Board logo

標題: [其他] 新旦 Black Friday 剛開始咗 ! [打印本頁]

作者: sylc2288    時間: 2019-11-25 17:20     標題: 新旦 Black Friday 剛開始咗 !

有無師兄掃貨 ?

我剛買咗 HP EX950 2T.................USD 209.99 !

其他貨品價錢都幾吸引 :

Intel SSD 660p 1T.  ....................USD 82.99
Cosair SODIMM 2400  8Gx2    .................... USD49.99

仲有好多特價貨 !!!
作者: natsu    時間: 2019-11-25 18:12

要shipping cost?

via HKEPC Reader for Android
作者: 小林尊    時間: 2019-11-25 18:15

重有冇其他荀野
作者: Kennn    時間: 2019-11-25 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37    時間: 2019-11-25 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mansiu    時間: 2019-11-25 18:54

有無師兄掃貨 ?

我剛買咗 HP EX950 2T.................USD 209.99 !

其他貨品價錢都幾吸引 :

Intel SS ...
sylc2288 發表於 2019-11-25 17:20



     買咗 HP EX950 2T.................USD 209.99 !
Thanks Ching
作者: sylc2288    時間: 2019-11-25 18:59

要shipping cost?

via HKEPC Reader for Android
natsu 發表於 2019-11-25 18:12


直送香港要HK$124, 我用集運應該HK$20攪掂!
作者: cyjoe_2000    時間: 2019-11-25 19:15

直送香港要HK$124, 我用集運應該HK$20攪掂!
sylc2288 發表於 2019-11-25 18:59


集運可以用邊間咁平?
作者: ok041094    時間: 2019-11-25 19:18

買咗 HP EX950 2T.................USD 209.99 !
Thanks Ching
mansiu 發表於 2019-11-25 18:54


ex950 問題都是太熱了
作者: Jazz    時間: 2019-11-25 19:20

直送香港要HK$124, 我用集運應該HK$20攪掂!
sylc2288 發表於 25/11/2019 18:59



    不是美森免運嗎?
作者: anakin826    時間: 2019-11-25 19:21

冇free shipping 已經冇哂興趣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: beenoliu    時間: 2019-11-25 20:02

火牛完全冇平,都係喺香港連埋 3950X + 板 + 箱買算

via SONY Xperia 1
作者: jasonfoknxu    時間: 2019-11-25 20:51

今次唔太吸引 冇乜野低買
作者: kzfid    時間: 2019-11-25 20:52

上年有香港promote code (好似係150 HKD), 今年仲有冇
作者: jasonfoknxu    時間: 2019-11-25 20:55

回復 14 #kzfid

150 HKD 係因為佢果 system 出問題先比,估計今年冇...
作者: mfchan    時間: 2019-11-25 21:52

免運都冇 好難幫得落
作者: digga    時間: 2019-11-25 22:33

今年新旦好無誠意, 唔免運費, 無COUPON, 無REBATE, 減價貨亦好少唔吸引

我改左去AMAZON訂野了(上星期ORDER今日到)
作者: 水水    時間: 2019-11-25 22:52

無野平喎,對比上年又多野平又多野freeship又coupon,今年真係買唔落手
作者: zmc8/8/2010    時間: 2019-11-25 22:54

新手第一次買,想問去美國新蛋買野有無得用香港信用卡比錢及直送香港(或只接受美國信用卡及本土收貨),定要去返香港新蛋 ?
作者: 水水    時間: 2019-11-25 22:55

新手第一次買,想問去美國新蛋買野有無得用香港信用卡比錢及直送香港(或只接受美國信用卡及本土收貨),定要 ...
zmc8/8/2010 發表於 2019-11-25 22:54

新蛋有global 的
作者: x37    時間: 2019-11-25 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大鑊金    時間: 2019-11-25 23:25

阿媽爽唔係樣樣都FREE SHIPPING HK...
例如ECC都無
作者: cyjoe_2000    時間: 2019-11-25 23:26

想買kindle有無著數?
作者: kean23    時間: 2019-11-25 23:40

ex950 問題都是太熱了
ok041094 發表於 2019-11-25 19:18



    好彩,原本仲諗住買
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 00:20

ex950 問題都是太熱了
ok041094 發表於 2019-11-25 19:18


講真隻隻都熱, 睇你點樣用法 !
我只係普通user, 唔超、唔打機, 最緊要快同reliable !!!
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 00:32

新手第一次買,想問去美國新蛋買野有無得用香港信用卡比錢及直送香港(或只接受美國信用卡及本土收貨),定要 ...
zmc8/8/2010 發表於 2019-11-25 22:54


新旦香港可以不理
我在新旦美國買咗, 用Paypal俾錢(charge香港信用卡),
可以直送香港, 但運費唔平
佢美國local免郵, 寄去集運倉, 再集運回港, 運費平好多!
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 00:35

