Board logo

標題: [中央處理器] 行貨 i9900k 大貨已到 [打印本頁]

作者: hkfriends    時間: 2018-11-2 18:26     標題: 行貨 i9900k 大貨已到

聯仔行貨已經到場 44xx 。唔駛食炒價了。
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-2 18:50

真係估你唔到,以前起碼炒一兩個月,今次個零星期就完,係9900k太熱(物理)?

利申:上星期六先响海鮮坊入手Tray,金翅

via HKEPC Reader for Android
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-2 19:04

金翅了+1

5Ghz都禁難上,找鬼人買
作者: Brainstomer    時間: 2018-11-2 19:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TKY    時間: 2018-11-2 19:42

快過Amazon有貨寄過黎
今朝喺中x田訂果陣仲話呢幾日有貨,估唔到轉過頭批貨已經到咗
作者: Kennn    時間: 2018-11-2 20:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Treo650    時間: 2018-11-2 20:51

可能因為大家都知行貨個保養係廢嘅,個個買水貨,冇乜人pre-order,心知都炒唔起,賺你$600算

金翅了+ ...
Kennn 發表於 2018-11-2 20:39


我就繼續慢慢等
1. 唔想俾代理賺
2. Gigabyte/Asus 塊E-ATX Z390版仲未有得賣
作者: andykmccc    時間: 2018-11-2 20:53

唔知幾時先有9700k
作者: yphong    時間: 2018-11-2 21:15

我都係選擇等美亞,因為技嘉隻eatx板仲未出黎,同埋之前聯力抽獎中左既機箱仲未送黎......不過我去過墨西哥新蛋睇過,塊板既價錢是master 兩倍   我以為只會貴1. 5倍.....

via HKEPC Reader for Android
作者: happychanbb    時間: 2018-11-2 21:43

回覆 6# Kennn

Ching 我都想cancel森林
佢上星期同我講今個星期三發貨   結果.....................

btw 依加計埋運費,森林仲平兩舊
作者: wiz123    時間: 2018-11-2 21:46

本帖最後由 wiz123 於 2018-11-2 21:51 編輯
我都係選擇等美亞,因為技嘉隻eatx板仲未出黎,同埋之前聯力抽獎中左既機箱仲未送黎......不過我去過墨西哥 ...
yphong 發表於 2018-11-2 21:15


今朝CUT左美亞張單, 跟住落SSP買左粒行貨 44XX/7.85=~560同美亞連priority shipping運費一樣價 但係行貨重要唔使等 見剩番幾粒, 聽六日應該會賣晒, 今日股市升左咁多
個盒好靚唔舍得拆
作者: Kennn    時間: 2018-11-2 22:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hihihi123hk    時間: 2018-11-3 01:06

搭單想問下係咪 Z370 Bios 都唔洗升就可以用 9900k?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: happychanbb    時間: 2018-11-3 03:00

回覆 13# hihihi123hk

要升, 9系U ,
新買建議睇埋包裝佢用咩bios/叫鋪頭幫手升埋
作者: happychanbb    時間: 2018-11-3 03:02

回覆 11# wiz123

但聯強個logo完全係破壞曬
作者: TKY    時間: 2018-11-3 03:22

本帖最後由 TKY 於 2018-11-3 03:30 編輯
回覆  wiz123

但聯強個logo完全係破壞曬
happychanbb 發表於 2018-11-3 03:02

用風筒加熱吹佢就可以乾乾淨淨咁撕走佢

2018-11-03-0957 by TKY Angus, 於 Flickr
作者: TKY    時間: 2018-11-3 03:25

可能因為大家都知行貨個保養係廢嘅,個個買水貨,冇乜人pre-order,心知都炒唔起,賺你$600算

金翅了+ ...
Kennn 發表於 2018-11-2 20:39

你幾時pre-order?
我見森林果邊仲慢慢fulfill緊啲pre-order,驚ching有排等
作者: Treo650    時間: 2018-11-3 04:22

