Board logo

標題: [中央處理器] intel cpu幾時升浪停止 [打印本頁]

作者: imback    時間: 2018-9-7 14:52     標題: intel cpu幾時升浪停止

本帖最後由 imback 於 2018-9-7 18:17 編輯

原本考慮佢粒I7-8700
3個多月前>>HK$ 2268
而家就快到$2900
唔通真係回歸AMD??

同埋想請教下AMD 2nd Gen Ryzen 7 2700 Zen+同2700X兩粒
分別係基礎時脈及TPD, 2700X都多左,錢比多$400
值唔值得買?

RAM速度:<<AMD優勝?
AMD2700>>最大記憶體速度2933MHz
https://www.amd.com/zh-hant/products/cpu/amd-ryzen-7-2700

INTEL 8700>DDR4-2666
https://ark.intel.com/zh-tw/products/126686/Intel-Core-i7-8700-Processor-12M-Cache-up-to-4_60-GHz
作者: rayw    時間: 2018-9-7 15:02

晨早無考慮牙膏廠好耐
作者: PowerShot    時間: 2018-9-7 16:25

加到$10,000都唔關我事, 因為.........已經用緊1800X, 夠曬用!
作者: An17d    時間: 2018-9-7 17:23

AMD 時代已經來了

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: sport    時間: 2018-9-7 17:37

考慮咗成年啦!
作者: crackong    時間: 2018-9-7 18:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imback    時間: 2018-9-7 18:22

回覆 6# crackong

我見網上話兩者都係配散熱器??
作者: kofz    時間: 2018-9-7 19:17

本帖最後由 kofz 於 2018-9-7 19:19 編輯

連逃佬 d散裝 u都加左價

早幾日買 i7-8700t $1780

今日變左 $1895
作者: manhoi    時間: 2018-9-7 19:21

最近都係因為加價 幫人砌機焗買ryzen
作者: lunlunman    時間: 2018-9-7 19:38

原本考慮佢粒I7-8700
3個多月前>>HK$ 2268
而家就快到$2900
唔通真係回歸AMD??

同埋想請教下AMD 2 ...
imback 發表於 2018-9-7 14:52


同你一樣, 個FRD都係想出8700, 見到佢個價升左咁多,
佢最後揀左2700X + X470

之前個同事都係用INTEL, 升級都係揀左2200G + A320, 用內顯,
入門機呢講, 性價比唔錯.....
作者: EVIS    時間: 2018-9-7 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manhoi    時間: 2018-9-7 20:26

咁慘… 用i3 唔得咩
EVIS 發表於 2018-9-7 19:45

本來諗住I5 8400 最後ryzen5 2400g
好唔甘心差一兩個星期就要俾多$300
作者: monkey    時間: 2018-9-8 03:42

唔會三五七日就升完
作者: imback    時間: 2018-9-8 12:18

係米有背後操控,好似ram咁樣,收窄出貨量
作者: myricky    時間: 2018-9-8 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: imback    時間: 2018-9-8 12:34

回覆 15# myricky

即係舊款唔生產,做成缺貨現象?
作者: IAMPETER    時間: 2018-9-8 12:44

本帖最後由 IAMPETER 於 2018-9-8 12:46 編輯
回覆  myricky

即係舊款唔生產,做成缺貨現象?
imback 發表於 2018-9-8 12:34



    好似再加埋14nm++要用來生產CPU之餘仲要生產chipset,所以產能緊張。
再加埋中美貿易戰先會更加促成intel CPU加價。
作者: imback    時間: 2018-9-8 12:49

