Board logo

標題: [操作疑難] GTX560 TI 行 SLI,玩BF3狂當機~~~HELP [打印本頁]

作者: zen323    時間: 2011-10-27 13:45     標題: GTX560 TI 行 SLI,玩BF3狂當機~~~HELP

之前用黎玩BC2時,用特效全高都冇事嫁
點解一玩BF3就不停死機,玩多人同單機都係一樣
要開到中等特效/停用SLI,先可以玩耐一陣先HANG機
試過用msi afterburner睇睇溫度
都係75度左右,但係就見到死機前1同2號卡,使用率一張99%同一張100%
有冇CHING幫幫手,睇睇咩事
用緊I7 2600K
ASUS P8P67 PRO
GTX560 TI SLI
8G RAM
CORSAIR 850W
作者: bencpu    時間: 2011-10-27 14:32

this might not not a display card issue, since many players reported crashing problem on battlelog.
i also encountered crash if i use driver 280.xx
作者: onizuka2070    時間: 2011-10-27 14:53

i thought it maybe the driver compatibility problem.
Current CCC can't support BF3 very well.
Just my point
作者: zen323    時間: 2011-10-27 15:07

但我試過重裝之前275driver,都係會當機
作者: s    時間: 2011-10-27 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zen323    時間: 2011-10-27 19:23

回復 5# s


    唔該CHING先,收工番去試試
唔知係咪OC版既卡,預超得太勁
作者: kmanso    時間: 2011-10-28 10:30

之前用黎玩BC2時,用特效全高都冇事嫁
點解一玩BF3就不停死機,玩多人同單機都係一樣
要開到中等特效/停用SLI ...
zen323 發表於 2011-10-27 13:45


想問你個2張 560ti 係咪 GA 560TI OC
作者: joshuakit    時間: 2011-10-28 10:42

如果冇估錯你係咪用緊gigabyte既560TI呢?

如果係既話就恭喜你
原因係gigabyte佢bios預設電壓過低,令到行DX11既game有困難
必需要update vga bios先可以唔彈game
作者: zen323    時間: 2011-10-28 16:05

回復 7# kmanso


    用緊GIGA 560 TI OC
作者: zen323    時間: 2011-10-28 16:09

回復 8# joshuakit


    原來真係唔夠電,而家SET番高就冇事啦
即刻試試特效SET到最高黎玩一陣,有時大煙都會好LAG
而家都係SET番高算啦
作者: zen323    時間: 2011-10-28 16:10

回復 5# s


    THX,CHING
原來真係唔夠電
作者: love19901109    時間: 2011-10-28 16:17

回復 11# zen323
850W點會唔夠電? 你用HX850?SLI都食唔到800W 喎
作者: zen323    時間: 2011-10-28 16:23

回復 12# love19901109


    CHING,唔關隻牛事呀
係張卡最低電壓我之前搞過黎,而家SET番高D就冇事啦
作者: kmanso    時間: 2011-10-28 16:24

回復  s


    THX,CHING
原來真係唔夠電
zen323 發表於 2011-10-28 16:10


呀師兄! 你所講既唔夠電...??  係cpu or display咭
作者: zen323    時間: 2011-10-28 16:29

回復 14# kmanso


    display咭...............
作者: love19901109    時間: 2011-10-28 16:31

回復 15# zen323
嚇死我-,-  其實Display 卡既電對溫度好小影響   因為我用GTX480 出名熱   加左2格電都冇升到溫度
作者: zen323    時間: 2011-10-28 16:47

回復 16# love19901109


    CHING你既意思係咪加多D電,張卡都唔會熱好多
預多D好過岩岩好夠呀
作者: love19901109    時間: 2011-10-28 16:49

回復 17# zen323
通過都系一格格既... 呢格唔岩電咪加一格   燒到佢唔會花畫/死機 就最好
燒機通常會熱過打機 特別Furmark 唔可以燒太耐
作者: hkitsewh    時間: 2011-10-28 17:02

我都係用Gigabyte既560TI(GV-N560OC-1GI)
請問如何提高Display Card電壓?
作者: kmanso    時間: 2011-10-28 17:04

回復  love19901109


    CHING你既意思係咪加多D電,張卡都唔會熱好多
預多D好過岩岩好夠呀 ...
zen323 發表於 2011-10-28 16:47


師兄 你而家display用幾多電壓??
作者: 紫楓鈴    時間: 2011-10-28 17:06

師兄 你而家display用幾多電壓??
kmanso 發表於 2011-10-28 17:04



    我有朋友都係用呢張卡.. 玩bf3 都係彈~_~

朋友可吾可以教下我地點調個供電上去?
作者: zen323    時間: 2011-10-28 17:42

本帖最後由 zen323 於 2011-10-28 17:47 編輯

回復 19# hkitsewh


    我用緊msi afterburner
作者: zen323    時間: 2011-10-28 17:48

回復 20# kmanso


    冇記錯既話1.4左右
作者: zen323    時間: 2011-10-28 17:58

回復 21# 紫楓鈴


    DL左個msi afterburner先,再係SETTING到勾左個調電壓個野
再出番去就可以加電啦,千奇唔好一下就加咁多,會燒卡嫁
先加2格電,再試下燒機/打機,之後冇再當機就成功了
本人都係新手,有錯請高手再指點一下
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-28 18:01

