作者: jaywalker99 時間: 2010-12-2 11:57 標題: 我又出 3 way 580 test~~~
本帖最後由 jaywalker99 於 2010-12-2 16:36 編輯
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1 <上水圖
3張 inno GTX580

盒內配件(少得可憐)
卡一張, Mouse Pad 一塊,HDMI 一條 , 其他例牌野

卡皇真身

背面

合照

怕佢太熱情 幫佢上水水
登登登!!!! 3 張water block 加 SLI connector + 一本精美既產品介紹冊

開盒!!現真身 有 waterblock 一舊 , 配件,使用說明

拆袋 , 好重手 !!!真材實料 ...唯一要投訴係點解要用黑色cover

後面

特登訂既NV display 1 slot 既 bracket , 上左水冷吾洗霸住多條 slot ~~

可以同2張5970 講Bye bye

怕隻enermax 1250W頂吾順 話晒3張GTX580 所以唯有擇佢 hehehe !! Sliver stone ST1500

又開箱

好多線

enermax 1250W 已經大隻 ST1500更大.....

好先黎無OC



燒15分鐘温度

再黎
OC 到 CPU 4.2 GTX580 OC 850mhz
係咁依超超個分都吾同左



燒15分鐘温度 比未 OC 高左5-6'c 可以接受 可以再谷上D

出往咁多先......星期6-日再黎多 D test ~~~ 謝謝
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1 <上水圖
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-2 11:58
本帖最後由 jaywalker99 於 2010-12-5 03:40 編輯
display 900/1025 CPU 4.6g

作者: jaywalker99 時間: 2010-12-2 11:58
留位 ~~~
作者: sunderstan 時間: 2010-12-2 12:02
勁...太強勁....thx for sharing
今獲仲要上埋水添 嘿
作者: 忍__影子 時間: 2010-12-2 12:05
P54902
星期六玩埋加電喇
作者: AT88 時間: 2010-12-2 12:11
本帖最後由 AT88 於 2010-12-2 12:12 編輯
GTX 580 3WAY SLi 上埋水, 勁呀!
作者: cello13814 時間: 2010-12-2 12:22
樓主可否整張上機上水的壮觀相比我地一開眼界
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-2 12:26
回復 7# cello13814
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
作者: blindfaith 時間: 2010-12-2 12:26
作者: harryytm 時間: 2010-12-2 12:28
同意,好想睇
作者: max965 時間: 2010-12-2 15:06
有米
作者: kenneth32 時間: 2010-12-2 15:24
一黎2個3way sli580
我暈了

作者: kenneth32 時間: 2010-12-2 15:24
doubled
sor
作者: AT88 時間: 2010-12-2 15:33
本帖最後由 AT88 於 2010-12-2 15:44 編輯
2 個師兄既 GTX 580 3way SLi 開箱玩法都唔同:
1 個係玩水冷(jaywalker99師兄), 而另一個係玩風冷(foofai528師兄) 都好有可觀性既.
玩水冷既難度/工夫多好多(我自己覺得炸,因為我唔識)
作者: ivdrc 時間: 2010-12-2 15:51
玩到咁盡勁CHING!
作者: theverity 時間: 2010-12-2 16:01
54902 :funk:
支持!
作者: LoSerKing 時間: 2010-12-2 16:07
支持!
期待ching上水圖
作者: JLV1818 時間: 2010-12-2 16:39
你又黍放毒?.......

