作者: tererncehei 時間: 2011-11-19 17:57 標題: 呢個LIST玩BF3.....
呢個LIST玩BF3,最高可以開到乜?中?咩解析度最好?
[CPU] Intel Core i3 2100 HK$ 919
[RAM] Kingston DDR-3 1333MHz 4G Ram HK$ 168
[MB] ASRock H61M/U3S3 USB3.0 SATA3 M.ATX M/B 全固態電容 [B3 Stepping] HK$ 580
[Display] MSI微星 DI-R6850CP HD6850 Cyclone 1G GDDR5 Power Edition/OC
[P.S] Corsair CX500 V2 — 80 PLUS® Certified Power Supply.$400
作者: mgchat 時間: 2011-11-19 17:59
睇下個MON幾大
如果1080P我諗64人場中高 或中吧
作者: tererncehei 時間: 2011-11-19 18:21
19吋呀!
作者: 只是新手 時間: 2011-11-19 18:25
本帖最後由 只是新手 於 2011-11-19 18:28 編輯
開到高.
我同你差唔多d野,
只係粒u係唔同咁解
作者: mgchat 時間: 2011-11-19 18:25
玩到中高啦,可能64人場多爆炸/特效會降FPS
作者: tererncehei 時間: 2011-11-19 18:31
你係4核U?雙核係咪會慢過4核好多??=.=
作者: tererncehei 時間: 2011-11-19 18:32
1920X1080?全中高?
作者: 只是新手 時間: 2011-11-19 18:34
bf3黎講i3都夠推:$
作者: newbiebie 時間: 2011-11-19 18:53
建議比多1XX大元上6870,咁就開全 high level setting 都無問題
作者: tererncehei 時間: 2011-11-19 18:59
砌左啦..6870就可以開全高?=.=
作者: newbiebie 時間: 2011-11-19 19:03
why not?

作者: ddb493 時間: 2011-11-19 19:16
作者: kazenorin 時間: 2011-11-19 19:56
64人 online 未必
作者: tererncehei 時間: 2011-11-19 20:15
我都怕會LAG機...
作者: kazenorin 時間: 2011-11-19 20:33
如果部機係轉 Online 玩 BF3 既話,
我令願買粒廢 d 既 4核 都唔買快速雙核...
反正已知 BF3 起碼支援 4核 ...
最差既情況4核都唔會比雙核慢
作者: pupupusher 時間: 2011-11-19 20:43
其實仲要睇你要求幾順
我用緊6850, 1080P 64人埸 4X FPS我頂唔順, 所以玩全LOW
作者: 只是新手 時間: 2011-11-19 21:14
偽速龍631 a_a"
極平4核.
作者: kazenorin 時間: 2011-11-19 21:47
邊粒 u?
作者: ProjectZ 時間: 2011-11-19 21:58
本帖最後由 ProjectZ 於 2022-6-12 17:11 編輯
Del......
作者: kiu363 時間: 2011-11-20 12:27
I3已經唔得了
作者: alexalex731 時間: 2011-11-20 12:31
i3一般玩BF3幾夠用
作者: 車道士 時間: 2011-11-20 13:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sandalshk 時間: 2011-11-20 14:19
點都好...買多條4gb ram
作者: Lovecloud 時間: 2011-11-20 16:38
同上, 小弟I5, 8G, 5850都開到HIGH, 夠用了
作者: alexalex731 時間: 2011-11-20 16:39
i5>i3
8G>4GB
5850>6850
作者: hoki1984 時間: 2011-11-20 16:48
一定夠用啦
作者: tererncehei 時間: 2011-11-20 19:10
已經砌左啦..冇錢上I5...希望I3夠推啦~
作者: TOMMY6041 時間: 2011-11-20 20:44
Kingston RAM
ASRock MB
作者: kazenorin 時間: 2011-11-20 22:59
560 Ti
作者: kazenorin 時間: 2011-11-20 23:00
一般係唔係唔包括 64人 Online 大地圖?
作者: alexalex731 時間: 2011-11-20 23:01
唔包括
作者: pupupusher 時間: 2011-11-21 04:06
回復 18# kazenorin
I5 2500K
作者: kenndy2002 時間: 2011-11-21 05:02
回復 32# pupupusher
我都係I5 2500 不過用560 TI
行ALL HIGH 玩64 人場都好順
不過就成日彈GAME
作者: kazenorin 時間: 2011-11-21 08:58
回復 pupupusher
我都係I5 2500 不過用560 TI
行ALL HIGH 玩64 人場都好順
不過就成日彈GAME ...
kenndy2002 發表於 2011-11-21 05:02
始終 560 Ti 高 6850 成兩個 Grade
作者: alexalex731 時間: 2011-11-21 11:04
當佢1個半啦
話晒係6950之下
作者: monarchy_empero 時間: 2011-11-21 15:37
邊個點lz去買I3平台...
I3唔係唔打得機..但效能就.....
作者: yoyo348 時間: 2011-11-21 18:54
如果你用$1000 買 cpu , 買 960T 或 955 BE , 如果你筆直$1700 就 2500k 啦
作者: pupupusher 時間: 2011-11-21 19:41
回復 pupupusher
我都係I5 2500 不過用560 TI
行ALL HIGH 玩64 人場都好順
不過就成日彈GAME ...
kenndy2002 發表於 2011-11-21 05:02
有無試過校番MEDIUM / LOW 仲會唔會彈?
作者: pupupusher 時間: 2011-11-21 19:42
係囉, DOUBLE價錢, 6850都出左年幾啦
作者: 只是新手 時間: 2011-11-21 19:47
n記貴卡先會咁
作者: alexalex731 時間: 2011-11-21 19:48
冇DOUBLE~

