Board logo

標題: [開箱] [更新],出張5870玩,今日成績 985 [打印本頁]

作者: skhhin    時間: 2010-4-25 21:01     標題: [更新],出張5870玩,今日成績 985

本帖最後由 skhhin 於 2010-4-27 17:25 編輯

UPDATE
985我已經加盡左電...睇來都係5870應該都係咁多到, 跑分一定係I記玩晒LOL



原本打算玩 5770 CF
之後又見MSI 5830 $1580 想玩CF
最後決定買張MSI 5870 $2880
咁個Sales 拎左出來之後, 個人見個盒唔係好靚仔 好似開過咁
最後轉買張 gigabyte 5870 $3050入手, 等日後5870平時買多用先玩CF
原本都有考慮買 GTX470
不過見玩開AMD 就支持番ATI (其實係因為塊版唔SUPPORT SLI -.- ) 呃自己

點解係01CHING唔好呢, 因為佢好毒....
其實5830 CF就一定勁架啦, 不過我又覺得佢唔夠長XD 心理病..







試下好唔好超先-.-
岩試850 上 900 唔係好WORK 再試試=.=


超上900, 多果少少分, 有限制...ccc


930


960 , 應該仲有得上 960後D分叫做有D料到啦, 睇來都係I記先可以屈分

作者: goforit    時間: 2010-4-25 21:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HEBEHEI    時間: 2010-4-25 21:07

禁開過你都要左呀?..同佢講轉個張哪:curse:
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 21:33

禁開過你都要左呀?..同佢講轉個張哪
HEBEHEI 發表於 2010-4-25 21:07

所以我轉左張 GIGABYTE @@"
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 21:33

msi FROM COMEDX?
goforit 發表於 2010-4-25 21:02

唔通你係果度做@@? 定係??
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 21:34

回復 1# skhhin


    我買尼張果時要$3290,ching你買尼張幾?
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 21:35

回復  skhhin


    我買尼張果時要$3290,ching你買尼張幾?
s121687326 發表於 2010-4-25 21:34

$3050
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 21:46

回復 7# skhhin

請問ching會吾會出測試report,若果有3DM 06約多少分?
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 21:58

回復  skhhin

請問ching會吾會出測試report,若果有3DM 06約多少分?
s121687326 發表於 2010-4-25 21:46

夜少少OR聽日先出到=.=
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:05

終於等到師兄出手, 恭喜哂! 好彩你買GA, 甩手都值錢D
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:07

5770 CFX就易推D, 5830 driver仲好大問題, 定位唔上唔落, 5870高階咭, 梗係買佢, 初出果時driver都無乜問題
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 22:08

回復 9# skhhin

期待ching report ,thanks!
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 22:16

回復 11# chiushing01


   想問01兄,我5870cf i7 920 4g,display行預設,跑3DM 06正常約多少分?
請ching多多指教,因我得29xxx分
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 22:17

5770 CFX就易推D, 5830 driver仲好大問題, 定位唔上唔落, 5870高階咭, 梗係買佢, 初出果時driver都無乜問題 ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:07

奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:28

回復  chiushing01


   想問01兄,我5870cf i7 920 4g,display行預設,跑3DM 06正常約多少分?
請ching多多 ...
s121687326 發表於 2010-4-25 22:16



    個分其實係好正常, 因為呢個config行一張都行唔哂, 何況兩張, 我記得我當初玩一張285xx, 兩張都係29xxx, 因為出現樽頸, 而家gpu行先cpu好多, 所以睇番有ching既test, 而家980x先啱啱行得唒兩張4870x2, 照4870x2=一張5870咁既推算, 5870 cfx跑分, 無980x都唔會行得郁
作者: MGS2    時間: 2010-4-25 22:28

奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...
skhhin 發表於 2010-4-25 22:17



edit 咗個 CONFIG FILE 未?
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:30

奶野 0,0... 岩岩開MSI個超頻工具無得加電既=.=...
skhhin 發表於 2010-4-25 22:17



    set左未?
[attach]1028759[/attach]
作者: computerman2    時間: 2010-4-25 22:31

其實唔超都好夠用啦, 跑分另計 :)
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 22:34

set左未?
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:30

THANKS CHING , 得左啦>O<
超頻新手係咁~_~
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:36

