作者: alexngai 時間: 2010-7-31 22:12 標題: [removed]
本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:14 編輯
[removed]
作者: tony_lkt 時間: 2010-7-31 22:19
回復 1# alexngai
簡單,邊張新買邊張
作者: ddd531 時間: 2010-7-31 22:28
我個人會選N, 因為driver方面放心d
作者: hkckk 時間: 2010-7-31 22:30
N x2 因為沒有煩人的VPU重置
作者: rocco0430 時間: 2010-7-31 22:38
Nvidia x3
作者: raymondlch2002 時間: 2010-7-31 22:46
Nvidia x4
作者: pol302 時間: 2010-7-31 22:47
邊張保養長買邊張
作者: mad scientist 時間: 2010-7-31 22:57
Nvidia x6
作者: 7T. 時間: 2010-7-31 23:09
其實咁多人支持N記
可唔可以講埋原因呢
作者: imprewake 時間: 2010-7-31 23:18
希望唔好俾人話我係N打手 = =
不過自從遇到ATI driver問題,
(XP不能裝10.6話咩封包錯誤,
試過幾次裝完新driver未重新開機就hand機...等等)
就有D反感
雖然都唔係話NV driver完美好多,
但係我用真係少問題D...
同埋題外話NV PhysX先係最吸引我,
點解樓主不包括
題外話x2: 但ATI性價好似好D就選左HD4850
其實果時想買9800GT, 但見到HD4850.................
作者: chiman127 時間: 2010-7-31 23:21
硬件點先進都無用
DRIVER 唔得等於用唔到
我用5770 用左半年
我的用途睇高清多過打機
但甘簡單的要求都做唔到
成日睇睇下都會停左~~直到有次張5770壞左,朋友借左張9800GTX+ 俾我~~我先知問題出至佢個DRIVER
所以現在暫時只會用N 卡,直到的CHING 話DRIVER 無問題先考慮用A了
作者: uwantwant 時間: 2010-7-31 23:55
n x7 打機優化多, CUDA 壓片, PHYX 加速
作者: UK-BBOY 時間: 2010-7-31 23:59
講到driver問題,真係要支持N記
作者: sk992034 時間: 2010-8-1 00:19
ATI一直都係玩價格
同效能或差唔多效能既Display卡
會比較平
所以先會有人買
如果兩者的無輪效能,溫度,耗電量,大小和價格都差唔多的話
咁只下剩driver可以比較
driver方面當然是nvidia比較好
所以選nvidia
作者: windowsx 時間: 2010-8-1 00:29
nvidia...
1. driver
2. 我係N記fans
作者: dirtyman1984 時間: 2010-8-1 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger 時間: 2010-8-1 00:31
NVIDIA 啦! 起碼不會抄Driver .
作者: monarchy_empero 時間: 2010-8-1 00:45
本帖最後由 monarchy_empero 於 2010-8-1 00:47 編輯
N記x9
:love作者: hk4026 時間: 2010-8-1 00:50
A記,但係個原因好低B
4個數字同3個數字好似4個數字勁D-.-
姐係好似咁5970同480=.=
作者: fox666 時間: 2010-8-1 00:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterleung71 時間: 2010-8-1 00:59
Nvidia
作者: Impure 時間: 2010-8-1 01:08
唔係掛.........
我自己就 Nvidia
因為我唔介意食電同高溫
電費有人比, 上水也是我的興趣
我之前也是用 ati,
3870>4850>5850>2x5850>480
480 是為一未出過問題的一張
作者: 老鷹 時間: 2010-8-1 01:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yohoman0000 時間: 2010-8-1 02:07
回復 21# fox666
樓主講幾年後喎,到時n chipset仲存唔存在都係一個問題(比I/A封殺)
作者: yohoman0000 時間: 2010-8-1 02:17
樓主呢條問題真係幾無聊
你咁問得基本上除左driver就冇mud好比較...拎呢幾個條件去評A/N高低根本唔公平,本身市場路線都唔同
不如話埋driver都相同,再睇下有冇得比較?
