Board logo

標題: [電源器] 求推薦550-650W [打印本頁]

作者: chris3971    時間: 2018-4-5 11:03     標題: 求推薦550-650W

Case : Fractal Design Focus G ATX
CPU : I7-8700
Board : Z370-P
Ram : 8GB 2400MHz *2
SSD : 240GB *1
HDD : 1TB *1
Graphic :  Quadro P2000 5GB *1

之後有機會加:
SSD *1
HDD *1
Ram* 2
P4000 or GTX1070Ti

想問問如果咁樣650W夠唔夠用?
另外想問埋雙卡有冇可能行唔同既型號? 同價位既Quadro性能係咪比GTX差?

暫時諗緊Antec HCG / Edge 650W

thank you
作者: sport    時間: 2018-4-5 11:50

Antec HCG-650 Gold 650W 80Plus Gold Full Modular 10年保 $800。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 12:48

650 W 夠,
Budget 幾多?
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 13:12

回覆 2# sport


    但單路係咪唔係咁好
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 13:13

回覆 3# eddychoy04


請問650W係咪已經預埋之後upgrade用電
1000內都可以
作者: sport    時間: 2018-4-5 13:14

回覆  sport


    但單路係咪唔係咁好
chris3971 發表於 2018-4-5 13:12

係呀!去買N年前設計多路牛。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 13:22

650W 夠俾埋 1070Ti and SSDs.....
$1000 好多選擇,

EVGA G2, G3 650
Cooler Master V650
Thermaltake Toughpower 650W
Corsair RMi 650W
作者: sport    時間: 2018-4-5 13:44

650W 夠俾埋 1070Ti and SSDs.....
$1000 好多選擇,

EVGA G2, G3 650
Cooler Master V650
Thermaltake Tou ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 13:22

呢d單路牛嚟喎。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 13:47

呢d單路牛嚟喎。
sport 發表於 2018-4-5 13:44

我不嬲都冇理, 單/雙路各有各好, 亦各有各唔好, 唔 overload 便沒問題。
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 13:52

回覆 6# sport


    sorry啊,因為新手唔太識,請見諒
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 14:06

回覆 7# eddychoy04


新手好多野都唔太識,希望唔會覺得煩
請問EVGA係咪相對比較好?
另外想問問G2,G3個分別係邊?
見faroll得G3 ($980)
作者: sport    時間: 2018-4-5 14:07

我不嬲都冇理, 單/雙路各有各好, 亦各有各唔好, 唔 overload 便沒問題。
eddychoy04 發表於 2018-4-5 13:47

單/雙路各有各好,亦各有各唔好,唔 overload 便沒問題,講得啱
近幾年吹勢各大牛廠用哂單路牛。
作者: sport    時間: 2018-4-5 14:07

回覆  sport


    sorry啊,因為新手唔太識,請見諒
chris3971 發表於 2018-4-5 13:52

客氣了!
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 14:13

回覆  eddychoy04


新手好多野都唔太識,希望唔會覺得煩
請問EVGA係咪相對比較好?
另外想問問G2,G3個分別 ...
chris3971 發表於 2018-4-5 14:06

G2 舊款, G3 新款, 分別係 G3 細隻D, 貴D, 但小一條 PCIE 6+2 pin 線跟。
我用緊 EVGA G2 850 及 Cooler Master V650 快兩年, 冇投訴。
Corsair and Thermaltake 果兩隻都口碑好。
價錢/保養你自己做下功課喇。
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 16:22

G2 舊款, G3 新款, 分別係 G3 細隻D, 貴D, 但小一條 PCIE 6+2 pin 線跟。
我用緊 EVGA G2 850 及 Cooler ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 14:13



唔該晒
應該都係EVGA啦, 夠budget既話係咪都唔會考慮Antec同FSP?
見FSP保係即換新唔洗等
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 16:50

唔該晒
應該都係EVGA啦, 夠budget既話係咪都唔會考慮Antec同FSP?
見FSP保係即換新唔洗等 ...
chris3971 發表於 2018-4-5 16:22

FSP no comment, 末用過.
作者: 風乂KinZ    時間: 2018-4-5 16:59

用過ANTEC EVGA CORSAIR 三隻牌子都無問題
依家用緊EVGA 650 P2
作者: Shindoi    時間: 2018-4-5 17:05

各位師兄
剛剛睇到新蛋 evga g3 550w 大約$550, 運費好似show $0
好似幾底買? 但保養唔知點
https://www.newegg.com/global/hk ... 7-438-095-_-Product
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:11