THANKS CHING , 得左啦>O<
超頻新手係咁~_~
skhhin 發表於 2010-4-25 22:34



    我都櫈你開心
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 22:38

回復 15# chiushing01


    多謝ching指教,甘我諗要試下超高D粒U先得!
作者: ~.~44    時間: 2010-4-25 22:39

個分其實係好正常, 因為呢個config行一張都行唔哂, 何況兩張, 我記得我當初玩一張285xx, 兩張都係29 ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:28



    C兄想問問如果用AMDx6核又有無樽頸?
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:42

C兄想問問如果用AMDx6核又有無樽頸?
~.~44 發表於 2010-4-25 22:39


我未玩過AMD, 但有睇佢既少少測試, 佢個實力和i-7 920 930差唔多, 所以都係.........不過如果打機, 好多game都係行gpu多過cpu既, 你既config都非常強勁, 只為跑分, 就會好似我咁, 比人話無聊架啦
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 22:44

回復  chiushing01


    多謝ching指教,甘我諗要試下超高D粒U先得!
s121687326 發表於 2010-4-25 22:38



    唔好淨係為跑分, 打機順咪得, 我老左先唔鍾意打機玩跑分咋嘛, 唔係無野玩
作者: Mox    時間: 2010-4-25 23:02

我上星期都買咗張, 正X $2990, 等遲啲先行CF
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 23:07

我上星期都買咗張, 正X $2990, 等遲啲先行CF
Mox 發表於 2010-4-25 23:02

MSI ?
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 23:08

回復 24# chiushing01

見你玩到甘勁,自己都好想試下,睇下自己能力去到边
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:09

本帖最後由 chiushing01 於 2010-4-25 23:11 編輯
回復  chiushing01

見你玩到甘勁,自己都好想試下,睇下自己能力去到边
s121687326 發表於 2010-4-25 23:08



    咁似我當初既心態 不過而家無6核都唔會有滿足感, 個個都用980x打分.......
作者: s121687326    時間: 2010-4-25 23:16

回復 28# chiushing01

期待你既980x report,加油!
作者: ~.~44    時間: 2010-4-25 23:20

回復  chiushing01

期待你既980x report,加油!
s121687326 發表於 2010-4-25 23:16



    X2
咁貴我唔捨得買,其代C兄report
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:27

回復 30# ~.~44


    我都好唔捨得
作者: Mox    時間: 2010-4-25 23:27

MSI ?
skhhin 發表於 2010-4-25 23:07


Gigabyte, $2990
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:31

回復 32# Mox


    其實同初出比較, 都平左$200
作者: ~.~44    時間: 2010-4-25 23:35

回復  Mox


    其實同初出比較, 都平左$200
chiushing01 發表於 2010-4-25 23:31



    同意
如果呢個價錢,我會買兩張4870或者4890玩CF
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 23:37

Gigabyte, $2990
Mox 發表於 2010-4-25 23:27

- . - 我今日買3050 =.=... 因為我都有入過下正都不過無留意幾$ ~O~
作者: Mox    時間: 2010-4-25 23:37

同意
如果呢個價錢,我會買兩張4870或者4890玩CF
~.~44 發表於 2010-4-25 23:35


我喺由4850 1G CF 轉上去
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 23:38

我未玩過AMD, 但有睇佢既少少測試, 佢個實力和i-7 920 930差唔多, 所以都係.........不過如果打機, 好多g ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:42

跑分又有幾無聊呢=.=  分數係一個準則來架麻, 唔跑分點知勁唔勁=.=
作者: 鬼川谷    時間: 2010-4-25 23:39

打機...
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:40

同意
如果呢個價錢,我會買兩張4870或者4890玩CF
~.~44 發表於 2010-4-25 23:35



    唔同既, 4870X2兩張都買到 (早前見到$1500一張4870X2)
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:41

回復 36# Mox


    4850 CFX都係幾好玩, 亦有好勁既表現
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:42

- . - 我今日買3050 =.=... 因為我都有入過下正都不過無留意幾$ ~O~
skhhin 發表於 2010-4-25 23:37



    講下價嘛, 幾拾蚊一定平到比你
作者: alexson625    時間: 2010-4-25 23:43

最近都換左display..
換果時都諗買5770定5870好...
最後都買左5770..
諗住買2張cf..無咁貴...
作者: ~.~44    時間: 2010-4-25 23:44

