Board logo

標題: [測試] 不純正HD 3870跑CFX..冇一個TEST滿意.. [打印本頁]

作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 11:39     標題: 不純正HD 3870跑CFX..冇一個TEST滿意..

本帖最後由 lkl0120 於 2010-4-5 19:42 編輯

不純正HD 3870跑CFX..
點都上唔到P10000
[attach]1019509[/attach]
GDDR3版果張經過反覆測試之後發覺行CFX果時上900都唔得
RAM上1000會花畫面
超廢RAM
GDDR4果張比佢拖低咗行唔到1400
CORE上到900但過唔到分..
想上P10000難度好大..
睇泥要B仔幫手..哈
作者: oo2oo299999    時間: 2010-4-4 12:22

3850+3870?
作者: hang05    時間: 2010-4-4 12:35

你張卡...我無打vantage....你自己睇睇你張卡咩野料....

作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 12:43

3850+3870?
oo2oo299999 發表於 2010-4-4 12:22 PM

可以咁諗
3870 GDDR3+3870 GDDR4
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 12:45

你張卡...我無打vantage....你自己睇睇你張卡咩野料....
hang05 發表於 2010-4-4 12:35 PM

用WIN7跑
[attach]1019528[/attach]
唔得閒搞個XP
預計用XP都低你1K幾
作者: hang05    時間: 2010-4-4 12:53

回復 5# lkl0120


    主要係睇張卡跑幾快,唔係個分
作者: chiushing01    時間: 2010-4-4 12:55

加油.......差少少, 諗諗辦法
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 13:18

加油.......差少少, 諗諗辦法
chiushing01 發表於 2010-4-4 12:55 PM

多謝01CHING
你說話中有點玄..@@
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 13:19

回復  lkl0120


    主要係睇張卡跑幾快,唔係個分
hang05 發表於 2010-4-4 12:53 PM

而家係張卡上唔到..
兩隻CM 8CM風線對住佢地嫁啦..
風線100%
一超頻兩張野由33度上到45度
痴Q線..
作者: chiushing01    時間: 2010-4-4 13:21

多謝01CHING
你說話中有點玄..@@
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:18



    無呀, 來來去去都係超高D, BIOS PCIE set高d, 睇下張咭可唔可以超高d
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 13:23

無呀, 來來去去都係超高D, BIOS PCIE set高d, 睇下張咭可唔可以超高d
chiushing01 發表於 2010-4-4 01:21 PM

即試..多謝CHING指點..
作者: chiushing01    時間: 2010-4-4 13:24

即試..多謝CHING指點..
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:23



    我而家去蝴蝶灣和同事燒野食, 希望返來見到好消息
作者: hang05    時間: 2010-4-4 13:29

即試..多謝CHING指點..
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:23



    PCI-E雙卡可以試到去103-105都得
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 13:42

PCI-E雙卡可以試到去103-105都得
hang05 發表於 2010-4-4 01:29 PM

我而家SET到到103
同之前冇咩分別
我再拉高試但冇頭先咁高
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 13:42

我而家去蝴蝶灣和同事燒野食, 希望返來見到好消息
chiushing01 發表於 2010-4-4 01:24 PM

天亡我也..
[attach]1019549[/attach]
再試過..
作者: hang05    時間: 2010-4-4 14:21

我而家SET到到103
同之前冇咩分別
我再拉高試但冇頭先咁高
lkl0120 發表於 2010-4-4 13:42



    PCI-E對超cpu會有小小幫助,同埋跑卡會更穩定....我估計以你加陣個setting係X48上一早過左你目標了...哈哈哈...試一下cpu上更高,gpu core降低一點,試試vram受唔受到更高...
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 14:26

PCI-E對超cpu會有小小幫助,同埋跑卡會更穩定....我估計以你加陣個setting係X48上一早過左你目標了.. ...
hang05 發表於 2010-4-4 02:21 PM

我粒野上4要幾多電..你唔記得啦咩T^T
所以用3.9泥跑
比小小春藥佢食..反而嘔反出泥..
一陣試10.3b
作者: 犯人唔得尊    時間: 2010-4-4 16:09

