Board logo

標題: [開箱] (淘)魔改13代板連I9 U 13900HK開箱 [打印本頁]

作者: hkbaby    時間: 2023-11-14 15:01     標題: (淘)魔改13代板連I9 U 13900HK開箱

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-16 09:52 編輯

𠄘上11980Hk個Post 已經打算入手 但好似好多問題所以忍吓手

最近淘寶, B站 見到張13900HK ES板連U賣緊$1300人仔 就入手左
另外買左 16Gb DDr4 3600x2 同 M.2 gen4 1TB SSD埋單 $2100人仔

CPU i9-13900HK(ES)P核6 E核8 14C20T
同正式版一樣,另外支持超倍頻。
https://www.intel.com.tw/content ... specifications.html

有大神已經重寫改左公板BIOS可以係BIOS, XTU 超頻同RAM超頻至4200mhz(只可以1.35v)

優點:平、ITX 、 有核顯(xe96eu)、3個m2 (2個gen4 1個gen3) , K CPU可超倍頻
缺點:只支持DDR4、PCIE4.0只有X8 、RAM只可以長行1.35v



上傳圖片中

先黎全家幅(底板、RAM、SSD、LGA1700扣具)

底板盒內有 一支散熱膏、背板、SATA線、天線插座、說明書

底板正面 有兩條DDR4槽、兩個M.2槽 、4個風扇插座 、2個SATA3

背面有一個M2 Gen4槽

I/O 有兩個HDMI 、一個DP 、一個VGA、兩個2.5g LAN同六個USB ports

CPU+iGPU




1TB SSD 為Gen4 7000MB讀6500MB寫每秒,單面 長江存儲3D TLC NAND顆粒,國產無緩存主控芯片

RAM 為DDR4 3600 1.35v ,雙面CJR顆粒


LGA1700扣具




RTX2080M


上機圖





CPU-Z
2023_11_14_10_57_IMG_0201.PNG
2023_11_14_10_53_IMG_0200.PNG

圖片附件: 2023_11_14_10_57_IMG_0201.PNG (2023-11-14 15:23, 65.21 KB) / 下載次數 464
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2397645&k=1f77b44004ba5fa2182b9b0eb64513e5&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5



圖片附件: 2023_11_14_10_53_IMG_0200.PNG (2023-11-14 15:23, 61.97 KB) / 下載次數 444
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2397646&k=5a338fa517e59ad4a7947f2a515abe89&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: hkbaby    時間: 2023-11-14 15:55

SSD跑分

作者: 鈴音小雪    時間: 2023-11-14 16:11

i5 13500 貴幾多?
作者: Richard_Yip    時間: 2023-11-14 16:40

i5 13500 貴幾多?
鈴音小雪 發表於 2023-11-14 16:11


爾英o個塊我記得係1799人仔
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=746663245042
作者: akiro    時間: 2023-11-14 19:28

塊板同尔英果塊一模一樣.
作者: jimking332    時間: 2023-11-14 19:36

嘩個機箱.... 有冇廿年歷史?
作者: hkbaby    時間: 2023-11-14 23:11

嘩個機箱.... 有冇廿年歷史?
jimking332 發表於 2023-11-14 19:36



    差唔多 ,全鋁 放得入M+
作者: ricky1992    時間: 2023-11-14 23:20

咁大個箱放itx會唔會冇乜意思
作者: O人    時間: 2023-11-14 23:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Louis_gre2    時間: 2023-11-15 08:44

千三人仔板 + U 係抵玩
想問樓主,PCIE/NVMe 用落有無問題 ?
作者: verykin    時間: 2023-11-15 08:55

ITX,3個m2,,, 兩個m2,在正面,已經很<正>!
不怕三文治, 積熱
作者: Miipp    時間: 2023-11-15 09:01

咁大個箱放itx會唔會冇乜意思
ricky1992 發表於 2023-11-14 23:20


都係玩物 & 心癮, 等於拍 N100 個 d 平個少少都係為左心理上滿足(感覺好著數)
作者: nnd    時間: 2023-11-15 09:58

𠄘上 11980Hk個Post 已經打算入手 但好似好多問題所以忍吓手


最近淘寶,  見到張13900HK ES板連U賣緊$130 ...
hkbaby 發表於 2023-11-14 15:01

仲要連埋既係ITX板! 真係抵玩到爆!
作者: Louis_gre2    時間: 2023-11-15 10:01

ES U 粒粒都有 d 神奇事情
作者: hkbaby    時間: 2023-11-15 10:04

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-15 10:07 編輯
ES U 粒粒都有 d 神奇事情
Louis_gre2 發表於 2023-11-15 10:01


我就係等今次個參數同正式版一樣先敢買


作者: Louis_gre2    時間: 2023-11-15 10:08

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-11-15 03:13 編輯

回覆 15# hkbaby


    呢粒正式野喎

點解 兩版本 CPUZ 有出入 ?