我搭單一問, bios 原本係F21, 而家flash左F22,  電壓係咪已經加左?
另外好似有個係F3十幾, flash 呢個得唔得, 我驚flash 完後, 會hang
作者: 紫楓鈴    時間: 2011-10-28 18:14

回復  紫楓鈴


    DL左個msi afterburner先,再係SETTING到勾左個調電壓個野
再出番去就可以加電啦,千奇 ...
zen323 發表於 2011-10-28 17:58



    thanks, ching
今晚叫我朋友試下先 ^^
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-28 18:20

回復  紫楓鈴


    DL左個msi afterburner先,再係SETTING到勾左個調電壓個野
再出番去就可以加電啦,千奇 ...
zen323 發表於 2011-10-28 17:58


Ching , 係咪加左之後, 完全無彈?
作者: zen323    時間: 2011-10-28 18:50

回復 27# maurice2k25


    我未加電之前要降到中效先玩到一陣,琴晚開到最高效黎玩,幾個鐘都冇死機
作者: s    時間: 2011-10-28 19:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2011-10-28 19:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joshuakit    時間: 2011-10-28 20:23

回復  joshuakit


    原來真係唔夠電,而家SET番高就冇事啦
即刻試試特效SET到最高黎玩一陣,有時大煙都會 ...
zen323 發表於 2011-10-28 16:09


CHING 請教一下點SET高佢
因為我驚裝新既VGA BIOS會死卡
求教
作者: zen323    時間: 2011-10-28 21:18

回復 31# joshuakit


     DL左個msi afterburner先,裝好再係SETTING到勾左個可調電壓個野
再出番去就可以加電啦,千奇唔好一下就加咁多,會燒卡嫁
先加2格電,再試下燒機/打機,之後冇再當機就成功了
本人都係新手,有錯請高手再指點一下
作者: zen323    時間: 2011-10-28 21:21

回復 31# joshuakit


     CHING你果張係咪OC版黎?
作者: joshuakit    時間: 2011-10-28 21:42

回復  joshuakit


     CHING你果張係咪OC版黎?
zen323 發表於 2011-10-28 21:21



    我個張係gigabyte gv-n560oc-1gi
作者: zen323    時間: 2011-10-28 21:44

回復 34# joshuakit


    IC,你又係黑屏HANG機定咩事?
作者: joshuakit    時間: 2011-10-28 21:45

回復  joshuakit


    IC,你又係黑屏HANG機定咩事?
zen323 發表於 2011-10-28 21:44



    黑mon之後話驅動程式停用

我想問下咩叫 唔好一下一下咁加?
作者: joshuakit    時間: 2011-10-28 21:46

我記得加到1.037就已經夠

而家D 560ti display卡得0.95V
作者: zen323    時間: 2011-10-28 21:54

回復 36# joshuakit


    邊到有講唔好一下一下咁加?
但係你又話驅動程式停用,會唔會唔關電事
作者: joshuakit    時間: 2011-10-28 22:03

回復  joshuakit


    邊到有講唔好一下一下咁加?
但係你又話驅動程式停用,會唔會唔關電事 ...
zen323 發表於 2011-10-28 21:54

我估應該差唔多
我想問下你加到幾多mV

一下一下咁加←呢句我睇錯野,sorry
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-28 22:43

如果而家電壓係咁多, 調到幾多係安全?


作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-28 22:45

回復 10# zen323

樓主我行一張560ti ja 不過msi 個超頻軟件唔係好識用.....
能cap圖一下嗎?因小弟唔多超頻=.=
作者: zen323    時間: 2011-10-28 22:59

回復 40# maurice2k25


    安全起見去到1075到好啦
作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-28 23:02

本帖最後由 渡邊樹 於 2011-10-28 23:08 編輯

回復 42# zen323
去到1075 n 記話個driver 唔得...驅動程式停止~
作者: zen323    時間: 2011-10-28 23:15

回復 43# 渡邊樹


    你裝左個msi afterburner未?
去到邊到唔明?其實裝好左之後,去SETTING到第一項都勾晒佢
之後確定左,就可以係MSI個面板到第一項CORE VOLTAGE一格一格咁加上去黎試
當你加好左,按下邊個Apply,再SAVE係1到,就OK晒
作者: joshuakit    時間: 2011-10-29 00:02

如果而家電壓係咁多, 調到幾多係安全?
maurice2k25 發表於 2011-10-28 22:43



    我上游俠網到話1.037V(即係1037mv),就可以好順咁運行
作者: joshuakit    時間: 2011-10-29 00:29

回復 44# zen323


    我想問下,係咪要開左隻軟件先超到頻?
即係開game之前就要開隻軟件?

