作者: mingming123 時間: 2016-10-5 08:51 標題: 有冇人淨係鐘意升級硬件, 但係唔鐘意打機?
如題123456
via HKEPC Reader for Android
作者: Once 時間: 2016-10-5 09:10
我
換左1070 但一隻game 都無裝
等幾時買埋VR 眼鏡再玩一、兩款game
作者: erinnerung 時間: 2016-10-5 09:14
升級唔係為左外觀嗎
作者: bbgirl223 時間: 2016-10-5 09:25
我直頭砌過部新機啦

用1080顯卡唔打機

剩係要黎睇片,用MadVr set到盡黎睇,張卡都唔夠行,試過用sli但行唔到,睇黎仲要換張Titan先掂
作者: trustme133 時間: 2016-10-5 09:45
大有人在!
不過唔係最on.
有新唔用當後備,係淘佬淘D洋垃圾當寶仲日日用呢打機上網先最on.
就係我la.
作者: Kin_2012 時間: 2016-10-5 09:57
大把啦, 其實電腦真係唔係要黎打機
作者: danny9428 時間: 2016-10-5 10:30
因為忍唔到手 又要玩升級
作者: whatsname 時間: 2016-10-5 12:17
果種純粹衝動有時真係好敗家.
作者: ricky50843 時間: 2016-10-5 12:18
我由1230v2 升 6700k
7970 升 1070
16gb 升 32gb ram
但重裝完windows 已經懶無裝返d game
日日用黎上網睇戲聽歌

作者: 200644600 時間: 2016-10-5 12:23
本帖最後由 200644600 於 2016-10-5 12:24 編輯
最少70%的師兄係咁樣
1.有錢冇時間-70%
2.冇錢有時間-20%
3.有錢有時間-5%
4.冇錢冇時間-5%
有錢係指有兩三萬升級電腦,大家唔好過敏
作者: jchie 時間: 2016-10-5 12:41
本帖最後由 jchie 於 2016-10-5 12:47 編輯
一部i7-6950x+32GB RAM+512GB SSD+GTX-750Ti LP用嚟執相轉片
一部E5-2683v3+128GB RAM+1TB SSD+GTX-750 LP行VM
一部i7-3770+hard disk tray攞嚟試OS或emulation(例如macOS 7,8,9,10)
我都唔打機嘅...
作者: Euterpe 時間: 2016-10-5 14:35
外觀行先
作者: timtsoi 時間: 2016-10-5 15:33
好多都係換下勁件,過下手癮
作者: zxu 時間: 2016-10-5 17:56
有時換硬件都會上癮,好似玩hifi 咁不停換。
作者: leungwaiyin 時間: 2016-10-5 18:18
呢到大把師兄, 新卡出完即買
買完跑完分就二手區見
作者: yick 時間: 2016-10-5 18:27
一部i7-6950x+32GB RAM+512GB SSD+GTX-750Ti LP用嚟執相轉片
一部E5-2683v3+128GB RAM+1TB SSD+GTX-750 LP ...
jchie 發表於 2016-10-5 12:41
6950X 果部, 應該仲可以加RAM
作者: superspike 時間: 2016-10-5 18:30
部機最勁果期插左6張顯卡用黎掘礦
作者: taizan 時間: 2016-10-5 19:06
小弟不才 淨係識用980ti sli 嚟上epc 我唸如果用1080ti*2更加好(唔敢奢望titan)
作者: sl110070 時間: 2016-10-5 19:44
買左1070+4790K成個月,但系因為無時間,基本上無開過黎打機
作者: alan216hk 時間: 2016-10-5 19:57
啱啱換咗張Display Card
而家開始後悔, 因為工作太忙
冇精神打機
作者: 恐怖的伊凡 時間: 2016-10-5 20:23
電腦唔係用黎跑分GE咩?