不過 E 唔 ES 無所謂,只要價好,用到 >9x% fuction 尤其是 PCIe lanes,話之佢
作者: hkbaby    時間: 2023-11-15 11:19

回覆  hkbaby


    呢粒正式野喎

點解 兩版本 CPUZ 有出入 ?

不過 E 唔 ES 無所謂 ...
Louis_gre2 發表於 2023-11-15 10:08


同正式版一樣
作者: ppoppq123    時間: 2023-11-15 11:34

啱啱去淘寶行個圈望下
你個塊板已經全部畀人買曬間間都缺貨了
作者: Louis_gre2    時間: 2023-11-15 11:47

呢 d 小批次 訂制 貨品,諗多陣都會被清倉
作者: hkbaby    時間: 2023-11-15 12:01

啱啱去淘寶行個圈望下
你個塊板已經全部畀人買曬間間都缺貨了
ppoppq123 發表於 2023-11-15 11:34



   好似28號會番貨 我上次等左第二批先有400塊
作者: hkbaby    時間: 2023-11-15 22:57

今次又有新BIOS 可以直接係BIOS超CPU

IMG_0268.png

圖片附件: IMG_0268.png (2023-11-15 22:56, 25.41 KB) / 下載次數 246
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2397817&k=754e9342526be58e3a4ca322102e551e&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: jk1399    時間: 2023-11-16 08:47

咁大個箱放itx會唔會冇乜意思
ricky1992 發表於 2023-11-14 23:20



    咪係.... 而家係越細越好
作者: hkbaby    時間: 2023-11-16 09:16

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-16 09:17 編輯
咪係.... 而家係越細越好
jk1399 發表於 2023-11-16 08:47


因為佢係得ITX 冇其他選擇🙈

    如果有位放點解唔買大啲? 我都唔想日後 要用間尺度吓度吓先知道張Display card 放唔放得入機箱
作者: nipfung    時間: 2023-11-16 09:46

師兄,serach唔到塊版,比少少提示得嗎?
作者: KINGLEELEE    時間: 2023-11-16 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkbaby    時間: 2023-11-16 14:26

師兄,serach唔到塊版,比少少提示得嗎?
nipfung 發表於 2023-11-16 09:46


PM you
作者: jackyl    時間: 2023-11-16 19:53

我都搵咗好耐,唔該師兄PM我! Thx!
作者: hkbaby    時間: 2023-11-16 20:15

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-16 20:18 編輯

交流群入邊有師兄 雖然表面賣晒但直接搵客服就有貨😂搞野
作者: sands    時間: 2023-11-16 20:42

交流群入邊有師兄 雖然表面賣晒但直接搵客服就有貨😂搞野
hkbaby 發表於 2023-11-16 20:15

搵客服買其他人睇唔到實際售價同比唔到評分
作者: lobai0124    時間: 2023-11-16 22:01

本帖最後由 lobai0124 於 2023-11-16 22:08 編輯

普通用家請教各位大神
小弟只是想玩cities skyline 2, 同用電腦畫畫Ai
吾識超頻,可以買泥set 嗎 ?
主要系想$3000 樓下
曾考慮雙cpu ,好似超食電同吾穩

定系可介紹其他更抵用 ?
其實二手都可以,但吾知邊到買
作者: 池池    時間: 2023-11-16 22:06

同鋪既i7 12700 es 不顯版抵玩嗎🤤

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hkbaby    時間: 2023-11-17 00:34

同鋪既i7 12700 es 不顯版抵玩嗎🤤

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
池池 發表於 2023-11-16 22:06



   得 PCIE 2.0 x8 打機唔係好夠
作者: hkbaby    時間: 2023-11-17 00:45

Update R23跑分
Single 2061
Multi 22082
QQ截图20231117004506.jpg

圖片附件: QQ截图20231117004506.jpg (2023-11-17 00:45, 59.89 KB) / 下載次數 273
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2397956&k=212eecdcdd98ae32ee9861586923f3f7&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: jk1399    時間: 2023-11-17 08:06