集運可以用邊間咁平?
cyjoe_2000 發表於 2019-11-25 19:15



我今次用 Shipbxx 集運 $20 per lb
作者: 炎冬    時間: 2019-11-26 09:37

想買kindle有無著數?
cyjoe_2000 發表於 2019-11-25 23:26



KPW4 8GB 84.99
New Kindle 4GB 59.99
不過要集運
作者: cyjoe_2000    時間: 2019-11-26 09:41

回覆 28# 炎冬

香港水貨都好似HKD750左右...  係咪即係無著數?
作者: mfchan    時間: 2019-11-26 09:48

回復 29 #cyjoe_2000

差幾十蚊 睇你點睇

via HKEPC Reader for Android
作者: 炎冬    時間: 2019-11-26 09:55

回覆  炎冬

香港水貨都好似HKD750左右...  係咪即係無著數?
cyjoe_2000 發表於 2019-11-26 09:41



    我用4PX, 新開account兔2磅=兔運費, 平差不多100蚊
作者: iamhihison    時間: 2019-11-26 14:38

擷取.PNG
呢個係咪ok 平?

圖片附件: 擷取.PNG (2019-11-26 14:38, 69.66 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2162045&k=7fe6d1d64e88d29accc7b4b964d5f8a8&t=1782546147&sid=3M10Sfgvksf


作者: iamhihison    時間: 2019-11-26 15:14

回覆 31# 炎冬


    4px 伏得好緊要, 唔咁試
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 18:13

回覆  炎冬


    4px 伏得好緊要, 唔咁試
iamhihison 發表於 2019-11-26 15:14


咁邊問無伏, 可以推介俾大家 ?
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 18:22

呢個係咪ok 平?
iamhihison 發表於 2019-11-26 14:38


我就覺得算平, 不過呢度有D師兄好嘴刁, 大雞唔食細米
作者: freetime    時間: 2019-11-26 19:13

回復 34 #sylc2288

buy and ship 同shipbao 我都有用 so far 未出過事 由下單到到貨 都係2星期左右 當然直送最快 一星期左右已經到手

via HKEPC Reader for Android
作者: coffeeaddict    時間: 2019-11-26 19:30

我就覺得算平, 不過呢度有D師兄好嘴刁, 大雞唔食細米
sylc2288 發表於 2019-11-26 18:22

保養有都煩唔覺有so

via HKEPC Reader for Android
作者: louis3412    時間: 2019-11-26 19:31

回復 32 #iamhihison

obviously not b die but could buy for ryzen 3 or intel machines

via HKEPC Reader for Android
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 20:17

回復 sylc2288

buy and ship 同shipbao 我都有用 so far 未出過事 由下單到到貨 都係2星期左右 當然直送最 ...
freetime 發表於 2019-11-26 19:13


Thanks !
我主力都係用 Shipbxx.........美國、德國、英國、大陸
作者: sylc2288    時間: 2019-11-26 20:25

保養有都煩唔覺有so

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-11-26 19:30


各花入各眼啦!
我手氣好,從來都無用到保養!
作者: yoyo348    時間: 2019-11-27 02:44

呢個係咪ok 平?
iamhihison 發表於 2019-11-26 14:38



    平呀,我想買有RGB 版
作者: EVIS    時間: 2019-11-27 03:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OHiToMiO    時間: 2019-11-27 03:33

B die 唔等於大曬既
成千我買其他32G Ram唔好
作者: iamhihison    時間: 2019-11-27 08:17

平呀,我想買有RGB 版
yoyo348 發表於 2019-11-27 02:44

都係等到正日先落手
作者: Frings    時間: 2019-11-27 14:52

B die 唔等於大曬既
成千我買其他32G Ram唔好
OHiToMiO 發表於 2019-11-27 03:33

8舊入左兩條4133 8gb
應該係b die
用ryzen 1代係穩陣d 既

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: faiwaic    時間: 2019-11-27 15:00

呢個係咪ok 平?
iamhihison 發表於 2019-11-26 14:38



    我係 amazon 買左對 DDR4 3200 (好似係 CL15) 16GB X2 ...
但係 Patriot Memory, 未用過 唔知好唔好用, 未砌新機冇機試...
諗緊放唔放左佢, 換 G.Skilll ...
作者: iamhihison    時間: 2019-11-27 15:25

回復 iamhihison

obviously not b die but could buy for ryzen 3 or intel machines

via HKEPC Reader  ...
louis3412 發表於 2019-11-26 19:31

想比3900x用
作者: wct119    時間: 2019-11-27 15:35

不是美森免運嗎?
Jazz 發表於 2019-11-25 19:20


哩度係講緊新疍,唔係美森.
作者: Frings    時間: 2019-11-27 16:01

Oloy 係咩牌子黎? 另外G Skill 3200 同3600 一樣價, 係咪3600 好D

https://www.newegg.com/global/hk ... tem=N82E16820821196

https://www.newegg.com/global/hk ... tem=N82E16820232299

https://www.newegg.com/global/hk ... tem=N82E16820232740
作者: sport    時間: 2019-11-27 16:13

oloy-memory.com
中國公司
九龍芯片組技術控股有限公司
作者: hkd    時間: 2019-11-27 16:27

Oloy 係咩牌子黎? 另外G Skill 3200 同3600 一樣價, 係咪3600 好D
Frings 發表於 2019-11-27 16:01



    oloy 好鬼抵
有無c hing 用過 ???
作者: Kennn    時間: 2019-11-27 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oneofthem    時間: 2019-11-27 21:56