CFX唔係4CORE架咩??
樓主粒q9450 a_a
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 17:21

CFX唔係4CORE架咩??
樓主粒q9450 a_a
犯人唔得尊 發表於 2010-4-4 04:09 PM

我第一次玩A卡咋..唔識咁多..
DRIVER寫住ENABLE CROSSFIRE X
作者: ↗Andy烽↙    時間: 2010-4-4 18:37

3870CFX=5870?????
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 18:57

3870CFX=5870?????
↗Andy烽↙ 發表於 2010-4-4 06:37 PM

唔明..CHING你講咩?
作者: chiushing01    時間: 2010-4-4 23:25

回復 15# lkl0120


    大有進步
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 23:28

回復  lkl0120


    大有進步
chiushing01 發表於 2010-4-4 11:25 PM

多謝CHING
今日試到炆咗..
用10.2行的SETTING上10.3行唔到..
作者: 迷人的日落    時間: 2010-4-4 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120    時間: 2010-4-4 23:45

3DMV差D破一萬..上4GHz
迷人的日落 發表於 2010-4-4 11:32 PM

上4G..我粒野要1.5X先穩定
作者: 夜神_Ehorth    時間: 2010-4-4 23:59

跑果時熱唔熱架...........?
作者: chiushing01    時間: 2010-4-5 00:06

3DMV差D破一萬..上4GHz
迷人的日落 發表於 2010-4-4 23:32


其實樓主既進展都唔少野, 你又點? 張SSD換左未? 真唔好意思, 賣唔出我包底幫你原價+車費收番
作者: 迷人的日落    時間: 2010-4-5 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 10:39

跑果時熱唔熱架...........?
夜神_Ehorth 發表於 2010-4-4 11:59 PM

跑果時部機可以做暖風機=]
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 10:39

其實樓主既進展都唔少野, 你又點? 張SSD換左未? 真唔好意思, 賣唔出我包底幫你原價+車費收番 ...
chiushing01 發表於 2010-4-5 12:06 AM

而家試10.3b=]
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 12:35

其實樓主既進展都唔少野, 你又點? 張SSD換左未? 真唔好意思, 賣唔出我包底幫你原價+車費收番 ...
chiushing01 發表於 2010-4-5 12:06 AM

01兄.
用10.3b跑相同SETTING低咗GPU 200分
咁得意嘅..
作者: chiushing01    時間: 2010-4-5 16:35

01兄.
用10.3b跑相同SETTING低咗GPU 200分
咁得意嘅..
lkl0120 發表於 2010-4-5 12:35



    咁我dl官網個10.3a啦, 唔該提哂
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 16:41

咁我dl官網個10.3a啦, 唔該提哂
chiushing01 發表於 2010-4-5 04:35 PM

好似話10.3b對5系先有粒到..
作者: chiushing01    時間: 2010-4-5 17:16

好似話10.3b對5系先有粒到..
lkl0120 發表於 2010-4-5 16:41



    比你玩到tum tum轉, 我而家就係玩緊5850
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 17:19

比你玩到tum tum轉, 我而家就係玩緊5850
chiushing01 發表於 2010-4-5 05:16 PM

對唔住啦CHINGT^T
作者: chiushing01    時間: 2010-4-5 18:15

對唔住啦CHINGT^T
lkl0120 發表於 2010-4-5 17:19



    講笑啫.........a同b有時間先至比較下佢地
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 18:19

講笑啫.........a同b有時間先至比較下佢地
chiushing01 發表於 2010-4-5 06:15 PM

要等你地老手試了a_av
作者: lkl0120    時間: 2010-4-5 19:41

講笑啫.........a同b有時間先至比較下佢地
chiushing01 發表於 2010-4-5 06:15 PM

c苦呀C苦..我認輸啦..
[attach]1020109[/attach]
次次都差小小..
上高DD就HANG機..
睇泥要用I5/I7先得了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2