𠄘上個Post 已經打算入手 但好似好多問題所以忍吓手

最近淘寶,  見到張13900HK ES板連U賣緊$1300人仔 就入 ...
hkbaby 發表於 2023-11-14 15:01

改完有乜用?
作者: E    時間: 2023-11-17 10:30

交流群入邊有師兄 雖然表面賣晒但直接搵客服就有貨😂搞野
hkbaby 發表於 2023-11-16 20:15

有無6800H/7840H 既ITX?
我見ES U 有出細機,可以用PD插電,但都係想砌ITX

via HKEPC Reader for Android
作者: yangtz    時間: 2023-11-17 12:59

今次又有新BIOS 可以直接係BIOS超CPU
hkbaby 發表於 2023-11-15 22:57



請問 新版 BIOS 係 店家 提供定係 自己係 forum 搵?
作者: hkbaby    時間: 2023-11-17 15:28

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-17 15:30 編輯
請問 新版 BIOS 係 店家 提供定係 自己係 forum 搵?
yangtz 發表於 2023-11-17 12:59



    自己QQ群搵 , 原廠BIOS不支援XTU超頻和RAM超頻
作者: 友達正傳    時間: 2023-11-17 16:07

ching有冇試佢最新既BIOS?

圖片附件: d.jpg (2023-11-17 16:07, 133.57 KB) / 下載次數 241
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2398031&k=1d8147f7a37dd57db7b36b3081265764&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: hkbaby    時間: 2023-11-17 16:48

ching有冇試佢最新既BIOS?
友達正傳 發表於 2023-11-17 16:07



    有 16/11 BIOS ver2
作者: devilwai12345    時間: 2023-11-18 23:59

回覆 33# hkbaby

ching, 有冇 link, 有興趣,thanks
作者: KINGLEELEE    時間: 2023-11-19 08:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: panpanw    時間: 2023-11-19 09:06

waiting 13980hk
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-20 07:03

本帖最後由 天宮葉月 於 2023-11-20 07:41 編輯
好似28號會番貨 我上次等左第二批先有400塊
hkbaby 發表於 2023-11-15 12:01


啱啱問話26號,幾多塊冇講
作者: nnd    時間: 2023-11-20 09:41

啱啱問話26號,幾多塊冇講
天宮葉月 發表於 2023-11-20 07:03

呢塊U連板唔單止係抵玩, 簡情係唔買走寶!
香港千3港紙只能買到i5 13400, 依家千3人仔就買到i9加底板, 真係爽歪歪!
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-20 09:44

呢塊U連板唔單止係抵玩, 簡情係唔買走寶!
香港千3港紙只能買到i5 13400, 依家千3人仔就買到i9加底板,  ...
nnd 發表於 2023-11-20 09:41

咁我又覺得i9 只係一個名姐。跑分仲俾i5 13600k 差。不過性價比係的確有係度。

via HKEPC Reader for Android
作者: hkbaby    時間: 2023-11-20 11:02

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-20 11:08 編輯
咁我又覺得i9 只係一個名姐。跑分仲俾i5 13600k 差。不過性價比係的確有係度。

via HKEPC Reader for An ...
天宮葉月 發表於 2023-11-20 09:44



冇錯 ,依款Core H系  架構係12代Raptor Lake改個名 從 L3 cache冇增加就知。

堅係13代架構應該係Core HX系


12900HK

13900HK


13900HX

作者: tykwok    時間: 2023-11-20 17:08

𠄘上個Post 已經打算入手 但好似好多問題所以忍吓手

最近淘寶,  見到張13900HK ES板連U賣緊$1300人仔 就入 ...
hkbaby 發表於 2023-11-14 15:01



     樓主,邊間淘寶店做這個價....現時還有這個優惠嗎
作者: ckyuen2    時間: 2023-11-20 17:28

我就係等今次個參數同正式版一樣先敢買
hkbaby 發表於 2023-11-15 10:04



    13/14代都係小改,所以es出大事機會細啲
作者: hkbaby    時間: 2023-11-21 08:58

樓主,邊間淘寶店做這個價....現時還有這個優惠嗎
tykwok 發表於 2023-11-20 17:08



    Pm you , 試吓問客服,好似幾日後會返貨
作者: hkbaby    時間: 2023-11-23 09:32

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-23 13:36 編輯

今天11:00am有貨!!!

updated 已經冇晒

6D24AEB2DF4895D08E25C70DE0D5046A.jpg

圖片附件: 6D24AEB2DF4895D08E25C70DE0D5046A.jpg (2023-11-23 11:28, 104.93 KB) / 下載次數 253
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2398845&k=ecd39dbe9173ff2fae1717e9cb4250d2&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: tere    時間: 2023-11-23 11:32

買了
但$1300是13900H?
$2280是13900HK?