無得玩........
作者: wanyiuchung 時間: 2010-12-2 16:45
玩水要用好多心思和心血的。
支持ching +油!
好想知ching 的水冰排fan。是行多少轉的?
有沒有時過行2000和行1000轉溫度差別大不大?
作者: larrywong 時間: 2010-12-2 16:49
CHING真係好勁
米王之中既米王
作者: 老餅干 時間: 2010-12-2 16:56
強,
thx for sharing
作者: albert_ma 時間: 2010-12-2 17:20
米王呀
火牛都換埋
作者: btx87 時間: 2010-12-2 20:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s 時間: 2010-12-2 21:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-2 22:50
回復 19# wanyiuchung

用緊白蝠前3把後3把 1300rpm 900rpm係CASE 14CM fan
由左起 水温 、 GTX580 表面温席 、CPU表面温席、MB表面温席
作者: sammer425 時間: 2010-12-2 22:56
一開眼界
作者: luixyz 時間: 2010-12-3 00:05
Rice king, support
作者: hihihellohihi 時間: 2010-12-3 00:09
好勁,加油
作者: sam1989 時間: 2010-12-3 01:49
殺死人嗎? 好毒呀.引起...... 睇完中晒毒........重要是幾隻毒一齊呢.又卡又水又牛.
師兄你做好心同我解毒啦.....作者: foofai528 時間: 2010-12-3 12:19
樓主,想問下隻1500W幾$...唔該
作者: airlo 時間: 2010-12-3 12:43
嘩....堅係泰國人
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-3 13:01
回復 30# foofai528
2300
作者: foofai528 時間: 2010-12-3 13:59
回復 32# jaywalker99
期待樓主今晚測試!!
作者: foofai528 時間: 2010-12-4 23:22
樓主玩成點??
作者: hahaha_boy 時間: 2010-12-4 23:58
可能因為股市近排試新高
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-5 00:03
回復 34# foofai528
未攪...........依個星期為左攪依個3way 頭先放工立即飛番屋企行轉no physx la,,,,,點知吾記得左原來要同老婆出街食飯...........依家受緊............
作者: BA1314BA 時間: 2010-12-5 01:21
回復 1# jaywalker99
可以同2張5970 講Bye bye,您真米,有米真好.
作者: hahaha_boy 時間: 2010-12-5 01:21
可否幫手行一行 FFXIV benchmark 看看,謝謝 x1000000
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-5 03:43
回復 34# foofai528
臨死前玩左陣
未追到你 ~~~ P49580 GPU 53281 CPU 41030
星期一 AGAIN~~
作者: chiushing01 時間: 2010-12-5 07:26
回復 39# jaywalker99
樓主加油加油, 咁正既上水, 可以當藝術品觀賞, 200%支持
紅當當, 呢期既紅人是也
作者: foofai528 時間: 2010-12-5 08:35
回復 39# jaywalker99
Vga 同cpu行緊幾多??
.
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-5 08:40
回復 41# foofai528
Gpu 900/1025。 CPU 4.6
想問下gpu 你行幾多v ?
作者: foofai528 時間: 2010-12-5 08:43
回復 42# jaywalker99 打爆!!
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-5 08:49
回復 43# foofai528
琴晚半夜爬起身我都打爆佢
最盡上到930但係同900 個分一樣
再上要改v 再上
作者: foofai528 時間: 2010-12-5 08:50
回復 44# jaywalker99
CPU再超高d....試下
作者: chiushing01 時間: 2010-12-13 01:17
我唔鍾意inno呢個牌子, 但好鍾意呢個牌子顯咭既質素
作者: HK-Steven 時間: 2010-12-13 01:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc.philip.chan 時間: 2010-12-13 07:07
回復 1# jaywalker99
師兄真快,我已訂左兩個koolance water block 俾我兩張INNO GTX580 OC板,諗住出開箱威番次,點知.......
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-13 09:51
回復 47# HK-Steven
唉............ 今年玩夠...........等2011先再玩
作者: sam1989 時間: 2010-12-13 12:38
師兄你好勁呀.我同你買個張水冷5970,真係勁到無倫,打機睇高清電影,到左令外一個景界.而家成日掛住返屋企呀.
作者: jaywalker99 時間: 2010-12-13 16:56
回復 50# sam1989
中 A CARD毒 5970話o酉卡皇一張更爽 仲要用名牌水冷

作者: sam1989 時間: 2010-12-14 00:34
打成日機,張卡都係得38.c.利害

