作者: Super169 時間: 2017-7-30 02:08 標題: 點解好似無乜人玩 v2 既洋垃圾既?
因為想 cheap cheap 地起個 ESXi 既 server, 唔打機, 純 VM, 比較緊幾粒洋垃圾.
呢度通常都係見人砌 E5 機, 好似唔係 E5-2670 就係 E5-2683v3.
如果上年呢兩粒野個價仲係低水果陣, 都真係好吸引.
可惜, 洋垃圾比人扯高哂, 早買早享受, 遲買仲要貴幾舊.
家陣呢兩粒野, 一粒七舊, 一粒兩K幾.
只係奇怪, 其實睇番 spec, v2 都唔弱.
價錢同 v1 唔係差好多, 實力更係弱過 v3 喇.
唔知係咪 2670 太出名, v2 既 2670 比 2660 貴成倍. 當然, 速度只係快左 15%. v1 就差唔多價, 快 30% 但就少 2粒春同 5MB cache.
如果同 2683v3 比, 2 粒 2660v2 (約 700人仔一粒), 比一粒 2683v3 (約 2300 人仔一粒), 平左差唔多一千.
而 2660v2 就 10C20T 2.2-3.0MHz, 而 2683v3 就 14C28T 2.0-3.0MHz
如果唔超既話, 2660v2 比 2683v3 更快更多春.
除非 20C40T 都唔夠, 要插多粒, 否則, 1粒 2683v3 好似輸哂.
唯一可以比係 E5-2670, 分別係多春同部度, 真係各有千秋. cpubenchmark 上面, 2660v2 (13435) 略比 2670 (12270) 為高. 玩多春既話, 2006v2 更好. 而且, v2 點都叫新一代 U, cache 都多 5MB.
點解好似唔見人玩 v2 既? 係咪 v2 有乜野問題呢?
作者: mclarenfung 時間: 2017-7-30 02:18
我用緊2670V2 BOR
作者: bhkk00 時間: 2017-7-30 02:25
因為貨少, 所以貴?
其他v2都唔多人賣 相比v1少好多款
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-7-30 03:04
E5 v1 v2 成功元素在 1) cpu 底板 ram 價低 2) 多核
去到後期個個搶高晒個價來貨又減少, d人又要求提高左 (例如底板本來平在工包板, ws 拆機板, 後來d人自覺比得起錢買supermicro什至一手板), 經過年月舊款供應亦越黎越少, 價只有越搶越貴
到2017年8月的今天有Ryzen 8c16t 既時代, E5 v1 v2 已無咩吸引力
一來 clock speed 太低, 二來 DDR3 ECC 貴左不少之餘仲值唔值買又係要考慮
三來底板已唔易買, 玩雙路又要買雙路牛
計晒條數其實同出部 R7 1700 差不多, 後者性能又不比前者差, 仲有日後升級既擴展性
如果講工作用, E5 v3 用 DDR4 算係近代d仍有一定可靠性, E5 v1 v2 基本上唔會夠用
講玩, 同價位有新野Ryzen點解唔玩新野?
你目標係 cheap cheap 地玩 vm, 都要睇你玩咩 vm 為主, 效能要求唔高既又唔洗用到 E5 v1 v2 (因為成本唔低, E3 v2 都可能夠用, 除非真係要開6個以上vm而全部都會長期mid to high loading就可能用得上6c16t什至雙路16c32t), 真係要玩 performance 既都起碼 E5 v3 以上, 但個價又唔係 E5 v1 v2 果個級數, 不如買部 R7 1700 好過
作者: bhkk00 時間: 2017-7-30 03:36
ddr3 ecc 可以好平 或者唔用ecc ram
雙路cpu 點解要雙路牛?
作者: Evangeline 時間: 2017-7-30 06:38
雙cpu 8針的火牛係唔方平
作者: Tak08 時間: 2017-7-30 10:26
ECC Ram唔夾大陸cheap mb

