Board logo

標題: [主機板] 逃佐一塊Celeron N5095 TN-ITX板玩下 [打印本頁]

作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-7 16:11     標題: 逃佐一塊Celeron N5095 TN-ITX板玩下

本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-7 16:14 編輯

20211207160025_.jpg

查佐一下,原來係For 一個叫TECLAST牌子下面一款AIO用既板,Jasper Lake Celeron N5095 4C4T,L3有4M,TDP 15W,内顯查唔到詳細型號用最新個GPU-Z都識別唔到,不過聽講性能比起J4125之類好好多,更加唔好話我手頭嗰塊J2900

https://ark.intel.com/content/www/tw/zh/ark/products/212322/intel-celeron-processor-n5095-4m-cache-up-to-2-90-ghz.html

圖片附件: 20211207160025_.jpg (2021-12-7 16:02, 145.48 KB) / 下載次數 118
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296970&k=a168adadb9833f78b757b0f1f9cfa098&t=1782435505&sid=1mYkemcRVW9


作者: PowerShot    時間: 2021-12-7 16:17

幾錢?
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-7 16:18

回覆 2# PowerShot

人仔6舊
作者: Sun    時間: 2021-12-7 16:48

15W , 吹晒風,應該勁幾多
作者: fatrobot    時間: 2021-12-7 17:10

系唔系 Intel® UHD Graphics ?
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-7 17:21

回覆 4# Sun

原本想買J5040,睇到尼個就改買尼個玩



回覆 5# fatrobot

我去ASUS個網揾到佢地部PN41個内顯driver黎用,打開係寫住Tiger Lake VGA
2021-12-07.jpg

圖片附件: 2021-12-07.jpg (2021-12-7 17:18, 49.69 KB) / 下載次數 131
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296982&k=a380d70fd3bcda819dddc79d02983009&t=1782435505&sid=1mYkemcRVW9


作者: kofz    時間: 2021-12-7 17:32

查佐一下,原來係For 一個叫TECLAST牌子下面一款AIO用既板,Jasper Lake Celeron N5095 4C4T,L3有4M,TD ...
Richard_Yip 發表於 2021-12-7 16:11

你打算用嚟做乜?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-7 17:42

本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-7 17:45 編輯

回覆 7# kofz


    冇話特登砌黎做乜,以前未玩過TN-ITX,手痕囉,或者係以前砌嗰部J2900太廢,想換,之前就想話換成J5040或者J5005之類,結果睇到尼款好似仲勁d咁
作者: kcthomlau    時間: 2021-12-7 19:12

N系4核都15w tdp唔野少
正常10w
作者: MightyMax    時間: 2021-12-7 19:30

呢塊好似太少port, 不如直買asus pn41 n6005, 反正冇得擴充咁滯
作者: kcthomlau    時間: 2021-12-7 23:43

其實呢啲機做NAS最正
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-8 09:26

本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-8 09:27 編輯

回覆 11# kcthomlau

我真係有考慮過,將佢個key-A+E用轉換線轉出一個PCI-E 1x或者4x(但要插floppy 4pin輔助供電),插上intel 350 T4之類,打橫浪喺上面(需要買對應既機殼配合),跟住cpu散熱換成無風扇被動式,條M.2硬碟槽用轉換板轉成幾個sata
作者: kofz    時間: 2021-12-8 12:01

回覆  kcthomlau

我真係有考慮過,將佢個key-A+E用轉換線轉出一個PCI-E 1x或者4x(但要插floppy 4pin輔助 ...
Richard_Yip 發表於 2021-12-8 09:26

軟路由係唔錯

不過如果行10g就唔夠力

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kcthomlau    時間: 2021-12-8 19:44

留意15w tdp無可能被動散熱,實會過熱降頻甚至死機,10w tdp已經頂盡
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-8 21:21

回覆 14# kcthomlau

預算添多d有解決辦法,不過使多佐就背離我買佢既本意,不如照前面位師兄話,買部半成品好過
作者: Brainstomer    時間: 2021-12-8 22:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: caihk    時間: 2021-12-10 11:00

