Board logo

標題: [中央處理器] 有冇12代CPU無分大細核的? [打印本頁]

作者: 火雲耶神    時間: 2021-12-3 21:27     標題: 有冇12代CPU無分大細核的?

我講K仔
作者: CometCrasher    時間: 2021-12-3 22:19

U can disable efficiency cores if you dont want that
U can disable that on bios...
作者: kcthomlau    時間: 2021-12-3 22:23

等i3 k仔
作者: usei    時間: 2021-12-3 23:09

本帖最後由 usei 於 2021-12-4 12:37 編輯

10 代之後有無 K  分別不大
因為無 K 都可以開 PL2 推 clock
作者: 666    時間: 2021-12-3 23:13

等i3 k仔
kcthomlau 發表於 2021-12-3 22:23



    13仲多廢核。下季好似會有12代無廢核版本。
作者: kcthomlau    時間: 2021-12-4 08:04

13仲多廢核。下季好似會有12代無廢核版本。
666 發表於 2021-12-3 23:13


i3 12100 4c8t全部大核
作者: alan216hk    時間: 2021-12-4 10:35

而家大細核係咩原理, 以前唔係咁縮水喎.
AMD全部大核??

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kin268    時間: 2021-12-4 11:24

而家大細核係咩原理, 以前唔係咁縮水喎.
AMD全部大核??  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3 ...
alan216hk 發表於 2021-12-4 10:35



    12代既細核已經等於之前CPU既大核速度, 所以唔好當佢係垃圾, 如果用唔到細核可能只係軟件未優化到姐.  暫時用落無任何咩特別CPU速度問題
作者: 火雲耶神    時間: 2021-12-4 12:50

咁K仔究竟有定無





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2