另一家見$2399, 13900H是DDR5板
作者: hkbaby    時間: 2023-11-23 11:50

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-23 11:53 編輯
買了
但$1300是13900H?
$2280是13900HK?

另一家見$2399, 13900H是DDR5板
tere 發表於 2023-11-23 11:32



2280 正顯 13900HK ES
1300不顯 13900H ES(實際上HK)
作者: nipfung    時間: 2023-11-23 12:11

$1300有核顯?
作者: hkbaby    時間: 2023-11-23 12:24

$1300有核顯?
nipfung 發表於 2023-11-23 12:11



    96EU核顯
作者: hkbaby    時間: 2023-11-23 12:25

不顯 : CPU-Z 無法正確顯示CPU的名稱和型號規格
正顯 : CPU-Z 能正確顯示CPU的名稱和和型號規格,後面帶有(ES)字樣
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-23 15:28

今天11:00am有貨!!!

updated 已經冇晒
hkbaby 發表於 2023-11-23 09:32

頭先唔知係咪EPC死機睇唔到,宜家好慢地睇得返師兄你嘅post就已經錯過機會。
不過其實仲有另外一間有賣,風險自己衡量,我就做死士去咗另外一間買。祝我好運!
作者: KINGLEELEE    時間: 2023-11-23 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tykwok    時間: 2023-11-23 20:32

我也慢了....真搶手
作者: tokey32573    時間: 2023-11-23 21:52

回覆 49# hkbaby


    師兄 我都想知 邊間買
作者: dio    時間: 2023-11-24 08:34

師兄。 可否pm 鋪名。 大恩大德。 多謝師兄
作者: playst    時間: 2023-11-24 08:35

仲有另一間有貨,淘寶search下就有
作者: nnd    時間: 2023-11-24 09:53

頭先唔知係咪EPC死機睇唔到,宜家好慢地睇得返師兄你嘅post就已經錯過機會。
不過其實仲有另外一間有賣, ...
天宮葉月 發表於 2023-11-23 15:28

等你包膠!
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-24 11:59

等你包膠!
nnd 發表於 2023-11-24 09:53



   另一間係用順豐已經到咗集運倉。要等埋 case 同RAM先落到黎香港。最快都要聽晚先收到。
作者: hkbaby    時間: 2023-11-24 15:11

另一間係用順豐已經到咗集運倉。要等埋 case 同RAM先落到黎香港。最快都要聽晚先收到。 ...
天宮葉月 發表於 2023-11-24 11:59



     RAM 要1.35V  , 通常是CJR顆粒 可支援超頻至4000-4200
否則只有 2666mhz 或 3000mhz
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-25 10:44

ching有冇試佢最新既BIOS?
友達正傳 發表於 2023-11-17 16:07


想問咩嘢係叫“三連獲取”?我QQ一申請就被ban,睇怕“三連獲取”係我唯一希望。
作者: nnd    時間: 2023-11-25 11:05

想問咩嘢係叫“三連獲取”?我QQ一申請就被ban,睇怕“三連獲取”係我唯一希望。 ...
天宮葉月 發表於 2023-11-25 10:44

"三連獲取"應該係比Like, 收藏同埋評論!
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-25 11:32

本帖最後由 天宮葉月 於 2023-11-25 22:39 編輯

係另外一間買嘅
Honeyview_IMG_20231125_171023809-fix.jpg
Honeyview_IMG_20231125_170906609.jpg Honeyview_IMG_20231125_171855952.jpg

係原本BIOS下嘅成績
CPUZ original bios.png

新BIOS下嘅成績
CPUZ bios v1.6-3733 Ram.png

圖片附件: CPUZ original bios.png (2023-11-25 18:02, 34.49 KB) / 下載次數 204
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2399165&k=399d21d5d6f195394838264c85f758dd&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5



圖片附件: Honeyview_IMG_20231125_170906609.jpg (2023-11-25 18:08, 139.42 KB) / 下載次數 215
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2399166&k=d633401ea258219b7b5cd1dbf49346f0&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5



圖片附件: Honeyview_IMG_20231125_171855952.jpg (2023-11-25 18:14, 144.63 KB) / 下載次數 218
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2399171&k=5d16d2698017dd9ad9e90c1660748510&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5



