作者: caihk 時間: 2018-10-3 22:38 標題: 有冇好用既 dc-atx 直流電源板介紹 ?
本身用緊隻 400w 標準牛推粒 25W 既 CPU 覺得好似浪費咗, 再者想換個冇得裝火牛既迷你機箱 ,所以想買塊 100w 樓下既 dc-atx 電源板,唔知有冇師兄用過,有冇好介紹 ?
見到有啲電源版有好多粒黃色鉭電容,呢啲板係咪靚啲 ?

作者: ppoppq123 時間: 2018-10-3 22:45
要平:揾辰雨
要好:揾G大
以上產品只可淘寶
作者: caihk 時間: 2018-10-3 22:52
以前呢度都有師兄討論過, 想睇下今時今日有冇咩好用既新野出咗
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1
作者: caihk 時間: 2018-10-3 22:55
辰雨就搵到佢地間shop,但係G大就搵唔到。。。師兄你有冇呢啲直電板 ? 買之前有冇野要注意 ?
作者: caihk 時間: 2018-10-3 22:58
見佢地寫個轉換率好高有成90以上,咁咪仲好過 80plus啲牛 ?
12V97%(适配器12V直通设计) 5V92% 3.3V92%
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-4 00:22
以前曾發過開箱文,但唔知點解文字變哂"??"
我嗰個係400w大電流版,推4560+16gb Ram+GTX950+6個3.5吋HDD+1個M.2,一直至今都現役緊
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=61&tid=2417809&highlight=
作者: EVIS 時間: 2018-10-4 00:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer 時間: 2018-10-4 01:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-4 01:06
要入手大w數好快,我見G大近年已極低調及佢個淘宝店得番直插買......
覺得G大好似有意引退(直覺因被辰雨搶咗唔少生意所以只做高檔客了)
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-4 08:26
另你提到有咩注意,要注意大W數直插係有啲熱只要機箱前置有風扇做好對流就無問題.
作者: naomi 時間: 2018-10-4 11:19
仲有呢一類
電源模塊
https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=8#detail
作者: doggiestyle 時間: 2018-10-4 13:55
細機最阻訂就係條 24PIN
呢 D 最麻煩...
作者: EVIS 時間: 2018-10-4 16:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-4 21:07
佢呢類個人制作就真係唔好預佢有其他選擇囉。
但求用得穩定+無機箱限制已經收貨。
作者: caihk 時間: 2018-10-4 21:23
其實買成隻火牛,係咪穩陣過買電源板 。。。? 有的1u電源 200w 好似都幾岩細機箱用

作者: EVIS 時間: 2018-10-4 22:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 康士富 時間: 2018-10-5 01:48
其實普通最平果d都好夠用
冇需要去哂多d錢追個名
如果牛冇包既自己出ssp求其執隻都100%夠用
比幾舊水完全唔值
作者: MelonGx 時間: 2018-10-5 06:04
19V 有個香港公司 深圳開廠 賣得好貴 叫 HDPLEX
而家好似直插萬年冇貨
大舊嗰隻 400W 就有貨,用緊,另外買 Dell 19V 330W 磚頭配佢
發熱量好大,最好可以用膠黐兩隻 4cm 風扇輔助散熱
另外唔知 Dell 磚頭定咩原因,轉換效率低過 AX860i,同一配置 AX860i 190W 佢 200W
作者: caihk 時間: 2018-10-5 10:25
本帖最後由 caihk 於 2018-10-5 10:28 編輯
只係想搵啲200W左近既牛仔,平平地岩用就算。 見新高登都有啲1U賣,查實係咪即係華強北賣個啲 ? 淘寶有啲全新既 fsp delta 幾十到百零蚊人仔唔知掂唔掂 。。。 仲有啲庫存牛幾靚有埋80認證

作者: caihk 時間: 2018-10-5 10:30
見到牛有分12V / 19V,咁如果比台面機用應該揀邊款 ?
作者: caihk 時間: 2018-10-5 10:54
本來有隻牛岩用,可惜係大牛size
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2085333&k=392405c6772a813287a3ba857c05a396&t=1782155950&sid=15FKcyouxYz

