Board logo

標題: [電腦組合] 幾時先可以消失呀ATX........ [打印本頁]

作者: netmen    時間: 2016-9-17 13:07     標題: 幾時先可以消失呀ATX........

好想卓面主流硬碟係 2.5吋  , 3.5吋只有伺服用 , 1080 級數的GPU 全部係短卡單電源 , RAM 全部 NOTEBOOK SIZE .......
作者: happyhenry1999    時間: 2016-9-17 13:10

好想卓面主流硬碟係 2.5吋  , 3.5吋只有伺服用 , 1080 級數的GPU 全部係短卡單電源 , RAM 全部 NOTEBOOK SI ...
netmen 發表於 2016-9-17 13:07


    我反而想佢大D平D勁D。
作者: leave    時間: 2016-9-17 13:26

宜家砌M-ATX甚至ITX都唔係好困難吧
作者: StAsh818    時間: 2016-9-17 13:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis    時間: 2016-9-17 13:43

我一係用ATX大機, 一係用notebook
作者: pasupasu105    時間: 2016-9-17 14:00

又唔係無尼種板ram,hdd
卡就等多幾年應該有該代的xx50(1080)
作者: java2    時間: 2016-9-17 14:07

唔係你杯茶就要消失?

好想卓面主流硬碟係 2.5吋  , 3.5吋只有伺服用 , 1080 級數的GPU 全部係短卡單電源 , RAM 全部 NOTEBOOK SI ...
netmen 發表於 2016-9-17 13:07

作者: hpkpk123    時間: 2016-9-17 14:08

依家幫人出機一定用ITX/matx+薄身機箱
作者: netmen    時間: 2016-9-17 14:10

又唔係無尼種板ram,hdd
卡就等多幾年應該有該代的xx50(1080)
pasupasu105 發表於 2016-9-17 14:00


.......幾年後有細卡都唔夠效能用 , 咩時候先以全部係細卡
作者: 蘭格里沙    時間: 2016-9-17 14:12

又要細板細箱又要高效能,怕唔怕開機入windows50度,打機70幾80度?
作者: netmen    時間: 2016-9-17 14:15

唔係你杯茶就要消失?
java2 發表於 2016-9-17 14:07


咁講真 , ATX 都算係電腦界的活傳說 , 咁多年啦 , 係咪要改變下 , 係用家唔想停定
廠見咁都仲WORK 就KEEP 住用 ?
作者: yjfoeg    時間: 2016-9-17 14:45

咁講真 , ATX 都算係電腦界的活傳說 , 咁多年啦 , 係咪要改變下 , 係用家唔想停定
廠見咁都仲WORK 就KEEP ...
netmen 發表於 2016-9-17 14:15

咁講真
ITX size點玩CF/SLi
近年CPU/GPU Performance per watt係有改進,不過電腦野當然係性能導向
如果GTX1180比1080省電30%短50%不過性能不變,如果i7 8700同7700比只係省電30%,我諗冇乜人會落疊囉
你有願景係好,但事實上做唔到就係做唔到
作者: ymlau0602    時間: 2016-9-17 15:13

又係度釣魚
作者: tatgor    時間: 2016-9-17 15:16

唔係你杯茶就要消失?
java2 發表於 2016-9-17 14:07

用緊ATX心諗做乜鬼

via HKEPC Reader for Android
作者: yjfoeg    時間: 2016-9-17 15:19

用緊ATX心諗做乜鬼  

via HKEPC Reader for Android
tatgor 發表於 2016-9-17 15:16

我地係咪應該畀樓主睇下啲ATX 行SLi 全水冷 嘅米王文書機post
毒下佢
作者: yick    時間: 2016-9-17 15:28

AMD-Radeon-R9-Nano_1.jpg

圖片附件: AMD-Radeon-R9-Nano_1.jpg (2016-9-17 15:28, 90.31 KB) / 下載次數 97
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1923421&k=acff0fe1bce3c7fd1424215fdaf86949&t=1782200598&sid=28jJaOc3cU


