Board logo

標題: [測試] 我又出 3 way 580 test~~~ [打印本頁]

作者: jaywalker99    時間: 2010-12-2 11:57     標題: 我又出 3 way 580 test~~~

本帖最後由 jaywalker99 於 2010-12-2 16:36 編輯

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1  <上水圖

3張 inno GTX580

盒內配件(少得可憐)
卡一張, Mouse Pad 一塊,HDMI 一條 , 其他例牌野

卡皇真身

背面

合照


怕佢太熱情 幫佢上水水
登登登!!!! 3 張water block 加 SLI connector + 一本精美既產品介紹冊

開盒!!現真身 有 waterblock 一舊 , 配件,使用說明

拆袋 , 好重手 !!!真材實料 ...唯一要投訴係點解要用黑色cover  

後面

特登訂既NV display 1 slot 既 bracket  , 上左水冷吾洗霸住多條 slot ~~

可以同2張5970 講Bye bye

怕隻enermax 1250W頂吾順  話晒3張GTX580  所以唯有擇佢 hehehe !! Sliver stone ST1500

又開箱

好多線

enermax 1250W 已經大隻 ST1500更大.....


好先黎無OC



燒15分鐘温度

再黎
OC 到 CPU 4.2   GTX580 OC  850mhz
係咁依超超個分都吾同左



燒15分鐘温度 比未 OC 高左5-6'c 可以接受  可以再谷上D  


出往咁多先......星期6-日再黎多 D test ~~~ 謝謝

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1  <上水圖
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-2 11:58

本帖最後由 jaywalker99 於 2010-12-5 03:40 編輯

display 900/1025   CPU 4.6g


作者: jaywalker99    時間: 2010-12-2 11:58

留位 ~~~
作者: sunderstan    時間: 2010-12-2 12:02

勁...太強勁....thx for sharing
今獲仲要上埋水添 嘿
作者: 忍__影子    時間: 2010-12-2 12:05

P54902
星期六玩埋加電喇
作者: AT88    時間: 2010-12-2 12:11

本帖最後由 AT88 於 2010-12-2 12:12 編輯

GTX 580 3WAY SLi 上埋水, 勁呀!
作者: cello13814    時間: 2010-12-2 12:22

樓主可否整張上機上水的壮觀相比我地一開眼界
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-2 12:26

回復 7# cello13814


   
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: blindfaith    時間: 2010-12-2 12:26

54902!!!
作者: harryytm    時間: 2010-12-2 12:28

樓主可否整張上機上水的壮觀相比我地一開眼界
cello13814 發表於 2010-12-2 12:22



    同意,好想睇
作者: max965    時間: 2010-12-2 15:06

有米支持開箱文
作者: kenneth32    時間: 2010-12-2 15:24

一黎2個3way sli580
我暈了
作者: kenneth32    時間: 2010-12-2 15:24

doubled
sor
作者: AT88    時間: 2010-12-2 15:33

本帖最後由 AT88 於 2010-12-2 15:44 編輯
一黎2個3way sli580
我暈了
kenneth32 發表於 2010-12-2 15:24


2 個師兄既 GTX 580 3way SLi 開箱玩法都唔同:
1 個係玩水冷(jaywalker99師兄), 而另一個係玩風冷(foofai528師兄)  都好有可觀性既.  

玩水冷既難度/工夫多好多(我自己覺得炸,因為我唔識)
作者: ivdrc    時間: 2010-12-2 15:51

玩到咁盡勁CHING!
作者: theverity    時間: 2010-12-2 16:01

54902 :funk:
支持!
作者: LoSerKing    時間: 2010-12-2 16:07

支持!
期待ching上水圖
作者: JLV1818    時間: 2010-12-2 16:39

你又黍放毒?.......

無得玩........
作者: wanyiuchung    時間: 2010-12-2 16:45

玩水要用好多心思和心血的。
支持ching +油!