回復 39# chiushing01


    我都見到$1500仲有兩年保,心動想買,不過唔知有無幾會有人再放多張出黎賣!有就;一次過買兩張
作者: Mox    時間: 2010-4-25 23:45

- . - 我今日買3050 =.=... 因為我都有入過下正都不過無留意幾$ ~O~
skhhin 發表於 2010-4-25 23:37


滿$2000, 重有$20惠X購物券
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:45

回復 42# alexson625


    5870因為樽頸問題, 如果粒U唔太勁, 5770CFX係會贏一張5870
    06:
    5770X2 = 30xxx
    5870     = 28xxx
    你話係咪好有滿足感!?
作者: Mox    時間: 2010-4-25 23:46

回復  Mox


    4850 CFX都係幾好玩, 亦有好勁既表現
chiushing01 發表於 2010-4-25 23:41


同GTX280差唔多
作者: skhhin    時間: 2010-4-25 23:46

我無你地買咁多野, 講唔到價, 加上今日原本去搵5830 XD
不過我睇完 http://www.youtube.com/watch?v=MEUcOZT0KAg
呢個測試 見5830 CF 同 5870 無唔多, 咁不如買張高階...
算啦, 我之前買野講價, 有D都唔肯平, 係Centalfxxxxl 先會平卑我, 不過我今日無上去高登XD 快快買完閃人 ..... XD
作者: chiushing01    時間: 2010-4-25 23:48

我無你地買咁多野, 講唔到價, 加上今日原本去搵5830 XD
不過我睇完
呢個測試 見5830 CF 同 5870 無唔多,  ...
skhhin 發表於 2010-4-25 23:46


我果日個袋得$520, 去正都買個vx hs $530, 同佢講唔夠錢, 問佢520得唔得, 結果買左
作者: ~.~44    時間: 2010-4-25 23:50

我果日個袋得$520, 去正都買個vx hs $530, 同佢講唔夠錢, 問佢520得唔得, 結果買左 ...
chiushing01 發表於 2010-4-25 23:48



    我未試過講價,原來可以講價:funk:
作者: chiushing01    時間: 2010-4-26 00:18

我未試過講價,原來可以講價
~.~44 發表於 2010-4-25 23:50



    幾拾蚊食到餐晏仔
作者: jack0608hk    時間: 2010-4-26 00:22

終於等到師兄出手, 恭喜哂! 好彩你買GA, 甩手都值錢D
chiushing01 發表於 2010-4-25 22:05



    甩手都值多百幾2百~~
但比MSI 又貴D...
計番條數...其實冇分別~~
所以>.<我都係睇代理買卡~~
作者: royho    時間: 2010-4-26 00:27

原本打算玩 5770 CF
之後又見MSI 5830 $1580 想玩CF
最後決定買張MSI 5870 $2880
咁個Sales 拎左出來之後,  ...
skhhin 發表於 2010-4-25 21:01



恭喜! 師兄無買錯, GA5870係好野嚟, 第時放出去話都無咁易. 我個張由POST至交收只係幾個鐘.
作者: chiushing01    時間: 2010-4-26 00:31

恭喜! 師兄無買錯, GA5870係好野嚟, 第時放出去話都無咁易. 我個張由POST至交收只係幾個鐘. ...
royho 發表於 2010-4-26 00:27


咁多張480, ching都放番張啦
作者: royho    時間: 2010-4-26 00:34

咁多張480, ching都放番張啦
chiushing01 發表於 2010-4-26 00:31



我想搵多張, 你反而叫我放.
作者: chiushing01    時間: 2010-4-26 00:43

我想搵多張, 你反而叫我放.
royho 發表於 2010-4-26 00:34



    3張, 人都癲
作者: ~.~44    時間: 2010-4-26 00:45

我想搵多張, 你反而叫我放.
royho 發表於 2010-4-26 00:34



    "米王"
作者: alexson625    時間: 2010-4-26 01:11

我最近都諗住換1055t/1090t..
如果咁樣..5870會唔會比5770x2好...:funk:
作者: Impure    時間: 2010-4-26 01:26

我最近都諗住換1055t/1090t..
如果咁樣..5870會唔會比5770x2好...
alexson625 發表於 2010-4-26 01:11


2x5770 is around on par with a single 5850
5870 is faster vs 2x5770
And you don't have to deal with the crossfire crap
作者: skhhin    時間: 2010-4-26 02:00