作者: Once    時間: 2016-9-17 15:55

本帖最後由 Once 於 2016-9-17 15:58 編輯

係啦, ATX 幾時先可以消失啊
ITX, mATX 呢d 乜主流大野都插唔到嘅板應該一齊消失
全部應該換做EATX  比人玩雙U 嘛
一張display 卡加到3 / 4 粒GPU 頂到前面板先方便
唔洗sli / cf 食咁多槽

(曲)
作者: 隨機人生    時間: 2016-9-17 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: java2    時間: 2016-9-17 16:41

十多年前 intel 推BTX 取代ATX 咪結果失敗, 市場會自行調節的.
以前AT 板咪被ATX 消失左, 難保日后ATX 也會被消失, 但唔係短時間內, 始終也有MATX, ITX 照顧不同需要, 百貨應百客.

咁講真 , ATX 都算係電腦界的活傳說 , 咁多年啦 , 係咪要改變下 , 係用家唔想停定
廠見咁都仲WORK 就KEEP ...
netmen 發表於 2016-9-17 14:15

作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-17 16:45

ATX的確要改,對風道不利
但3.5吋同SO-DIMM就唔洗消失
作者: netmen    時間: 2016-9-17 16:47

我地係咪應該畀樓主睇下啲ATX 行SLi 全水冷 嘅米王文書機post
毒下佢
yjfoeg 發表於 2016-9-17 15:19


毒我唔到 , 有乜大機未見過 , 同一效能 ITX 以下SIZE 就應該可以下
作者: java2    時間: 2016-9-17 16:54

當年BTX 就係針對出入氣/風道等設計, 但最終失敗左.

ATX的確要改,對風道不利
但3.5吋同SO-DIMM就唔洗消失
戀人未滿 發表於 2016-9-17 16:45

作者: netmen    時間: 2016-9-17 16:55

咁講真
ITX size點玩CF/SLi
近年CPU/GPU Performance per watt係有改進,不過電腦野當然係性能導 ...
yjfoeg 發表於 2016-9-17 14:45


我覺得唔係做唔到  , NOTEBOOK 都有內置版980 , 我當你做成兩倍大SLI  , 都未及PC標準版單卡的一半尺寸 , 依家係局住要食大卡咁解 , 拒唔做比你 , 你一係唔用 , 一係續買.........
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-17 16:57

回覆 22# java2
我知, usb 2.0呢加都通街都係
作者: yick    時間: 2016-9-17 16:59

XEON 出細板行DUAL CPU~
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-17 17:01

回覆 23# netmen
MXM既供電比destop少好多囉,而且10系已經已經有出MXM
MXM既電容電感都會少好多
作者: wing230    時間: 2016-9-17 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2016-9-17 17:23

2.5吋 HDD 同點 3.5" 比阿
又慢又貴又低容量
wing230 發表於 2016-9-17 17:15


主流的意思 , 你要明白我想講 , 當然係計同等性能
作者: skeyeung    時間: 2016-9-17 17:26

回覆 1# netmen


伺服器或企業級儲存大部分都係2.5" SAS
作者: wing230    時間: 2016-9-17 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rubi    時間: 2016-9-17 18:07

睇到個標題就想起男人乳頭冇功用幾時先會消失
作者: micmic8989    時間: 2016-9-17 18:25

你有你ITX ,我有我ATX
作者: 044003    時間: 2016-9-17 18:32

你呢 D 唔係叫主流 ,你只係想佢平 D...
wing230 發表於 2016-9-17 17:26



    樓主ff發作,此post已完
作者: yick    時間: 2016-9-17 18:42

notebook 係你好朋友~
作者: ClawHammer    時間: 2016-9-17 19:06

2.5吋 HDD, 4TB已經要用SMR先做到
你用埋我果份
作者: wing230    時間: 2016-9-17 21:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kflam    時間: 2016-9-17 21:10

