作者: skhhin 時間: 2010-4-25 21:01 標題: [更新],出張5870玩,今日成績 985
本帖最後由 skhhin 於 2010-4-27 17:25 編輯
UPDATE
985我已經加盡左電...睇來都係5870應該都係咁多到, 跑分一定係I記玩晒LOL


原本打算玩 5770 CF
之後又見MSI 5830 $1580 想玩CF
最後決定買張MSI 5870 $2880
咁個Sales 拎左出來之後, 個人見個盒唔係好靚仔 好似開過咁
最後轉買張 gigabyte 5870 $3050入手, 等日後5870平時買多用先玩CF
原本都有考慮買 GTX470
不過見玩開AMD 就支持番ATI (其實係因為塊版唔SUPPORT SLI -.- ) 呃自己
點解係01CHING唔好呢, 因為佢好毒....
其實5830 CF就一定勁架啦, 不過我又覺得佢唔夠長XD 心理病..





試下好唔好超先-.-
岩試850 上 900 唔係好WORK 再試試=.=

超上900, 多果少少分, 有限制...ccc

930

960 , 應該仲有得上 960後D分叫做有D料到啦, 睇來都係I記先可以屈分

作者: goforit 時間: 2010-4-25 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HEBEHEI 時間: 2010-4-25 21:07
禁開過你都要左呀?..同佢講轉個張哪:curse:
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 21:33
所以我轉左張 GIGABYTE @@"
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 21:33
唔通你係果度做@@? 定係??
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 21:34
回復 1# skhhin
我買尼張果時要$3290,ching你買尼張幾?
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 21:35
$3050
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 21:46
回復 7# skhhin
請問ching會吾會出測試report,若果有3DM 06約多少分?
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 21:58
夜少少OR聽日先出到=.=
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:05
終於等到師兄出手, 恭喜哂! 好彩你買GA, 甩手都值錢D
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:07
5770 CFX就易推D, 5830 driver仲好大問題, 定位唔上唔落, 5870高階咭, 梗係買佢, 初出果時driver都無乜問題
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 22:08
回復 9# skhhin
期待ching report ,thanks!
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 22:16
回復 11# chiushing01
想問01兄,我5870cf i7 920 4g,display行預設,跑3DM 06正常約多少分?
請ching多多指教,因我得29xxx分

作者: skhhin 時間: 2010-4-25 22:17
5770 CFX就易推D, 5830 driver仲好大問題, 定位唔上唔落, 5870高階咭, 梗係買佢, 初出果時driver都無乜問題 ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:07
奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:28
回復 chiushing01
想問01兄,我5870cf i7 920 4g,display行預設,跑3DM 06正常約多少分?
請ching多多 ...
s121687326 發表於 2010-4-25 22:16
個分其實係好正常, 因為呢個config行一張都行唔哂, 何況兩張, 我記得我當初玩一張285xx, 兩張都係29xxx, 因為出現樽頸, 而家gpu行先cpu好多, 所以睇番有ching既test, 而家980x先啱啱行得唒兩張4870x2, 照4870x2=一張5870咁既推算, 5870 cfx跑分, 無980x都唔會行得郁
作者: MGS2 時間: 2010-4-25 22:28
edit 咗個 CONFIG FILE 未?
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:30
set左未?
[attach]1028759[/attach]
作者: computerman2 時間: 2010-4-25 22:31
其實唔超都好夠用啦, 跑分另計 :)
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 22:34
THANKS CHING , 得左啦>O<
超頻新手係咁~_~
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:36
我都櫈你開心
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 22:38
回復 15# chiushing01
多謝ching指教,甘我諗要試下超高D粒U先得!
作者: ~.~44 時間: 2010-4-25 22:39
C兄想問問如果用AMDx6核又有無樽頸?

