作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 15:42 標題: 換左460好似仲廢左?(已補圖於#1
本帖最後由 wingyat92 於 2010-8-3 13:59 編輯
近日由96GT換左張GTX460 影馳
但係玩GAME果時 好LAG 96GT效能全開果時都無問題
到底點解會咁?
M/B P35-DS3L
CPU:E8400
RAM: ADATA DDR2800 1GB*4
作者: zerolamhk 時間: 2010-8-1 15:46
睇下張CARD行3D有無跳返全速行
用SOFTWARE CHECK
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 16:18
本帖最後由 wingyat92 於 2010-8-1 16:27 編輯
點睇佢有冇行全速?
GPUZ OK?
作者: ZOT 時間: 2010-8-1 16:52
樓主隻GAME是否用視窗模式玩?
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 16:59
係
但係96GT果時都係用同等環境 效果 點解GTX460 會LAG?
作者: ZOT 時間: 2010-8-1 17:19
這個問題的確好頭痛,一般發生在非公版身上(因廠而異),有些廠商出品既卡不論A或N,當視窗模式運行GAME時依然以待機模式執行(慢的主因),唯有玩視窗模式GAME時用一些OC S/W 鎖定頻率玩,或用回全屏模式。
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 17:32
咁唔知CHING有冇該軟件提供?
作者: ZOT 時間: 2010-8-1 17:41
http://download2.msi.com/files/d ... rburnerSetup161.zip
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 17:46
本帖最後由 wingyat92 於 2010-8-1 17:59 編輯
唔該晒CHING你先
個軟件唔識用= ="
作者: ericlikm 時間: 2010-8-1 17:56
power not enough?
作者: gatebill_hk 時間: 2010-8-1 18:00
本帖最後由 gatebill_hk 於 2010-8-2 04:39 編輯
好睇樓主玩既係幾耐出game, 舉例2004年出的天堂2 online, 算係online game 3D要求效能表表者,我由8800GT升級到460,天堂2 3D流暢沒大改善,明顯就係隻game早年出,根本對應唔到ATI/Nvidia既Stream Processor, 所以舊game3D效果改善不會太明顯!
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 18:16
好睇樓玩既係幾耐出game, 舉例2004年出的天堂2 online, 算係online game 3D要求效能表表者,我由8800GT升級 ...
gatebill_hk 發表於 2010-8-1 18:00
我玩GA係SD高達
流暢度無提升反而下降
作者: yohoman0000 時間: 2010-8-1 18:26
A/N卡一直都有呢個問題,就係新卡新driver玩舊game效能都會變得好差什至玩唔到
而且N似乎o係呢個問題上特別嚴重,樓主唯有試下一d舊版driver睇下有冇改善
作者: kwc1001 時間: 2010-8-1 18:43
回復 2# zerolamhk
CHING我都想知點SET做行返全速....唔通要入BIOS?
作者: Passer2k 時間: 2010-8-1 21:57
你幅圖係未RUN緊GAME時CAP架?
應該會見倒相當差距.
參考:
[attach]1065777[/attach]
作者: JLV1818 時間: 2010-8-1 22:34
TRY 全屏模式 ~
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 22:47
張圖係打緊機果時CAP= =
作者: wingyat92 時間: 2010-8-1 23:23
已補圖於#1
作者: 老鷹 時間: 2010-8-2 04:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tensonwan 時間: 2010-8-2 09:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120 時間: 2010-8-2 10:30
傻佬早晨XD
冇用嫁..玩GTX 460得兩個DRIVER..
全部都係256.XX
作者: aumanzz 時間: 2010-8-2 10:39
回復 21# lkl0120
問題解決左?
作者: tensonwan 時間: 2010-8-2 10:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120 時間: 2010-8-2 11:33
我冇用佢地泥打機..
唔知道呀..
作者: lkl0120 時間: 2010-8-2 11:33
最近忙嗎@@?
作者: tensonwan 時間: 2010-8-2 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120 時間: 2010-8-2 11:42
隻藍色扇...爛了=.=
又介到我手XD
而家換反隻盒用住先
作者: wingyat92 時間: 2010-8-2 17:02
其實係未張卡當未開GAME 係待機模式?
作者: raymondlch2002 時間: 2010-8-2 17:47
睇怕係關bios事

作者: wingyat92 時間: 2010-8-2 23:25
已試FULLMON行 一樣有LAG現像
作者: dom 時間: 2010-8-3 00:01
近日由96GT換左張GTX460 影馳
但係玩GAME果時 好LAG 96GT效能全開果時都無問題
到底點解會咁?
M/B P35-DS3 ...
wingyat92 發表於 1-8-2010 03:42 PM
你隻牛唔夠力下話?
作者: dom 時間: 2010-8-3 00:03
如果你係用 Galaxy GTX460 既話
試下裝 Xtreme Tuner HD
限死佢行 3D Performance mode + 風扇 set 70%
作者: wingyat92 時間: 2010-8-3 11:00
點樣睇隻牛夠唔夠力
550W 80PLUS唔夠
作者: TDX 時間: 2010-8-3 12:58
回復 15# Passer2k
想問下圖中的gadget邊度有得下載?