ATX有咩問題?
作者: neoforce    時間: 2016-9-17 21:11

用緊DUAL XEON WORKSTATION 當DESKTOP用
作者: hpkpk123    時間: 2016-9-17 21:31

本帖最後由 hpkpk123 於 2016-9-17 21:32 編輯
當年BTX 就係針對出入氣/風道等設計, 但最終失敗左.
java2 發表於 2016-9-17 16:54

第一次聽BTX走去google
照咁睇BTX真係好好多喎
單係RAM已經差好遠

作者: win150    時間: 2016-9-17 21:55

咁講真
ITX size點玩CF/SLi
近年CPU/GPU Performance per watt係有改進,不過電腦野當然係性能導 ...
yjfoeg 發表於 2016-9-17 14:45


notebook都做到sli,你要做實做到既
作者: hkocx    時間: 2016-9-17 22:05

以前有5寸HDD,轉得慢又無咁熱
不過俾市場淘汰
作者: eddychoy04    時間: 2016-9-17 22:07

第一次聽BTX走去google
照咁睇BTX真係好好多喎
單係RAM已經差好遠
hpkpk123 發表於 2016-9-17 21:31


ATX 係咁嫁:
Air flow through MB.jpg

圖片附件: Air flow through MB.jpg (2016-9-17 22:06, 64.53 KB) / 下載次數 84
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1923531&k=94a167fcdb88e1ed2e68b7428ffab19f&t=1782200598&sid=28jJaOc3cU


作者: soho888    時間: 2016-9-17 23:17

本帖最後由 soho888 於 2016-9-17 23:27 編輯

最好全部用soc ,變哂chips size...不過要10-20年後!!

其實電腦size細唔到,主要係儲存細唔到!

hdd,細極有限!

emmc 又未代替到容量!

市場上已經有computer stick.  (2+32)!

如果唔需要高階display card, 現在主要問題係hdd..

nuc,stx 已經開始普及!
作者: EVIS    時間: 2016-9-17 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888    時間: 2016-9-17 23:49

本帖最後由 soho888 於 2016-9-17 23:57 編輯
IPHONE 都256GB PCIE NVME 啦
EVIS 發表於 2016-9-17 23:32



4T ,8T  要幾耐??? 同幾$$$

如果可以改善, 將來大部份電腦可以細於1L ...  全部攞出街都得...
作者: eddychoy04    時間: 2016-9-18 00:18

IPHONE 都256GB PCIE NVME 啦
EVIS 發表於 2016-9-17 23:32

check PM.
作者: ck_leung    時間: 2016-9-18 00:26

ATX有問題???
作者: EVIS    時間: 2016-9-18 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2016-9-18 00:34

回覆 1# netmen


    ATX 消失? 咁F-ATX同EATX呢

ATX消失 啲SLI,CF 點算
作者: a886    時間: 2016-9-18 00:35

回覆 17# Once


    圓哂啦~
作者: a886    時間: 2016-9-18 00:38

回覆 39# hpkpk123


    都STOP左十年仲有咩好講
作者: CHK    時間: 2016-9-18 00:42

市場應該仲有排做
只係續佔減少
作者: netmen    時間: 2016-9-18 00:58

市場應該仲有排做
只係續佔減少
CHK 發表於 2016-9-18 00:42


5年內唔知得唔得 , 但想到當年IDE 轉 SATA 的日子.......睇怕要再多個10年
作者: wa124    時間: 2016-9-18 01:03

一日有市場需求,一日都有廠做...
作者: boysbehei    時間: 2016-9-18 01:22

冇左ATX,點玩SLIx4 CFx4
作者: p805061010    時間: 2016-9-18 01:47

樓主係咪冇眼睇呢
btw ATX一定仲有得玩
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-18 05:36

回覆 43# soho888
其實電腦size細唔到,主要係儲存細唔到!