作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:42
我未玩過AMD, 但有睇佢既少少測試, 佢個實力和i-7 920 930差唔多, 所以都係.........不過如果打機, 好多game都係行gpu多過cpu既, 你既config都非常強勁, 只為跑分, 就會好似我咁, 比人話無聊架啦
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 22:44
唔好淨係為跑分, 打機順咪得, 我老左先唔鍾意打機玩跑分咋嘛, 唔係無野玩
作者: Mox 時間: 2010-4-25 23:02
我上星期都買咗張, 正X $2990, 等遲啲先行CF
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 23:07
MSI ?
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 23:08
回復 24# chiushing01
見你玩到甘勁,自己都好想試下,睇下自己能力去到边
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:09
本帖最後由 chiushing01 於 2010-4-25 23:11 編輯
咁似我當初既心態
作者: s121687326 時間: 2010-4-25 23:16
回復 28# chiushing01
期待你既980x report,加油!
作者: ~.~44 時間: 2010-4-25 23:20
X2
咁貴我唔捨得買,其代C兄report
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:27
回復 30# ~.~44
我都好唔捨得
作者: Mox 時間: 2010-4-25 23:27
Gigabyte, $2990
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:31
回復 32# Mox
其實同初出比較, 都平左$200
作者: ~.~44 時間: 2010-4-25 23:35
同意
如果呢個價錢,我會買兩張4870或者4890玩CF

作者: skhhin 時間: 2010-4-25 23:37
- . - 我今日買3050 =.=... 因為我都有入過下正都不過無留意幾$ ~O~
作者: Mox 時間: 2010-4-25 23:37
我喺由4850 1G CF 轉上去
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 23:38
我未玩過AMD, 但有睇佢既少少測試, 佢個實力和i-7 920 930差唔多, 所以都係.........不過如果打機, 好多g ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:42
跑分又有幾無聊呢=.= 分數係一個準則來架麻, 唔跑分點知勁唔勁=.=
作者: 鬼川谷 時間: 2010-4-25 23:39
打機...
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:40
唔同既, 4870X2兩張都買到 (早前見到$1500一張4870X2)
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:41
回復 36# Mox
4850 CFX都係幾好玩, 亦有好勁既表現
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:42
講下價嘛, 幾拾蚊一定平到比你
作者: alexson625 時間: 2010-4-25 23:43
最近都換左display..
換果時都諗買5770定5870好...
最後都買左5770..
諗住買2張cf..無咁貴...
作者: ~.~44 時間: 2010-4-25 23:44
回復 39# chiushing01
我都見到$1500仲有兩年保,心動想買
,不過唔知有無幾會有人再放多張出黎賣!有就;一次過買兩張
作者: Mox 時間: 2010-4-25 23:45
滿$2000, 重有$20惠X購物券
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:45
回復 42# alexson625
5870因為樽頸問題, 如果粒U唔太勁, 5770CFX係會贏一張5870
06:
5770X2 = 30xxx
5870 = 28xxx
你話係咪好有滿足感!?
作者: Mox 時間: 2010-4-25 23:46
同GTX280差唔多
作者: skhhin 時間: 2010-4-25 23:46
我無你地買咁多野, 講唔到價, 加上今日原本去搵5830 XD
不過我睇完 http://www.youtube.com/watch?v=MEUcOZT0KAg
呢個測試 見5830 CF 同 5870 無唔多, 咁不如買張高階...
算啦, 我之前買野講價, 有D都唔肯平, 係Centalfxxxxl 先會平卑我, 不過我今日無上去高登XD 快快買完閃人 ..... XD
作者: chiushing01 時間: 2010-4-25 23:48
我果日個袋得$520, 去正都買個vx hs $530, 同佢講唔夠錢, 問佢520得唔得, 結果買左
作者: ~.~44 時間: 2010-4-25 23:50
我未試過講價,原來可以講價:funk:
作者: chiushing01 時間: 2010-4-26 00:18
幾拾蚊食到餐晏仔
作者: jack0608hk 時間: 2010-4-26 00:22
甩手都值多百幾2百~~
但比MSI 又貴D...
計番條數...其實冇分別~~
所以>.<我都係睇代理買卡~~
作者: royho 時間: 2010-4-26 00:27
原本打算玩 5770 CF
之後又見MSI 5830 $1580 想玩CF
最後決定買張MSI 5870 $2880
咁個Sales 拎左出來之後, ...
skhhin 發表於 2010-4-25 21:01
恭喜! 師兄無買錯, GA5870係好野嚟, 第時放出去話都無咁易. 我個張由POST至交收只係幾個鐘.
作者: chiushing01 時間: 2010-4-26 00:31
咁多張480, ching都放番張啦
作者: royho 時間: 2010-4-26 00:34
我想搵多張, 你反而叫我放.
作者: chiushing01 時間: 2010-4-26 00:43
3張, 人都癲
作者: ~.~44 時間: 2010-4-26 00:45
"米王"
作者: alexson625 時間: 2010-4-26 01:11
我最近都諗住換1055t/1090t..
如果咁樣..5870會唔會比5770x2好...:funk:
作者: Impure 時間: 2010-4-26 01:26
2x5770 is around on par with a single 5850
5870 is faster vs 2x5770
And you don't have to deal with the crossfire crap
作者: skhhin 時間: 2010-4-26 02:00
唔係好超得起, 聽日再玩過=.=
作者: goforit 時間: 2010-4-26 06:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: choi_b 時間: 2010-4-26 11:13
ching, 我都係用GIGABYTE 5870, 我係以下呢張:


