作者: CHEUKKH 時間: 2009-8-2 14:30 標題: 我cpu係amd955,想問買乜vga卡可玩高效....仲有幫超頻要幾多錢
1. 我cpu係amd955,想問買乜vga卡可玩gta4高效
筆直1500-1600左右
4890,gtx275 可以嗎
2. 本身自己係電腦白痴,吾識超頻
如果叫人幫自己超要幾多錢?
[ 本帖最後由 CHEUKKH 於 2009-8-2 14:58 編輯 ]
作者: jam123123 時間: 2009-8-2 14:49
GTA 4 睇 4 cores CPU 多過睇勁 display card
開高效張card v ram 要 1GB 或以上
4890 1GB 都夠晒
[ 本帖最後由 jam123123 於 2009-8-2 14:49 編輯 ]
作者: CHEUKKH 時間: 2009-8-2 14:57
原帖由 jam123123 於 2009-8-2 14:49 發表
GTA 4 睇 4 cores CPU 多過睇勁 display card
開高效張card v ram 要 1GB 或以上
4890 1GB 都夠晒
我而家張vga係內置既...玩gta4個地下係黑色,人係黑色乜其他都係灰色......(係開800*600,加低效)
吾知係味cpu玩吾到定係隻game有問題.
作者: PATSY 時間: 2009-8-2 14:57
GTX 295/285都可以開晒,不過你D錢都可能冇晒
所以最好都係HD 4890
個人認為開晒同開唔晒分別唔太大
作者: s 時間: 2009-8-2 15:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jam123123 時間: 2009-8-2 16:54
原帖由 CHEUKKH 於 2009-8-2 14:57 發表
我而家張vga係內置既...玩gta4個地下係黑色,人係黑色乜其他都係灰色......(係開800*600,加低效)
吾知係味cpu玩吾到定係隻game有問題.
must be video card problem
作者: MIKE:] 時間: 2009-8-2 17:12
肥II 955 加張OC版既 GTX260+ 開高效已經順到爆啦....行AUTO 1440x900已經有60FPS...買GALAXY啦....動漫價 $1240....
作者: 2.4c 時間: 2009-8-2 17:13
原帖由 MIKE:] 於 2009-8-2 17:12 發表
肥II 955 加張OC版既 GTX260+ 開高效已經順到爆啦....行AUTO 1440x900已經有60FPS...買GALAXY啦....動漫價 $1240....![]()
1 Fan version?
作者: CHEUKKH 時間: 2009-8-2 17:43 標題: 回覆 1# 的帖子
點解冇人答第二條問題.....
$?
作者: lolokman 時間: 2009-8-2 17:58
正常鋪頭唔會有呢D服務,就算你係我FD我都唔會幫你超
一黎超頻頻要慢慢試,要時間測試穩定性
二黎就算而家test完晒100%穩定,日後都可能出問題
作者: CHEUKKH 時間: 2009-8-2 19:03
原帖由 lolokman 於 2009-8-2 17:58 發表
正常鋪頭唔會有呢D服務,就算你係我FD我都唔會幫你超
一黎超頻頻要慢慢試,要時間測試穩定性
二黎就算而家test完晒100%穩定,日後都可能出問題
即係千金難求?
就算同電腦同cpu,vga 都吾可以?
作者: s 時間: 2009-8-2 19:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mephistsiu 時間: 2009-8-2 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MIKE:] 時間: 2009-8-3 00:42
係呀...雙管果隻...用料吾差
作者: hunterX 時間: 2009-8-3 01:22
其實唔超都夠勁啦 ...
又唔係 cheap card ...
ps. OC => Temp (increase)