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-4-5 17:18 編輯
各位師兄
剛剛睇到新蛋 evga g3 550w 大約$550, 運費好似show $0
好似幾底買? 但保養唔知點
...
Shindoi 發表於 2018-4-5 17:05


EVGA 全球保, 我 Amazon 買, 上 EVGA 官網登記, 有事自己直寄台灣。
Newegg, 我都唔知點俾錢, 冇美國地址。
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 17:14

各位師兄
剛剛睇到新蛋 evga g3 550w 大約$550, 運費好似show $0
好似幾底買? 但保養唔知點
...
Shindoi 發表於 2018-4-5 17:05



我有冇睇錯,750平過650....
係咪全球保?
作者: Shindoi    時間: 2018-4-5 17:15

我有冇睇錯,750平過650....
係咪全球保?
chris3971 發表於 2018-4-5 17:14


係wo
點解750仲平
正wo!!!
作者: Shindoi    時間: 2018-4-5 17:16

EVGA 全球保, 我 Amazon 買, 上 EVGA 官網登記, 有事自己直寄台灣。
Newegg, 我都知點俾錢, 冇美國地址。 ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 17:11


唔係會直送香港?
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:17

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-4-5 17:20 編輯
我有冇睇錯,750平過650....
係咪全球保?
chris3971 發表於 2018-4-5 17:14

會架, 佢地D優惠傻傻地, 試過 G2 750 和 P2 750 同價............
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:19

唔係會直送香港?
Shindoi 發表於 2018-4-5 17:16

我打漏一個字:
"我都知點俾錢"

我末買過呀。
作者: Shindoi    時間: 2018-4-5 17:21

我打漏一個字:
"我都唔知點俾錢"

我末買過呀。
eddychoy04 發表於 2018-4-5 17:19


我都未買過, 見到呢個價,如果真係0$運費
入得過, 買多張 display card 都好
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:25

我都未買過, 見到呢個價,如果真係0$運費
入得過, 買多張 display card 都好
Shindoi 發表於 2018-4-5 17:21

如買到請教我點攪個地址?
謝。
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 17:30

我都未買過, 見到呢個價,如果真係0$運費
入得過, 買多張 display card 都好
Shindoi 發表於 2018-4-5 17:21



連運1027...
佢free ship應該係境內
唔知US-EX運唔運
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:34

連運1027...
佢free ship應該係境內
唔知US-EX運唔運
chris3971 發表於 2018-4-5 17:30


evga G3 750.jpg
呢隻仲抵......

圖片附件: evga G3 750.jpg (2018-4-5 17:33, 140.28 KB) / 下載次數 45
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2050911&k=02ba5f707467580556da1576386152c8&t=1782191101&sid=zJB55OGyvy


作者: chris3971    時間: 2018-4-5 17:44

呢隻仲抵......
eddychoy04 發表於 2018-4-5 17:34



連運費1027買唔買得過
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:45

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-4-5 17:47 編輯
連運費1027買唔買得過
chris3971 發表於 2018-4-5 17:44

抵, 香港買唔到.
佢十年保。

同級:
CORSAIR RM750i (Full Modular 全模組) 750W 80Plus Gold Cable Management 火牛HK$ 1129
貴一百元。
作者: sport    時間: 2018-4-5 17:48

抵, 香港買唔到.
佢十年保。

同級:
CORSAIR RM750i (Full Modular 全模組) 750W 80Plus Gold Cable Manag ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 17:45

行貨$1090
EVGA SuperNOVA 750 G3 750W Full Modular 80plus Gold Power Supply (220-G3-0750-X3) $1090
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 17:50

行貨$1090
EVGA SuperNOVA 750 G3 750W Full Modular 80plus Gold Power Supply (220-G3-0750-X3) $1090 ...
sport 發表於 2018-4-5 17:48

貴幾十加車錢.........
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 17:51

行貨$1090
EVGA SuperNOVA 750 G3 750W Full Modular 80plus Gold Power Supply (220-G3-0750-X3) $1090 ...
sport 發表於 2018-4-5 17:48


請問CHing邊到買到?
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 17:52

抵, 香港買唔到.
佢十年保。

同級:
CORSAIR RM750i (Full Modular 全模組) 750W 80Plus Gold Cable Manag ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 17:45