同埋想問下,我鎖返佢個時係咪變返默認電壓?
即係原本0.95V,超到1.050V,鎖返自動變返0.95V?
作者: AT88    時間: 2011-10-29 00:41

本帖最後由 AT88 於 2011-10-29 00:45 編輯
回復  zen323
我想問下,係咪要開左隻軟件先超到頻?  <---answer: Yes
即係開game之前就要開隻軟件?  <---answer: Yes


同埋想問下,我鎖返佢個時係咪變返默認電壓?  <--試下迷知囉.
即係原本0.95V,超到1.050V,鎖返自動變返0.95V? <--用 HWMonitor 軟件可睇到GPU電壓.
joshuakit 發表於 2011-10-29 00:29

zen323 已經OFFLINE.
作者: joshuakit    時間: 2011-10-29 00:45

zen323 已經OFFLINE.
AT88 發表於 2011-10-29 00:41



    最後個2條我想確定一下ching係咪同我一樣情況
因為我係GPU-Z睇到熄左軟件之後變返0.95V

THX AT88 Ching解答我問題
作者: AT88    時間: 2011-10-29 00:47

本帖最後由 AT88 於 2011-10-29 00:49 編輯
最後個2條我想確定一下ching係咪同我一樣情況
因為我係GPU-Z睇到熄左軟件之後變返0.95V

THX AT88 C ...
joshuakit 發表於 2011-10-29 00:45

You are welcome. 要超頻既話, 係要開左MSI Afterburner先得嫁.  祝你打BF3愉快.
作者: joshuakit    時間: 2011-10-29 09:46

You are welcome. 要超頻既話, 係要開左MSI Afterburner先得嫁.  祝你打BF3愉快.  ...
AT88 發表於 2011-10-29 00:47



    多謝Ching
尋日玩左幾粒鐘都未彈

今日試下開全效睇下點情況XD
作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-29 10:01

係  SETTING 剔哂 d 野....
去返voltage 較到1037 係gpu-z 無變過...
作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-29 10:06

有冇師兄行一張 giga 既 560ti oc 版既電壓數字可參考????
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-29 11:39

係  SETTING 剔哂 d 野....
去返voltage 較到1037 係gpu-z 無變過...
渡邊樹 發表於 2011-10-29 10:01


我同你一樣, 係burner 都set1037 , 開住HWMonitor 睇,都會跳黎跳去, 一時0.95V, 一時1.05V
不過而家玩到, 就費時理
作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-29 11:43

回復 53# maurice2k25

你開高定中效?我更新左display bios 就中效唔彈....
我想開高效咋但都係彈><
作者: kmanso    時間: 2011-10-29 12:00

有冇師兄行一張 giga 既 560ti oc 版既電壓數字可參考????
渡邊樹 發表於 2011-10-29 10:06


我set左 1.025v 冇再彈game喇
終於可以集中戰鬥追返d官階  我d fd 都去到LV12-20
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-29 12:01

回復 54# 渡邊樹


    我自動的, 應該係高, 而家玩半個小時都無彈game
作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-29 12:05

大家都係用msi 果個軟件較?
小弟愚昧...點較都係彈=.=
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-29 12:08

你都係update 左bios 先, 再set 電壓先
我update之後, 暫時hang 過1次, 但起碼都叫玩到
作者: 渡邊樹    時間: 2011-10-29 12:12

回復 58# maurice2k25


無論n記driver...display 同低板bios 都係最新更新了.........
作者: maurice2k25    時間: 2011-10-29 12:24

再set 低D GPU 個core law, D人話得, 如果都唔得, 去代理換卡
作者: kmanso    時間: 2011-10-29 12:31

大家都係用msi 果個軟件較?
小弟愚昧...點較都係彈=.=
渡邊樹 發表於 2011-10-29 12:05


我係MSI Afterburner....你set完有冇按套用呀??
同埋set完睇到右邊個表 電壓個度只係跳上一下 跟住會落返0.95v 因為你行緊2d gpu low loading
但行3d佢會升返上去你set個位
重有set完唔一定要每次都開住 你係左邊個表最低個度按save之後選1-5其中一個
再係下d個方格勾選佢 以後boot入windows佢會背後load個seting
作者: gdmwh    時間: 2011-10-29 13:39

I also encountered this problem. In my case, it is about RAM. Take off and clean them.
作者: AT88    時間: 2011-10-29 13:49

多謝Ching
尋日玩左幾粒鐘都未彈

今日試下開全效睇下點情況XD
joshuakit 發表於 2011-10-29 09:46

其實, 你應該多謝 zen323師兄既指教.  我只不過係多咀答下你既問題姐.
作者: dragonraja52    時間: 2011-10-30 19:05

回復  maurice2k25


無論n記driver...display 同低板bios 都係最新更新了.........
渡邊樹 發表於 2011-10-29 12:12

不如試下較到800Mhz 唔好郁電壓
作者: louis10022hk    時間: 2011-10-30 19:13

我張GIGABYTE唔俾我UPDATE BIOS?
我明明冇揀錯MODEL佢都係話我唔岩唔俾更新...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2