作者: netmen 時間: 2016-9-17 13:07 標題: 幾時先可以消失呀ATX........
好想卓面主流硬碟係 2.5吋 , 3.5吋只有伺服用 , 1080 級數的GPU 全部係短卡單電源 , RAM 全部 NOTEBOOK SIZE .......
作者: happyhenry1999 時間: 2016-9-17 13:10
好想卓面主流硬碟係 2.5吋 , 3.5吋只有伺服用 , 1080 級數的GPU 全部係短卡單電源 , RAM 全部 NOTEBOOK SI ...
netmen 發表於 2016-9-17 13:07
我反而想佢大D平D勁D。
作者: leave 時間: 2016-9-17 13:26
宜家砌M-ATX甚至ITX都唔係好困難吧
作者: StAsh818 時間: 2016-9-17 13:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macis 時間: 2016-9-17 13:43
我一係用ATX大機, 一係用notebook
作者: pasupasu105 時間: 2016-9-17 14:00
又唔係無尼種板ram,hdd
卡就等多幾年應該有該代的xx50(1080)
作者: java2 時間: 2016-9-17 14:07
唔係你杯茶就要消失?
好想卓面主流硬碟係 2.5吋 , 3.5吋只有伺服用 , 1080 級數的GPU 全部係短卡單電源 , RAM 全部 NOTEBOOK SI ...
netmen 發表於 2016-9-17 13:07
作者: hpkpk123 時間: 2016-9-17 14:08
依家幫人出機一定用ITX/matx+薄身機箱

作者: netmen 時間: 2016-9-17 14:10
.......幾年後有細卡都唔夠效能用 , 咩時候先以全部係細卡
作者: 蘭格里沙 時間: 2016-9-17 14:12
又要細板細箱又要高效能,怕唔怕開機入windows50度,打機70幾80度?
作者: netmen 時間: 2016-9-17 14:15
咁講真 , ATX 都算係電腦界的活傳說 , 咁多年啦 , 係咪要改變下 , 係用家唔想停定
廠見咁都仲WORK 就KEEP 住用 ?
作者: yjfoeg 時間: 2016-9-17 14:45
咁講真
ITX size點玩CF/SLi

近年CPU/GPU Performance per watt係有改進,不過電腦野當然係性能導向

如果GTX1180比1080省電30%短50%不過性能不變,如果i7 8700同7700比只係省電30%,我諗冇乜人會落疊囉
你有願景係好,但事實上做唔到就係做唔到
作者: ymlau0602 時間: 2016-9-17 15:13
又係度釣魚
作者: tatgor 時間: 2016-9-17 15:16
用緊ATX心諗做乜鬼
via HKEPC Reader for Android
作者: yjfoeg 時間: 2016-9-17 15:19
我地係咪應該畀樓主睇下啲ATX 行SLi 全水冷 嘅米王文書機post
毒下佢
作者: yick 時間: 2016-9-17 15:28
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1923421&k=acff0fe1bce3c7fd1424215fdaf86949&t=1782200598&sid=28jJaOc3cU