本帖最後由 Treo650 於 2018-11-3 04:27 編輯
我都係選擇等美亞,因為技嘉隻eatx板仲未出黎,同埋之前聯力抽獎中左既機箱仲未送黎......不過我去過墨西哥 ...
yphong 發表於 2018-11-2 21:15
Let's start with the Z390 Aorus Xtreme. This one stands as Gigabyte's top-shelf Z390 motherboard and has a price tag to match—$549.99 MSRP

https://hothardware.com/news/gig ... e-lake-motherboards

(Aorus Master $289.99)
作者: ioio999    時間: 2018-11-3 04:50

香港代理迫到個個海外購

via HKEPC Reader for Android
作者: wiz123    時間: 2018-11-3 09:55

本帖最後由 wiz123 於 2018-11-3 10:38 編輯
香港代理迫到個個海外購  

via HKEPC Reader for Android
ioio999 發表於 2018-11-3 04:50

如果唔係我都買唔到行貨
作者: tkojimmy    時間: 2018-11-3 10:19

本帖最後由 tkojimmy 於 2018-11-3 10:28 編輯

琴日中央田買左粒

開機sil quality 107%
更新bios後87%
作者: wiz123    時間: 2018-11-3 10:36

琴日中央田買左粒

開機sil quality 107%
更新bios後87%
tkojimmy 發表於 2018-11-3 10:19


what is sil quality
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-3 10:39

本帖最後由 INGRAMLI 於 2018-11-3 10:45 編輯
琴日中央田買左粒

開機sil quality 107%
更新bios後87%
tkojimmy 發表於 2018-11-3 10:19


我個粒108 > 88,不過冇用, 4.8Ghz 1.3V入Windows燒Prime95 non-avx即死
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-3 10:42

what is sil quality
wiz123 發表於 2018-11-3 10:36

華碩評你粒CPU出廠VID的數字對比佢個統計的高低,但同粒U好唔好超冇必然關係
作者: 水水    時間: 2018-11-3 10:54

有冇人知海鮮幾錢?
作者: usei    時間: 2018-11-3 11:02

有冇人知海鮮幾錢?
水水 發表於 2018-11-3 10:54


海鮮網
9900K box 未有價
9700K box 就有
作者: wiz123    時間: 2018-11-3 11:06

本帖最後由 wiz123 於 2018-11-3 11:12 編輯
海鮮網
9900K box 未有價
9700K box 就有
usei 發表於 2018-11-3 11:02


海鮮FB禽日有圖話9900K到左, 好似有15粒, 手快有手慢冇
香港賣果D應該同AMAZON第1水同一批貨,  AMAZON第2水都未知幾時先有


作者: louis3412    時間: 2018-11-3 11:32

用風筒加熱吹佢就可以乾乾淨淨咁撕走佢

by , 於 Flickr
TKY 發表於 2018-11-3 03:22

咁會唔會冇行保要rma

via HKEPC Reader for Android
作者: lpc041088    時間: 2018-11-3 11:56

海鮮FB禽日有圖話9900K到左, 好似有15粒, 手快有手慢冇
香港賣果D應該同AMAZON第1水同一批貨,   ...
wiz123 發表於 2018-11-3 11:06

個包裝真係好唔環保,咁樣5件一箱運輸仲要浪費多一重
作者: TKY    時間: 2018-11-3 14:36

咁會唔會冇行保要rma

via HKEPC Reader for Android
louis3412 發表於 2018-11-3 11:32

聯強個網寫Intel CPU保修係認機身序列號
http://www.synnex.com.hk/MaintenanceService/Guarantee.aspx
作者: Kennn    時間: 2018-11-3 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2018-11-4 11:34

我8號就pre-order咗,就快一個月,睇個勢,分分鐘真係12月先收到貨
好彩本身已經有ryzen 2700用緊 ...
Kennn 發表於 2018-11-3 16:58



    我買左你架2700 LOR~
作者: Kennn    時間: 2018-11-4 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jukizn    時間: 2018-11-4 13:31

一早係中田訂左琴日先拎貨再上A shop砌
A sir 好細心一路砌一路講解
平身唔識 用ASUS 個AI超 可以穩定4.7
再向上試5.0 打左1個鐘機出現籃底白字
作者: lewis1115    時間: 2018-11-4 13:53

intel 8c 4千幾又OK WO
作者: yick    時間: 2018-11-4 14:00

粒2700係行貨,應該會放返出黎,塊c7h就keep住先,等下年AMD有冇奇跡
話說asus啲amd底板比intel板有 ...
Kennn 發表於 2018-11-4 13:04



    現在買AMD 2700 / 2700X 是否好時機?
作者: Kennn    時間: 2018-11-4 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2018-11-4 15:04