絕對唔係, 電腦既體積有好多部分都係用左落散熱到
事實上,並不是晶片設計師或者電腦製造商不想更好地利用電腦的空間,而是因為當前的技術只能做到這樣了。我們尚不能夠實現透過取代液體冷卻來再騰出更多的位置 —— 傳統電子晶片中,其實有 98% 以上的體積用於冷卻,只有 2% 用於計算)—— 要突破傳統的冷卻和供電輸送技術是一件著實艱難的事情。

hdd,細極有限!

你知唔知有樣野叫做微型硬碟, 有1.8, 1, 0.8吋既版本

nuc,stx 已經開始普及!

完全未普及過
作者: vvdee    時間: 2016-9-18 07:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003    時間: 2016-9-18 09:12

Itx機箱太大, 我覺得intel nuc 先慳位,
差在razer core果類野未夠平價,
所以如果要打機仲係要買d大牛龜

熱反而唔係問題, 橫掂宜家d hardware又平,又快outdate,如果用壞左可即掉買過新
作者: lung510    時間: 2016-9-18 12:24



幾時先可以出到
I7 CPU
32GB RAM
1TB SSD
NVIDIA GTX1080
係E隻手指裡面?
作者: holyAS    時間: 2016-9-18 12:27

唔用大板點插咁多野
作者: antonyhk    時間: 2016-9-18 12:31

存在即是合理!

有需要先會有供應,無人買ATX自然會fade out﹐樓主唔鐘意既咪買細板或notebook囉!又要馬兒好 (規格強勁打機勁)﹐又要馬兒不吃草 (機細涼爽)﹐暫時未得囉!

P.S. 仍然支持ATX﹐因為可行SLI、M2、多SATA頭。。。
作者: soho888    時間: 2016-9-18 13:23

本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 13:34 編輯
回覆  soho888

絕對唔係, 電腦既體積有好多部分都係用左落散熱到



你知唔知有樣野叫做微型硬碟, 有1.8, ...
戀人未滿 發表於 2016-9-18 05:36


打開部腦,最大問題未又係HDD..

當M2 SSD 可取代HDD , 仲有冇需要禁大部??

冇大牛,冇SATA 線, SSD/HDD 全插落底版

火牛用NOTEBOOK 牛 , 自己諗下係未......

普通電腦< 1L ,係未好正常..   

新OFFICE 已經用緊,,,,大陸都出左冇風扇電腦好耐....

一般OFFICE 商用,又洗咩要DISPLAY CARD ??

要打機就冇得講.....

市面上都大把NUC ......  STX 底版,ASROCK 已經出左...


電子野緊係愈出愈細, 難度今日仲渣部"水湖大哥大" 出街咩???
作者: StAsh818    時間: 2016-9-18 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888    時間: 2016-9-18 13:45

本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 13:48 編輯
會自己砌機既人, 我諗部機大部份空間都係俾左散熱
Office商用機就唔會自己砌啦 ...
StAsh818 發表於 2016-9-18 13:39


價錢問題... M2 。SSD 始終會大幅降價

現在廠機都係用最平料...

ASUS vc65 << 都係$4790 連WIN10。。128SSD
作者: cct241292    時間: 2016-9-18 17:06

是香港地地方細,如果你有問200幾呎的房做電腦房Only。
大大部有咩唔好?插咩都有,下手空間充足,散熱不用廢心機。
作者: abc888    時間: 2016-9-18 17:56

是香港地地方細,如果你有問200幾呎的房做電腦房Only。
大大部有咩唔好?插咩都有,下手空間充足,散熱不用 ...
cct241292 發表於 2016-9-18 17:06


個機箱夠大, ATX或BTX一樣散熱咁好, 係香港地方細先要求機箱都要細, 越細越難散熱
作者: vincent_lo    時間: 2016-9-18 18:33

雙顯示卡行SLI/CF冇返咁上下空位點夠?

