Board logo

標題: 問XFX + ATI HD5750 [打印本頁]

作者: pk977    時間: 2010-11-12 12:57     標題: 問XFX + ATI HD5750

XFX + ATI HD5750现在售價多小, 有冇兄弟用. Dual DVI output...及風冷後温度高嗎!
作者: 實頭    時間: 2010-11-12 13:00

$870 1gb
作者: in_flames    時間: 2010-11-12 22:32

860 1gb
作者: pk977    時間: 2010-11-14 22:44

多謝兄弟提供, 5750以上價錢相近又有乜選擇
作者: kazenorin    時間: 2010-11-14 22:47

多謝兄弟提供, 5750以上價錢相近又有乜選擇
pk977 發表於 2010-11-14 22:44



    nvidia 的 GTS 450

但個人認為 5750 比較抵
作者: pk977    時間: 2010-11-14 23:20

回復 5# kazenorin

GTS 450價值?
作者: kazenorin    時間: 2010-11-14 23:21

回復  kazenorin

GTS 450價值?
pk977 發表於 2010-11-14 23:20



同 5750 差唔多, $900 上下
作者: pk977    時間: 2010-11-14 23:24

回復 7# kazenorin

Thank,

NVIDIA® GeForce® GTS 450 不須加插電
作者: FabreKC    時間: 2010-11-14 23:30

回復 8# pk977


   GTS 450 要插電
作者: kazenorin    時間: 2010-11-14 23:30

回復  kazenorin

Thank,

NVIDIA® GeForce® GTS 450 不須加插電
pk977 發表於 2010-11-14 23:24



    但 GTS450 其實略比 5750 食電的
作者: faiman_3722    時間: 2010-11-15 21:09

之前買左S牌5750 1g $890
幾涼!
作者: pk977    時間: 2010-11-16 01:45

回復 11# faiman_3722


    平時温度53度,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2