標題: 問XFX + ATI HD5750 [打印本頁]
作者: pk977 時間: 2010-11-12 12:57 標題: 問XFX + ATI HD5750
XFX + ATI HD5750现在售價多小, 有冇兄弟用. Dual DVI output...及風冷後温度高嗎!
作者: 實頭 時間: 2010-11-12 13:00
$870 1gb
作者: in_flames 時間: 2010-11-12 22:32
860 1gb
作者: pk977 時間: 2010-11-14 22:44
多謝兄弟提供, 5750以上價錢相近又有乜選擇
作者: kazenorin 時間: 2010-11-14 22:47
nvidia 的 GTS 450
但個人認為 5750 比較抵
作者: pk977 時間: 2010-11-14 23:20
回復 5# kazenorin
GTS 450價值?
作者: kazenorin 時間: 2010-11-14 23:21
同 5750 差唔多, $900 上下
作者: pk977 時間: 2010-11-14 23:24
回復 7# kazenorin
Thank,
NVIDIA® GeForce® GTS 450 不須加插電
作者: FabreKC 時間: 2010-11-14 23:30
回復 8# pk977
GTS 450 要插電
作者: kazenorin 時間: 2010-11-14 23:30
但 GTS450 其實略比 5750 食電的
作者: faiman_3722 時間: 2010-11-15 21:09
之前買左S牌5750 1g $890
幾涼!
作者: pk977 時間: 2010-11-16 01:45
回復 11# faiman_3722
平時温度53度,