好想知ching 的水冰排fan。是行多少轉的?
有沒有時過行2000和行1000轉溫度差別大不大?
作者: larrywong    時間: 2010-12-2 16:49

CHING真係好勁
米王之中既米王
作者: 老餅干    時間: 2010-12-2 16:56

強,
thx for sharing
作者: albert_ma    時間: 2010-12-2 17:20

米王呀
火牛都換埋
作者: btx87    時間: 2010-12-2 20:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s    時間: 2010-12-2 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-2 22:50

回復 19# wanyiuchung



  用緊白蝠前3把後3把 1300rpm 900rpm係CASE 14CM fan
由左起 水温 、 GTX580 表面温席 、CPU表面温席、MB表面温席
作者: sammer425    時間: 2010-12-2 22:56

一開眼界
作者: luixyz    時間: 2010-12-3 00:05

Rice king, support
作者: hihihellohihi    時間: 2010-12-3 00:09

好勁,加油
作者: sam1989    時間: 2010-12-3 01:49

殺死人嗎?  好毒呀.引起......   睇完中晒毒........重要是幾隻毒一齊呢.又卡又水又牛.師兄你做好心同我解毒啦.....
作者: foofai528    時間: 2010-12-3 12:19

樓主,想問下隻1500W幾$...唔該
作者: airlo    時間: 2010-12-3 12:43

嘩....堅係泰國人
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-3 13:01

回復 30# foofai528


    2300
作者: foofai528    時間: 2010-12-3 13:59

回復 32# jaywalker99
期待樓主今晚測試!!加油,加油!!我想睇下3卡行水,可以上多幾多
作者: foofai528    時間: 2010-12-4 23:22

樓主玩成點??
作者: hahaha_boy    時間: 2010-12-4 23:58

一黎2個3way sli580
我暈了
kenneth32 發表於 2010-12-2 15:24



可能因為股市近排試新高
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-5 00:03

回復 34# foofai528


    未攪...........依個星期為左攪依個3way    頭先放工立即飛番屋企行轉no physx la,,,,,點知吾記得左原來要同老婆出街食飯...........依家受緊............
作者: BA1314BA    時間: 2010-12-5 01:21

回復 1# jaywalker99
可以同2張5970 講Bye bye,您真米,有米真好.
作者: hahaha_boy    時間: 2010-12-5 01:21

可否幫手行一行 FFXIV benchmark 看看,謝謝 x1000000
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-5 03:43

回復 34# foofai528


臨死前玩左陣
未追到你  ~~~ P49580    GPU 53281   CPU 41030

星期一 AGAIN~~
作者: chiushing01    時間: 2010-12-5 07:26

回復 39# jaywalker99


    樓主加油加油, 咁正既上水, 可以當藝術品觀賞, 200%支持
    紅當當, 呢期既紅人是也
作者: foofai528    時間: 2010-12-5 08:35

回復 39# jaywalker99

Vga 同cpu行緊幾多??
    .
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-5 08:40

回復 41# foofai528


    Gpu 900/1025。   CPU 4.6


想問下gpu 你行幾多v ?
作者: foofai528    時間: 2010-12-5 08:43

回復 42# jaywalker99 打爆!!
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-5 08:49

回復 43# foofai528


    琴晚半夜爬起身我都打爆佢
最盡上到930但係同900 個分一樣
再上要改v 再上
作者: foofai528    時間: 2010-12-5 08:50

回復 44# jaywalker99


  CPU再超高d....試下
作者: chiushing01    時間: 2010-12-13 01:17

我唔鍾意inno呢個牌子, 但好鍾意呢個牌子顯咭既質素
作者: HK-Steven    時間: 2010-12-13 01:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc.philip.chan    時間: 2010-12-13 07:07

回復 1# jaywalker99


    師兄真快,我已訂左兩個koolance water block 俾我兩張INNO GTX580 OC板,諗住出開箱威番次,點知.......
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-13 09:51

回復 47# HK-Steven


唉............   今年玩夠...........等2011先再玩
作者: sam1989    時間: 2010-12-13 12:38

回復  HK-Steven


唉............   今年玩夠...........等2011先再玩
jaywalker99 發表於 2010-12-13 09:51



    師兄你好勁呀.我同你買個張水冷5970,真係勁到無倫,打機睇高清電影,到左令外一個景界.而家成日掛住返屋企呀.
作者: jaywalker99    時間: 2010-12-13 16:56

回復 50# sam1989


    中 A CARD毒    5970話o酉卡皇一張更爽   仲要用名牌水冷
作者: sam1989    時間: 2010-12-14 00:34

打成日機,張卡都係得38.c.利害ide只是32.c室溫23.c





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2