作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 11:39 標題: 不純正HD 3870跑CFX..冇一個TEST滿意..
本帖最後由 lkl0120 於 2010-4-5 19:42 編輯
不純正HD 3870跑CFX..
點都上唔到P10000
[attach]1019509[/attach]
GDDR3版果張經過反覆測試之後發覺行CFX果時上900都唔得
RAM上1000會花畫面
超廢RAM
GDDR4果張比佢拖低咗行唔到1400
CORE上到900但過唔到分..
想上P10000難度好大..
睇泥要B仔幫手..哈
作者: oo2oo299999 時間: 2010-4-4 12:22
3850+3870?
作者: hang05 時間: 2010-4-4 12:35
你張卡...我無打vantage....你自己睇睇你張卡咩野料....
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 12:43
可以咁諗
3870 GDDR3+3870 GDDR4
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 12:45
用WIN7跑
[attach]1019528[/attach]
唔得閒搞個XP
預計用XP都低你1K幾
作者: hang05 時間: 2010-4-4 12:53
回復 5# lkl0120
主要係睇張卡跑幾快,唔係個分
作者: chiushing01 時間: 2010-4-4 12:55
加油.......差少少, 諗諗辦法
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 13:18
多謝01CHING
你說話中有點玄..@@
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 13:19
而家係張卡上唔到..
兩隻CM 8CM風線對住佢地嫁啦..
風線100%
一超頻兩張野由33度上到45度
痴Q線..
作者: chiushing01 時間: 2010-4-4 13:21
無呀, 來來去去都係超高D, BIOS PCIE set高d, 睇下張咭可唔可以超高d
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 13:23
即試..多謝CHING指點..
作者: chiushing01 時間: 2010-4-4 13:24
我而家去蝴蝶灣和同事燒野食, 希望返來見到好消息
作者: hang05 時間: 2010-4-4 13:29
PCI-E雙卡可以試到去103-105都得
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 13:42
我而家SET到到103
同之前冇咩分別
我再拉高試但冇頭先咁高
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 13:42
天亡我也..
[attach]1019549[/attach]
再試過..
作者: hang05 時間: 2010-4-4 14:21
PCI-E對超cpu會有小小幫助,同埋跑卡會更穩定....我估計以你加陣個setting係X48上一早過左你目標了...哈哈哈...試一下cpu上更高,gpu core降低一點,試試vram受唔受到更高...
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 14:26
我粒野上4要幾多電..你唔記得啦咩T^T
所以用3.9泥跑
比小小春藥佢食..反而嘔反出泥..
一陣試10.3b
作者: 犯人唔得尊 時間: 2010-4-4 16:09
CFX唔係4CORE架咩??
樓主粒q9450 a_a
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 17:21
我第一次玩A卡咋..唔識咁多..
DRIVER寫住ENABLE CROSSFIRE X
作者: ↗Andy烽↙ 時間: 2010-4-4 18:37
3870CFX=5870?????
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 18:57
唔明..CHING你講咩?
作者: chiushing01 時間: 2010-4-4 23:25
回復 15# lkl0120
大有進步
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 23:28
多謝CHING
今日試到炆咗..
用10.2行的SETTING上10.3行唔到..
作者: 迷人的日落 時間: 2010-4-4 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120 時間: 2010-4-4 23:45
上4G..我粒野要1.5X先穩定
作者: 夜神_Ehorth 時間: 2010-4-4 23:59
跑果時熱唔熱架...........?
作者: chiushing01 時間: 2010-4-5 00:06
其實樓主既進展都唔少野, 你又點? 張SSD換左未? 真唔好意思, 賣唔出我包底幫你原價+車費收番
作者: 迷人的日落 時間: 2010-4-5 09:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 10:39
跑果時部機可以做暖風機=]
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 10:39
而家試10.3b=]
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 12:35
01兄.
用10.3b跑相同SETTING低咗GPU 200分
咁得意嘅..
作者: chiushing01 時間: 2010-4-5 16:35
咁我dl官網個10.3a啦, 唔該提哂
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 16:41
好似話10.3b對5系先有粒到..
作者: chiushing01 時間: 2010-4-5 17:16
比你玩到tum tum轉, 我而家就係玩緊5850
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 17:19
對唔住啦CHINGT^T
作者: chiushing01 時間: 2010-4-5 18:15
講笑啫.........a同b有時間先至比較下佢地
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 18:19
要等你地老手試了a_av
作者: lkl0120 時間: 2010-4-5 19:41
c苦呀C苦..我認輸啦..
[attach]1020109[/attach]
次次都差小小..
上高DD就HANG機..
睇泥要用I5/I7先得了