作者: ZOT 時間: 2010-8-1 02:23
樓主以上幾點等同對A既不平等條約
作者: harryoff 時間: 2010-8-1 02:28
N記x10
出新GAME, A記成日要等DRIVER更新.
就如今次SC2 開AA事件.
作者: asia234 時間: 2010-8-1 03:34
我會兩張要哂~
跟住用黎行A+N
WOW~
作者: lyh1993 時間: 2010-8-1 04:03
乜關a記事咩?係N記自已轉gtx xxx先嫁bo
8600gt個個時使a記以經用hdxxxx啦
咁講以前9800gtx咪勁過當時hd4870n倍???
作者: ivanng213 時間: 2010-8-1 04:07
我會用返N card
作者: cmcvista 時間: 2010-8-1 04:09
1. Nvidia 既硬解易set易用
2. 有 PhysX
3. 有CUDA 剪片快D
不過A卡普遍既性價比都高過N卡好多,所以應該冇咩你講既情況出現
作者: RockYou 時間: 2010-8-1 04:13
唔使講, 我實揀 ATI
由以前挨打到而家禁住 N 黎打, 感覺好開心
btw, 硬係覺得 A d 色靚過 N
作者: 推車 時間: 2010-8-1 04:45
N
作者: studio-one 時間: 2010-8-1 05:33
若干年後的問題, 等若干年後再問啦
若干年後可能ATi顯示卡和Nvidia顯示卡兩間都執晒
就正如若干年前兩間都仲未出世
e依問題真係幾無聊
作者: hk4026 時間: 2010-8-1 06:21
回復 30# lyh1993
你真係當我傻嫁咩-.-
我係話覺得好似勁D
9800GTX=GTS250
4870就一定勁過佢嫁LA-.-
有時唔洗咁認真既
作者: hkhkhkjl 時間: 2010-8-1 07:29
nvidia ...driver 唔洗煩...
一kick過搞點
作者: wayne1320 時間: 2010-8-1 08:12
A卡
driver 煩唔煩呢 我話只可以講 我由3系開始玩既
3870>4670>4850>4850cf>4890>5770cf>5870
都未試個出問題(可以因為我唔睇高清)
作者: rickrickchan 時間: 2010-8-1 08:16
nVidia
我由5830 轉了去 GTX460...真係純感覺...好用好多...果種感覺可能真係由CUDA + PhysX + Driver 引致
作者: en3 時間: 2010-8-1 08:27
support A卡
作者: zerolamhk 時間: 2010-8-1 08:34
A
作者: jamesjackxie 時間: 2010-8-1 08:53
我用A記咁耐都冇試過driver問題,我太好彩?
反而幾張n卡用左一年就瓜,從襟用度出發我會support A卡
作者: Philip20 時間: 2010-8-1 11:25
Nvidia x 11
CUDA + PhysX + Driver
ATI driver sucks !
作者: hkman 時間: 2010-8-1 11:26
我A, N 卡都有, 都支持,
一切睇TIMING,
果時要買卡, 咁O岩又出5850,
所以一路用到而家,
舊機用緊 9800GTX+
張張卡都無問題,
無咩不快的經歷
作者: willy930 時間: 2010-8-1 11:48
To be a bit fair. Blizzard itself said they will not support AA first.
Sure, you can force enable it to fulfill a group users' wishes. However, force enable AA on a game that even the developer is un-certain AA will work can confuse beginner user when problems (related to AA being forced when running the game) occur.
作者: willy930 時間: 2010-8-1 11:51
Depend on purposes:
GPGPU/Psyhx: nV
Video: AMD
Others: No big differences between the 2.
