Board logo

標題: [電腦組合] 更多預算應該揀更好既火牛加升級ram,定升級主板比較好? [打印本頁]

作者: wonderland35    時間: 2020-5-19 11:28     標題: 更多預算應該揀更好既火牛加升級ram,定升級主板比較好?

本帖最後由 wonderland35 於 2020-5-20 13:12 編輯

我見砌機區好多師兄都推antec hcg,想請問呢隻火牛有咩特別?
因為係網上似乎風評唔係咁好,係外國論壇甚至有提到gpu shutdown issue

有更多預算將[antec Hcg 750換海盜船rmx/rmi 750加ram16gb升32gb]. 定係將aorus elite 升級到pro比較好?
作者: kcto    時間: 2020-5-19 12:33

多人推嘅同風評差嘅係二隻唔同嘅嘢
作者: KinChungE    時間: 2020-5-19 12:53

HCG賣點係單路大電流得黎又唔貴, $1/W
初初出HCG時, 同期既火牛好多都係2/3組12V輸出, 有機會推唔到大食display card

至於HCG好唔好, 要睇型號
我當年買左HCG520,  都有6-7年都冇事  (其中最少有4年時間24x7用佢)
但係同期HCG620m就炒哂車
因為HCG520/620同HCG620m係唔同廠家OEM, 完全唔同既火牛黎
作者: XML    時間: 2020-5-19 17:06

多人推唔一定好

好似ANTEC隻HCP
HKEPC上面好多人罵 但係又係咪真係唔好呢

呢樣野好玄 要自己悟
作者: dbpaul    時間: 2020-5-19 17:57

白色rm750X行自制線 ,所以貴d
作者: dbpaul    時間: 2020-5-19 18:13

CORSAIR RM750X-2 , 2018先update完 , 有分長身同短身

圖片附件: 33.jpg (2020-5-19 18:11, 32.53 KB) / 下載次數 87
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2194119&k=51a3518b7ed9a7983701ed72adfde600&t=1782147197&sid=9gGA9nUNXyR



圖片附件: 35.jpg (2020-5-19 18:11, 34.29 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2194120&k=00563b12752cbe676d26d60ef8f1595e&t=1782147197&sid=9gGA9nUNXyR


作者: jackwong717    時間: 2020-5-19 18:34

本帖最後由 jackwong717 於 2020-5-20 13:15 編輯

回復 3 #KinChungE

當年有同你吹過下隻520m,
睇番成8年前,現在中用緊。
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1827610

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2020-5-19 18:53

海盜 rmx 正

我都用緊 650w.
作者: wonderland35    時間: 2020-5-20 13:00

本帖最後由 wonderland35 於 2020-5-20 13:01 編輯

回覆 5# dbpaul


    唔該!我對火牛唔熟,自制線有咩特別?


   我見rmx白色都追上rmi價錢,買rmi會唔會好d?
作者: wonderland35    時間: 2020-5-20 13:04

本帖最後由 wonderland35 於 2020-5-20 13:09 編輯

回覆 3# KinChungE


    唔該晒,我目前睇中既係antes hcg 750,唔知風評點?

   有更多預算將[antec Hcg 750換海盜船rmx/rmi 750加ram16gb升32gb]. 定係將aorus elite 升級到pro比較好?
作者: kbpaul    時間: 2020-5-20 13:11

本帖最後由 kbpaul 於 2020-5-20 14:54 編輯

係海韵Focus代工,全日系電容,好似唔錯

https://m.sohu.com/a/330221827_267543
作者: alextsang0110    時間: 2020-5-21 13:01

new psu does not enhance performance tho
作者: lyh1993    時間: 2020-5-21 13:31

本帖最後由 lyh1993 於 2020-5-21 13:33 編輯
我見砌機區好多師兄都推antec hcg,想請問呢隻火牛有咩特別?
因為係網上似乎風評唔係咁好,係外國論壇甚至 ...
wonderland35 發表於 2020-5-19 11:28 AM

舊屎HGC牛無模組個啲係seasonic牛 而加HGC系列應該轉左OEM 所以。。。。
我隻HGC520用左七年都未柴 但保養五年都過哂 最後都係搵藉口買玩具
買在EVGA 有12年保

via HKEPC Reader for Android
作者: mg005    時間: 2020-5-21 20:25

加RAM有感覺, 其他換左都唔覺
作者: wonderland35    時間: 2020-5-22 00:24

唔該曬各位!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2