Board logo

標題: 呢個LIST玩BF3..... [打印本頁]

作者: tererncehei    時間: 2011-11-19 17:57     標題: 呢個LIST玩BF3.....

呢個LIST玩BF3,最高可以開到乜?中?咩解析度最好?
[CPU] Intel Core i3 2100 HK$ 919
[RAM] Kingston DDR-3 1333MHz 4G Ram HK$ 168
[MB] ASRock H61M/U3S3 USB3.0 SATA3 M.ATX M/B 全固態電容 [B3 Stepping] HK$ 580
[Display] MSI微星 DI-R6850CP HD6850 Cyclone 1G GDDR5 Power Edition/OC
[P.S] Corsair CX500 V2 — 80 PLUS® Certified Power Supply.$400
作者: mgchat    時間: 2011-11-19 17:59

睇下個MON幾大
如果1080P我諗64人場中高 或中吧
作者: tererncehei    時間: 2011-11-19 18:21

睇下個MON幾大
如果1080P我諗64人場中高 或中吧
mgchat 發表於 2011-11-19 17:59



    19吋呀!
作者: 只是新手    時間: 2011-11-19 18:25

本帖最後由 只是新手 於 2011-11-19 18:28 編輯
19吋呀!
tererncehei 發表於 2011-11-19 18:21



    開到高.
我同你差唔多d野,
只係粒u係唔同咁解
作者: mgchat    時間: 2011-11-19 18:25

19吋呀!
tererncehei 發表於 2011-11-19 18:21

玩到中高啦,可能64人場多爆炸/特效會降FPS
作者: tererncehei    時間: 2011-11-19 18:31

開到高.
我同你差唔多d野,
只係粒u係唔同咁解
只是新手 發表於 2011-11-19 18:25

你係4核U?雙核係咪會慢過4核好多??=.=
作者: tererncehei    時間: 2011-11-19 18:32

玩到中高啦,可能64人場多爆炸/特效會降FPS
mgchat 發表於 2011-11-19 18:25


1920X1080?全中高?
作者: 只是新手    時間: 2011-11-19 18:34

你係4核U?雙核係咪會慢過4核好多??=.=
tererncehei 發表於 2011-11-19 18:31



    bf3黎講i3都夠推:$
作者: newbiebie    時間: 2011-11-19 18:53

建議比多1XX大元上6870,咁就開全 high level setting 都無問題
作者: tererncehei    時間: 2011-11-19 18:59

建議比多1XX大元上6870,咁就開全 high level setting 都無問題
newbiebie 發表於 2011-11-19 18:53



   砌左啦..6870就可以開全高?=.=
作者: newbiebie    時間: 2011-11-19 19:03

砌左啦..6870就可以開全高?=.=
tererncehei 發表於 2011-11-19 18:59


why not?

作者: ddb493    時間: 2011-11-19 19:16

BF 3 用4核會較順
作者: kazenorin    時間: 2011-11-19 19:56

bf3黎講i3都夠推:$
只是新手 發表於 2011-11-19 18:34



64人 online 未必
作者: tererncehei    時間: 2011-11-19 20:15

64人 online 未必
kazenorin 發表於 2011-11-19 19:56



   我都怕會LAG機...
作者: kazenorin    時間: 2011-11-19 20:33

我都怕會LAG機...
tererncehei 發表於 2011-11-19 20:15


如果部機係轉 Online 玩 BF3 既話,
我令願買粒廢 d 既 4核 都唔買快速雙核...

反正已知 BF3 起碼支援 4核 ...
最差既情況4核都唔會比雙核慢
作者: pupupusher    時間: 2011-11-19 20:43

其實仲要睇你要求幾順
我用緊6850, 1080P 64人埸 4X  FPS我頂唔順, 所以玩全LOW
作者: 只是新手    時間: 2011-11-19 21:14

如果部機係轉 Online 玩 BF3 既話,
我令願買粒廢 d 既 4核 都唔買快速雙核...