你知唔知同你果張有咩分別? 同埋你o係WINDOWS入面GPU識唔識得自動降頻? 我呢張唔識, 要update最新bios 個gpu先識降番落157mhz, 不過ram仍然o係windows入面行1200mhz
仲有仲有, 我張卡都係超唔起, gpu 上到880就hang, ram一d都上唔到
作者: Mox 時間: 2010-4-26 11:30
This one is non-reference design
作者: skhhin 時間: 2010-4-26 23:17
I記有邊好板介紹, 想換Q左佢=.=
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 01:03
今日玩住咁多先~O~ 等埋個CPU水冷先再玩= =
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 01:15
回復 61# choi_b
我果張無你果降頻問題 @@
我仲試緊應該仲有得上XD
暫時
GPU 960
RAM 上唔到
我用650W牛牛咋我見你850 大把貨啦
我等埋個CPU水冷
試下玩雙牛XD
請真跑分都係I記玩晒, 我玩左成晚先升左一千幾分
換粒I記就 多3~4千分.....我估
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 17:30
第一次玩OC Display
事實上ASUS 好似真係好超D睇網上D人既紀錄
上1000 Mhz RUN 分 Hang機, 仲有會有d花畫XD (唔知會唔會奶野呢@@")
985來講應該差唔多頂點, 我估最多都係上多到992左右
作者: STRwork 時間: 2010-4-27 18:29
我5850都去到18000
[attach]1029397[/attach]
作者: ktt160 時間: 2010-4-27 18:42
幾時燒呀-,-
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 18:55
本帖最後由 skhhin 於 2010-4-27 19:00 編輯
I記麻-.-... 你咪試下用AMD 上 1萬8 LOW - _ -
唔係我唔認數, 事實係I記多D分
跑分呢家事會上隱...
我都打算轉i7 930玩下0,0
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 18:56
燒卡? 960就燒過啦~.~"
作者: chiushing01 時間: 2010-4-27 21:15
本帖最後由 chiushing01 於 2010-4-27 21:16 編輯
CHING, 你都無調校風扇轉速, 梗係起唔到圍啦, 電都拉盡, 風扇唔好慳呀, 係唔係都100%啦
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 22:00
100% 係唔係真係得架- . - 我就試下
作者: WithouT_GoD 時間: 2010-4-27 22:04
梗係啦....
有幾多拉幾多 ( 超頻的話)
有200% 我拉200% 添啦
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 22:29
奶野 超左上990 反而低分左=.=
作者: chiushing01 時間: 2010-4-27 22:31
回復 74# skhhin
DDR5 VRAM上得太高係會跌分
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 23:03
係- . - 因為我試左100% FAN
超埋D RAM 係上到架, 不過...超上左反需降分=.=
不過我見D世界紀錄 5870 都係 10XX 左右 , 好似有15XX最高 (Core) 果條友唔係用風冷..
作者: skhhin 時間: 2010-4-27 23:19
1000% 部分可以升空 lol

