作者: yip999 時間: 2011-6-17 14:17 標題: 比張powerColor 5750搞到我一肚火
話話張卡上年9月買..第一次發現張卡有問題已經係差不多買左後3個月...剛岩要打一隻賽車game所以先試到張卡有問題....張卡玩耐左大約半小時後個畫面會有閃爍同橫跳線..最後可能會畫面跳格同埋hang埋機..第一次上去代理整.就咁試3d mark 同我講無問題...問我係咪火牛唔夠力...我用緊D之頭550W牛.....叫我用spi牛....我即時笑左..10幾年次就話用spi既牛..現在呢個年代真係聽都未聽過....好算..之後回家..拿過火牛去聯強比佢check下..佢地check完返黎係無問題...之後反正都係..買隻D字頭750w回家再試...情況機本上係一樣...都會有出理相同情況...一定唔係關過熱既事..因為我係開住冷氣黎打機的..屋內係大約25度...加上我仲打開埋側蓋.用風扇吹住黎玩.......我驚佢凍親多過熱親...........正當拆返張卡出黎之後....竟然開唔到機...無電無畫面.......用返隻舊牛都係開唔到機..無電到..心知不妙.............之後拿拿聲台部機落ssp.搵相熟既朋友電腦鋪試機...最後正實..死板死U........好彩的係..兩樣我都仲有保養.......去到聯強..好快就check到果兩樣樣真係死左.......板可以換過塊比我..但cpu就可以退錢或換過粒比我..當時我簡左退錢...經過死機事件後又過左一排..諗住都成部差不多換過晒..再試多次張display卡........會唔會有驚喜
..........點知真係有驚喜.......個驚喜係我要上多次代理到整..........今次上到去同佢講........我擺低比你慢慢同我試..講明我玩咩game有問題...如事者又經過數星期話張卡返左黎整好左.......咁我又上去拿返張卡..佢地又係咁易插黎試下3d mark.....當然無事啦.........我又再一次開心地諗住張卡真係整好回家試.......最初試真係無事.....無閃無花..但過了一排又開始出現問題.......問題比之前仲嚴重...一開game就會出現問題...試過隻nfs shif 2..一入game就見到個畫面有星星(閃下閃下)..之後試返我常玩既Race 07.....個畫面會無左一忽..地下又爛晒.....之後今個月1號又再拿上去代理.....同佢講個情況比埋張相佢睇..佢話要send過台灣(唔知係咪行內d呃人說話方式)..今日佢打黎話台灣果邊話張卡無問題(大佬呀唔通我得閒就上黎玩咩....緊係唔得先比你地整啦)..問我張卡點唔得.........我又再講多次個情況佢聽..佢話會幫我試賽車game........會盡量幫我........我試過onboard display 玩返我d game係完全無問題..試過用另一張較舊型號既卡黎試都無問題...火牛又換過大火數..板又換過塊..cpu又買過粒新既..最後連hdd都買過隻.......就係為左佢一張display卡...張卡我買果時係差不多1k係1gb ddr5版...現在 512mb 版都係5舊幾...買返黎張卡時都叫做ok 唔係話最頂級..都叫做中楷夠用.....買返黎都未享受過張卡比我既樂趣...剩係帶來一肚污氣.......所以最近睇到呢隻牌子d卡係咁出貨...大家真係想買時真係要試清楚...咁我又唔知係咪同一個代理做(我果間在新浦光)..早幾日有個朋友之前又係買左呢張牌子既卡佢一向都唔打機...因為買左部lcd電視有hdmi輸入..就諗住試下電腦駁hdmi out落個lcd電視..點知最初係有畫無聲.....最後用用下連畫面都無埋.........
我打咁大編野唔係想講呢個牌發既卡有問題..我相信好多牌子都會有同樣情況..我只係想講出我既情況...等其他人買卡時最好要試多幾樣野..試晒d output正唔正常..煲下張卡..最好試打機要裝果d電腦game..唔好去試fb game..果d一定唔會有事..試下開d特效....唔好好似我咁買左返黎...無試打機.....到發現果時..又會有我咁既情況比人指東指西..話你其他硬件有問題...