回覆 17# IAMPETER

佢就好發,賣舊款仲可以係咁加價
作者: 邪惡的化身    時間: 2018-9-8 13:29

哈上個月買粒G4560比第二部機用都係$460
宜家都升到 $580
作者: hkmand001    時間: 2018-9-8 13:57

香港咩Q都炒,人地升10%,佢香港敢炒升25%左右
AMD都比佢炒上5%

我不謊不忙,本來仲想幫襯下香港代理,現在888888
你自己留貨過冬啦
作者: eddychoy04    時間: 2018-9-8 14:06

真心講, 減價後的 AMD 1920X 好抵用。
作者: sport    時間: 2018-9-8 14:34

真心講, 減價後的 AMD 1920X 好抵用。
eddychoy04 發表於 2018-9-8 14:06

師兄!賤物鬥窮人。
作者: eddychoy04    時間: 2018-9-8 14:42

師兄!賤物鬥窮人。
sport 發表於 2018-9-8 14:34

全世界都講性價比, 煙頭市佔跌, 為著營業額而盲目加價,只會惡性循環,進一步銷售跌。
作者: imback    時間: 2018-9-8 21:11

如果多幾間CPU生產商,大家應該會好開心
作者: FabreKC    時間: 2018-9-8 21:55

仲諗住upgrade cpu打BF5
依家用緊I5 6400,諗住升去8400
係咪轉去AMD陣營好D
作者: god_snowman    時間: 2018-9-9 15:42

If no need single thread performance for gaming, Ryzen is a good choice $wise
作者: dkwingo    時間: 2018-9-9 15:51

甘岩我打算轉玩amd
8700+z370a pro放左
已經差吾多夠買2700x+ x470
感謝intel 助我小升級

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: crackong    時間: 2018-9-9 17:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2018-9-9 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yoyo348    時間: 2018-9-9 17:23

真心講, 減價後的 AMD 1920X 好抵用。
eddychoy04 發表於 2018-9-8 14:06


真心講…1800x 仲正…
作者: ~Mars~    時間: 2018-9-10 00:41

係米有背後操控,好似ram咁樣,收窄出貨量
imback 發表於 2018-9-8 12:18

Intel 自己planning 6+1 咗,大部分chips 上晒14nm,10nm delay 咗n年都未ready,再接多幾單新contract + 被AMD焗住加大die size = 爆廠
作者: toylet    時間: 2018-9-10 10:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong    時間: 2018-9-10 11:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wing仔    時間: 2018-9-10 11:08

8700K 穿了 $3000..... 離哂譜.....
toylet 發表於 2018-9-10 10:54

i9 9900 5k 不是夢
作者: imback    時間: 2018-9-10 12:17

回覆 32# toylet

佢都得啦,舊野都可以推高價,有人照要?
作者: louis3412    時間: 2018-9-10 12:21

香港咩Q都炒,人地升10%,佢香港敢炒升25%左右
AMD都比佢炒上5%

我不謊不忙,本來仲想幫襯下香港代理,現在888 ...
hkmand001 發表於 2018-9-8 13:57

AMD都炒
咁都得

via HKEPC Reader for Android
作者: soho888    時間: 2018-9-10 12:31

G5400   $490 --->$630  CRAZY   唔夠1個月
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-10 12:52

本帖最後由 掃馬想機 於 2018-9-10 12:54 編輯

世界只有一個intel,

D人/公司/IT技術員買機從不考慮AMD,

所以今次塞翁失馬,可能有意外收穫,

愈貴愈多人買~

全世界砌機老只佔PC市場10%唔到~
作者: skynet9413    時間: 2018-9-10 13:31

應該係提高個價 等佢個價唔使離新u太遠
客仔咪唔會覺得新u貴
作者: crackong    時間: 2018-9-10 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餃粉    時間: 2018-9-10 13:59

粒1920 x 係好抵, 問題係冇咩平底板
crackong 發表於 2018-9-9 17:16



ASUS ROG STRIX X399-E GAMING $ 2150
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-10 14:11

要睇 Ryzen 個優勢維持到幾耐.
如果尼個 core count / price 既優勢去到3年以上.
果堆要用server 既公司 ...
crackong 發表於 2018-9-10 13:58

無可能,我問你,

如果你係公司做IT經理,老細乜都唔識,

你會唔會冒險用AMD???
作者: crackong    時間: 2018-9-10 14:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kean23    時間: 2018-9-10 16:58

ASUS ROG STRIX X399-E GAMING $ 2150
餃粉 發表於 2018-9-10 13:59



    邊度可以咁平? 行定水?
作者: Kennn    時間: 2018-9-10 18:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC    時間: 2018-9-10 18:40