作者: housing 時間: 2016-10-5 20:46
鍾意玩硬件!
作者: tsehung 時間: 2016-10-6 03:34
上月砌咗部6900K、GTX1080..................嘅機
都洗咗超過20K,不過因為係ITX關係,只得32G ram
都只係上吓網睇吓片
作者: beenoliu 時間: 2016-10-6 04:41
本帖最後由 beenoliu 於 2016-10-6 04:42 編輯
我由
i5-3450 轉 i7-6700K
550Ti 轉 960
24” FHD 轉 27” UHD
都淨係攞嚟上網
via HKEPC Reader for Android
作者: mingming123 時間: 2016-10-6 07:53
回復 23 #tsehung
係唔係用itx機箱?
我之後都想用itx + 八核u , 不過驚過熱
via HKEPC Reader for Android
作者: mingming123 時間: 2016-10-6 08:04
我成日都好有衝動upgrade部腦, 但係同時我係一個睇性價比做人既人, 所以成日都好矛盾。
via HKEPC Reader for Android
作者: O人 時間: 2016-10-7 01:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon 時間: 2016-10-7 02:19
有錢升級 無時間打機揮手
作者: tsehung 時間: 2016-10-7 03:26
回覆 25# mingming123
係唔係用itx機箱?
我之後都想用itx + 八核u , 不過驚過熱
我用嘅箱請睇我呢個舊post
放心,一d都唔熱,我跑完3d mark11,
gpu都係60度鬆d,cpu唔過60度
作者: mingming123 時間: 2016-10-7 08:27
本帖最後由 mingming123 於 2016-10-7 08:37 編輯
唔該,不過你個CASE真係唔細, 仲以為你係用rvz02 果類,睇下你用咩風扇
作者: luixyz 時間: 2016-10-7 10:33
Xeon ES 24C28T + X99 +32GB +290X 家中掛機數格仔
Xeon 1250V5 + X150 + 32GB + GTX970 家中上EPC / Facebook
i7-4800M +32GB + GTX780M SLi 備用
i5-2450M+4GB + 6630M 長用文件加打機
作者: macis 時間: 2016-10-7 10:45
掘到嗎??
作者: 6@yah 時間: 2016-10-7 13:05
舊件未過保, 有人要?
作者: alan11abc 時間: 2016-10-7 13:07
Xeon ES 24C28T + X99 +32GB +290X 家中掛機數格仔
Xeon 1250V5 + X150 + 32GB + GTX970 家中上EPC / Faceb ...
luixyz 發表於 2016-10-7 10:33
上epc 電費成本要幾多?
via HKEPC Reader for Android
作者: mingming123 時間: 2016-10-7 13:24
回復 31 #luixyz
反而用最癈果部打機
via HKEPC Reader for Android
作者: jchie 時間: 2016-10-7 13:45
回覆 16# yick
等啲RAM平返啲,先會加多64GB
作者: tsehung 時間: 2016-10-7 20:46
回覆 31# luixyz
Xeon ES 24C28T + X99 +32GB +290X 家中掛機數格仔
Xeon 1250V5 + X150 + 32GB + GTX970 家中上EPC / Facebook
i7-4800M +32GB + ................
打錯字嗎?
作者: tsehung 時間: 2016-10-7 21:11
回覆 30# mingming123
唔該,不過你個CASE真係唔細, 仲以為你係用rvz02 果類,睇下你用咩風扇
你話得用8核,即係都唔會內顯㗎啦?!
即是起碼都用張有"少少份量"嘅顯卡啦,
嘅然用得有"少少份量"嘅顯卡,
咁當然都會用有番咁上下嘅ATX火牛啦
咁個case一定唔會細咗去邊度了
我有一部用內顯嘅ITX機,都幾細部,
比張圖你參考吓,當然細部咗亦犧牲咗一d效能啦.......
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1928937&k=afae8fe94dd3b76f7de10144176747f6&t=1782147272&sid=10GlwreCGoG

作者: mingming123 時間: 2016-10-7 21:44
Thanks 大大 專登影相
BTW, 而加D顥示卡用咁少玩500w 都夠做,洗咩atx火牛
作者: 98a 時間: 2016-10-9 01:40
切完部機,不斷升級,然後都係用返 Notebook。
換埋機械keyboard都係走去打返尤如紙的一般嘅 keyboard
成 set 野純粹作觀賞之用
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: Ming929 時間: 2016-10-9 02:35
以前讀書時期果陣用舊機反而成日打機,宜家升到i7 4790K反而連放假都唔想打機,淨係用黎上fb...
作者: 湖水藍 時間: 2016-10-9 10:33
回覆 41# Ming929
正路
砌一部機出黎係情意結
但係已經過左瘋狂打機既歲月
作者: danny 時間: 2016-10-9 10:50
係換下勁件,過下手癮,外觀行先.
作者: evan11 時間: 2016-10-9 10:53
我打機通常打30分鍾到...
作者: ice0625 時間: 2016-10-9 11:06
有錢升級 無時間打機+1
之前都係用黎上網多,返工忙冇時間打機,最近可能壞左U同板,可能會再UPGRADE
作者: java2 時間: 2016-10-9 15:05
有錢升級 無時間打機 x2
近日準備升級, 都係pat pat 痕多過實際需要.
作者: stevenwow 時間: 2016-10-9 20:39
X 2