作者: gn00510214 時間: 2010-8-1 12:25
ATI ^^
好憎N記
作者: man5678 時間: 2010-8-1 12:30
自己喜好偏向n記多d
作者: _恆_ 時間: 2010-8-1 12:36
我就睇C/P值=]
我A同N都用過,.2邊都無話特別支持
2邊DRIVER都無問題,N記driver可以話方便d,又有phyx
a記都無唔好,我自己第一次買a記卡,裝跟卡碟個driver再轉->10.5->10.6->10.7 都未試過有問題
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-1 12:38
本帖最後由 輕基黃 於 2010-8-1 13:32 編輯
這個POST真係勁爆無聊, (好彩樓主都知), 好一句 也許是若干年後
呢句先經典: 是讓我日後(也許是若干年後)砌機做參考的
有腦都知唔會發生, 完全無討論價值
我想呢個POST既目的都係要引起罵戰罷
版主要ban post, 呢d先係首選
作者: alexngai 時間: 2010-8-1 14:32
本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:14 編輯
[removed]
作者: mydaniel 時間: 2010-8-1 14:36
點解你唔直接講話淨係 DRIVER 唔同要咁辛苦 LIST 5大項比人地過瀘比較
咁同人地食飯 N 咁多到都話唔鐘意但又懶係大方咁比人地揀有乜分別 ,都係多__魚
作者: 雪使貓女管家 時間: 2010-8-1 15:06
咁多人話 ATI DRIVER 有問題
我自己用左 ATI 9 年中間換卡都係用 ATI
以前就真係差,依家未試過有大問題
小問題,BUGS 但係唔影响使用既都有既
我會支持 ATI,NVIDIA 無畀過任何好感我 (試其他人既 N 卡時)
我係用黎打機睇片睇圖修圖等
或者某D我用唔到既功能係 N 卡好D 掛,唔知
作者: HenryLaw 時間: 2010-8-1 15:28
回復 20# hk4026
Nvidia 同 AMD 比呢?
作者: al21 時間: 2010-8-1 15:30
最好自己用對眼睇吓有冇分別先,如果冇, 就用n卡都冇乜損失. 如果唔係, 到你用番a卡嗰時, 你會發覺自己浪費咗唔少人生.
同埋最好自己試吓有冇driver問題, 因為大大把人係從來乜事都冇的. 如果因為人云亦云而唔用a卡, 都係嗰句, 你會發覺自己浪費咗唔少人生.

作者: alexngai 時間: 2010-8-1 15:40
本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:14 編輯
[removed]
作者: home1314 時間: 2010-8-1 15:55
本帖最後由 home1314 於 2010-8-1 15:57 編輯
我用緊5770 DIVER除左超頻降唔到時脈外(我唔玩超頻對我冇影響)
其他都冇問題(FOR 10.4至10.7 光碟跟果隻就好有問題=.=)
我發現大部份話DIVER有問題O既卡多數都系非公版- - (ASUS/MSI有專用驅動TIM-.-莫非...)
本人用公版盒散冇事 打機高清都冇問題
"XFX"
作者: MC_OK@123 時間: 2010-8-1 16:00
Nvidia,因為ATI既diver實在有問題..
作者: lkl0120 時間: 2010-8-1 16:22
樓主你成功咗..
個POST真係會有好激烈嘅討論..
琴晚我都睇到你個POST..啱啱開..廢事回住..睇住而家都幾頁..
都有咗好明確嘅答案..就係買N卡..
就算有人用緊A卡都一樣會走去買多張N卡行A+N PHYSX
證明咗N卡嘅物理運算成功咗..
A卡遲遲都未推出得..本身就已經比N卡差咗一忽..
如果唔係就唔會咁多人行A+N啦..
不過講反現實上..
就算(打分上)A卡高過N卡..
A卡都可以(打機上)廢過N卡
(GTA4係其中一例)
就算A卡個價平過N卡..
都唔會用N卡係有解(E個係我立場)
至於行A+N的..其實行N+N可能仲爽..(不喜勿插)
單睇A同N
講DRIVER A卡已經輸都喊..
10.5同10.6係跑分嘅分別..都唔係細..係低分咗..