圖片附件: Honeyview_IMG_20231125_171023809-fix.jpg (2023-11-25 18:16, 128.9 KB) / 下載次數 209
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2399172&k=4143dbc9ad83ff99d461819833409400&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5



圖片附件: CPUZ bios v1.6-3733 Ram.png (2023-11-25 22:38, 18.78 KB) / 下載次數 211
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2399206&k=67496544a433d50e1bfd2b8d546b9678&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: tere    時間: 2023-11-26 18:53

我個塊到了
另外還淘了細機箱,有type c都只係$99包郵到港

未上水冷都8,9十度
上了只係3,4十度
作者: movement    時間: 2023-11-27 10:53

回復 67 #天宮葉月

師兄求pm link.


via HKEPC Reader for Android
作者: hkbaby    時間: 2023-11-27 11:18

今天11:00am有貨 again
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-27 11:41

回復 天宮葉月

師兄求pm link.
  

via HKEPC Reader for Android
movement 發表於 2023-11-27 10:53


你要乜野link? BTW 宜家有貨,我都加買咗一塊。
作者: mingsmac    時間: 2023-11-27 11:43

師兄們的相片已有答案可找;
他們的12700H ES其實抵唔抵玩?
除了PCIE 2.0 x8較慢之外
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-27 11:51

師兄們的相片已有答案可找;
他們的12700H ES其實抵唔抵玩?
除了PCIE 2.0 x8較慢之外 ...
mingsmac 發表於 2023-11-27 11:43



    我睇群好似見過有人comment話超唔起冇性價比。但我唔知有冇get錯佢地係話其他(11代)板
作者: mingsmac    時間: 2023-11-27 11:56

我睇群好似見過有人comment話超唔起冇性價比。但我唔知有冇get錯佢地係話其他(11代)板 ...
天宮葉月 發表於 2023-11-27 11:51

Thanks reply.
因為我冇諗住超, 純粹一般用;
見比分其實都唔係差咁遠
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-27 12:06

Thanks reply.
因為我冇諗住超, 純粹一般用;
見比分其實都唔係差咁遠
mingsmac 發表於 2023-11-27 11:56

我都唔係做主機用,亦唔超用,不過都照買13900h,始終多人討論就多資源(e.g. bios update)。遇到bug機會都少啲。係有bug有暗病都會俾人唱通街。
作者: semson    時間: 2023-11-27 19:47

1300又真係性價比十足?師兄可pm鋪頭名嗎?
作者: semson    時間: 2023-11-27 21:36

本帖最後由 semson 於 2023-11-28 00:09 編輯

回復 76 #semson

自問自答。我搵到了。

via HKEPC Reader for Android
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-27 22:24

回復 semson

自問自答。我到了。

via HKEPC Reader for Android
semson 發表於 2023-11-27 21:36

雖然得兩間賣,但真係好易搵。BTW到宜家仲有真係神奇

via HKEPC Reader for Android
作者: hkbaby    時間: 2023-11-28 03:18

暫時 風冷關HT 可以默電全P核56 E核45燒機 溫度都係82-90度左右
作者: goee0004    時間: 2023-11-28 08:45

昨晚購入了一塊, 想問如果用利文隻最平240 水冷壓唔壓得住超頻後的熱量?
另想問超頻是否一定要刷新BOIS , 金百達黑RAM(3600) 如超4000 UP 要加FANS 嗎?
作者: zxczxczxc    時間: 2023-11-28 09:53

想請教樓主
這塊板需要由零開始install windows 嗎?
開機時有冇怪病
例如要按開機制耐一點先有返應
又或者要按幾次開機制先開到機

Thank you
作者: longtimenoc    時間: 2023-11-28 11:49

暫時 風冷關HT 可以默電全P核56 E核45燒機 溫度都係82-90度左右
hkbaby 發表於 2023-11-28 03:18



    咁樣燒機,用幾多w電,底板供電會唔會好熱
作者: semson    時間: 2023-11-28 13:12

有冇師兄玩virtualization? 想睇下佢個iommu group
作者: hkbaby    時間: 2023-11-28 14:14

想請教樓主
這塊板需要由零開始install windows 嗎?
開機時有冇怪病
例如要按開機制耐一點先有返應
又或者 ...
zxczxczxc 發表於 2023-11-28 09:53


