
CHING
我話有得賣 =/= 人地賣得平
何況你係另類 ... 普通人點同你比
正如我之前係日資公司返工 ... 叫日本同事係日本幫手買野, 寄嚟香港比我都唔洗收運費啦 ( 入公司數 )
作者: lidoracing302 時間: 2012-5-11 14:32
回復 50# hungchaipan
ching 有無後續呀?我讚成你個 idea!!
"支持 +2
ching 快d去組團諮詢區開post xd"
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-11 17:36
我睇都幾難成事,事關我提意咗兩日,呢度都只係得足足兩位ching回應有興趣!
唔通我send email同EVGA嗰邊講:「我地想團購………足足三塊顯咭!」咩
作者: cw10615 時間: 2012-5-11 19:39
回復 64# hungchaipan
你搞我都有性趣WOR
有冇預埋我先

我諗你開個POST問下人有冇興趣先
再睇下如何啦
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:12
果間野係有EVGA既卡賣、不過所有大熱門佢冇貨呢!
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:18
新款 EVGA GTX 680 4GB Classified、大概下星期末有貨啦
呢類卡係EVGA顯卡的卡皇、超頻愛好者的池中物、Classified系列顯卡均為高頻版顯卡
8PIN +8 PIN + EVbot一些極端的調整、14相PWM供電4096MB GDDR5記憶體
[attach]1365225[/attach]
作者: cw10615 時間: 2012-5-11 20:22
回復 67# banroy
CHING放毒

作者: 大喊包 時間: 2012-5-11 20:23
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:24
GTX 680 Classified←我只有留意呢類卡、其他牌子或同廠型號對我冇乜吸引
作者: paco1989 時間: 2012-5-11 20:27
我剩係想十五前係hk買到非公版670 /680
你估有無可能

作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:29
官網唔會咁快貼出黎、下星期初到啦

作者: sungcharming 時間: 2012-5-11 20:29
用來打D3 ? 應該機會不大
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:30
依家港貨680有非公啦!670我就唔知囉
作者: paco1989 時間: 2012-5-11 20:35
邊隻行貨有非公??? ssp have?? how much..
作者: paco1989 時間: 2012-5-11 20:35
bf+d3 囉...萬事俱備差張display卡一直都未開部腦sosad
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:40
影馳雙風扇 GTX 680 2GB GC 是非公版啦!
作者: paco1989 時間: 2012-5-11 20:41
係喎 岩岩上網都見到...賣緊四千六
2gb ram 既卡夠bf3 online 最高順暢嗎?
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:43
本帖最後由 banroy 於 2012-5-11 20:45 編輯
上星期我見到呢張影馳賣緊四千五銀、OC非公算抵玩
2GB 順唔順係好難講、睇你個螢幕解像度啦

作者: paco1989 時間: 2012-5-11 20:44
我見到技嘉都出左非公
想問師兄 係ssp 邊到可以睇到呢d 更多非公既卡呢?我去開正都佢剩係賣inno 好慢...
作者: banroy 時間: 2012-5-11 20:50
其實香港得三個地點有顯卡賣、灣仔電腦城、和298、旺電、SSP、來來去去得咁多、有就有冇就冇啦!
買卡玩記住一點別心急、睇清楚自己喜歡邊種牌子和型號、搜集多些資料

作者: paco1989 時間: 2012-5-11 20:53
我其實真係新手玩卡 想買680 都係想呢一兩年內都唔洗換卡 又可以襟玩bf 同d3 同27吋mon
可唔可以過多我幾招點樣去選擇一張自己岩既牌子同版本??
同埋我唔買670 反而買680 會唔會好傻? 出面好多post都撐670多過680
作者: banroy 時間: 2012-5-11 21:00
新手我見議你用 GTX 670 啦!話晒都平好多、效能可追到 GTX680、你個 LCD MON 係 1920 X1200、
GTX 670 2GB或4GB 夠晒你玩、耗電量低效能勁屬抵玩既高階顯卡

作者: paco1989 時間: 2012-5-11 21:05
新手我見議你用 GTX 670 啦!話晒都平好多、效能可追到 GTX680、你個 LCD MON 係 1920 X1200、
GTX 670 2 ...
banroy 發表於 2012-5-11 21:00
但又係未出非公
我想15號前買啊..我覺得非公唔會係15號前出到應該..~
作者: banroy 時間: 2012-5-11 21:07
呢樣我就唔知啦!或且你再等一下囉

作者: paco1989 時間: 2012-5-11 21:20
但680非公而家都抵玩既 都仲算卡皇嗎?(690除外)
非公技嘉好d 定 影馳好d呢
作者: banroy 時間: 2012-5-11 21:28
非公呢隻牌子我都唔選

玩得一張靚卡、最好就買非公ASUS和MSI、台灣顯卡最勁就係呢兩個牌子、玩厭左再放售都大把人要
作者: paco1989 時間: 2012-5-11 21:45
以你經驗
asus /msi 非公680 有咩消息?
作者: Pro_Pran 時間: 2012-5-11 21:46
師兄 msi gtx670 會唔會TF 版?
作者: banroy 時間: 2012-5-11 22:00
asus 早前出左一張非公 OC 啦!咁多仔隻牌子680、最快就係牙石、玩一張卡岩晒、搭多一張就唔好用佢囉

作者: banroy 時間: 2012-5-11 22:01
我下星期幫你問下啦!
作者: cw10615 時間: 2012-5-12 01:57
CHING 話時話 你話果張CLASSIFIED 大約幾銀
比你毒到
我成日諗住你張圖
作者: EXK 時間: 2012-5-12 10:42
回復 67# banroy
禁我下星期日
ching可以pm店名及位置嗎?
作者: lidoracing302 時間: 2012-5-12 13:31
回復 92# cw10615
me too!!之前打算整張GTX 680 4G FTW with 背版!! 依家又見到張CLASSIFIED!!跟唔上,跟唔上!!
BTW, 我都想知幾銀同8+8 pin 會唔會熱好多(供电多咗?)
作者: cw10615 時間: 2012-5-12 13:47
回復 94# lidoracing302
原來都有ching比佢毒到:)
都吾差在!等埋果幾日先再決定
作者: jackyfai 時間: 2012-5-12 15:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cw10615 時間: 2012-5-12 15:30
回復 96# jackyfai
Ching又放毒!!!
流哂口水!
返屋企再pm u仲有D野想請教你
作者: kgbpk 時間: 2012-5-12 15:33
好毒
作者: lidoracing302 時間: 2012-5-12 16:19
頂!流口水ing
作者: hungchaipan 時間: 2012-5-12 16:23
好毒呀ching!
想問吓你係咪自己訂返香港?同埋可否透露吓經邊間公司訂,佢地肯寄嚟香港?定係有其他方法/途徑呢?

