作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-7 16:11 標題: 逃佐一塊Celeron N5095 TN-ITX板玩下
本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-7 16:14 編輯
查佐一下,原來係For 一個叫TECLAST牌子下面一款AIO用既板,Jasper Lake Celeron N5095 4C4T,L3有4M,TDP 15W,内顯查唔到詳細型號用最新個GPU-Z都識別唔到,不過聽講性能比起J4125之類好好多,更加唔好話我手頭嗰塊J2900
https://ark.intel.com/content/www/tw/zh/ark/products/212322/intel-celeron-processor-n5095-4m-cache-up-to-2-90-ghz.html
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296970&k=a168adadb9833f78b757b0f1f9cfa098&t=1782435505&sid=1mYkemcRVW9

作者: PowerShot 時間: 2021-12-7 16:17
幾錢?
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-7 16:18
回覆 2# PowerShot
人仔6舊
作者: Sun 時間: 2021-12-7 16:48
15W , 吹晒風,應該勁幾多

作者: fatrobot 時間: 2021-12-7 17:10
系唔系 Intel® UHD Graphics ?
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-7 17:21
回覆 4# Sun
原本想買J5040,睇到尼個就改買尼個玩
回覆 5# fatrobot
我去ASUS個網揾到佢地部PN41個内顯driver黎用,打開係寫住Tiger Lake VGA
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296982&k=a380d70fd3bcda819dddc79d02983009&t=1782435505&sid=1mYkemcRVW9