我 Clone win10  SSD , 裝windows不清楚
開機時冇怪病
作者: hkbaby    時間: 2023-11-28 14:16

本帖最後由 hkbaby 於 2023-11-28 14:36 編輯
昨晚購入了一塊, 想問如果用利文隻最平240 水冷壓唔壓得住超頻後的熱量?
另想問超頻是否一定要刷新BOIS ,  ...
goee0004 發表於 2023-11-28 08:45


想BIOS ,XTU超頻  ,RAM超頻 一定要 flash BIOS

updated 新主板有新BIOS   RAM可以行4000mhz
作者: hkbaby    時間: 2023-11-28 15:13

咁樣燒機,用幾多w電,底板供電會唔會好熱
longtimenoc 發表於 2023-11-28 11:49



    CPU package 170W  唔會好熱
作者: goee0004    時間: 2023-11-28 15:16

回覆 85# hkbaby

想請問新BIOS 那裡下載?沒有官網
作者: hkbaby    時間: 2023-11-28 15:30

PM YOU

刷BIOS有風險  自行承擔
作者: devilwai12345    時間: 2023-11-28 20:06

hkbaby ching, 板已到,可否 pm bios 地址嗎?thanks
作者: hkbaby    時間: 2023-11-29 23:01

岩岩又有新非官方 BIOS

11.29更新
1、基於原廠11.23最新版BIOS製作,性能釋放正常,無供電溫度牆,電流牆依舊只能XTU/TS
2、修改默認風扇轉速策略,35℃-15%,50℃-40%,65℃-60%,80℃-90%
3、默認開啓Re-Size BAR Support
4、溫度牆恢復至100℃
5、更換為極簡科技黑UI
6、此版本無需手動F9 BIOS重置
作者: goee0004    時間: 2023-11-30 08:49

本帖最後由 goee0004 於 2023-11-30 08:51 編輯

重複~ DEL...
作者: goee0004    時間: 2023-11-30 08:50

回覆 88# hkbaby

感謝師兄, 但因為冇QQ ,諗緊有冇其他方法下載
作者: longtimenoc    時間: 2023-11-30 20:40

我件板u 剛剛收到了,請問用咩散熱兼容到,剛發現我個貓頭鷹d15 裝唔到。。  有無師兄推薦下散熱
作者: gn02017574    時間: 2023-11-30 21:21

回覆 1# hkbaby


我仲用緊個塊爾英 頭先望到你個POST 十分心動 !!
問左PDD個添森數碼客服 明天11:00 即刻扣劵買返塊
多謝分享 !!!
作者: 天宮葉月    時間: 2023-11-30 22:27

回覆  hkbaby


我仲用緊個塊爾英 頭先望到你個POST 十分心動 !!
問左PDD個添森數碼客服 明天11:00 即刻 ...
gn02017574 發表於 2023-11-30 21:21

有PDD真好,我得alipayHK 逼住原價淘寶買
BTW share 下最新BIOS 跑分
CPUZ bios Leo 23.11.29 -Ram 4000 P-0V E-0V G17.5x A Unlimited-2.png

圖片附件: CPUZ bios Leo 23.11.29 -Ram 4000 P-0V E-0V G17.5x A Unlimited-2.png (2023-11-30 22:27, 15.02 KB) / 下載次數 262
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2399911&k=9b0aced2b55ed50c0dddec32e68f84fb&t=1782377629&sid=l61X4mqxq5


作者: goee0004    時間: 2023-12-1 09:57

有PDD真好,我得alipayHK 逼住原價淘寶買
BTW share 下最新BIOS 跑分
天宮葉月 發表於 2023-11-30 22:27


請問要唔要刷BOIS 同超先有咁既成績
作者: 天宮葉月    時間: 2023-12-1 09:58

請問要唔要刷BOIS 同超先有咁既成績
goee0004 發表於 2023-12-1 09:57

兩樣都要,再加xtu

via HKEPC Reader for Android
作者: Darkaz    時間: 2023-12-1 11:36

頭先11點返貨,20分鐘唔夠賣晒
作者: tintin1991hk    時間: 2023-12-1 11:58

回覆 98# Darkaz


    PDD無, 淘寶見仲有
作者: Tiki360    時間: 2023-12-1 16:31

岩岩又有新非官方 BIOS

11.29更新
1、基於原廠11.23最新版BIOS製作,性能釋放正常,無供電溫度牆,電流牆 ...
hkbaby 發表於 2023-11-29 23:01

師兄請問可唔可以順手share埋,感激🙏

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2