Board logo

標題: 我張8800GT前日壽終,想問下應該買張咩卡替代?條件如下 [打印本頁]

作者: olive    時間: 2011-6-25 11:19     標題: 我張8800GT前日壽終,想問下應該買張咩卡替代?條件如下

因為我部電腦係5年前嘅945P底板+PentiumD930 (3GMhz),電源係375W,所以,都唔值得買咩高端卡,平平地買番張拍得住8800GT/512M嘅就算數。講真自從3年前買咗8800之後都冇咩關注顯示卡,所以上來請各位C hing俾d意見!
我諗500咁上下,唔想買二手,另外用電一定唔可以超過我隻牛嘅負荷。
仲有,我中意N家,唔中意A家,呢個係個人喜好。
我有留意GT520,budget fit,不過似乎性能麻麻,但我唔知同8800比,邊個會好d?
我個mon係24'' 行1920×1200。
作者: Jamesbond007    時間: 2011-6-25 11:23

如果你喜歡 Nvidia,以你的預算而言,我認為 GT430 應該是較適合你了,至少表現比 GT520 應該肯定較好。
作者: olive    時間: 2011-6-25 12:13

440大約幾錢呢?
作者: wilsonkf    時間: 2011-6-25 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xc63774174    時間: 2011-6-25 15:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 說不出的話    時間: 2011-6-25 16:29

玩520好過
作者: kazenorin    時間: 2011-6-25 18:03

本帖最後由 kazenorin 於 2011-6-25 18:05 編輯
玩520好過
說不出的話 發表於 2011-6-25 16:29



    點解?


不論 C/P 還是效能 430 都好過 520 喎

8800GT, 最接近的應該是 440 (OEM版) 吧?

不過呢個價位既 n卡... 唔多抵玩...
作者: oscarlam    時間: 2011-6-25 18:30

$699可以買到GTS 450
$500買N卡真係冇計,只可以買D唔抵卡
作者: a24497070    時間: 2011-6-25 18:48

買張5750 $599
作者: ile123hk    時間: 2011-6-25 19:40

買張5750 $599
a24497070 發表於 2011-6-25 18:48


人地都話明要n卡你仲講5750...
作者: waiwa1a__a    時間: 2011-6-25 20:04

做咩要買N卡先= =
作者: a24497070    時間: 2011-6-25 20:28

人地都話明要n卡你仲講5750...
ile123hk 發表於 2011-6-25 19:40



    已家N卡又貴又廢
作者: EllisHui    時間: 2011-6-25 21:01

已家N卡又貴又廢
a24497070 發表於 2011-6-25 20:28



    點菜係客人自由 人地要食粥你硬要上炒飯
作者: wwwhkntman    時間: 2011-6-25 22:15

本帖最後由 wwwhkntman 於 2011-6-25 22:17 編輯

樓主,預算只有500,要和8800GT差不多效能,又不要二手,又指定N卡
只可以說三個字
無~可~能~

最接近應該只能夠買到240 512M D5,效能和9600GT差不多
順便一提效能8800GT=9800GT>9600GT
作者: xc63774174    時間: 2011-6-25 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ming94816    時間: 2011-6-25 22:52

500既n卡冇張比得上8800GT
除非你搵到D鋪重有9800gt果D賣啦
作者: wikiwiki    時間: 2011-6-25 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a24497070    時間: 2011-6-26 00:36

點菜係客人自由 人地要食粥你硬要上炒飯
EllisHui 發表於 2011-6-25 21:01



    我只是比建意姐$500內要買一張勁過8800GT無可能
我覺得N卡8系之後D後已經無咩進步
作者: tbpatrick    時間: 2011-6-26 02:06

我都用緊舊咭
9800gt
近年好似好多舊瓶新酒改個名就當新咭
睇完成個setting好似仲差過張舊咭咁
結果好多時好似upgrade變downgrade咁...
a廠同n廠都係...
作者: 2005334c    時間: 2011-6-26 08:12

比多小小上GTS450吧...唔係好難滿足你咁多個願望
作者: a24497070    時間: 2011-6-26 08:51

我都用緊舊咭
9800gt
近年好似好多舊瓶新酒改個名就當新咭
睇完成個setting好似仲差過張舊咭咁
結果好多時 ...
tbpatrick 發表於 2011-6-26 02:06



    就係當人白癡加多幾條綫提高核心時脈又話新卡
作者: a24497070    時間: 2011-6-26 08:52

$799 260 好過
作者: olive    時間: 2011-6-26 12:23

GTS250唔得ar,我個牛都頂唔順~
作者: olive    時間: 2011-6-26 12:43

本帖最後由 olive 於 2011-6-26 12:44 編輯
比多小小上GTS450吧...唔係好難滿足你咁多個願望
2005334c 發表於 2011-6-26 08:12



    450要成900~我部5年幾嘅舊機係未真係仲值得咁多投資~~~
作者: DoraemonKing    時間: 2011-6-26 14:18

唔好以為
過左幾年
D低階卡會強得過以前D高階卡
NVIDIA唔會咁益你
BUDGET唔夠 只會UPGRADE變DOWNGRADE
作者: olive    時間: 2011-6-26 15:13

唔好以為
過左幾年
D低階卡會強得過以前D高階卡
NVIDIA唔會咁益你
BUDGET唔夠 只會UPGRADE變DOWNGRADE ...
DoraemonKing 發表於 2011-6-26 14:18



    係咁我不如唔買喇,7300LE用住先~
作者: olive    時間: 2011-6-27 10:52

push push
作者: uwantwant    時間: 2011-6-27 11:53

9800GT GREEN 同8800GT 一樣, 仲要唔使插電.
作者: olive    時間: 2011-6-27 15:08

9800GT GREEN 同8800GT 一樣, 仲要唔使插電.
uwantwant 發表於 2011-6-27 11:53



    幾錢?
作者: FabreKC    時間: 2011-6-27 16:31

回復 18# a24497070


    只係N卡係低階唔給力
作者: FabreKC    時間: 2011-6-27 16:33

回復 29# uwantwant


    仲有咩:funk:
作者: uwantwant    時間: 2011-6-27 17:07

回復  uwantwant


    仲有咩
FabreKC 發表於 2011-6-27 16:33



    CUT* 應該有掛, 出名多鬼鼠野
作者: mikeq6648    時間: 2011-6-28 02:27

好在我無賣左張Galaxy9600GSO!!擺埋一邊好過!!其實果代D N card 唔差!!
作者: olive    時間: 2011-6-28 09:41

壞卡有冇人收?
作者: kakamonster    時間: 2011-6-28 14:50

8800GT 到了今時今日打機仲好夠力....
GT_ 2,3,4,5 系列開始衰落,一代衰過一代
睇下 cut* 有冇平貨執吧啦~
作者: billy555    時間: 2011-6-28 14:56

壞卡有冇人收?
olive 發表於 2011-6-28 09:41



    咩卡咩卡???
作者: TELNUM    時間: 2011-6-28 19:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: outdate怪魔    時間: 2011-6-29 18:01

我張8800GT又係死左, 冇畫面, 1長3短, 千元價位有咩揀??
作者: YO    時間: 2011-6-29 19:03

本帖最後由 YO 於 2011-6-29 19:24 編輯

我都用緊9800GT  ,,  幾年前買$900,, E家比$900 買張CARD.... 都只係快DD....  最後都係有得佢.....
我想買張 A CARD ,, 張98GT 用黎行PHYX ,,, 不過好似好食電咁....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2