唔係好超得起, 聽日再玩過=.=
作者: goforit    時間: 2010-4-26 06:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: choi_b    時間: 2010-4-26 11:13

ching, 我都係用GIGABYTE 5870, 我係以下呢張:





你知唔知同你果張有咩分別? 同埋你o係WINDOWS入面GPU識唔識得自動降頻? 我呢張唔識, 要update最新bios 個gpu先識降番落157mhz, 不過ram仍然o係windows入面行1200mhz
仲有仲有, 我張卡都係超唔起, gpu 上到880就hang, ram一d都上唔到
作者: Mox    時間: 2010-4-26 11:30

ching, 我都係用GIGABYTE 5870, 我係以下呢張:





你知唔知同你果張有咩分別? 同埋你o係WINDOWS入面GPU識 ...
choi_b 發表於 2010-4-26 11:13


This one is non-reference design
作者: skhhin    時間: 2010-4-26 23:17

I記有邊好板介紹, 想換Q左佢=.=
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 01:03

今日玩住咁多先~O~ 等埋個CPU水冷先再玩= =
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 01:15

回復 61# choi_b
我果張無你果降頻問題 @@
我仲試緊應該仲有得上XD
暫時
GPU 960
RAM 上唔到
我用650W牛牛咋我見你850 大把貨啦
我等埋個CPU水冷
試下玩雙牛XD
請真跑分都係I記玩晒, 我玩左成晚先升左一千幾分
換粒I記就 多3~4千分.....我估
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 17:30

第一次玩OC Display
事實上ASUS 好似真係好超D睇網上D人既紀錄
上1000 Mhz RUN 分 Hang機, 仲有會有d花畫XD (唔知會唔會奶野呢@@")
985來講應該差唔多頂點, 我估最多都係上多到992左右
作者: STRwork    時間: 2010-4-27 18:29

我5850都去到18000

[attach]1029397[/attach]
作者: ktt160    時間: 2010-4-27 18:42

幾時燒呀-,-
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 18:55

本帖最後由 skhhin 於 2010-4-27 19:00 編輯
我5850都去到18000
STRwork 發表於 2010-4-27 18:29

I記麻-.-... 你咪試下用AMD 上 1萬8 LOW - _ -
唔係我唔認數, 事實係I記多D分
跑分呢家事會上隱...
我都打算轉i7 930玩下0,0
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 18:56

幾時燒呀-,-
ktt160 發表於 2010-4-27 18:42

燒卡? 960就燒過啦~.~"
作者: chiushing01    時間: 2010-4-27 21:15

本帖最後由 chiushing01 於 2010-4-27 21:16 編輯

CHING, 你都無調校風扇轉速, 梗係起唔到圍啦, 電都拉盡, 風扇唔好慳呀, 係唔係都100%啦
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 22:00

CHING, 你都無調校風扇轉速, 梗係起唔到圍啦, 電都拉盡, 風扇唔好慳呀, 係唔係都100%啦 ...
chiushing01 發表於 2010-4-27 21:15

100% 係唔係真係得架- . - 我就試下
作者: WithouT_GoD    時間: 2010-4-27 22:04

100% 係唔係真係得架- . - 我就試下
skhhin 發表於 2010-4-27 22:00


梗係啦....
有幾多拉幾多 ( 超頻的話)
有200% 我拉200% 添啦
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 22:29

奶野 超左上990 反而低分左=.=
作者: chiushing01    時間: 2010-4-27 22:31

回復 74# skhhin


DDR5 VRAM上得太高係會跌分
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 23:03

回復  skhhin


DDR5 VRAM上得太高係會跌分
chiushing01 發表於 2010-4-27 22:31


係- . - 因為我試左100% FAN
超埋D RAM 係上到架, 不過...超上左反需降分=.=

不過我見D世界紀錄 5870 都係 10XX 左右 , 好似有15XX最高 (Core) 果條友唔係用風冷..
作者: skhhin    時間: 2010-4-27 23:19

梗係啦....
有幾多拉幾多 ( 超頻的話)
有200% 我拉200% 添啦
WithouT_GoD 發表於 2010-4-27 22:04

1000% 部分可以升空 lol





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2