N卡都只係得一次"燒死卡"的事件發生..(但係咁比人借題發揮..)
N卡SET COLOUR SETTING比A係易D(個人認為)
好老實講..如果A卡個DRIVER都仲係咁廢嘅話..
都好難吸引到我E類N FANS去試..
一張勁卡衰係個DRIVER度..低能..
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-1 17:09
本帖最後由 輕基黃 於 2010-8-1 17:27 編輯
乜你唔係講緊A和N全部都一樣咩? 睇番你上面所講, 講來講去即係有分別, 有分別, 就自然會有唔同既捧場客啦
呢D POST.............我可以大膽講: 不知所謂, 如果要討論上面你所講, 各方面既比較, 即係講緊而家A和N既分別, 駛唔駛開個咁既標題, 仲係要話未來點點點
一個人, 沒有目的咁就開一個帖, 我真係頂樓主唔順
各位CHING睇完佢講呢番說話唔知會GET到D乜?
" 如果有兩張幾乎一模一樣A卡和N卡,你會怎麼選
日後(也許是若干年後)砌機做參考的
1.價格相約(相差不超過5%)
2.性能相同(不包括PhysX和各自贊助的遊戲)
3.散熱效能相同
4.大小相同
5.耗電量相同
你會怎麼選?
其實我還希望各位師兄能比較技術(如CUDA和ATI Stream)、代工品質、畫面等方面的。
大佬, 你想講而家定未來, 若干年後你又知仲會用而家既技術?
作者: lkl0120 時間: 2010-8-1 17:12
你似插樓主多D..
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-1 17:19
本帖最後由 輕基黃 於 2010-8-1 17:25 編輯
回復 61# lkl0120
開POST都有個目的, 我想知如果若干年後無呢D FACTORS, 佢係咪唔砌機先
1.價格相約(相差不超過5%)
2.性能相同(不包括PhysX和各自贊助的遊戲)
3.散熱效能相同
4.大小相同
5.耗電量相同
你會怎麼選?
樓主用得"如果", 不如去吹水區啦
"如果"若干年後我變左李大俠, 你兩張都唔駛買添, A+N都比我收購左, 成為一張叫SL咭(superman LEE)
作者: ZOT 時間: 2010-8-1 17:32
跟本E個POST就精心挑選N既優點去比A既缺點。動機好明顯.
但我依然揀A,理由:N飯太另人討厭。
作者: lkl0120 時間: 2010-8-1 17:32
不如你冷靜D先啦..
"這個問題,是讓我日後(也許是若干年後)砌機做參考的。"
其實佢都係想大家討論下比下意見咁姐..
我諗日後比起若干年後更加重要吧
我諗樓主只係好簡單想問大家
A同N點選..
所以先列出果5點出泥..
等個比較少D
直接諗牌子而唔諗其他野咁多
而佢都得到答案就係大部分用家都係選N卡
輕機黃何必咁火呢..?
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-1 17:34
我真係好激動, 見到咁既質素既POST, X都滾埋啦.
都好想知樓主係咪有內幕消息, 點解你舉果5大因素, 而家A同N唔實行, 要等若干年後先咁做?
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-1 17:40
本帖最後由 輕基黃 於 2010-8-1 17:44 編輯
回復 64# lkl0120
個個仲答得頭頭是道....又話DRIVER問題......我唔知佢地點會知, A咭若干年後個DRIVER仲會有問題
若干年後既事, 再用樓主天馬行空既5大相同因素既假切, 點去討論呀大佬, 唔好講咁遠, 叫你討論下A記6系同495咭既表現, DRIVER有無問題, 跑分差幾多, 有無人答到我呀?
作者: mAn!a 時間: 2010-8-1 17:42
因為driver問題...同埋VPU重置...N!!!