[attach]1201670[/attach]
[attach]1201671[/attach]
作者: zen@jdzs 時間: 2011-6-17 15:03
聽講過呢個牌子係比較差~~
作者: s 時間: 2011-6-17 15:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: banroy 時間: 2011-6-17 15:27
呢隻牌子 powerColor 我不嬲都唔用!一早就知佢有些少問題?

作者: redhothits 時間: 2011-6-17 15:37
嘩~~~~~~差成咁!!!!
作者: yip999 時間: 2011-6-17 15:43
回復 3# s
有咁既服務我ok呀........最慘佢地未必會咁做.......
作者: fdede 時間: 2011-6-17 16:09
話話張卡上年9月買..第一次發現張卡有問題已經係差不多買左後3個月...剛岩要打一隻賽車game所以先試到張卡 ...
yip999 發表於 2011-6-17 14:17 [img]
[/img]
Ching玩緊賽車game定係潛艇game ?
張card真係好唔掂 .
作者: lkfo415579 時間: 2011-6-17 16:27
CHING 有冇用其他CARD 試呀
我以前用其他卡試定左我新買個張係"廢"的
作者: NeilsonNg1226 時間: 2011-6-17 16:41
雖然佢啲卡真係好平, 但係我都寧願比多少少買大廠, 求個安心
作者: lamhoifung 時間: 2011-6-17 16:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yip999 時間: 2011-6-17 17:03
本帖最後由 yip999 於 2011-6-17 18:18 編輯
回復 8# lkfo415579
有試過其他卡..無花畫面
作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-17 17:12
第2張圖係網吧玩都會有這個情況
作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-17 17:12
本帖最後由 tomtomtompk 於 2011-6-17 17:36 編輯
係咩???~~~
作者: oscarlam 時間: 2011-6-17 17:23
Powercolor同colorful係唔同ka wo
作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-17 17:25
無野啦,我又錯
作者: ellis 時間: 2011-6-17 17:35
我都試過~~~~~~~~
作者: DarkHero 時間: 2011-6-17 18:00
用黎打爆左black ops 無事~~
作者: DarkHero 時間: 2011-6-17 18:00
補充~~512版~~
唔通因為用唔到1g 所以cut 做512
作者: dieusiu 時間: 2011-6-17 18:04
下次買呢隻牌子都係要考慮考慮
作者: FabreKC 時間: 2011-6-17 18:07
篇野睇兩睇甘鬼熟
原來你上月先貼過
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 73&pid=25080745
作者: FabreKC 時間: 2011-6-17 18:08
回復 18# DarkHero
5750 一向有出512MB
作者: yip999 時間: 2011-6-17 18:10
回復 20# FabreKC
咁都比你搵得返...我唔係想出多個POST..但因為佢地今日覆我話我張卡無事..果下先火黎...明明花晒畫面都話無事..我好得閒返工時間過去新浦光整卡咩...仲要唔只一次..所以先出呢個POST.....如果帶來不便..請原諒
作者: FabreKC 時間: 2011-6-17 18:16
回復 22# yip999
甘你係剩係打呢隻GAME有問題
定係其他GAME有問題
有冇諗過係DRIVE問題
作者: yip999 時間: 2011-6-17 18:17
回復 23# FabreKC
剩係打機有事..試過晒唔同版本既 DRIVER ...相信都係張卡出事....
作者: patrick29hk 時間: 2011-6-17 18:26
其實係唔係隻game bug 有問題 唔關張卡事

作者: lkfo415579 時間: 2011-6-17 18:46
CHING 講真 我最近遇到GE情況同你一樣
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2269&highlight=
可以入去睇睇
卡壞卡燒唔驚 最驚係人地試唔到有野發生
作者: Guardian 時間: 2011-6-17 19:29
樓主你張力量顏色9月買都差唔多1K
我呢個價當時買Asus跑車版都有ching話買貴左
作者: a886 時間: 2011-6-17 19:35
回復 1# yip999
整完一次都係唔得,緊係同佢講+錢換過另一張啦,你仲同佢慢慢磨
你磨到死板死U搞到咁耐,仲要成SET機換MA
換張卡都無咁火啦
作者: manhoi 時間: 2011-6-17 19:46
我先幫人買左張HD5670
暫時未見問題
作者: wgpoon 時間: 2011-6-17 19:50
下次攞部cam影底問題, 如你先跑一轉3D marks , 之後再打有問題果隻game
有圖有影片唔怕代理唔修理
作者: oo0t0oo 時間: 2011-6-17 19:58
回復 26# lkfo415579
睇完師兄個post, 俾左個提示我.
