Board logo

標題: [記憶體] 請教舊機加RAM/換U問題 [打印本頁]

作者: F_Fillet    時間: 2024-7-22 16:45     標題: 請教舊機加RAM/換U問題

幾年無追硬件野, 想請教下升級問題
依家個spec:

Ryzen 2700x
Asus STRIX X470-F GAMING
G.Skill Trident Z RGB DDR4 - F4-3200C16D-8GTZ x2
MSI 3060
EVGA SuperNOVA 850 G3

首先想加RAM, 其實仲有無必要好似以前咁要match番四條ram一樣呢?
就咁加多兩條8甚至16g, 行default唔超應該都ok?

另外印象中Ryzen舊板都可以非官方支援咁用到新幾代,
X470可以用到邊代?

Thx!
作者: raylee    時間: 2024-7-22 17:10

本帖最後由 raylee 於 2024-7-23 04:14 編輯

目的?用途?
如打機換顯卡4080s

https://www.jumbo-computer.com/p ... ddr4-3200mhz-memory

maybe your old ram could not work altogether, try to resell the old ram
作者: doggiestyle    時間: 2024-7-22 17:39

擔心有問題既直接換兩條 32GB
主要係有 D RAM 本身就係 超上去既
比如 3200 可能係 2133
咁你四條唔一樣可能就行唔返 3200
宜家仲有幾多 RAM 係超上去我唔係太清楚
作者: sands    時間: 2024-7-22 17:45

x470 更新下bios 應該上到5950,上到5080(未出)
作者: F_Fillet    時間: 2024-7-22 21:55

回覆 2# raylee


    打機本身無問題夠用, 係16gb上網開得多分頁, 又開其他野有時唔夠用
firefox同chrome都越來越食ram

同埋某D game load得多mod會hang, 見ddr4 ram價比之前平番, 就諗住加上去頂多幾年
U都係問定先有需要先換
作者: F_Fillet    時間: 2024-7-22 22:05

回覆 2# raylee


    明白, 主要係用緊果兩條光污染唔係好捨得放棄
一買一賣又唔係好抵
作者: redblood    時間: 2024-7-23 00:32

K記十條有9條都係2400超上去,建議不要插滿4條,除非有QVL保證
作者: qcmadness    時間: 2024-7-23 02:16

幾年無追硬件野, 想請教下升級問題
依家個spec:

Ryzen 2700x
Asus STRIX X470-F GAMING
G.Skill Trident  ...
F_Fillet 發表於 2024-7-22 16:45


打機為主既話
5800x3d
2條16gb ddr4-3600

舊果對ram睇下賣唔賣到
作者: rcbananahk    時間: 2024-7-23 11:45

搵多2條一樣既去加算
作者: 士碌架    時間: 2024-7-23 14:50

最好  4條一樣
舊機裝新ram
有機會要更新bios
(無更新,有機會藍畫面)
作者: wwkkenneth    時間: 2024-7-23 23:14

本帖最後由 wwkkenneth 於 2024-7-23 23:16 編輯

我都啱啱由  2x8GB 升左去 2x16GB, 遲D會升埋 R5 3600 -> R7 5700X3D. 如果打機既話建議上 5700 X3D / 5800X3D, 如果要多工就 5900X, 不過建議先 update BIOS





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2