作者: MelonGx 時間: 2018-10-5 11:05
塊DC板支援幾多先買幾多
有啲係寬電壓輸入設計
但都要睇上下限
作者: EVIS 時間: 2018-10-5 11:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS 時間: 2018-10-5 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: MelonGx 時間: 2018-10-5 11:09
洋垃圾1U火牛有人改線
但有啲鋪頭唔係齋咁簡單
我想講嘅係得咁多
要穩陣建議美森或者其他唔會畀人賣假嘢嘅地方
搵正規貨品 再拎嚟改線
作者: cheapmilker 時間: 2018-10-5 12:31
以前曾發過開箱文,但唔知點解文字變哂"??"
我嗰個係400w大電流版,推4560+16gb Ram+GTX950+6個3.5吋HDD+1 ...
ppoppq123 發表於 2018-10-4 00:22
咁多hdd
400w夠了嗎
via HKEPC Reader for Android
作者: doggiestyle 時間: 2018-10-5 14:04
19V 好似係比車充...
晌桌面機用 19V 有咩因由就唔知...
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-5 14:07
用咗年幾,無病無痛
作者: caihk 時間: 2018-10-5 14:22
隻牛係街執返嚟,幾耐歷史真係唔知,不過確實係幾多塵。 隻牛好聚手下,唔係輕漂漂個啲,秤過有1.3KG重。見隻牛好似幾ok 咁,就打開嚟掃走啲塵,風扇落返啲油。雖然隻牛有2把風線,不過行起上嚟好靜冇乜聲咁濟,而且真係唔熱 ! 搵日得閒去睇下有冇啲細細隻又裝到大牛既機箱先。
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2085372&k=54b671ac2315839f7eb08b4f79c8080b&t=1782155950&sid=15FKcyouxYz

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2085373&k=1e76bb6f6a865fb191f78ae6942ea92f&t=1782155950&sid=15FKcyouxYz

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2085374&k=4a62f79965db2a62924ac647f7140779&t=1782155950&sid=15FKcyouxYz

作者: EVIS 時間: 2018-10-5 14:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-5 15:21
嗰鋁箱係喬老伯U2?
作者: ka9314 時間: 2018-10-5 18:41
講開又講
我用緊J3160-itx 拼 辰雨寬電壓
但係一上電就會死機
要快斷電 再上電先起到
估計係因為塊底版一上電就自己開一開機先
但隻牛又未準備好
有無得搞?
via HKEPC Reader for Android
作者: caihk 時間: 2018-10-5 21:21
U1,對上個次換電腦個時買既,都3年幾4年。。。個箱幾好,不過只係可以裝sfx牛。
作者: EVIS 時間: 2018-10-6 02:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: caihk 時間: 2018-10-8 21:43
本帖最後由 caihk 於 2018-10-9 10:43 編輯
係珍寶舫睇過,真係冇咩250W以下既psu。。。咁個啲低功耗電腦 (唔計手提電腦), 例如celeron G3930個啲,啲人係用咩電源架 ? 用500-600W既牛去推 ?
見到有個牌子叫 sora,有隻幾細watt數既火牛, Sora PS-YL901BP4-F Flex 200W,唔知呢個牌子啲牛邊度有得買 ?
香港邊度有多1U牛揀,係咪只能去新高登 (都唔知啲牛係全新/二手)?
作者: C-Leung 時間: 2018-10-8 23:01
回復 35 #caihk
以前電腦冇咁食電,牛又貴,咪有細火數牛可以選擇
而家d牛$300可以500w牛,細火數咪逃汰晒,即係好似hdd都由500g起跳咁
以上係講atx牛
Matx就仲有250w/300w可選
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-8 23:09
我試過,曾經淘塊国產H61 itx及 一塊1037u直插唔兼容.
一開機即自動關掉.
作者: Brainstomer 時間: 2018-10-8 23:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: caihk 時間: 2018-10-9 10:35
本帖最後由 caihk 於 2018-10-9 10:36 編輯
唔知你本身用緊既電源板係咩規格,不過係網上搵到有隻120W直插電源既spec做參考, 呢隻野12v max output 係 72W 左右,如果你部機插得多野,例如 harddisk,display卡,ram 等等,咁可能起機
個下超過 max 就會啓動保護裝置自動熄機。
1.DC Input: 12V
2.DC Output : 120W +12V 0 6 ±5%
3.Input Current: Max. 15A +5V 0 5 ±5%
4.Efficiency: above 92% +3.3V 0 5 ±5%
5.MTPF: 90,000H -12V 0 0.1 ±15%
6.Operating Temperature: 0℃ ~ 75℃ +5VSB 0 2 ±5%
7.Storage Temperature: -40℃ ~ 70℃
8.最大負載長期工作時,需風扇,無風扇時, 只能工作30秒,長期工作負載減至80%。
Output Voltage Regulation
Output Min Load(A) MAX Load(A) Regulation
+12V 0 6 ±5%
+5V 0 5 ±5%
+3.3V 0 5 ±5%
-12V 0 0.1 ±15%
+5VSB 0 1 ±5%