最近部睇電腦, 一開tv卡睇電視, 時不時就會hang(畫面全黑/memery dumping)
唔通都係因為太熱, 真係要買多幾把風扇試試佢.
作者: lkfo415579 時間: 2011-6-17 20:31
我試過用風扇吹顯卡 冇反應+溫度冇咩下降
作者: oo0t0oo 時間: 2011-6-17 20:51
回復 32# lkfo415579
我部機只係用onboard display, 內部應該唔會好熱.
可能只係張tv card太雞, 唔頂得熱, 有理冇理裝多一兩把, 試試先.
作者: cckkwc2002 時間: 2011-6-17 22:12
搞到壞U壞板咁神奇
作者: ericjoe 時間: 2011-6-17 23:21
唔神奇, 舊年用 axxx 5770 整死左底板, 火牛。 換左card , 整番石板, U 就無事, 好在件件野都未過期。
作者: yishiro 時間: 2011-6-18 00:52
display 撞死其他items... 搞到我唔想upgrade...
作者: BA1314BA 時間: 2011-6-18 01:04
本帖最後由 BA1314BA 於 2011-6-18 01:06 編輯
我2號機都係用powerColor 5750,沒試過甘慨情況,返而用msi 6670試過,但重裝window後就冇事了.
作者: 想做就去做 時間: 2011-6-18 02:04
我用張POWERCOLOR 3870又佢出玩到今日咩事都無,一日開16-20HR
師兄真係唔好彩
作者: xc63774174 時間: 2011-6-18 02:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn 時間: 2011-6-18 02:41
嗚.....深表同情...
你都幾有耐性, 俾我第二次會帶埋部機去試....即場拍片
作者: oo2oo299999 時間: 2011-6-18 02:58
你可以試下超死佢
作者: JT2106 時間: 2011-6-18 03:30
你呢隻GAME 係咪個隻咩 WTCC 黎??
作者: Summer 時間: 2011-6-18 08:15
拆display咭會搞到u同板一齊死晒
作者: sapphire4890 時間: 2011-6-18 11:01
回復 41# oo2oo299999
超死佢仲要比人屈你話人為:funk:係都話佢條PIN線有問題
作者: oo2oo299999 時間: 2011-6-18 11:03
如果唔係VGA BIOS 到超,佢應該唔發現
作者: yip999 時間: 2011-6-18 14:35
就係你所講..就咁比張卡佢話無事...可能佢地試唔到個問題所在....之後佢地就會懶係咪其他硬件有問題.......但我試過同一部機用朋友的A卡試過係無咁既情況.........所以都唔知要搞幾耐..
作者: yip999 時間: 2011-6-18 14:42
我有諗過帶埋部腦去比佢試...但佢地呢d賴皮公司..實會話係你其他硬件有問題...剩係識講師父check過話無事........所以佢地總會有辦法'耍'9我...但我會努力增取...希望得到個好既結果....如果唔係我一定唱衰佢...
作者: grxgr 時間: 2011-6-18 19:38
我唔會揀呢D非大牌子既咭....
買咭通常我會睇哂所有評價評論先去買
呢D擺明做"低價"市場既...我係絕對唔會買,並非指大廠唔會出事,但大廠出事機率較細~
基本上我而家買A咭會買SAPPHIRE,買N咭我會買MSI
作者: lkfo415579 時間: 2011-6-18 22:52
我去打機試左2次
當第3次個陣 我就作左出一個結論 知道左張卡一到86度左右就會死 [3DMARK或測試軟件]係冇問題
只有打機先死
所以我覺得應該先搵問題之出處 本身搵到問題 去到又冇事 我都唔確定的 係好運 佢關左冷氣就成功當左機
作者: i_djinn 時間: 2011-6-19 05:34
呢招好用呀...電爆佢...哈哈
作者: i_djinn 時間: 2011-6-19 05:38
當天, 天降大福於你...
86度, 臨界點都俾你搵到...
你間舖仲咪報告wow
作者: lkfo415579 時間: 2011-6-19 11:40
星皇科技=.=
作者: r38sun 時間: 2011-6-19 12:23
我都買左HD5670二星期幸運的無問題.

[/img]