作者: Super169 時間: 2017-7-30 11:35
好多謝大家既意見.
從網上既資料, ESXi 對 AMD 既 support 好似無 intel 咁好, 亦無 intel 咁成熟. 加上好多年前都玩過一次 AMD u, 數字上係好似幾好, 實際上無乜著數. 去到某D地方, 總係有D唔順, 唔係好 support. 所以, 唔會考慮 AMD 既 cpu. 始終 intel 都係大路, AMD 相比我玩既時候, 近年既市場亦已經龜縮好多了. 在商而商, 相信軟件商對佢既支援會更弱. 就算話我對 AMD 有偏見都好, 除非佢有好吸引既因素, 否則都係玩番 intel 安全D.
E3 太少核了, 所以唔會諗. 本身係諗住可以同時行多幾個 OS, 可以同時試唔同既野, 除非速度上本身差好遠, 否則春多同RAM多比較重要. 我要行既 OS 都支援 multi-core 既, 如果速度上只係 10-20% 差距, 會唔會比多個 core 仲有著數?
V1 多人玩, 好似都只係在於 2670, 間中有見 2680. 當然, 價錢平既系列, 差少少錢玩最大都合理. 但好似 269x 都相對少人玩, 大食?
但 2660v2 同 2670v1 比, 價錢差唔多, 但 2670v2 突然跳左一大級, 2660v2 變成 v2 系下價中最勁既.
至於話 火牛 同 ECC RAM 既問題, 應該係全系列都有既問題, 玩得就要面對. 火牛我見大部份都係一路就得, 好似唔需要一定係雙路既. 而 DDR3 既 ECC ram 係比之前貴左一倍, 但相對 non-ECC 既 DDR3 同 DDR4 都仲有一段距離.
其實我都仲考慮緊雙 v1 定 v2 既, 好想睇下, v2 有乜野特別比唔上其他既原因.
會唔會因為大家玩既時候 (上年玩既話), 個價同家陣唔同, 所以考慮因素都好唔同?
如果用番今時今日既價錢去睇, v2 會唔會仲抵玩?
作者: Evangeline 時間: 2017-7-30 11:36
如果你有靚塊係手就玩得過
我有一部就係 saberytooth x79 +E5 2660v2
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-7-30 12:38
我個人偏好 E5 2667 v2 x2 或 2680 v2 x2
配塊 X9DAi 同 8GB x 8
之前就係想咁砌, 後來 R7 1700 出左計過條數, 決定買新算
你用 esxi 玩番 intel 都係岩既
只係見你用 cheap cheap 地做目標就應該難d
雙路牛既意思係 CPU 4+4 pin 有兩個, 用雙路 CPU 必要
有CPU 4+4 pin x2 既牛最平應該係 Cooler Master V750 $870, 如果買開靚牛又唔算好貴既, 但一定超出左 cheap cheap 地定義
以上如果你只係玩單路 CPU 就可以平番唔少既
不過玩洋垃圾 E5 就係貪有得玩雙路, 我玩一定上雙路
另外如果你熟 esxi 玩法就知唔一定要好多 core thread
佢個 resource pool 架構寫得好好, 可以好智能地將 idle 緊既 resource 包括 cpu, ram 轉去比有需要既 vm
所以我之前話睇你 d vm 用黎做咩, 會唔會長期6個 vm 全開全 full load, 如果會就一定 越多 core thread 越好, 反之同時可能只有一兩個50~70% loading 既用黎試 software, 4 core 8 thread 都夠, 當然多d梗係爽d
我自已用緊 E3 1240 v2 都係長開 5 個 vm, 其中兩個係 win10同server2016, 前者長期 bt, 後者用黎比 3部電腦 remote desktop; 另外仲有一個 DSM 6
夠晒用, 唔慢, 抵玩過 E5 入場費好多
作者: 樹下乘涼 時間: 2017-7-30 13:14
回覆 10# 勁爆小朋友
一粒2683都差唔多頂2粒..買塊一樣價錢既雙路底板遲D又可以升級2粒V3V4....玩V2唔抵...
除非真係平..
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-7-30 14:37
回覆 11# 樹下乘涼
同意, c602 己唔再抵玩
作者: bhkk00 時間: 2017-7-30 15:54
點會唔夾 買塊寫可以用ecc ram就得
最近買左塊大陸牌x79
用ecc ram完全正常
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: Tak08 時間: 2017-7-30 15:58
本帖最後由 Tak08 於 2017-7-30 16:04 編輯
我果塊XX金牌會出藍晝面
上網勁窒
換返普通ram冇事冇幹
Ecc Ram 賣返出去冇人投訴有問題
作者: Super169 時間: 2017-7-30 19:40
我個人偏好 E5 2667 v2 x2 或 2680 v2 x2
配塊 X9DAi 同 8GB x 8
之前就係想咁砌, 後來 R7 1700 出左計過條 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-7-30 12:38
唔該哂 ching 既詳細資料.
我本來諗住買 D C602 既套餐 (intel W2600CR2 版), 機箱底版連火牛散熱 約 2650, 加埋2 粒U, 再買 (8*8) 64GB ECC RAM, 應該 港紙 6K 左右.
睇番舊 post, 之前有人放 2x2670+版+88G RAM, 都係 4000, 可惜我 miss 左. 之後得番人放 2670 C1 既, 既然有 C2, 都係想要 C2 既.
如果唔係, 去二手區搵仲抵.
ching 你用 E3-1240v2 行 5 個都好順?
我家陣果部係 i7 2600K, 同 E3-1240v2 效能應該差唔多, 都係 4c8T 3.4MHz 左右.
4C8T, 即係你有 D os 只係比 1 粒 U? 我通常最少 2 粒, 可能比太多了.
請問你點 set CPU 同埋你有幾多 RAM? Server 2016 + SQL Server + IIS Web Server 你會比幾多佢?
我部舊機係 4x4G 得 16G ram, 可能我就咁換哂 D ram 都掂喎.
作者: Super169 時間: 2017-7-30 19:50
問多樣, ECC 同 non-ECC RAM 可唔可以溝埋黎用?
如果可以既, 聽日出去買 32G 番黎試下, 如果都唔夠爽既, 都唔會浪費, 將來真係換部 E5 都用得番.
作者: bhkk00 時間: 2017-7-30 21:20
我就係買個塊
插 2條ecc ram 燒機都冇事
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: alex_5111 時間: 2017-7-31 23:45
本帖最後由 alex_5111 於 2017-7-31 23:48 編輯

