Board logo

標題: [其他] 有冇人淨係鐘意升級硬件, 但係唔鐘意打機? [打印本頁]

作者: mingming123    時間: 2016-10-5 08:51     標題: 有冇人淨係鐘意升級硬件, 但係唔鐘意打機?

如題123456

via HKEPC Reader for Android
作者: Once    時間: 2016-10-5 09:10


換左1070 但一隻game 都無裝
等幾時買埋VR 眼鏡再玩一、兩款game
作者: erinnerung    時間: 2016-10-5 09:14

升級唔係為左外觀嗎
作者: bbgirl223    時間: 2016-10-5 09:25

我直頭砌過部新機啦
用1080顯卡唔打機
剩係要黎睇片,用MadVr set到盡黎睇,張卡都唔夠行,試過用sli但行唔到,睇黎仲要換張Titan先掂
作者: trustme133    時間: 2016-10-5 09:45

大有人在!
不過唔係最on.
有新唔用當後備,係淘佬淘D洋垃圾當寶仲日日用呢打機上網先最on.
就係我la.
作者: Kin_2012    時間: 2016-10-5 09:57

大把啦, 其實電腦真係唔係要黎打機
作者: danny9428    時間: 2016-10-5 10:30

因為忍唔到手 又要玩升級 
作者: whatsname    時間: 2016-10-5 12:17

果種純粹衝動有時真係好敗家.
作者: ricky50843    時間: 2016-10-5 12:18

我由1230v2 升 6700k
7970 升 1070
16gb 升 32gb ram
但重裝完windows 已經懶無裝返d game


日日用黎上網睇戲聽歌
作者: 200644600    時間: 2016-10-5 12:23

本帖最後由 200644600 於 2016-10-5 12:24 編輯

最少70%的師兄係咁樣
1.有錢冇時間-70%
2.冇錢有時間-20%
3.有錢有時間-5%
4.冇錢冇時間-5%

有錢係指有兩三萬升級電腦,大家唔好過敏
作者: jchie    時間: 2016-10-5 12:41

本帖最後由 jchie 於 2016-10-5 12:47 編輯

一部i7-6950x+32GB RAM+512GB SSD+GTX-750Ti LP用嚟執相轉片
一部E5-2683v3+128GB RAM+1TB SSD+GTX-750 LP行VM
一部i7-3770+hard disk tray攞嚟試OS或emulation(例如macOS 7,8,9,10)

我都唔打機嘅...
作者: Euterpe    時間: 2016-10-5 14:35

外觀行先
作者: timtsoi    時間: 2016-10-5 15:33

好多都係換下勁件,過下手癮
作者: zxu    時間: 2016-10-5 17:56

有時換硬件都會上癮,好似玩hifi 咁不停換。
作者: leungwaiyin    時間: 2016-10-5 18:18

呢到大把師兄, 新卡出完即買

買完跑完分就二手區見
作者: yick    時間: 2016-10-5 18:27

一部i7-6950x+32GB RAM+512GB SSD+GTX-750Ti LP用嚟執相轉片
一部E5-2683v3+128GB RAM+1TB SSD+GTX-750 LP ...
jchie 發表於 2016-10-5 12:41



    6950X 果部,  應該仲可以加RAM
作者: superspike    時間: 2016-10-5 18:30

部機最勁果期插左6張顯卡用黎掘礦
作者: taizan    時間: 2016-10-5 19:06

小弟不才 淨係識用980ti sli 嚟上epc 我唸如果用1080ti*2更加好(唔敢奢望titan)
作者: sl110070    時間: 2016-10-5 19:44

買左1070+4790K成個月,但系因為無時間,基本上無開過黎打機
作者: alan216hk    時間: 2016-10-5 19:57

啱啱換咗張Display Card
而家開始後悔, 因為工作太忙冇精神打機
作者: 恐怖的伊凡    時間: 2016-10-5 20:23

電腦唔係用黎跑分GE咩?
作者: housing    時間: 2016-10-5 20:46

鍾意玩硬件!
作者: tsehung    時間: 2016-10-6 03:34

上月砌咗部6900K、GTX1080..................嘅機
都洗咗超過20K,不過因為係ITX關係,只得32G ram
都只係上吓網睇吓片
作者: beenoliu    時間: 2016-10-6 04:41

本帖最後由 beenoliu 於 2016-10-6 04:42 編輯

我由
i5-3450 轉 i7-6700K
550Ti 轉 960
24” FHD 轉 27” UHD
都淨係攞嚟上網

via HKEPC Reader for Android
作者: mingming123    時間: 2016-10-6 07:53

回復 23 #tsehung

係唔係用itx機箱?
我之後都想用itx + 八核u , 不過驚過熱

via HKEPC Reader for Android
作者: mingming123    時間: 2016-10-6 08:04

我成日都好有衝動upgrade部腦, 但係同時我係一個睇性價比做人既人, 所以成日都好矛盾。

via HKEPC Reader for Android
作者: O人    時間: 2016-10-7 01:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kadon    時間: 2016-10-7 02:19