今日睇MK jumbo
I5 8400 過$2000
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-10 19:00

所以咪有頭一代既熟悉期.
我係講緊 evaluation period.
好似 Lenovo, Dell , Hp 尼d 公司, 佢推出伺服器 ...
crackong 發表於 2018-9-10 14:35


傻既,D細既見你用amd

即時向老細打小報告
作者: lionfish    時間: 2018-9-10 23:28

TSMC to Build Intel 14nm Processors and Chipsets

Try to wrap your head around Intel contracting TSMC to build some of its processors! With its own 14 nanometer silicon fabrication nodes under stress from manufacturing several generations of Core and Xeon processors simultaneously, leading to market shortages, Intel is looking to contract TSMC to manufacture some of its 14 nm products. Among these are certain models of its desktop processors, and several 300-series chipsets, including the H310, which are currently fabbed on Intel's last 22 nm node, that's probably being converted to 14 nm.

The TSMC contract appears to be moving faster than expected, with the Taiwanese fab eager to demonstrate its competence to Intel and secure future orders as the company is closer than ever in going fully or partly fabless. According to industry observers, Intel is staring at a 1:2 supply-demand ratio, for the countless chip it's building on 14 nm; which may have forced it to contract some of these chip designs to TSMC. Motherboard vendors expect Intel to sort out its supply issues by the end of 2018, with big help from TSMC.
作者: qcmadness    時間: 2018-9-11 00:17

傻既,D細既見你用amd

即時向老細打小報告
掃馬想機 發表於 2018-9-10 19:00


所以話你, 邊間公司咁做?
開到名未?
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-11 08:16

所以話你, 邊間公司咁做?
開到名未?
qcmadness 發表於 2018-9-11 00:17


人事鬥爭,都要開公司名?

間間公司都有啦

你唔系第一日打工麻
作者: qcmadness    時間: 2018-9-11 08:18

人事鬥爭,都要開公司名?

間間公司都有啦

你唔系第一日打工麻 ...
掃馬想機 發表於 2018-9-11 08:16


即係亂吹啦

你d創造力同幻想, 一早嚇人一跳架啦, 轉貼區都唔係第1日見你d"偉論"
作者: 餃粉    時間: 2018-9-11 09:10

邊度可以咁平? 行定水?
kean23 發表於 2018-9-10 16:58



    Jumbo
作者: louis3412    時間: 2018-9-11 09:38

回復 48 #lionfish

台漏電個14nm同intel 14nm+++差好遠
拎去做chipset就得

via HKEPC Reader for Android
作者: crackong    時間: 2018-9-11 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 燕飛    時間: 2018-9-11 09:51

回復 53 #louis3412

TSMC無14nm node

via HKEPC Reader for Android
作者: poz_lover    時間: 2018-9-11 14:20

最好再唱衰啲amd, 等佢到時業績勝預期爆上
琴日股價又升10%
作者: uraki    時間: 2018-9-11 14:38

傻既,D細既見你用amd

即時向老細打小報告
掃馬想機 發表於 2018-9-10 19:00



路過都覺得好笑... 特登LOGIN留名.

你出黎做野未?
作者: uraki    時間: 2018-9-11 14:40

仲諗住upgrade cpu打BF5
依家用緊I5 6400,諗住升去8400
係咪轉去AMD陣營好D
FabreKC 發表於 2018-9-8 21:55



    ME 2, 10月1 INTEL出9代. 等下先. BF5 11月先出. 唔洗急.
作者: ken1003    時間: 2018-9-11 14:42

老細如果真係唔識i.t. , 係唔會理你用咩CPU, 唔出事就得...

出左事就
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-11 15:42

老細如果真係唔識i.t. , 係唔會理你用咩CPU, 唔出事就得...

出左事就
ken1003 發表於 2018-9-11 14:42


依D先係真it人

講出it業現況
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-11 15:44

路過都覺得好笑... 特登LOGIN留名.