但EVGA會唔會好啲?
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 17:53

貴幾十加車錢.........
eddychoy04 發表於 2018-4-5 17:50


如果可以寄集運就係差$2XX
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 18:00

但EVGA會唔會好啲?
chris3971 發表於 2018-4-5 17:52


我就梗係 buy EVGA 啦。
Local $1090 係邊到買, 你不如 PM Sport 兄話你知啦, 係貴一百幾十, 但唔洗等, 都有價值嘅。
作者: sport    時間: 2018-4-5 18:14

請問CHing邊到買到?
chris3971 發表於 2018-4-5 17:51

ssp/mk - SE
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 18:22

我就梗係 buy EVGA 啦。
Local $1090 係邊到買, 你不如 PM Sport 兄話你知啦, 係貴一百幾十, 但唔洗等,  ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 18:00



3-5 Business Day都算係快
作者: chris3971    時間: 2018-4-5 18:22

ssp/mk - SE
sport 發表於 2018-4-5 18:14



Thank you very much
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-4-5 21:48

最好留意邊間做代理,地點同時間自己接受到既,差一百幾十行好過水,有事起碼博佢一換一,水貨係平啲,但RMA要時間。

不過印象中G3 750W $99美唔算最抵玩,早排G3 650W先$76定$79,每$1 per watt計仲抵。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 22:00

最好留意邊間做代理,地點同時間自己接受到既,差一百幾十行好過水,有事起碼博佢一換一,水貨係平啲,但RM ...
chris_kai_kai 發表於 2018-4-5 21:48

要撞啱時辰八字至得架。
作者: dogdog01    時間: 2018-4-5 22:13

要撞啱時辰八字至得架。
eddychoy04 發表於 2018-4-5 22:00


買海盜船而家仲有得揀咩唔係得felxxx?
係葵盛果邊d工廠區遠到不了
如果唔想受香港代理氣真係森林水貨自己rma
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-4-5 22:16

要撞啱時辰八字至得架。
eddychoy04 發表於 2018-4-5 22:00

有啲代理開星期六架嘛,所以咪話睇自己夾唔夾到代理。

始終RMA係要時間等,果段時間無牛用,除非你唔用電腦,又或者屋企咁岩多隻牛。代理就博佢一換一/借牛,唔係個個都岩玩RMA既。

當然如果又無呢啲煩惱,緊係美森好。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 22:23

有啲代理開星期六架嘛,所以咪話睇自己夾唔夾到代理。

始終RMA係要時間等,果段時間無牛用,除非你唔用電 ...
chris_kai_kai 發表於 2018-4-5 22:16

That's why I have spare COW.........
作者: sport    時間: 2018-4-5 22:28

除非好冇人品,頭3-5年幾何會有問題。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 22:36

本帖最後由 eddychoy04 於 2018-4-7 02:47 編輯
除非好冇人品,頭3-5年幾何會有問題。
sport 發表於 2018-4-5 22:28

說的是, 我部一號机計有 MB, PSU, ram, HDD, SSD , case , PSU and sata cable 都係 Amazon 回來, 兩年來一D 事都冇, 反而壞得最多的是 Asus R9 390 , 回廠兩次, 就是香港買的...........
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-4-5 22:53

除非好冇人品,頭3-5年幾何會有問題。
sport 發表於 2018-4-5 22:28


人品既野好難講,始終電子野,無論幾好質素或者口碑,都唔會百分百保證無問題。

以前試過EPC好多人推既賊船牛,保養期內真係壞左

好彩係代理即時一換一,唔係果期部腦趕住用,就要比錢買過隻牛。

等於有人話某某牌子HDD成日壞,自己用十幾廿隻,有啲仲要長期BT過埋保養都無問題

所以風險既野買家承擔,差價、代理既售後服務,都係考慮因素,當然如果代理又差、地點又遠、office hour又唔夾自己,咁即係同無保無分別,水貨好過
作者: sport    時間: 2018-4-5 23:13