除了要極至打機效能之外,2700 / 2700x 價錢、效能方面真係冇得輸,
而且底板唔貴,I/O亦比intel系列豐富 ...
Kennn 發表於 2018-11-4 14:48



    我執相, 剪野多

AMD IS GOOD CHOICE?
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-4 15:20

一早係中田訂左琴日先拎貨再上A shop砌
A sir 好細心一路砌一路講解
平身唔識 用ASUS 個AI超 可以穩定4.7
...
jukizn 發表於 2018-11-4 13:31


Z390A果部?
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-4 16:16

粒2700係行貨,應該會放返出黎,塊c7h就keep住先,等下年AMD有冇奇跡
話說asus啲amd底板比intel板有 ...
Kennn 發表於 2018-11-4 13:04

我就話知佢幾多相,好超就得,同埋有老外已經做過分析,M11系列個approach同M10唔同(唔跟主流用倍相堆VRM),但MOSFET的config冇縮水,出黎效果冇輸蝕(9900k OC紀錄都係一堆M11G)
作者: jukizn    時間: 2018-11-4 17:04

Z390A果部?
冰水半糖 發表於 2018-11-4 15:20



    maximus xi hero
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-4 17:30

maximus xi hero
jukizn 發表於 2018-11-4 17:04


試下 4.7G 最低幾多電, 同上不上到 5Ghz
LinX AVX2 2048MB 25Loop+作準

如果真係上到5G, 我掉左塊 MSI ACE 算
作者: jukizn    時間: 2018-11-4 19:01

試下 4.7G 最低幾多電, 同上不上到 5Ghz
LinX AVX2 2048MB 25Loop+作準

如果真係上到5G, 我掉左塊 MSI  ...
冰水半糖 發表於 2018-11-4 17:30



唔知係咪衣個

圖片附件: 5.0.png (2018-11-4 19:00, 91.39 KB) / 下載次數 41
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2090734&k=3603a82b799fd4ab39cc38fb737e4877&t=1782573963&sid=2NzwRhCi6U



圖片附件: 5.0.png (2018-11-4 19:00, 91.39 KB) / 下載次數 37
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2090735&k=a4f8da907161bb71969e9bd67094a489&t=1782573963&sid=2NzwRhCi6U


作者: Kennn    時間: 2018-11-4 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2018-11-4 21:36

回復 44 #Kennn

算係打破左asus獨大
之前asus>>>all
z390 lineup可以睇埋 MSI
msi ACE都唔錯
冇giga個bios咁騎呢

via HKEPC Reader for Android
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-4 22:21

回復 Kennn

算係打破左asus獨大
之前asus>>>all
z390 lineup可以睇埋 MSI
msi ACE都唔錯
冇giga個bios咁 ...
louis3412 發表於 2018-11-4 21:36


直上 GOD LIKE 把
作者: lineage33    時間: 2018-11-4 22:32

直上 GOD LIKE 把
冰水半糖 發表於 2018-11-4 22:21

AORUS  點睇
作者: happychanbb    時間: 2018-11-5 04:12

本帖最後由 happychanbb 於 2018-11-5 04:36 編輯

回覆 44# Kennn

入箱有對流 5GHz 1.3V
又唔係話差得遠    但都係仲係最熱果張.....
作者: lineage33    時間: 2018-11-5 04:50

試下 4.7G 最低幾多電, 同上不上到 5Ghz
LinX AVX2 2048MB 25Loop+作準

如果真係上到5G, 我掉左塊 MSI  ...
冰水半糖 發表於 2018-11-4 17:30


https://www.youtube.com/watch?v=bLO-vYjJN-I  係咪呢個問題?
作者: ridickidonky    時間: 2018-11-5 13:53

WhatsApp Image 2018-11-05 at 1.07.51 PM.jpg

本來 i7 9700k .... 點知冇貨, 中央田打黎話 i9 即有
+ 1k....