你出黎做野未?
uraki 發表於 2018-9-11 14:38


真心未見過有公司用amd

p.s本身我notebook係amd,係amd用家一個

我講係事實,你要自欺欺人都無辦法
作者: may210999    時間: 2018-9-11 15:52

8700K 穿了 $3000..... 離哂譜.....
toylet 發表於 2018-9-10 10:54

我粒8700k係今年1月3140番㗎,家陣望見家鄉啦
作者: hkmand001    時間: 2018-9-11 15:56

我粒8700k係今年1月3140番㗎,家陣望見家鄉啦
may210999 發表於 2018-9-11 15:52



    股市一直下跌,CPU一直上升
哈哈,原來香港地CPU價錢同經濟係相反指標的
作者: ckyu1200    時間: 2018-9-11 16:19

世界只有一個intel,

D人/公司/IT技術員買機從不考慮AMD,

所以今次塞翁失馬,可能有意外收穫,

愈貴愈多人 ...
掃馬想機 發表於 2018-9-10 12:52


對技術員intel amd無咩分別
作者: ckyu1200    時間: 2018-9-11 16:23

本帖最後由 ckyu1200 於 2018-9-11 16:40 編輯
真心未見過有公司用amd

p.s本身我notebook係amd,係amd用家一個

我講係事實,你要自欺欺人都無辦法 ...
掃馬想機 發表於 2018-9-11 15:44


只可以話你見識小

微軟 Google都係用AMD

加上intel天生硬體有漏洞問題
作者: bbgirl223    時間: 2018-9-11 16:30

我粒8700k係今年1月3140番㗎,家陣望見家鄉啦
may210999 發表於 2018-9-11 15:52


SE今日賣8700k $3180,你賺左啦
作者: dkwingo    時間: 2018-9-11 16:38

ASUS ROG STRIX X399-E GAMING $ 2150
餃粉 發表於 2018-9-10 13:59


    知吾知香港邊到有得賣?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: crackong    時間: 2018-9-11 16:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qcmadness    時間: 2018-9-11 17:32

真心未見過有公司用amd

p.s本身我notebook係amd,係amd用家一個

我講係事實,你要自欺欺人都無辦法 ...
掃馬想機 發表於 2018-9-11 15:44


你住火星我唔怪你
作者: crackong    時間: 2018-9-11 18:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kean23    時間: 2018-9-11 18:33

回復 lionfish

台漏電個14nm同intel 14nm+++差好遠
拎去做chipset就得

via HKEPC Reader for Android ...
louis3412 發表於 2018-9-11 09:38


咁佢用chipset既質素都威脅到intel又唔差 , intel收埋好多既外星科技, 不過一直都拎唔出啫
作者: wfshop    時間: 2018-9-11 19:59

最衰係連啲低階U都加價
搞到想買隻G4560用用都落唔到手 ><'
作者: yanliu    時間: 2018-9-11 21:09

下個月,就老黎D,重陽節果日啦
預測下 到時腦場個CPU價位
8700K $3300
9700K $3800
9900K $4800

對面AMD 2700X 就  都係2500啦

如果係咁 就寧願唔砌焊版8核I7  轉用農企
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-11 21:59

本帖最後由 掃馬想機 於 2018-9-11 22:11 編輯
同你講左AMD 尼個優勢要維持到 3年, 公司客先會開始接受AMD.
而家先岩岩一年半多d.
你梗係未見過啦.:haha ...
crackong 發表於 2018-9-11 18:01


AMD Zen,zen+應該仲會係GF到用14NM,

Zen 2 7NM我估好大件事,咁多人爭產能....

睇多半年,你會明我講乜......

P.s AMD咁多年黎都係產能有問題....
作者: 掃馬想機    時間: 2018-9-11 22:03

你住火星我唔怪你
qcmadness 發表於 2018-9-11 17:32


你要自欺欺人我都無法子,

AMD係有公司用,但真心不多,

技術型公司/科技公司可能都仲會識少少野.....

你睇下SEVER市場market share90%以上都係intel就知,數據既野唔會呃人,

我無話AMD無公司用,但真心好少,

一般IT老唔會建議公司用AMD的......

真心唔明你地反應咁大做乜~
作者: crackong    時間: 2018-9-12 09:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2