作者: alexngai 時間: 2010-8-1 17:43
本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:14 編輯
[removed]
作者: ricky1992 時間: 2010-8-1 17:47
但根據A記嘅銷售手法
以同價尼講 效能多數比n高
所以我會揀A
作者: gatebill_hk 時間: 2010-8-1 17:54
一定Nvidia, 裝driver起碼冇咁Q麻煩, 當你睇過此版頂置教學---如何正確安裝ATI. CCC有幾多野要留意,就知道安裝Nvidia Forceware係好方便!
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-1 17:59
回復 68# alexngai
照樓主既討論點, 咁你果5點"如果"就實在未免少左
如果DRIVER問題計唔計?
如果色澤唔同又計唔計?
.................
我都一早講有唔同, 就一定有不同既捧場客, 我淨係鍾意A咭既色, 我淨係鍾意N咭個DRIVER, 咁你講果5點"如果"係咪癈?
你標題一大堆癈話, 但所有答案同呢個標題都會係一樣囉唔該 : "砌機你會用A咭定N咭", 樓主, 你真係諗多左啦
作者: sanrio 時間: 2010-8-1 18:00
其實,“若干年後”的意思是我可能若干年後才有機會去砌機,不代表這次討論的主角一定是若干年後的產品。
很多時候都會有同級的A卡和N卡同時出現,它們的價格、性能的差距很小,幾乎可以忽略不算。
我想知道假如在這個情況下,應該怎樣選。
alexngai 發表於 1-8-2010 17:43
咁你列舉左咁多點 "條件" 出來,你有冇留意回你帖o既人,有冇睇完你o既 "條件" 再作出 "客觀分析" / "客觀選擇" 呢?
你用 GT240 同 HD5870 俾上面回你帖o既人揀,一定有人揀 GT240....
同樣你用 HD5670 同 GTX470 俾上面回你帖o既人揀,一定有人揀 HD5670....咁又代表o的乜o野呢?
p.s."個人" 選擇 會係 "客觀" 嗎?

作者: lyh1993 時間: 2010-8-1 18:03
A卡
driver 煩唔煩呢 我話只可以講 我由3系開始玩既
3870>4670>4850>4850cf>4890>5770cf>5870
都未試個出 ...
wayne1320 發表於 2010-8-1 08:12 AM
同道中人~我都係唔睇高清~~
不過係由X800 pro直上4850~
作者: alexngai 時間: 2010-8-1 18:16
本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:14 編輯
[removed]
作者: chiushing01 時間: 2010-8-1 18:18
本帖最後由 chiushing01 於 2010-8-1 19:06 編輯
睇哂回既帖, CHING呢個回帖質素最高, 講哂我心中既說話 (不過我無咁既文筆寫出來去表達)
其實答案從各位回帖觀察到, 亦印証左上面位Ching既論點
除左樓主提出5個條件外, A和N咭仲有"N"個不同既因素去考慮買A或N, 所以才忽略左樓主5/"N"既考慮因素
作者: lkl0120 時間: 2010-8-1 18:23
如果你係要J住樓住個若干年後的話就真係冇野好同你講
作者: oo2oo299999 時間: 2010-8-1 19:26
上面有CHING 認真你就輸
N卡,因為知名度高D 2手易脫手D
作者: ddd531 時間: 2010-8-1 22:27
算啦樓主, 你開呢d post只會引起A fan極度不滿, 正常人都會嬲啦, 比你講晒出黎
作者: photo555 時間: 2010-8-1 22:34
咁更係邊張平買邊張啦!
作者: photo555 時間: 2010-8-1 22:40
用親a卡都死卡==但做工又好似a卡會好d!!