圖片附件: WhatsApp Image 2018-11-05 at 1.07.51 PM.jpg (2018-11-5 13:53, 136.28 KB) / 下載次數 52
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2090871&k=62c6e22ca0c266feb8974680a0c6709d&t=1782573963&sid=2NzwRhCi6U


作者: might424    時間: 2018-11-5 13:56

回覆 50# wayneho000


    嘩 信仰水冷
作者: Treo650    時間: 2018-11-5 13:56

本帖最後由 Treo650 於 2018-11-5 13:57 編輯
本來 i7 9700k .... 點知冇貨, 中央田打黎話 i9 即有
+ 1k....
wayneho000 發表於 2018-11-5 13:53

我原本都想買asus隻aio,不過要用返asus板先可以玩盡個OLED mon

btw, 粒i9唔係有個黑食布袋入住架咩
作者: ridickidonky    時間: 2018-11-5 13:57

回覆 51# might424


    等緊其他 parts 到
nov9 起動
作者: ridickidonky    時間: 2018-11-5 13:58

我原本都想買asus隻aio,不過要用返asus板先可以玩盡個OLED mon

btw, 粒i9唔係有個黑食布袋入住架咩 ...
Treo650 發表於 2018-11-5 13:56


有呀, 用左黎袋住 d fittings.
今日 ppcs 到貨
WhatsApp Image 2018-11-05 at 12.21.38 PM.jpg

圖片附件: WhatsApp Image 2018-11-05 at 12.21.38 PM.jpg (2018-11-5 13:58, 117.85 KB) / 下載次數 53
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2090872&k=298d5e1510be19f9d12701890847a686&t=1782573963&sid=2NzwRhCi6U


作者: Kennn    時間: 2018-11-5 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Treo650    時間: 2018-11-5 22:30

3c全部有現貨。
金的士 $4330

不過我就繼續等Amazon
作者: 林洋2    時間: 2018-11-5 22:33

3c全部有現貨。
金的士 $4330

不過我就繼續等Amazon
Treo650 發表於 2018-11-5 22:30

個價重平過森林連運費
作者: wiz123    時間: 2018-11-5 22:34

3c全部有現貨。
金的士 $4330

不過我就繼續等Amazon
Treo650 發表於 2018-11-5 22:30


44XX買左 2日唔見舊幾水
作者: Treo650    時間: 2018-11-5 22:41

個價重平過森林連運費
林洋2 發表於 2018-11-5 22:33

睇吓邊隻shipping method啦,最平果隻就平唔過。
我買$499 + 大約$10 shipping.
即係~$4080 HKD
作者: eddychoy04    時間: 2018-11-5 22:42

本來 i7 9700k .... 點知冇貨, 中央田打黎話 i9 即有
+ 1k....
wayneho000 發表於 2018-11-5 13:53

嘩, 豪呀。
作者: Treo650    時間: 2018-11-5 22:46

44XX買左 2日唔見舊幾水
wiz123 發表於 2018-11-5 22:34


i9炒唔起 lol,
周邊都有貨
作者: Kennn    時間: 2018-11-6 00:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lineage33    時間: 2018-11-6 04:55

已經證實m11h係高熱cut cost產品......
(唔想睇晒就直接跳過去睇總結)
Kennn 發表於 2018-11-6 00:27



    我前日都post左出來...咁樣係咪買其他牌子好?
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-6 07:53

老實講,隻隻牌子都有問題,但都焗住要揀一隻.....
Asus: 貴過人,同價用料通常最弱
Gigabyte: BIOS好廢,我對上一張Z170 UD5出左3年推2666以上的RAM都係出唔到正常性能(XMP同手動都唔work)
MSI: 焗人用Killer Lan,點解就係唔可以俾人揀Intel lan?
作者: Kennn    時間: 2018-11-6 08:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-6 09:17

已經證實m11h係高熱cut cost產品......
(唔想睇晒就直接跳過去睇總結)
Kennn 發表於 2018-11-6 00:27


禁知不知 m11f/m11c 情況?
作者: tuyylihk    時間: 2018-11-6 09:19

睇吓邊隻shipping method啦,最平果隻就平唔過。
我買$499 + 大約$10 shipping.
即係~$4080 HKD ...
Treo650 發表於 2018-11-5 22:41

不過森林都唔知幾時有貨...

