Board logo

標題: [測試] INNO 3D GTX570 OC 開箱 + 頭細身大騎呢測試 [打印本頁]

作者: ltc11    時間: 2010-12-24 17:08     標題: INNO 3D GTX570 OC 開箱 + 頭細身大騎呢測試

已經買左佢三日喇,INNO依張貴其他牌兩舊水,但係就OC左去核心780MHz記憶體1000MHz,加埋送大量野。致於底吾底就見人見致啦,我就覺得都OK啦。由陳年3870轉去570感覺真係好正,吾講咁多啦,睇開箱
盒面其實已經寫曬會送既野
[img] Flickr 上 Chung 11570 Box Front[/img]
盒背就sell下Game

Flickr 上 Chung 11570 Box Back
打開平凡內盒

Flickr 上 Chung 11570 Box Ass
條狀盒入面既"禮物"

Flickr 上 Chung 11570 Box Ass 1
令走曬D禮物就見真身同另一禮物黑色Mouse Mat

Flickr 上 Chung 11570 Box Open 2
Mouse Mat

Flickr 上 Chung 11570 Mouse Mat 1
570本體

Flickr 上 Chung 11INNO 3D GTX 570 OC

Flickr 上 Chung 11INNO 3D GTX 570 OC 1

Flickr 上 Chung 11INNO 3D GTX 570 OC 3

Flickr 上 Chung 11INNO 3D GTX 570 OC 2
上機後可以見到既就係依個logo

Flickr 上 Chung 11INNO 3D GTX 570 OC 7
新歡好大份!舊愛會比出面廳部舊腦用

Flickr 上 Chung 11INNO 3D GTX 570 OC 9
跟住就到頭細身大騎呢測試部份啦,測試分開預設同核心850MHz記憶體1125MHz
我既頭細身大騎呢Config:
AMD Athlon II X4 640 @3.5GHz
MSI 870A-G54
Kingston DDR3-1333 2GB X2
Antec TP550
先係3DMARK11 P

Flickr 上 Chung 11570 3DMARK11 P Compare
再黎個X

Flickr 上 Chung 11570 3DMARK11 X Compare
Heaven Benchmark v2.1 (預設時脈)

Flickr 上 Chung 11Unigine 850MHz 2250MHz 570
Heaven Benchmark v2.1 (850MHz 2250MHz)

Flickr 上 Chung 11Unigine defaults 570
最後係Lost Planet2,吾知點解開吾到1920X1080,可能我部電視只support 1080i 既關係

Flickr 上 Chung 11LP2DX11_Settings 1

Flickr 上 Chung 11LP2DX11_Settings 2
預設TestA

Flickr 上 Chung 11LP2DX11 Test A defaults 570
OC TestA

Flickr 上 Chung 11LP2DX11 Test A 850MHz 2250MHz 570
預設TestB

Flickr 上 Chung 11LP2DX11 Test B defaults 570
OC TestB

Flickr 上 Chung 11LP2DX11 Test B 850MHz 2250MHz 570
其他Test有時間先補返,睇黎CPU對於570既發輝真係有好大影響,就算我再推570核心過900MHz個心分都吾會好左,冇計嫁,鬼叫自己之前出機冇錢咩。
依個test希望可以比到d較差平台又想玩570既Ching參考下啦,祝各位聖誕快樂
作者: kenki    時間: 2010-12-24 17:21

回復 1# ltc11
Nice Post, Ching
How many free hours of Starcraft II???
作者: 任性,仔    時間: 2010-12-24 17:33

張570比粒640扯得都幾底下
作者: CMZ    時間: 2010-12-24 18:04

唔知如果我用 C2D E6300 @2.4GHz 拍呢張 GTX570會唔會更加頭細身大呢?
作者: sam1989    時間: 2010-12-25 09:23

good post 推下先.呢是我的3d mark 11分數,你估下我用物野卡.
作者: computerman2    時間: 2010-12-25 11:08

已經買左佢三日喇,INNO依張貴其他牌兩舊水,但係就OC左去核心780MHz記憶體1000MHz,加埋送大量野。致於底 ...
ltc11 發表於 2010-12-24 17:08



    ching 我見到inno 好似570 都有2個oc version , 禽日行過見到好似有隻木色既570 超頻版,唔知個時脈係唔係一樣既呢?
作者: Miipp    時間: 2010-12-25 11:29

張570比粒640扯得都幾底下
shing仔 發表於 2010-12-24 21:02


唔使心急, 沙橋就出
作者: ltc11    時間: 2010-12-25 13:06

回復 2# kenki

佢冇寫wo
作者: ltc11    時間: 2010-12-25 13:07

張570比粒640扯得都幾底下
任性,仔 發表於 2010-12-24 17:33


冇法啦,鬼叫果時冇錢出i7咩
作者: dennisnam    時間: 2010-12-25 13:09

本帖最後由 dennisnam 於 2010-12-25 13:10 編輯

C 兄~ 我早一至兩個星期之前都出左呢張啊~~~~
我同你CPU唔同` 跑分的確小小分別!!

不過你啲相清楚過個我個D好多好多!!! !!!
支持C兄你!!!
作者: ltc11    時間: 2010-12-25 13:09

唔知如果我用 C2D E6300 @2.4GHz 拍呢張 GTX570會唔會更加頭細身大呢?
CMZ 發表於 2010-12-24 18:04


哈哈,實力吾知會吾會減半
作者: ltc11    時間: 2010-12-25 13:11

good post 推下先.呢是我的3d mark 11分數,你估下我用物野卡.
sam1989 發表於 2010-12-25 09:23


之前有睇你po,5970+275嗎,真係爽死
多謝Ching支持
作者: ltc11    時間: 2010-12-25 13:14

回復 7# computerman2

OC版有三隻色,係白、炭灰黑、木紋,致於時脈應該係一樣的
作者: computerman2    時間: 2010-12-25 13:18

回復  computerman2

OC版有三隻色,係白、炭灰黑、木紋,致於時脈應該係一樣的 ...
ltc11 發表於 2010-12-25 13:14



    哦....原來一樣既....咁唔該哂ching 先 :)
作者: yaoming775    時間: 2010-12-25 15:12

do u think to change your cpu to i7 2600k ? XD
作者: Philip20    時間: 2010-12-25 15:21

近期570真係大熱
作者: Sav_月    時間: 2010-12-25 17:25

支持ching發新野玩
作者: kfyiu    時間: 2010-12-25 17:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiushing01    時間: 2010-12-25 23:46

good post, N記都可以玩性價比的一張好咭
作者: sam1989    時間: 2010-12-26 01:47

之前有睇你po,5970+275嗎,真係爽死
多謝Ching支持
ltc11 發表於 2010-12-25 13:11



    我多謝你的post就真啦,好詳盡呀...
講真5970+275,真係爽死,我諗我最小可以頂到一年,唔冼換display card呱.
作者: dic616    時間: 2010-12-26 08:40

本帖最後由 dic616 於 2010-12-26 08:43 編輯

其實3D Mark個分都唔算比粒640扯得好低, 有網站用粒i7 920 超到4.26GHz至多10鬆啲巴仙, 一分錢一分貨算係咁啦 !

http://bbs.ocqq.com/redirect.php?tid=39292&goto=lastpost





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2