利申,呢排由MATX轉做ATX
作者: sl110070    時間: 2016-9-18 19:40

回覆 60# lung510


    物理定律被顛覆
作者: CHK    時間: 2016-9-18 20:11

冇左ATX,點玩SLIx4 CFx4
boysbehei 發表於 2016-9-18 01:22


PCI位SIZE經過咁多年都冇變過
ATX應該仲有大把日子
作者: CHK    時間: 2016-9-18 20:13

幾時先可以出到
I7 CPU
32GB RAM
1TB SSD
NVIDIA GTX1080
係E隻手指裡面?
lung510 發表於 2016-9-18 12:24


等多十年應該可以做到今日依個程度
作者: polarhei    時間: 2016-9-18 20:15

回覆 71# CHK

類似東西已經存在. 問題是, 會有人買嗎. 就很像打印機問題般, 四色獨立或一黑一三彩色的好.
作者: louis3412    時間: 2016-9-18 21:25

本帖最後由 louis3412 於 2016-9-18 21:28 編輯
幾時先可以出到
I7 CPU
32GB RAM
1TB SSD
NVIDIA GTX1080
係E隻手指裡面?
lung510 發表於 2016-9-18 12:24


NVIDIA 1080就好難
等AMD APU內置1080+SOC啦
利申:我覺得要30年, 不過果陣個ATX電腦係隨時話都512核1024線程(諗下條STICK個SIZE,再諗下ATX個SIZE)
然後ATX可以放10張GT2080入去慢慢SLI

結論:ATX唔會消失
作者: KGB2016    時間: 2016-9-18 21:40

講真,現時我自己裝機用,同埋朋友換機都全轉itx機,可能大家都唔打機,應付普通文書等有餘。
作者: clk200k207    時間: 2016-9-18 21:42

唔會消失!樓主想多左!atx只係業界既一個標準。方便各大電子廠開發適合佢自己工廠產品。只係尺寸既分別!
如果大部份廠家有能力做到Nano-ITX,Pico-ITX!atx會自然不成為主留。但事實唔係所有電子廠都擁有intel般技術!

好像衫一樣!有大中細碼,中碼小人買。廠家就唔出?全業介只出大碼同細碼?
思考問題時,須用上高一層角度。係用廠家角度,唔係用消費者角度!
作者: soho888    時間: 2016-9-18 22:11

本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 22:14 編輯

消唔消失好難講.....  大趨勢係愈出愈細..

普通文書機只會走向MINI SIZE...

只有高階機先保持..  大體績

一但DISPLAY CARD 分家 ( 獨立一塊,razer core) .....ATX .MATX 都可以BYE BYE ..
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-19 00:57

本帖最後由 戀人未滿 於 2016-9-19 01:02 編輯

回覆 63# soho888
普通電腦< 1L ,係未好正常..

但依然個散熱唔細, 同埋會留有唔少空間,
係留做散熱, 同埋火牛係轉左外置先做到咁細,
以及效能都唔太掂

大陸都出左冇風扇電腦好耐

其實根本晨早就有, 關大陸鬼事,
只不過係用個機箱做散熱

電子野緊係愈出愈細

點解D手機又越出越大既?
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-19 00:59

回覆 76# soho888
thunderbolt 3 egpu 其實總佔空間, 同埋又個加多隻火牛
作者: EVIS    時間: 2016-9-19 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2016-9-19 01:08

唔會消失!樓主想多左!atx只係業界既一個標準。方便各大電子廠開發適合佢自己工廠產品。只係尺寸既分別!
...
clk200k207 發表於 2016-9-18 21:42



    要薄要細,   樓主岩用NOTEBOOK
作者: soho888    時間: 2016-9-19 01:19

MAGNUS EN1070 PLUS
ZBOX-EN1070-P

    Intel Core i5-6400T (quad-core, 2.2 GHz, up to 2.8 GHz ...
EVIS 發表於 2016-9-19 01:01


how much?
作者: EVIS    時間: 2016-9-19 01:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888    時間: 2016-9-19 01:39

Price incl. VAT         €1,486.63
价格:         ¥ 195,372 日本国内免费标准配送
EVIS 發表於 2016-9-19 01:30


