Board logo

標題: [電源器] 請教一下選擇 sfx牛 [打印本頁]

作者: rx78_nt-1    時間: 2025-8-9 13:30     標題: 請教一下選擇 sfx牛

有部舊電腦用緊一個十年sfx牛
想換1060顯示咭(因為換左mon 無VGA 要揾張有HDMI舊咭)
咁本來十多年的sfx牛得300w過左咁多年都唔足火要換了

但見唔多人提及求意見
睇哩一個片
[youtube]VobVv4uaoj8[/youtube]
本來信FSP
但原來FSP高階同入門型號唔同廠唔同料
唔敢買MS系列

睇哩個片  見利民 /TT都好似ok
[youtube]MnqOeK7I8q4[/youtube]

https://www.hkepc.com/14118/%E6% ... B%E6%87%89%E5%99%A8
睇epc 哩個高階 FSP都ok
但過左我預算價錢

哩d我更買唔起

https://www.hkepc.com/22580/%E7% ... %99%BD%E9%87%91_PSU

求意見
預算 $500以下

暫時睇左三個
sfx001.jpg
sfx002.jpg
sfx003.jpg
一個牌子好似好d
一個係ATX3.0
一個係ATX3.1
但其實我都唔會買 5060以上
只可能用來試其他硬件同推著部機

有無其實牌子有咁上下價位如安全?
謝謝

圖片附件: sfx001.jpg (2025-8-9 13:27, 57.84 KB) / 下載次數 32
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2491154&k=752e4279b70b0b858b9ab04bb5065766&t=1782144378&sid=8yDKNqfB0



圖片附件: sfx002.jpg (2025-8-9 13:28, 68.23 KB) / 下載次數 30
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2491155&k=a01300d52fe2ed1b9c799eef56ce5bc5&t=1782144378&sid=8yDKNqfB0



圖片附件: sfx003.jpg (2025-8-9 13:28, 85.11 KB) / 下載次數 37
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2491156&k=0f9b5b1030a7e4d5cddda05b95d3c425&t=1782144378&sid=8yDKNqfB0


作者: ckyuen2    時間: 2025-8-9 14:00

舊機買隻450W銅牌非模組都得
當然兩三年後會大升級另計
唔使諗到四五年,到時新牛已變舊牛
作者: rfdingo    時間: 2025-8-9 15:38

粗用,平既有 牌子貼牌 , 又唔係比 HDD機用
可以淘 隻TT TRM 系既 350-550w  三舊水左右

缺點應該係 12v波紋唔靚 對hdd 有影響
同中高負載 fan聲略大少
作者: rx78_nt-1    時間: 2025-8-9 20:11

舊機買隻450W銅牌非模組都得
當然兩三年後會大升級另計
唔使諗到四五年,到時新牛已變舊牛 ...
ckyuen2 發表於 2025-8-9 14:00



因為個機箱有點怪
現在用的cpu 4pin / 8pin 係用直線出
真係剛剛夠 ,淨 1cm都唔夠 , 拉到好緊
作者: ckyuen2    時間: 2025-8-10 07:52

因為個機箱有點怪
現在用的cpu 4pin / 8pin 係用直線出
真係剛剛夠 ,淨 1cm都唔夠 , 拉到好緊 ...
rx78_nt-1 發表於 2025-8-9 20:11



    可以駁線
作者: rx78_nt-1    時間: 2025-8-10 21:46

粗用,平既有 牌子貼牌 , 又唔係比 HDD機用
可以淘 隻TT TRM 系既 350-550w  三舊水左右

缺點應該係 12v ...
rfdingo 發表於 2025-8-9 15:38



   
謝謝 會考慮
作者: billykhw    時間: 2025-8-12 11:09

你要打機?
如果唔係不如收張GT1030
方便好多又有HDMI
咁咪唔使換牛
作者: rx78_nt-1    時間: 2025-8-12 13:15

你要打機?
如果唔係不如收張GT1030
方便好多又有HDMI
咁咪唔使換牛
billykhw 發表於 2025-8-12 11:09



   
1060已經有(人地退役送)
又無咩理由用1060換人1030
而且本身個火牛真係太舊(都有十年以上了)
作者: sands    時間: 2025-8-12 14:40

如果粗用,唔諗住升新顯卡,淘寶2舊水買隻白牌未得,反正1060要求都唔高
作者: yyin    時間: 2025-8-13 23:13

TT 850w ,6舊水 ok既
50% load 轉換有91%
作者: rx78_nt-1    時間: 2025-8-18 15:19

謝謝
結果買利民550W
550w.jpg

比以前台逹300W涼
300w.jpg

圖片附件: 550w.jpg (2025-8-18 15:18, 111.95 KB) / 下載次數 27
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2492385&k=509e2b4368a15f1a3ffa9a0783fa0600&t=1782144378&sid=8yDKNqfB0



圖片附件: 300w.jpg (2025-8-18 15:18, 71.44 KB) / 下載次數 32
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2492386&k=521d2c56b7ffd067a3f894434772e67b&t=1782144378&sid=8yDKNqfB0






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2