作者: Once 時間: 2016-9-17 15:55
本帖最後由 Once 於 2016-9-17 15:58 編輯
係啦, ATX 幾時先可以消失啊
ITX, mATX 呢d 乜主流大野都插唔到嘅板應該一齊消失
全部應該換做EATX 比人玩雙U 嘛
一張display 卡加到3 / 4 粒GPU 頂到前面板先方便
唔洗sli / cf 食咁多槽
(曲)
作者: 隨機人生 時間: 2016-9-17 16:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: java2 時間: 2016-9-17 16:41
十多年前 intel 推BTX 取代ATX 咪結果失敗, 市場會自行調節的.
以前AT 板咪被ATX 消失左, 難保日后ATX 也會被消失, 但唔係短時間內, 始終也有MATX, ITX 照顧不同需要, 百貨應百客.
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-17 16:45
ATX的確要改,對風道不利
但3.5吋同SO-DIMM就唔洗消失
作者: netmen 時間: 2016-9-17 16:47
毒我唔到 , 有乜大機未見過 , 同一效能 ITX 以下SIZE 就應該可以下
作者: java2 時間: 2016-9-17 16:54
當年BTX 就係針對出入氣/風道等設計, 但最終失敗左.
作者: netmen 時間: 2016-9-17 16:55
我覺得唔係做唔到 , NOTEBOOK 都有內置版980 , 我當你做成兩倍大SLI , 都未及PC標準版單卡的一半尺寸 , 依家係局住要食大卡咁解 , 拒唔做比你 , 你一係唔用 , 一係續買.........
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-17 16:57
回覆 22# java2
我知, usb 2.0呢加都通街都係
作者: yick 時間: 2016-9-17 16:59
XEON 出細板行DUAL CPU~
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-17 17:01
回覆 23# netmen
MXM既供電比destop少好多囉,而且10系已經已經有出MXM
MXM既電容電感都會少好多
作者: wing230 時間: 2016-9-17 17:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen 時間: 2016-9-17 17:23
主流的意思 , 你要明白我想講 , 當然係計同等性能
作者: skeyeung 時間: 2016-9-17 17:26
回覆 1# netmen
伺服器或企業級儲存大部分都係2.5" SAS
作者: wing230 時間: 2016-9-17 17:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Rubi 時間: 2016-9-17 18:07
睇到個標題就想起男人乳頭冇功用幾時先會消失
作者: micmic8989 時間: 2016-9-17 18:25
你有你ITX ,我有我ATX
作者: 044003 時間: 2016-9-17 18:32
樓主ff發作,此post已完
作者: yick 時間: 2016-9-17 18:42
notebook 係你好朋友~
作者: ClawHammer 時間: 2016-9-17 19:06
2.5吋 HDD, 4TB已經要用SMR先做到
你用埋我果份
作者: wing230 時間: 2016-9-17 21:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kflam 時間: 2016-9-17 21:10
ATX有咩問題?
作者: neoforce 時間: 2016-9-17 21:11
用緊DUAL XEON WORKSTATION 當DESKTOP用

作者: hpkpk123 時間: 2016-9-17 21:31
本帖最後由 hpkpk123 於 2016-9-17 21:32 編輯
第一次聽BTX走去google
照咁睇BTX真係好好多喎
單係RAM已經差好遠

作者: win150 時間: 2016-9-17 21:55
notebook都做到sli,你要做實做到既
作者: hkocx 時間: 2016-9-17 22:05
以前有5寸HDD,轉得慢又無咁熱
不過俾市場淘汰
作者: eddychoy04 時間: 2016-9-17 22:07
ATX 係咁嫁:
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1923531&k=94a167fcdb88e1ed2e68b7428ffab19f&t=1782200598&sid=28jJaOc3cU