即只係價錢問題!!!
作者: hkjake    時間: 2016-9-19 09:30

回覆 39# hpkpk123


    睇你幅圖,類似silver stone垂直風道咁設計都OK。
個背板向上,前入上出,不過張公版顯卡就會變抽氣扇,食哂機箱熱風
作者: fkf    時間: 2016-9-19 15:45

i think as long as 有 CF/SLI 一日,
ATX應該都唔會fade out...
你知玩呢d, 隨時唔止玩2張架嘛...
作者: java2    時間: 2016-9-19 18:19

i think as long as 有 CF/SLI 一日,
ATX應該都唔會fade out...
你知玩呢d, 隨時唔止玩2張架嘛... ...
fkf 發表於 2016-9-19 15:45


    樓主應問內顯幾時跑贏cf,sli
作者: Kundera    時間: 2016-9-19 19:25

mac pro is xeon e5 w/ pcie ssd and dual gpu btw
作者: fatcat2600    時間: 2016-9-19 23:19

又要細板細箱又要高效能,怕唔怕開機入windows50度,打機70幾80度?
蘭格里沙 發表於 2016-9-17 14:12



    80好正常
作者: Miipp    時間: 2016-9-20 13:20

膠 post 一個...
作者: 戀人未滿    時間: 2016-9-20 17:29

即只係價錢問題!!!
soho888 發表於 2016-9-19 01:39 AM

量子電腦一樣都係價錢問題啦,

同埋呢部野只不過 ITX板 + BGA封裝GPU,
alienware晨早出過啦,
作者: 321    時間: 2016-9-22 14:43

高性能硬件好難做到mini size,樓主你唔係追求性能,所以先回追求size
大把人個機箱超大,入面擺滿曬HDD,水冷等等。
鹹魚青菜,各有所愛

via HKEPC Reader for Android
作者: soho888    時間: 2016-9-22 18:13

本帖最後由 soho888 於 2016-9-22 18:16 編輯

應該唔會消失。除非高階display card 可以mini size..

幾年後,普通文書機,全部mini size (stx,nuc)...細於2L.

儲存 hdd,ssd 會大幅提升容量!16,32T....

高階機,好大可能仲係matx ,itx ,atx..如果顯示卡不能微形化!

用電量好明顯(1-200W),最大食既parts 係高階顯卡!火牛都唔可以用細la...

bottleneck ....
作者: netmen    時間: 2016-9-25 14:31

回覆  soho888

但依然個散熱唔細, 同埋會留有唔少空間,
係留做散熱, 同埋火牛係轉左外置先做到咁細,
以及 ...
戀人未滿 發表於 2016-9-19 00:57


係要就返個MON 尺寸 先大部機啫  , 你拆開部新機睇下 , 塊電路板仲細過NOKIA直板手機 ......
作者: P14    時間: 2016-9-26 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 321    時間: 2016-9-26 12:56

而家好多電腦枱都預留一個擺主機位置for atx,你機箱細都未必可以用到多出來的空間。
如果你係文書用途,其實可以買支stick pc,省電省位,估計你都唔會對性能有咩要求

via HKEPC Reader for Android
作者: rreeww2222    時間: 2016-9-28 03:01

3.5吋 機箱有位就冇問題 atx一樣有位冇問題
作者: BCKS    時間: 2016-9-28 03:15

又要細板細箱又要高效能,怕唔怕開機入windows50度,打機70幾80度?
蘭格里沙 發表於 2016-9-17 14:12


可能佢要100度消滅細菌
作者: sgouki    時間: 2016-10-5 15:32

其實有冇人諗過家用機越出越勁, 又係x86, hack左當PC 已經係萬用, 就出既PS4 PRO= RX470, $3180, 底過PC 一大截, 砌部MIN STX都3K幾........
作者: DGCNYO    時間: 2016-10-6 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2016-10-6 14:20

其實有冇人諗過家用機越出越勁, 又係x86, hack左當PC 已經係萬用, 就出既PS4 PRO= RX470, $3180, 底過PC 一 ...
sgouki 發表於 2016-10-5 15:32
hack到 又有driver 先算





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2