想知道呢塊板實際既功耗大約幾多, 例如待機功耗, 一般上網睇youtube既功耗, J4125啲迷你主機待機可以低去到6,7W, 平常用都唔過10W, 真係拍得住raspberry pi咁慳電.
作者: caihk    時間: 2021-12-10 11:10

唔知用咗10nm係咪會比14nm慳電, N系列一向都係著重省電, 主要設計比行動裝置用,好奇怪點解新一代既N5095去到15W TDP, 比桌面J系列既10W TDP仲要高
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-11 13:49

本帖最後由 Richard_Yip 於 2021-12-11 18:14 編輯

回覆 17# caihk


aida64睇到係

CPU Package 3.52W
CPU IA Cores 1.06W
CPU GT Cores 0.08W

用Pot Player開一部4K 10bit X265 MKV,開GPU加速,睇到GPU佔用率去到90幾%,流暢度ok
作者: KimuraKouichi    時間: 2021-12-12 11:48

N5095同N6005都係新細機既首選 (純粹有新買新而論)
仲有隻N5105,都係今年Q1出

我相類似既新U細機記得香港MSI好似都有買,香港買就貴少少
作者: rx78_nt-1    時間: 2021-12-13 05:18

請問有無link / key words…??

我用緊j4125
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-13 09:57

回覆 21# rx78_nt-1

逃佬網搜尋「梅捷 5095」應該會搵到三個賣家賣緊
作者: alextsang_tt    時間: 2021-12-13 14:59

本帖最後由 alextsang_tt 於 2021-12-13 15:52 編輯

我都啱啱淘咗部beelink u59(8+256 GB)
連埋運費大約1.5k , 幾抵玩!

睇啲廣告宣稱,5095效能高於4125 30%

之前未接觸過呢啲低功耗低階u
用過覺得...都係十年前嘅3220順啲 XD
作者: hkocx    時間: 2021-12-19 00:35

我都啱啱淘咗部beelink u59(8+256 GB)
連埋運費大約1.5k , 幾抵玩!

睇啲廣告宣稱,5095效能高於4125 30%
...
alextsang_tt 發表於 2021-12-13 14:59


之前試過用N3150板,用到壞左先唔用,轉用NOTEBOOK
一般WORD/EXCEL 用係無問題
但睇網頁就慢一些,特別係YOUTUBE

唔知依家N5095 會否好一D
始終想用返DESKTOP
作者: Richard_Yip    時間: 2021-12-20 18:09

回覆 24# hkocx

如果買現成機,最高可以揀到去Pentium Silver N6005,内顯個EU多一倍。

如果想自己砌既話買尼個系列現成機個價錢可以逃到搭載8代or10代U字尾既工業板自己搞。

我係巧合手上有部notebook換落既舊ram、SSD、HDDo係手,先揀佐尼款板黎玩,睇在佢6舊水人仔份上
作者: alextsang_tt    時間: 2021-12-24 00:36

本帖最後由 alextsang_tt 於 2021-12-24 21:54 編輯

回覆 23# alextsang_tt

其實部機係幫人買,只係上課用途,簡單文書/ZOOM......
本來用i3 3220/ssd/8g ram/win10
懶搞換過部,用落有少少打個凸,乜柒柒吓嘅......
我低估左3220同高估左5095......希望無咁易壞啦

網頁/youtue......就係柒柒吓咁囉
youtue 4k都ok嘅,但要啲時間比佢定先會順
(果種柒嘅體驗有啲似用手機咁......)