人品既野好難講,始終電子野,無論幾好質素或者口碑,都唔會百分百保證無問題。

以前試過EPC好多人推既 ...
chris_kai_kai 發表於 2018-4-5 22:53

好彩仲未上過代理交過手。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 23:19

好彩仲未上過代理交過手。
sport 發表於 2018-4-5 23:13

咁堅?
我唔多, 都試過 Dell Monitor, Asus Display card, Gigabyte keyboard 上代理攪維修。Dell 最好, 打電話上 CS, 講下症狀,保養號碼, 第二日有人送上門新机同你一換一。
作者: sport    時間: 2018-4-5 23:34

本帖最後由 sport 於 2018-4-5 23:37 編輯
咁堅?
我唔多, 都試過 Dell Monitor, Asus Display card, Gigabyte keyboard 上代理攪維修。Dell 最好, 打 ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 23:19

係呀!部775 E5200 成十年死咗隻CM 460W牛先報銷
2500k + Z68 2號機仲 so far so good,4年死咗M4 128GB,換咗MX200 250GB
而家用緊舊年7月砌R5 1600 + SM961 + G2 550W,又想心思思想換8代
作者: chris_kai_kai    時間: 2018-4-5 23:36

好彩仲未上過代理交過手。
sport 發表於 2018-4-5 23:13

好事

或者我DIY都玩左一段時間(由amd socket A最早一代玩起),基本上除左CPU,好多野好似MB、RAM、HDD、SSD、PSU、display card都試過出問題
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-5 23:47

係呀!部775 E5200 成十年死咗隻CM 460W牛先報銷
2500k + Z68 2號機仲 so far so good,4年死咗M4 128GB, ...
sport 發表於 2018-4-5 23:34

U 我未死過, 一年換一次 U ?? 洗唔洗咁密呀, 以前 P3, P4 年代就會, 而家 3 年換一次。
作者: sport    時間: 2018-4-5 23:52

U 我未死過, 一年換一次 U ?? 洗唔洗咁密呀, 以前 P3, P4 年代就會, 而家 3 年換一次。 ...
eddychoy04 發表於 2018-4-5 23:47

除非電死粒U,其實好難死,想試吓8代U同Ryzen分別
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-6 00:00

除非電死粒U,其實好難死,想試吓8代U同Ryzen分別
sport 發表於 2018-4-5 23:52

大工程, 又貴,要換板。
好板難求。
作者: sport    時間: 2018-4-6 00:13

大工程, 又貴,要換板。
好板難求。
eddychoy04 發表於 2018-4-6 00:00

只換板U唔大工程,只係好板難求。
唔貴8400 + Z370 仲平過R5 1600 + B350
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-6 00:18

回覆 55# sport

8400 + Z370 =$3K
我唔覺會好過 Ryzen 5 好多......
作者: sport    時間: 2018-4-6 00:40

本帖最後由 sport 於 2018-4-6 00:43 編輯
回覆  sport

8400 + Z370 =$3K
我唔覺會好過 Ryzen 5 好多......
eddychoy04 發表於 2018-4-6 00:18

8400 Tray $1270+ ASRock  Z370 KILLER SLI  $1050 =$2320
http://cpu.userbenchmark.com/Com ... n-5-1600/3939vs3919
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-6 00:43

8400 Tray $1270+ ASRock  Z370 KILLER SLI  $1050
sport 發表於 2018-4-6 00:40

俾我會用 $3K 升 Ryzen 7, 2代..........
唔換板, 放粒 R5 收返一千幾百。
作者: sport    時間: 2018-4-6 00:47

俾我會用 $3K 升 Ryzen 7, 2代..........
唔換板, 放粒 R5 收返一千幾百。
eddychoy04 發表於 2018-4-6 00:43

6 Core 我已够用。
Ryzen 2代吱牙膏,寧願用8700K起碼用到3-5年。
作者: eddychoy04    時間: 2018-4-6 00:52

6 Core 我已够用。
Ryzen 2代吱牙膏,寧願用8700K起碼用到3-5年。
sport 發表於 2018-4-6 00:47

我鐘意數格仔..............
作者: poz_lover    時間: 2018-4-8 11:38

https://www.amazon.com/dp/B01LYG ... 086ee446ae44d1d0INT

EVGA G3 650 $79.99
作者: sport    時間: 2018-4-8 12:19

港行價
Cooler Master V650 Fully Modular 5 years Warranty  $775
Antec HCG-650 Gold Full Modular 10 years Warranty $800
Corsair RM650X Gold Full Modular 10 years Warranty $940
Evga SuperNova 650 G3 Gold Full Modular 7 years Warranty  $990





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2