反正已知 BF3 起碼支援 4 ...
kazenorin 發表於 2011-11-19 20:33



    偽速龍631 a_a"
極平4核.
作者: kazenorin    時間: 2011-11-19 21:47

其實仲要睇你要求幾順
我用緊6850, 1080P 64人埸 4X  FPS我頂唔順, 所以玩全LOW
pupupusher 發表於 2011-11-19 20:43



邊粒 u?
作者: ProjectZ    時間: 2011-11-19 21:58

本帖最後由 ProjectZ 於 2022-6-12 17:11 編輯

Del......
作者: kiu363    時間: 2011-11-20 12:27

I3已經唔得了
作者: alexalex731    時間: 2011-11-20 12:31

I3已經唔得了
kiu363 發表於 2011-11-20 12:27

i3一般玩BF3幾夠用
作者: 車道士    時間: 2011-11-20 13:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sandalshk    時間: 2011-11-20 14:19

點都好...買多條4gb ram
作者: Lovecloud    時間: 2011-11-20 16:38

同上, 小弟I5, 8G, 5850都開到HIGH, 夠用了
作者: alexalex731    時間: 2011-11-20 16:39

同上, 小弟I5, 8G, 5850都開到HIGH, 夠用了
Lovecloud 發表於 2011-11-20 16:38

i5>i3
8G>4GB
5850>6850
作者: hoki1984    時間: 2011-11-20 16:48

一定夠用啦
作者: tererncehei    時間: 2011-11-20 19:10

已經砌左啦..冇錢上I5...希望I3夠推啦~
作者: TOMMY6041    時間: 2011-11-20 20:44

Kingston RAM

ASRock MB
作者: kazenorin    時間: 2011-11-20 22:59

我到係 i3 2100,螢幕 1440x900
買邊張 n 卡性價比高呢?
ProjectZ 發表於 2011-11-19 21:58



560 Ti
作者: kazenorin    時間: 2011-11-20 23:00

i3一般玩BF3幾夠用
alexalex731 發表於 2011-11-20 12:31



一般係唔係唔包括 64人 Online 大地圖?
作者: alexalex731    時間: 2011-11-20 23:01

一般係唔係唔包括 64人 Online 大地圖?
kazenorin 發表於 2011-11-20 23:00

唔包括
作者: pupupusher    時間: 2011-11-21 04:06

回復 18# kazenorin
I5 2500K
作者: kenndy2002    時間: 2011-11-21 05:02

回復 32# pupupusher

我都係I5 2500 不過用560 TI
行ALL HIGH 玩64 人場都好順
不過就成日彈GAME
作者: kazenorin    時間: 2011-11-21 08:58

回復  pupupusher

我都係I5 2500 不過用560 TI
行ALL HIGH 玩64 人場都好順
不過就成日彈GAME ...
kenndy2002 發表於 2011-11-21 05:02



始終 560 Ti 高 6850 成兩個 Grade
作者: alexalex731    時間: 2011-11-21 11:04

始終 560 Ti 高 6850 成兩個 Grade
kazenorin 發表於 2011-11-21 08:58

當佢1個半啦
話晒係6950之下
作者: monarchy_empero    時間: 2011-11-21 15:37

邊個點lz去買I3平台...
I3唔係唔打得機..但效能就.....
作者: yoyo348    時間: 2011-11-21 18:54

如果你用$1000 買 cpu , 買 960T 或 955 BE , 如果你筆直$1700 就 2500k 啦
作者: pupupusher    時間: 2011-11-21 19:41

回復  pupupusher

我都係I5 2500 不過用560 TI
行ALL HIGH 玩64 人場都好順
不過就成日彈GAME ...
kenndy2002 發表於 2011-11-21 05:02

有無試過校番MEDIUM / LOW 仲會唔會彈?
作者: pupupusher    時間: 2011-11-21 19:42

始終 560 Ti 高 6850 成兩個 Grade
kazenorin 發表於 2011-11-21 08:58

係囉, DOUBLE價錢, 6850都出左年幾啦
作者: 只是新手    時間: 2011-11-21 19:47

係囉, DOUBLE價錢, 6850都出左年幾啦
pupupusher 發表於 2011-11-21 19:42



    n記貴卡先會咁
作者: alexalex731    時間: 2011-11-21 19:48

係囉, DOUBLE價錢, 6850都出左年幾啦
pupupusher 發表於 2011-11-21 19:42

冇DOUBLE~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2