之前9700k都一齊訂左睇佢幾時
前幾日出左mail終於有預計日期,月底,不過cut左

本地價再低d我就乾脆本地買返架啦...
森林今次真係太慢...
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-6 09:20

禁知不知 m11f/m11c 情況?
冰水半糖 發表於 2018-11-6 09:17

老實講,隻隻牌子都有問題,但都焗住要揀一隻.....
Asus: 貴過人,同價用料通常最弱
Gigabyte: BIOS好廢,我對 ...
INGRAMLI 發表於 2018-11-6 07:53


佢地覺得 Killer Lan 好過 Intel架
Game都還好, Killer>蟹Lan>Intel
但Server 類應用, 我覺得 Intel > 蟹Lan> > Killer
作者: Kennn    時間: 2018-11-6 10:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis3412    時間: 2018-11-6 10:59

有呀, 用左黎袋住 d fittings.
今日 ppcs 到貨
wayneho000 發表於 2018-11-5 13:58

點解你又有asus aio又有240排
到底要自組定一體水

via HKEPC Reader for Android
作者: might424    時間: 2018-11-6 11:23

回覆 70# louis3412


    for GPU水冷掛
作者: ridickidonky    時間: 2018-11-6 15:04

回覆 70# louis3412

cpu aio, gpu 自組
作者: louis3412    時間: 2018-11-6 16:57

回覆 72# wayneho000

GPU都上埋水 米王
作者: Brainstomer    時間: 2018-11-6 17:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2018-11-6 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lineage33    時間: 2018-11-6 18:26

大家仲係睇唔上抵食夾大件嘅ASRock....

我幾年以前用過ASRock啲平板,真係麻麻。
但今次啲Z390算係佛心。 ...
Brainstomer 發表於 2018-11-6 17:11


係WOR太極都好抵.....
旦想買AORUS MASTER  ,MSI MEG Z390 ACE,asrock z390 taichi 呢3塊版選擇  ASUS HERO 好像____
作者: tuyylihk    時間: 2018-11-6 18:32

本帖最後由 tuyylihk 於 2018-11-6 18:34 編輯
大家仲係睇唔上抵食夾大件嘅ASRock....

我幾年以前用過ASRock啲平板,真係麻麻。
但今次啲Z390算係佛心。 ...
Brainstomer 發表於 2018-11-6 17:11

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1566930
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1789526
用左成7年ASROCK板
超唔起就算可能我粒U廢
成日都無啦啦起唔到機黑唒畫面要RESET幾次,我怕左佢

以前唔想加卡駁SATA,就得佢有超多SATA頭冇得揀
而家都係死死地氣加張卡買返其他牌子...
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-6 18:33

除左Asrock,御三家都玩過,各有優缺點,Asrock有冇用家可以講下佢有乜缺點?(優點已經知道),下一部機話唔定就係Asrock

via HKEPC Reader for Android
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-6 18:34

用左成7年ASROCK版
超唔起就算可能我粒U廢
成日都無啦啦起唔到機黑唒畫面要RESET幾次,我怕左佢

以前唔想 ...
tuyylihk 發表於 2018-11-6 18:32

唔超都成日無啦啦起唔到機?

via HKEPC Reader for Android
作者: tuyylihk    時間: 2018-11-6 18:35

本帖最後由 tuyylihk 於 2018-11-6 18:36 編輯
唔超都成日無啦啦起唔到機?

via HKEPC Reader for Android
INGRAMLI 發表於 2018-11-6 18:34

YES,當然試過
老實講我而家都已經只係行4GHz.....

雖然其實就冇乜影響....佢根本連選OS個度甚至連BIOS個畫面都未去到
不過始終咁樣都係同CUT電掣差唔多...
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-6 18:43

YES,當然試過
老實講我而家都已經只係行4GHz.....

雖然其實就冇乜影響....佢根本連選OS個度甚至連BIOS個 ...
tuyylihk 發表於 2018-11-6 18:35

果然係家家有本難諗的經,Gigabyte就係快ram發揮唔正常,剩返既MSI,似乎肯自己插張intel lan落PCIE X1的話問題最少?

via HKEPC Reader for Android
作者: evereva    時間: 2018-11-6 23:09

Asrock起唔到機, 你緊係用Adata ram
作者: PowerShot    時間: 2018-11-7 00:45

用左成7年ASROCK板
超唔起就算可能我粒U廢
成日都無啦啦起唔到機黑唒畫面要RESET幾次,我怕左佢

以前唔 ...
tuyylihk 發表於 2018-11-6 18:32


我朋友有張880LE的AMD 板, 又係無啦啦死, 要換過張板板.跟住拿上大陸整, 整完玩左無耐又死, 唔浪費時間扔左.

另一張宜家用緊Asrock B85M-pro4, 試display card無啦啦出煙死板, 拿上大陸整應該換左粒硬體監控chips, 都叫用得, 係CPU溫度顯原唔正常, 一開機100C, 但粒野唔熱的....