作者: caihk 時間: 2018-10-9 10:40
咁你依家用緊邊款直插電源,有冇好介紹 ?
作者: caihk 時間: 2018-10-9 10:51
本帖最後由 caihk 於 2018-10-9 10:52 編輯
你咁講又好似幾有道理。不過依家啲CPU得益於制作工藝進步,例如幾年前既intel E8400 45nm,發展到以家amd ryden 2代 12nm,出年仲可能有7nm,耗電量已經大大減少。 唔明白點解市面上仲係得咁少低watt數既火牛 。。。 反而大陸就多 1U 或者直插電源揀。
作者: caihk 時間: 2018-10-9 11:16
本帖最後由 caihk 於 2018-10-9 11:20 編輯
原來200w以上係下面長身個隻,呢啲板裝落機箱真係好乾淨企理。長身個隻裝落機箱要唔要裝銅柱,唔係會唔會漏電 ?


作者: C-Leung 時間: 2018-10-9 11:43
回復 41 #caihk
除咗cpu仲有display card食電
同埋當200w牛同400w牛成本都係差唔多,做出來嘅售價都係差唔多嘅時候,仲邊會有廠出200w牛?所以我先會搵hdd做例子
以上係我吹嘅
但想搵細火數atx牛除咗廠機之外應該都冇乜方法
作者: DGCNYO 時間: 2018-10-9 21:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iori_hk 時間: 2018-10-10 11:52
有無佢間店的 link, 淘寶search 頭兩頁都好似唔係 G大
作者: EVIS 時間: 2018-10-10 15:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123 時間: 2018-10-10 20:58
搜尋店名: 智唯電子 (一向重質不重量仲幾貴嘅直插)
作者: 康士富 時間: 2018-10-10 23:05
你個要求根本唔需要用到咁大
我45W CPU + 一堆HDD + lan card
都係100W有找好多
你仲要諗住用冇得裝牛果d細箱
真係唔好為咗個名哂錢
作者: caihk 時間: 2018-10-11 10:16
100W 。。咁你部機係用咩電源 ? 依家唔追求細箱啦,慳電緊要啲。 本來用300W細牛,早幾日換左隻好舊既大牛 180W,部機照樣穩定咁行。 啲人話揀火牛係用整部電腦耗電量x2就足夠,我估部電腦100W既電源都可能夠,不過咁細火數既牛,除咗 dc-atx 好似冇其他選擇,因爲要用直插電源板先用到啲 notebook adaptor, 而 1U最細只係見過150W
作者: Miipp 時間: 2018-10-14 01:06
我部動物機用 ITX 板 + i3-3220T 配海記 ATX 牛 s12II 330W 長開左 6 年繼續用左.
日當操作用 3xW 電.
有 3 隻 HDD + 1 SSD, case 唔細得去邊, 所以唔揀 DC-DC PSU.
作者: 鬼(?) 時間: 2018-10-20 12:15
我真係會話唔好為左慳果少少電用呢d野
DC-DC一定熱,電子野就最怕熱
而且佢咁細,filter circuit唔落得幾多野->出d電quality 應該都一般
HDD果d最怕呢d野,所以不如換個洋垃圾1u牛
起馬有保障
作者: EVIS 時間: 2018-10-20 13:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2018-10-21 14:54
1u牛有80 PLUS認證都係垃圾?
作者: EVIS 時間: 2018-10-21 15:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


