Board logo

標題: [操作疑難] x570底板支援 12 個 SATA 裝置 [打印本頁]

作者: reddogdog    時間: 2019-7-27 00:55     標題: x570底板支援 12 個 SATA 裝置

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2019-7-27 04:25

本帖最後由 doggiestyle 於 2019-7-27 04:28 編輯

你貼出黎條LINK 既呢幅圖寫得好清楚
PICK ONE
D 廠拎左黎出PCIE X4 (M.2)

2019-07-27_042648.jpg

圖片附件: 2019-07-27_042648.jpg (2019-7-27 04:27, 147.41 KB) / 下載次數 71
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2140393&k=eb8580dd5aead14c6b5b852ca105487e&t=1782125622&sid=Y1kKRzotkY


作者: reddogdog    時間: 2019-7-27 06:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2019-7-27 10:56

thanks, M.2_1 = 4组 SATA?

主機板提供了 2 組 M.2 連接埠,其中 M.2_1 由處理器提供,而 M.2_2 則 ...
reddogdog 發表於 2019-7-27 06:15



D 廠覺得出 12個 SATA 冇用掛
你搵多幾塊板望下囉
作者: 說不出的話    時間: 2019-7-27 23:43

本帖最後由 說不出的話 於 2019-7-27 23:44 編輯

如果你想用盡i.o 所有sata位概話

慎重研究下Amd chipset ‘性格’先
作者: pc990011    時間: 2019-7-27 23:56

呢塊你地估洗唔洗5K丫拿
作者: hkjake    時間: 2019-7-28 12:42

你貼出黎條LINK 既呢幅圖寫得好清楚
PICK ONE
D 廠拎左黎出PCIE X4 (M.2)
doggiestyle 發表於 2019-7-27 04:25



    ching 呢幅圖都有個問題想問,

SouthBridge = PCI-e 4.0 x4 (即intel DMI4.0?),
但X570 chipset有 PCI-e 4.0 x8,即係好似有PLX芯片咁去cpu???
作者: doggiestyle    時間: 2019-7-29 21:21

ching 呢幅圖都有個問題想問,

SouthBridge = PCI-e 4.0 x4 (即intel DMI4.0?),
但X570 chipset ...
hkjake 發表於 2019-7-28 12:42



呢幅圖好簡化
應該係 TOTAL 有 8條 PCIE LANE
全部 SHARE 果 PCIE X4





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2