用緊V2, 唔差
雙路板, 新蛋買
Ram ECC 8x8GB 淘寶
火牛用普遍牛 + 雙4pin轉線 淘寶

依家最抵玩係E5 2660 v2 10核 650人仔
或者雙E5 2680 v2 1400人仔
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-8-1 10:03
回覆 15# Super169
有心用好 esxi 我會建議你先做下 reading 了解多d個 os 先
可以保證你會對已有既概念完全改變
https://docs.vmware.com/en/VMwar ... anagement-guide.pdf
如果唔學人地設計出黎果套用法自已盲摸會好易在設定同使用上遇問題
簡單答你, 每個 core 每個 thread 唔一定要綁死在一個 vm 度用, ram 亦是如此
我部機行緊 8GB + 4GB ram only
作者: Super169 時間: 2017-8-1 10:30
唔該哂 ching.
我係剛剛由 hyper-V 轉會過黎, 真係好多野未清楚.
真係要花少少時間, 認真研究一下佢既 resource 點 handle 先.
作者: superwebguys 時間: 2017-8-1 23:02
本帖最後由 superwebguys 於 2017-8-1 23:13 編輯
我都買了大板XX金牌都無事, 2660v2 + 16G (4G ECC x 4), 乜事都無.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2001573&k=8cb28895a767ce9015762ab1f654edd7&t=1782550858&sid=1jE3Ow4N3IC

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2001574&k=10397e831eb07c404169781518e78af1&t=1782550858&sid=1jE3Ow4N3IC

作者: BigLaw 時間: 2017-8-2 01:06
你好難買到正常的X79 了,
之後馬云網有舊的SABARTOOTH X79 , 千2人仔, E5 2680 都係450人仔, 而家無板買, CPU 又炒貴了, 要多核不如直接 RYZEN
作者: a652311279 時間: 2017-8-2 01:48
底板太貴 玩只能選擇xx金牌 但难以信任啊
作者: Steven 時間: 2017-8-3 13:42
大部份玩VMware既都唔會用AMD起..support問題
作者: r1ken 時間: 2017-8-3 22:16
it's actually not that bad, I have no big problem using it.