有錢升級 無時間打機揮手
作者: tsehung    時間: 2016-10-7 03:26

回覆 25# mingming123

係唔係用itx機箱?
我之後都想用itx + 八核u , 不過驚過熱


我用嘅箱請睇我呢個舊post
放心,一d都唔熱,我跑完3d mark11,
gpu都係60度鬆d,cpu唔過60度
作者: mingming123    時間: 2016-10-7 08:27

本帖最後由 mingming123 於 2016-10-7 08:37 編輯
回覆  mingming123



我用嘅箱請睇我呢個
放心,一d都唔熱,我跑完3d mark11,
gpu都係60度鬆d,cpu唔過6 ...
tsehung 發表於 2016-10-7 03:26


唔該,不過你個CASE真係唔細, 仲以為你係用rvz02 果類,睇下你用咩風扇
作者: luixyz    時間: 2016-10-7 10:33

Xeon ES 24C28T + X99 +32GB +290X 家中掛機數格仔
Xeon 1250V5 + X150 + 32GB + GTX970 家中上EPC / Facebook
i7-4800M +32GB + GTX780M SLi 備用
i5-2450M+4GB + 6630M 長用文件加打機
作者: macis    時間: 2016-10-7 10:45

部機最勁果期插左6張顯卡用黎掘礦
superspike 發表於 2016-10-5 18:30


掘到嗎??
作者: 6@yah    時間: 2016-10-7 13:05

舊件未過保, 有人要?
作者: alan11abc    時間: 2016-10-7 13:07

Xeon ES 24C28T + X99 +32GB +290X 家中掛機數格仔
Xeon 1250V5 + X150 + 32GB + GTX970 家中上EPC / Faceb ...
luixyz 發表於 2016-10-7 10:33

上epc 電費成本要幾多?

via HKEPC Reader for Android
作者: mingming123    時間: 2016-10-7 13:24

回復 31 #luixyz

反而用最癈果部打機

via HKEPC Reader for Android
作者: jchie    時間: 2016-10-7 13:45

回覆 16# yick
等啲RAM平返啲,先會加多64GB
作者: tsehung    時間: 2016-10-7 20:46

回覆 31# luixyz


Xeon ES 24C28T + X99 +32GB +290X 家中掛機數格仔
Xeon 1250V5 + X150 + 32GB + GTX970 家中上EPC / Facebook
i7-4800M +32GB + ................


打錯字嗎?
作者: tsehung    時間: 2016-10-7 21:11

回覆 30# mingming123

唔該,不過你個CASE真係唔細, 仲以為你係用rvz02 果類,睇下你用咩風扇


你話得用8核,即係都唔會內顯㗎啦?!
即是起碼都用張有"少少份量"嘅顯卡啦,
嘅然用得有"少少份量"嘅顯卡,
咁當然都會用有番咁上下嘅ATX火牛啦
咁個case一定唔會細咗去邊度了

我有一部用內顯嘅ITX機,都幾細部,
比張圖你參考吓,當然細部咗亦犧牲咗一d效能啦.......

20161007_205600.jpg

圖片附件: 20161007_205600.jpg (2016-10-7 21:10, 63.37 KB) / 下載次數 30
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1928937&k=afae8fe94dd3b76f7de10144176747f6&t=1782147272&sid=10GlwreCGoG


作者: mingming123    時間: 2016-10-7 21:44

回覆  mingming123



你話得用8核,即係都唔會內顯㗎啦?!
即是起碼都用張有"少少份量"嘅顯卡啦,
嘅然 ...
tsehung 發表於 2016-10-7 21:11



    Thanks 大大 專登影相
    BTW, 而加D顥示卡用咁少玩500w 都夠做,洗咩atx火牛
作者: 98a    時間: 2016-10-9 01:40

切完部機,不斷升級,然後都係用返 Notebook。

換埋機械keyboard都係走去打返尤如紙的一般嘅 keyboard

成 set 野純粹作觀賞之用

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: Ming929    時間: 2016-10-9 02:35

以前讀書時期果陣用舊機反而成日打機,宜家升到i7 4790K反而連放假都唔想打機,淨係用黎上fb...
作者: 湖水藍    時間: 2016-10-9 10:33

回覆 41# Ming929
正路
砌一部機出黎係情意結
但係已經過左瘋狂打機既歲月
作者: danny    時間: 2016-10-9 10:50

係換下勁件,過下手癮,外觀行先.
作者: evan11    時間: 2016-10-9 10:53

我打機通常打30分鍾到...
作者: ice0625    時間: 2016-10-9 11:06

有錢升級 無時間打機+1
之前都係用黎上網多,返工忙冇時間打機,最近可能壞左U同板,可能會再UPGRADE
作者: java2    時間: 2016-10-9 15:05

有錢升級 無時間打機 x2
近日準備升級, 都係pat pat 痕多過實際需要.

有錢升級 無時間打機+1
之前都係用黎上網多,返工忙冇時間打機,最近可能壞左U同板,可能會再UPGRADE ...
ice0625 發表於 2016-10-9 11:06

作者: stevenwow    時間: 2016-10-9 20:39

大有人在!
不過唔係最on.
有新唔用當後備,係淘佬淘D洋垃圾當寶仲日日用呢打機上網先最on.
就係我la. ...
trustme133 發表於 2016-10-5 09:45

X 2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2