GA and Asus板就少死D, MSI 有張770T-C45仲用得.  MSI印象唔錯
作者: Brainstomer    時間: 2018-11-7 09:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk    時間: 2018-11-7 10:44

Asrock起唔到機, 你緊係用Adata ram
evereva 發表於 2018-11-6 23:09

我從來冇買過ADATA DDR3
日後亦都冇諗住會買ADATA
作者: tuyylihk    時間: 2018-11-7 10:54

本帖最後由 tuyylihk 於 2018-11-7 10:56 編輯
換platform吧。
我塊Gigabyte Z77雖然無咁嚴重,但都係有啲小問題。
我放U時塊板當送算。
如果唔係點解我 ...
Brainstomer 發表於 2018-11-7 09:42

等緊塊Asus Prime Z390-A配Corsair Vengeance LPX 4x8GB黎
不過最大問題都係粒9900k唔知幾時先有...如果本土價再降少少可能直接入

我只會搵中至中高階既板入
Asrock怕左佢
Gigabyte直接黑單
MSI太經常多問題
都冇乜剩邊間可以揀....
作者: nuuanu    時間: 2018-11-7 11:52

10月29日係森林買 9700K,11月6日 Shipped,i-parcel 好慢,唔知幾時到,早知寄最快。
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-7 15:15

因為9900k默頻(turbo)比想像中仲要熱情(冇avx的Prime 95 small FFT都可以到90度),已經訂左LGM rev.B(配1800rpm扇,舊版1300rpm),再將兩入一出的貓頭鷹機箱扇由1200rpm (A14 Flx)升級去1500rpm (A14 pwm),希望full load可以壓住响85度以下...

via HKEPC Reader for Android
作者: wiz123    時間: 2018-11-7 15:27

唔超成部腦開完機睇個WATTMETER都係用60W 40度都冇, 玩超頻實熱唔關9900K事
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-7 16:09

唔超成部腦開完機睇個WATTMETER都係用60W 40度都冇, 玩超頻實熱唔關9900K事
wiz123 發表於 2018-11-7 15:27

就算唔超,入左箱玩遊戲個陣都可以幾熱下(一般靜音風冷)

via HKEPC Reader for Android
作者: usei    時間: 2018-11-7 16:24

唔超成部腦開完機睇個WATTMETER都係用60W 40度都冇, 玩超頻實熱唔關9900K事
wiz123 發表於 2018-11-7 15:27


set power wall 95W ?
作者: wiz123    時間: 2018-11-7 17:12

set power wall 95W ?
usei 發表於 2018-11-7 16:24


乜都冇SET, 開16THREAD去compile linux kernel就見牆上WATTMETER標上到200W, 都係80度
作者: 冰水半糖    時間: 2018-11-7 19:40

話說我果粒, 最後取巧性質 Turbo 上 5Ghz
All Core 50x(AVX offset 0, 頻率比返 TDP)
PL2 Set 210W
PL1 Set 180W
AIDA64 CPU 烤機穩定
作者: INGRAMLI    時間: 2018-11-7 20:59

本帖最後由 INGRAMLI 於 2018-11-7 21:07 編輯

https://imgur.com/scplc8z
Asus VRM温度偏高,MSI Godlike以外供電唔入流,Gigabyte就垃圾級BIOS.......今次真係揀邊隻都死

圖片附件: z390 rev7.jpg (2018-11-7 21:03, 116.44 KB) / 下載次數 48
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2091397&k=3073edc8fa2312bd8b6f90e9c06c4111&t=1782573963&sid=2NzwRhCi6U


作者: p805061010    時間: 2018-11-7 22:36

Asus VRM温度偏高,MSI Godlike以外供電唔入流,Gigabyte就垃圾級BIOS.......今次真係揀邊隻都死 ...
INGRAMLI 發表於 2018-11-7 20:59

ASUS VRM温度偏高唔燒板is ok
其他唔想買了
作者: Brainstomer    時間: 2018-11-8 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2018-11-8 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lineage33    時間: 2018-11-8 03:10

哇邊塊好呀塊塊都有問題一係BIOS問題...
作者: vincentzack    時間: 2018-11-8 20:40

應該揀Gigabyte Z390 AORUS Master or Asus ROG MAXIMUS XI Hero?
作者: sport    時間: 2018-11-8 21:14

我揀Gigabyte Z390 AORUS Master!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2