作者: Superay 時間: 2010-8-2 00:21
樓主所講的假設應該唔會有可能,但若果真係發生的話
用AMD CPU的機就會用返ATi,Intel機就會用Nvidia
作者: tmkvtmbrb 時間: 2010-8-2 00:45
N記~因為我好少見a記在online game網頁/d關於顯示ge野~
作者: studio-one 時間: 2010-8-2 01:04
我會選擇A咭,因為在顏色方面,睇片和打機都是A略勝一籌 (可能是我個人觀點)
另一原因是N卡的公司已經開始由遊戲市場轉移至其他市場,看看費米進展就知道他投資在遊戲市場的誠意
若干年後更可能N卡淡出遊戲市場
作者: studio-one 時間: 2010-8-2 01:12
樓主,我有小小欣賞你,雖然擺明是挻N,但不像某CEO/NV之子 和 G姐叫人對N咭返感
N 卡的Fans 開始有點智慧
作者: FATLING0 時間: 2010-8-2 02:42

作者: newdaylow 時間: 2010-8-2 05:17
其實咁多人買5830 5850 5870 係吾係溫度問題
而gtx 460出左, 係吾係又會轉返買NV
作者: alexngai 時間: 2010-8-2 10:26
本帖最後由 alexngai 於 2020-3-24 18:15 編輯
[removed]
作者: ddd531 時間: 2010-8-2 13:05
即係呢個POST之前, 你覺得所有N卡FANS都無智慧
作者: mooninman 時間: 2010-8-2 13:32
眾人皆醉他獨醒
睇佢講得出呢d就知有幾醒幾成熟
作者: 310332063309 時間: 2010-8-2 20:02
PHYX很王道...
ATI便得很王道A_A
能力一樣? 我選N...
FANS+睇過好多POST
N除非勁熱GE卡...
唔係師兄多數話"有錢就N"
作者: anson77 時間: 2010-8-2 20:33
如果你鍾意打機就千其唔好買ati
作者: aa1320 時間: 2010-8-2 20:47
A
Nv d色好差
作者: capricorn 時間: 2010-8-2 22:30
係啦, 買 Intel IGP 實冇錯

作者: ddd531 時間: 2010-8-2 22:43
打機intel IGP邊夠力啊
作者: itiskaka 時間: 2010-8-2 22:43
A...
唔知解解對N無咩好感
不過現實上我都係睇果期邊邊威就用邊邊
作者: dom 時間: 2010-8-2 23:50
肯定係 nVIDIA GeForce
ATI 淨係個 Driver 已經令我唔會再考慮
作者: dom 時間: 2010-8-2 23:54
我浪費咗唔少人生去為左 GPU Recover 同埋 試唔同 ATI Driver (為左玩 Game )
轉左 N 卡 我先無再浪費人生
色水靚又點
轉晒 TN LCD 都睇唔出
作者: dom 時間: 2010-8-3 00:00
可以話你聽
睇高清既話
連咁多年寫唔惦 Driver 既 Intel
出到 GM45/GMA HD (Core i3/i5-6xx/G6950) 可以正常睇高清
三間出品只有今時今日 ATI 重係睇高清最多問題
作者: 輕基黃 時間: 2010-8-3 00:18
本帖最後由 輕基黃 於 2010-8-3 00:26 編輯
我浪費咗唔少人生去為左 GPU Recover 同埋 試唔同 ATI Driver (為左玩 Game )
轉左 N 卡 我先無再浪費人 ...色水靚又點
轉晒 TN LCD 都睇唔出
dom 發表於 2010-8-2 23:54
好彩師兄都講左樣優點出來
再加上, 睇唔睇得出唔係一個人講就係........正正我淨係考慮顏色, 我個人覺得A咭靚D, 其它因素不在考慮之列, 咁我係咪仲要出N咭?
作者: studio-one 時間: 2010-8-3 00:43
其實ATI 個 Driver最大問題的時期是 由ATI轉去AMD那交接年代,即是大約2600XT年代,那時我都唔敢買A咭,自3系開始好好多了,去到4系已經屬於非常穩定
我在08年由N咭7950轉用A咭4850,至今2年了ATI 個 Driver都好穩定
作者: studio-one 時間: 2010-8-3 01:15
樓主
如果你買的是靚MON , 建議你配張A咭, 因為A咭D色的確係靚D, 唔好size 左個靚MON
如果靚MON配一張顏色稍為欠一點點的咭, 個心總會有條刺