作者: kofz 時間: 2021-12-7 17:32
查佐一下,原來係For 一個叫TECLAST牌子下面一款AIO用既板,Jasper Lake Celeron N5095 4C4T,L3有4M,TD ...
Richard_Yip 發表於 2021-12-7 16:11
你打算用嚟做乜?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-7 17:42
本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-7 17:45 編輯
回覆 7# kofz
冇話特登砌黎做乜,以前未玩過TN-ITX,手痕囉
,或者係以前砌嗰部J2900太廢,想換,之前就想話換成J5040或者J5005之類,結果睇到尼款好似仲勁d咁作者: kcthomlau 時間: 2021-12-7 19:12
N系4核都15w tdp唔野少
正常10w
作者: MightyMax 時間: 2021-12-7 19:30
呢塊好似太少port, 不如直買asus pn41 n6005, 反正冇得擴充咁滯
作者: kcthomlau 時間: 2021-12-7 23:43
其實呢啲機做NAS最正
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-8 09:26
本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-8 09:27 編輯
回覆 11# kcthomlau
我真係有考慮過,將佢個key-A+E用轉換線轉出一個PCI-E 1x或者4x(但要插floppy 4pin輔助供電),插上intel 350 T4之類,打橫浪喺上面(需要買對應既機殼配合),跟住cpu散熱換成無風扇被動式,條M.2硬碟槽用轉換板轉成幾個sata
作者: kofz 時間: 2021-12-8 12:01
回覆 kcthomlau
我真係有考慮過,將佢個key-A+E用轉換線轉出一個PCI-E 1x或者4x(但要插floppy 4pin輔助 ...
Richard_Yip 發表於 2021-12-8 09:26
軟路由係唔錯
不過如果行10g就唔夠力
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kcthomlau 時間: 2021-12-8 19:44
留意15w tdp無可能被動散熱,實會過熱降頻甚至死機,10w tdp已經頂盡
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-8 21:21
回覆 14# kcthomlau
預算添多d有解決辦法,不過使多佐就背離我買佢既本意,不如照前面位師兄話,買部半成品好過
作者: Brainstomer 時間: 2021-12-8 22:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: caihk 時間: 2021-12-10 11:00
想知道呢塊板實際既功耗大約幾多, 例如待機功耗, 一般上網睇youtube既功耗, J4125啲迷你主機待機可以低去到6,7W, 平常用都唔過10W, 真係拍得住raspberry pi咁慳電.
作者: caihk 時間: 2021-12-10 11:10
唔知用咗10nm係咪會比14nm慳電, N系列一向都係著重省電, 主要設計比行動裝置用,好奇怪點解新一代既N5095去到15W TDP, 比桌面J系列既10W TDP仲要高
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-11 13:49
本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-11 18:14 編輯
回覆 17# caihk
aida64睇到係
CPU Package 3.52W
CPU IA Cores 1.06W
CPU GT Cores 0.08W
用Pot Player開一部4K 10bit X265 MKV,開GPU加速,睇到GPU佔用率去到90幾%,流暢度ok
作者: KimuraKouichi 時間: 2021-12-12 11:48
N5095同N6005都係新細機既首選 (純粹有新買新而論)
仲有隻N5105,都係今年Q1出
我相類似既新U細機記得香港MSI好似都有買,香港買就貴少少
作者: rx78_nt-1 時間: 2021-12-13 05:18
請問有無link / key words…??
我用緊j4125
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-13 09:57
回覆 21# rx78_nt-1
逃佬網搜尋「梅捷 5095」應該會搵到三個賣家賣緊
作者: alextsang_tt 時間: 2021-12-13 14:59
本帖最後由 alextsang_tt 於 2021-12-13 15:52 編輯
我都啱啱淘咗部beelink u59(8+256 GB)
連埋運費大約1.5k , 幾抵玩!
睇啲廣告宣稱,5095效能高於4125 30%
之前未接觸過呢啲低功耗低階u
用過覺得...都係十年前嘅3220順啲 XD
作者: hkocx 時間: 2021-12-19 00:35
我都啱啱淘咗部beelink u59(8+256 GB)
連埋運費大約1.5k , 幾抵玩!
睇啲廣告宣稱,5095效能高於4125 30%
...
alextsang_tt 發表於 2021-12-13 14:59
之前試過用N3150板,用到壞左先唔用,轉用NOTEBOOK
一般WORD/EXCEL 用係無問題
但睇網頁就慢一些,特別係YOUTUBE
唔知依家N5095 會否好一D
始終想用返DESKTOP
作者: Richard_Yip 時間: 2021-12-20 18:09
回覆 24# hkocx
如果買現成機,最高可以揀到去Pentium Silver N6005,内顯個EU多一倍。
如果想自己砌既話買尼個系列現成機個價錢可以逃到搭載8代or10代U字尾既工業板自己搞。
我係巧合手上有部notebook換落既舊ram、SSD、HDDo係手,先揀佐尼款板黎玩,睇在佢6舊水人仔份上
作者: alextsang_tt 時間: 2021-12-24 00:36
本帖最後由 alextsang_tt 於 2021-12-24 21:54 編輯
回覆 23# alextsang_tt
其實部機係幫人買,只係上課用途,簡單文書/ZOOM......
本來用i3 3220/ssd/8g ram/win10
懶搞換過部,用落有少少打個凸,乜柒柒吓嘅......
我低估左3220同高估左5095......希望無咁易壞啦
網頁/youtue......就係柒柒吓咁囉
youtue 4k都ok嘅,但要啲時間比佢定先會順
(果種柒嘅體驗有啲似用手機咁......)
如師兄想迷你又要desktop,不如考慮吓淘洋垃圾
齋3080mff(640)+6405T(390)/10105T(690),人仔計
見內地網有唔少人玩,睇落都幾正,又抵玩
作者: 炎冬 時間: 2021-12-24 00:49
回覆 alextsang_tt
其實部機係幫人買,只係上課用途,簡單文書/ZOOM......
本來用i3 3220/ssd/8g ram/win1 ...
alextsang_tt 發表於 2021-12-24 00:36
https://www.cpubenchmark.net/com ... -i3-3220/4472vs1472
5095個分過3220差不多一倍, 點會lag的?
作者: alextsang_tt 時間: 2021-12-24 01:09
係呀,我有對比過啲分同睇過review
所以都有啲意外點解係咁
可能係部機i/o問題啩,一要load新嘢就好似要左佢條老命咁
如果就咁睇吓網頁/youtube/聽吓歌,load過囇嘅嘢轉task還好
作者: 暴走呆喵 時間: 2021-12-24 06:19
回覆 alextsang_tt
其實部機係幫人買,只係上課用途,簡單文書/ZOOM......
本來用i3 3220/ssd/8g ram/win1 ...
alextsang_tt 發表於 2021-12-24 00:36
永遠core cpu 快過 N系 cpu...
你尼個係好例子 i3 3220 都快過n5095
2核 vs 4核....
cpu gen 差左7代以上
N系始終係atom架構CPU....可能10年之後快過 11年i3 3220既....
作者: cyjoe_2000 時間: 2021-12-24 15:08
呢種機最啱係做流動powerpoint, 機仔細細做文書教學幾好!
但日常工作或便利程度, 都係桌機做, 起碼打機爽好多!
作者: dipsy 時間: 2021-12-28 15:05
行咩 storage?
有D細機行內置 emmc 會慢d
同埋係咪同部 i3 一樣多RAM ?
作者: finepix 時間: 2021-12-28 15:23
回覆 31# dipsy
佢應該講緊呢部.
https://www.youtube.com/watch?v=DAQ2ZuqUqgk
[youtube]DAQ2ZuqUqgk[/youtube]
作者: HelloOcean 時間: 2021-12-28 22:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alextsang_tt 時間: 2021-12-28 23:24
本帖最後由 alextsang_tt 於 2021-12-31 06:25 編輯
ya!係呢部
我選擇咗8+256
8係single channel(已手痕換4x2行2933 dual)
256 係SSD, 表面係nvme...但係行sata標準
(check返係NGFF先啱
)i3 3220都係8+256
4x2 1333 dual
256 plextor m5 pro
但以上應該都唔關事
正如 29# 師兄所講
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 21&pid=40831055
不解嘅係果啲跑分以乜去估算,得分實際又代表乜
作者: nameless.ken 時間: 2021-12-30 21:47
本帖最後由 nameless.ken 於 2021-12-30 21:48 編輯
入左部 N5095 MINI PC,
相比於 J4125 既MINI PC,有明顯的 溫度上升
摸機身,熱情好多。。。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2300557&k=d42ba414eaba06f4e2b88e1cbf9e0207&t=1782435505&sid=1mYkemcRVW9

作者: kofz 時間: 2021-12-31 02:00
入左部 N5095 MINI PC,
相比於 J4125 既MINI PC,有明顯的 溫度上升
摸機身,熱情好多。。。
via HK ...
nameless.ken 發表於 2021-12-30 21:47
用嚟做乜?
播 Youtube / netflix 4k 冇問題?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: nameless.ken 時間: 2021-12-31 08:48
回覆 36# kofz
J125 都做到啦
純粹想試下 文書,load youtube,N5095 用起上黎有無明顯分別
原來係無分別既。
最大分別係熱左
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hk008 時間: 2021-12-31 20:17
回覆 1# Richard_Yip
你的SSD是nvme嗎?
作者: Richard_Yip 時間: 2022-1-1 00:14
回覆 38# hk008
唔係,我手頭得一條256G既三叔PM871A,係行SATA,就係圖中o個條


