作者: olive 時間: 2011-6-25 11:19 標題: 我張8800GT前日壽終,想問下應該買張咩卡替代?條件如下
因為我部電腦係5年前嘅945P底板+PentiumD930 (3GMhz),電源係375W,所以,都唔值得買咩高端卡,平平地買番張拍得住8800GT/512M嘅就算數。講真自從3年前買咗8800之後都冇咩關注顯示卡,所以上來請各位C hing俾d意見!
我諗500咁上下,唔想買二手,另外用電一定唔可以超過我隻牛嘅負荷。
仲有,我中意N家,唔中意A家,呢個係個人喜好。
我有留意GT520,budget fit,不過似乎性能麻麻,但我唔知同8800比,邊個會好d?
我個mon係24'' 行1920×1200。
作者: Jamesbond007 時間: 2011-6-25 11:23
如果你喜歡 Nvidia,以你的預算而言,我認為 GT430 應該是較適合你了,至少表現比 GT520 應該肯定較好。
作者: olive 時間: 2011-6-25 12:13
440大約幾錢呢?
作者: wilsonkf 時間: 2011-6-25 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xc63774174 時間: 2011-6-25 15:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 說不出的話 時間: 2011-6-25 16:29
玩520好過
作者: kazenorin 時間: 2011-6-25 18:03
本帖最後由 kazenorin 於 2011-6-25 18:05 編輯
點解?


不論 C/P 還是效能 430 都好過 520 喎
8800GT, 最接近的應該是 440 (OEM版) 吧?
不過呢個價位既 n卡... 唔多抵玩...
作者: oscarlam 時間: 2011-6-25 18:30
$699可以買到GTS 450
$500買N卡真係冇計,只可以買D唔抵卡
作者: a24497070 時間: 2011-6-25 18:48
買張5750 $599
作者: ile123hk 時間: 2011-6-25 19:40
人地都話明要n卡你仲講5750...
作者: waiwa1a__a 時間: 2011-6-25 20:04
做咩要買N卡先= =
作者: a24497070 時間: 2011-6-25 20:28
已家N卡又貴又廢
作者: EllisHui 時間: 2011-6-25 21:01
點菜係客人自由 人地要食粥你硬要上炒飯

作者: wwwhkntman 時間: 2011-6-25 22:15
本帖最後由 wwwhkntman 於 2011-6-25 22:17 編輯
樓主,預算只有500,要和8800GT差不多效能,又不要二手,又指定N卡
只可以說三個字
無~可~能~
最接近應該只能夠買到240 512M D5,效能和9600GT差不多
順便一提效能8800GT=9800GT>9600GT
作者: xc63774174 時間: 2011-6-25 22:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ming94816 時間: 2011-6-25 22:52
500既n卡冇張比得上8800GT
除非你搵到D鋪重有9800gt果D賣啦
作者: wikiwiki 時間: 2011-6-25 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a24497070 時間: 2011-6-26 00:36
我只是比建意姐$500內要買一張勁過8800GT無可能
我覺得N卡8系之後D後已經無咩進步
作者: tbpatrick 時間: 2011-6-26 02:06
我都用緊舊咭
9800gt
近年好似好多舊瓶新酒改個名就當新咭
睇完成個setting好似仲差過張舊咭咁
結果好多時好似upgrade變downgrade咁...
a廠同n廠都係...
作者: 2005334c 時間: 2011-6-26 08:12
比多小小上GTS450吧...唔係好難滿足你咁多個願望

作者: a24497070 時間: 2011-6-26 08:51
就係當人白癡加多幾條綫提高核心時脈又話新卡
作者: a24497070 時間: 2011-6-26 08:52
$799 260 好過
作者: olive 時間: 2011-6-26 12:23
GTS250唔得ar,我個牛都頂唔順~
作者: olive 時間: 2011-6-26 12:43
本帖最後由 olive 於 2011-6-26 12:44 編輯
450要成900~我部5年幾嘅舊機係未真係仲值得咁多投資~~~
作者: DoraemonKing 時間: 2011-6-26 14:18
唔好以為
過左幾年
D低階卡會強得過以前D高階卡
NVIDIA唔會咁益你
BUDGET唔夠 只會UPGRADE變DOWNGRADE
作者: olive 時間: 2011-6-26 15:13
唔好以為
過左幾年
D低階卡會強得過以前D高階卡
NVIDIA唔會咁益你
BUDGET唔夠 只會UPGRADE變DOWNGRADE ...
DoraemonKing 發表於 2011-6-26 14:18
係咁我不如唔買喇,7300LE用住先~
作者: olive 時間: 2011-6-27 10:52
push push
作者: uwantwant 時間: 2011-6-27 11:53
9800GT GREEN 同8800GT 一樣, 仲要唔使插電.
作者: olive 時間: 2011-6-27 15:08
幾錢?
作者: FabreKC 時間: 2011-6-27 16:31
回復 18# a24497070
只係N卡係低階唔給力
作者: FabreKC 時間: 2011-6-27 16:33
回復 29# uwantwant
仲有咩:funk:
作者: uwantwant 時間: 2011-6-27 17:07
CUT* 應該有掛, 出名多鬼鼠野
作者: mikeq6648 時間: 2011-6-28 02:27
好在我無賣左張Galaxy9600GSO!!擺埋一邊好過!!其實果代D N card 唔差!!
作者: olive 時間: 2011-6-28 09:41
壞卡有冇人收?
作者: kakamonster 時間: 2011-6-28 14:50
8800GT 到了今時今日打機仲好夠力....
GT_ 2,3,4,5 系列開始衰落,一代衰過一代
睇下 cut* 有冇平貨執吧啦~
作者: billy555 時間: 2011-6-28 14:56
咩卡咩卡???
作者: TELNUM 時間: 2011-6-28 19:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: outdate怪魔 時間: 2011-6-29 18:01
我張8800GT又係死左, 冇畫面, 1長3短, 千元價位有咩揀??
作者: YO 時間: 2011-6-29 19:03
本帖最後由 YO 於 2011-6-29 19:24 編輯
我都用緊9800GT ,, 幾年前買$900,, E家比$900 買張CARD.... 都只係快DD.... 最後都係有得佢.....
我想買張 A CARD ,, 張98GT 用黎行PHYX ,,, 不過好似好食電咁....