如師兄想迷你又要desktop,不如考慮吓淘洋垃圾
齋3080mff(640)+6405T(390)/10105T(690),人仔計
見內地網有唔少人玩,睇落都幾正,又抵玩
作者: 炎冬    時間: 2021-12-24 00:49

回覆  alextsang_tt

其實部機係幫人買,只係上課用途,簡單文書/ZOOM......
本來用i3 3220/ssd/8g ram/win1 ...
alextsang_tt 發表於 2021-12-24 00:36



    https://www.cpubenchmark.net/com ... -i3-3220/4472vs1472
5095個分過3220差不多一倍, 點會lag的?
作者: alextsang_tt    時間: 2021-12-24 01:09

5095個分過3220差不多一倍, 點會lag的?
炎冬 發表於 2021-12-24 00:49


係呀,我有對比過啲分同睇過review
所以都有啲意外點解係咁
可能係部機i/o問題啩,一要load新嘢就好似要左佢條老命咁
如果就咁睇吓網頁/youtube/聽吓歌,load過囇嘅嘢轉task還好
作者: 暴走呆喵    時間: 2021-12-24 06:19

回覆  alextsang_tt

其實部機係幫人買,只係上課用途,簡單文書/ZOOM......
本來用i3 3220/ssd/8g ram/win1 ...
alextsang_tt 發表於 2021-12-24 00:36



    永遠core cpu 快過 N系 cpu...
你尼個係好例子 i3 3220 都快過n5095
2核 vs 4核....
cpu gen 差左7代以上
N系始終係atom架構CPU....可能10年之後快過 11年i3 3220既....
作者: cyjoe_2000    時間: 2021-12-24 15:08

呢種機最啱係做流動powerpoint, 機仔細細做文書教學幾好!
但日常工作或便利程度, 都係桌機做, 起碼打機爽好多!
作者: dipsy    時間: 2021-12-28 15:05

係呀,我有對比過啲分同睇過review
所以都有啲意外點解係咁
可能係部機i/o問題啩,一要load新嘢就好似要左 ...
alextsang_tt 發表於 2021-12-24 01:09


行咩 storage?
有D細機行內置  emmc 會慢d
同埋係咪同部 i3 一樣多RAM ?
作者: finepix    時間: 2021-12-28 15:23

回覆 31# dipsy

佢應該講緊呢部.
https://www.youtube.com/watch?v=DAQ2ZuqUqgk
[youtube]DAQ2ZuqUqgk[/youtube]
作者: HelloOcean    時間: 2021-12-28 22:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alextsang_tt    時間: 2021-12-28 23:24

本帖最後由 alextsang_tt 於 2021-12-31 06:25 編輯
回覆  dipsy

佢應該講緊呢部.
finepix 發表於 2021-12-28 15:23



ya!係呢部
我選擇咗8+256
8係single channel(已手痕換4x2行2933 dual)
256 係SSD, 表面係nvme...但係行sata標準
(check返係NGFF先啱 )

i3 3220都係8+256
4x2 1333 dual
256 plextor m5 pro
但以上應該都唔關事

正如 29# 師兄所講
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 21&pid=40831055

不解嘅係果啲跑分以乜去估算,得分實際又代表乜
作者: nameless.ken    時間: 2021-12-30 21:47

本帖最後由 nameless.ken 於 2021-12-30 21:48 編輯

入左部 N5095  MINI PC,
相比於 J4125 既MINI PC,有明顯的 溫度上升
摸機身,熱情好多。。。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b2827).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b2827).jpg (2021-12-30 21:48, 142.85 KB) / 下載次數 77
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2300557&k=d42ba414eaba06f4e2b88e1cbf9e0207&t=1782435505&sid=1mYkemcRVW9


作者: kofz    時間: 2021-12-31 02:00

入左部 N5095  MINI PC,
相比於 J4125 既MINI PC,有明顯的 溫度上升
摸機身,熱情好多。。。


via HK ...
nameless.ken 發表於 2021-12-30 21:47

用嚟做乜?

播 Youtube / netflix 4k 冇問題?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: nameless.ken    時間: 2021-12-31 08:48

回覆 36# kofz

J125 都做到啦

純粹想試下 文書,load youtube,N5095 用起上黎有無明顯分別

原來係無分別既。

最大分別係熱左

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hk008    時間: 2021-12-31 20:17

回覆 1# Richard_Yip
你的SSD是nvme嗎?
作者: Richard_Yip    時間: 2022-1-1 00:14

回覆 38# hk008


    唔係,我手頭得一條256G既三叔PM871A,係行SATA,就係圖中o個條





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2