點解唔買GSKILL?差個少少
作者: sasa13    時間: 2019-11-27 22:55

省dd 用雜牌 不符合價值
作者: Evangeline    時間: 2019-11-27 22:55

https://www.newegg.com/global/hk ... tem=N82E16820232861
好似都ok 價
作者: sylc2288    時間: 2019-11-27 23:19

我係 amazon 買左對 DDR4 3200 (好似係 CL15) 16GB X2 ...
但係 Patriot Memory, 未用過 唔知好唔好 ...
faiwaic 發表於 2019-11-27 15:00


Patriot 呢隻牌子唔係新野, 已經好多年, 香港都好似有得賣 !
美國牌子OEM(maybe 台灣廠), 可以生存三十多年(由其是在美國), 怕且都唔會係雞野!

我都在"熱帶雨林"買咗條 Patriot RAM
SODIMM DDR4 3000 CL18 16G x1    USD51.99  包郵直送香港 !!!
作者: kenleung369    時間: 2019-11-28 15:17

回覆 51# hkd

貪平買過最平個款,兼容性比較差,一/二代RYZEN有可能認唔到,可能要UPDATE BIOS
作者: rickson02    時間: 2019-11-28 17:05

Amazon xfx rx5700xt 非公 $369.99
作者: yoyo348    時間: 2019-11-28 18:02

RGB ram 都係插4支先有型
作者: Kennn    時間: 2019-11-28 18:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kennn    時間: 2019-11-28 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: q00oman    時間: 2019-11-28 18:37

今次好似無乜嘢抵買

via HKEPC Reader for Android
作者: Archvictoros    時間: 2019-11-28 18:39

回覆 62# q00oman


    減價係舊野清貨,電腦節係水魚節同一道理。  Ram方面的確newegg比本地便宜好多。  SSD睇個別牌子。  其他野就咪唸了,重貴過香港行貨。
作者: matthew1314    時間: 2019-11-28 21:43

其實我見到顯示卡都平咗好多,香港行貨asus 2080 super要大概$6900,amazon $6200已經有
作者: Archvictoros    時間: 2019-11-28 21:48

回覆 64# matthew1314


    我好少網購顯卡,出問題冇人受理。  ram好少壞,所以,我係網購碰運氣。
作者: sylc2288    時間: 2019-11-29 00:12

Western Digital WD BLACK SN750 NVMe M.2 2280 1TB PCI-Express 3.0 x4 64-layer 3D NAND Internal Solid State Drive (SSD)

無 heat-sink  USD 129.00
有 heat-sink  USD149.99

呢隻都能有得考慮 !
作者: 昨天的明天    時間: 2019-11-29 04:18

今期可以完全放棄

via HKEPC Reader for Android
作者: jasonfoknxu    時間: 2019-11-29 05:02

今年真係。。。
失望...
作者: AMDEX    時間: 2019-11-29 06:50

冇平都係好事, 起碼今年我唔洗大出血, 其實有必要性的早已買晒, 再買都係心引...
作者: sylc2288    時間: 2019-11-29 10:02

須然好多師兄都discourage網購,但都不減我旣網購熱情,平咗幾多我自己心裡有數

始終都係香港兩個死症:-
代理:食水太深 (只靠保養綁客)
零售:租金過高 (個個幫地產商和地主打工)

係時候改變吓啦!!!
作者: ioio999    時間: 2019-11-29 11:17

回復 70 #sylc2288

當BF係死嘅, newegg 有 d 野仍然平過香港啲好難做到保養嘅行貨

支持網購, 但BF根本冇優惠

via HKEPC Reader for Android
作者: myricky    時間: 2019-11-29 11:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fss003124    時間: 2019-11-29 11:36

係我對減價既要求高左, 定佢地減價既幅度細左呢?
我覺得今年冇咩話太吸引 / 抵到非買不可咋喎... 新蛋同阿馬都係..
作者: antonyhk    時間: 2019-11-29 15:50

回復 72 #myricky

一來美國經濟好,二來受到關税影響,唔加價都偷笑!

EVGA G5由超級花轉左去FSP, 經測試後仲差過G2及G3可見一班!

BF可收皮了
作者: inpad1111    時間: 2019-11-29 15:54

回覆 73# fss003124


   今年唔加價已經算好
作者: myricky    時間: 2019-11-29 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan216hk    時間: 2019-11-29 19:57

想買16*2 3200 Ram For 3700X, 森林有冇好嘢??
作者: kzfid    時間: 2019-11-29 21:46

上年呢個時間, Ram同牛D價精彩到呢
今年, 可能美國經濟好, 根本唔存在散貨需要, 點會平比你.  ...
myricky 發表於 2019-11-29 11:30


上年都買咗隻EVGA牛, 平到笑
今年真係買唔落手
作者: coffeeaddict    時間: 2019-11-29 21:52

NYC都成8點幾一早了, 都無好deal呀? 改名叫Suck Friday算la





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2