作者: soho888 時間: 2016-9-17 23:17
本帖最後由 soho888 於 2016-9-17 23:27 編輯
最好全部用soc ,變哂chips size...不過要10-20年後!!
其實電腦size細唔到,主要係儲存細唔到!
hdd,細極有限!
emmc 又未代替到容量!
市場上已經有computer stick. (2+32)!
如果唔需要高階display card, 現在主要問題係hdd..
nuc,stx 已經開始普及!
作者: EVIS 時間: 2016-9-17 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888 時間: 2016-9-17 23:49
本帖最後由 soho888 於 2016-9-17 23:57 編輯
4T ,8T 要幾耐??? 同幾$$$
如果可以改善, 將來大部份電腦可以細於1L ... 全部攞出街都得...
作者: eddychoy04 時間: 2016-9-18 00:18
check PM.
作者: ck_leung 時間: 2016-9-18 00:26
ATX有問題???
作者: EVIS 時間: 2016-9-18 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2016-9-18 00:34
回覆 1# netmen
ATX 消失? 咁F-ATX同EATX呢
ATX消失 啲SLI,CF 點算
作者: a886 時間: 2016-9-18 00:35
回覆 17# Once
圓哂啦~
作者: a886 時間: 2016-9-18 00:38
回覆 39# hpkpk123
都STOP左十年仲有咩好講
作者: CHK 時間: 2016-9-18 00:42
市場應該仲有排做
只係續佔減少
作者: netmen 時間: 2016-9-18 00:58
5年內唔知得唔得 , 但想到當年IDE 轉 SATA 的日子.......睇怕要再多個10年
作者: wa124 時間: 2016-9-18 01:03
一日有市場需求,一日都有廠做...
作者: boysbehei 時間: 2016-9-18 01:22
冇左ATX,點玩SLIx4 CFx4
作者: p805061010 時間: 2016-9-18 01:47
樓主係咪冇眼睇呢
btw ATX一定仲有得玩
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-18 05:36
回覆 43# soho888
其實電腦size細唔到,主要係儲存細唔到!
絕對唔係, 電腦既體積有好多部分都係用左落散熱到
事實上,並不是晶片設計師或者電腦製造商不想更好地利用電腦的空間,而是因為當前的技術只能做到這樣了。我們尚不能夠實現透過取代液體冷卻來再騰出更多的位置 —— 傳統電子晶片中,其實有 98% 以上的體積用於冷卻,只有 2% 用於計算)—— 要突破傳統的冷卻和供電輸送技術是一件著實艱難的事情。
hdd,細極有限!
你知唔知有樣野叫做微型硬碟, 有1.8, 1, 0.8吋既版本
nuc,stx 已經開始普及!
完全未普及過
作者: vvdee 時間: 2016-9-18 07:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003 時間: 2016-9-18 09:12
Itx機箱太大, 我覺得intel nuc 先慳位,
差在razer core果類野未夠平價,
所以如果要打機仲係要買d大牛龜
熱反而唔係問題, 橫掂宜家d hardware又平,又快outdate,如果用壞左可即掉買過新
作者: lung510 時間: 2016-9-18 12:24

幾時先可以出到
I7 CPU
32GB RAM
1TB SSD
NVIDIA GTX1080
係E隻手指裡面?
作者: holyAS 時間: 2016-9-18 12:27
唔用大板點插咁多野
作者: antonyhk 時間: 2016-9-18 12:31
存在即是合理!
有需要先會有供應,無人買ATX自然會fade out﹐樓主唔鐘意既咪買細板或notebook囉!又要馬兒好 (規格強勁打機勁)﹐又要馬兒不吃草 (機細涼爽)﹐暫時未得囉!
P.S. 仍然支持ATX﹐因為可行SLI、M2、多SATA頭。。。
作者: soho888 時間: 2016-9-18 13:23
本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 13:34 編輯
打開部腦,最大問題未又係HDD..
當M2 SSD 可取代HDD , 仲有冇需要禁大部??
冇大牛,冇SATA 線, SSD/HDD 全插落底版
火牛用NOTEBOOK 牛 , 自己諗下係未......
普通電腦< 1L ,係未好正常..
新OFFICE 已經用緊,,,,大陸都出左冇風扇電腦好耐....
一般OFFICE 商用,又洗咩要DISPLAY CARD ??

要打機就冇得講.....
市面上都大把NUC ...... STX 底版,ASROCK 已經出左...
電子野緊係愈出愈細, 難度今日仲渣部"水湖大哥大" 出街咩???
作者: StAsh818 時間: 2016-9-18 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888 時間: 2016-9-18 13:45
本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 13:48 編輯
價錢問題... M2 。SSD 始終會大幅降價
現在廠機都係用最平料...
ASUS vc65 << 都係$4790 連WIN10。。128SSD
作者: cct241292 時間: 2016-9-18 17:06
是香港地地方細,如果你有問200幾呎的房做電腦房Only。
大大部有咩唔好?插咩都有,下手空間充足,散熱不用廢心機。
作者: abc888 時間: 2016-9-18 17:56
個機箱夠大, ATX或BTX一樣散熱咁好, 係香港地方細先要求機箱都要細, 越細越難散熱
作者: vincent_lo 時間: 2016-9-18 18:33
雙顯示卡行SLI/CF冇返咁上下空位點夠?
利申,呢排由MATX轉做ATX
作者: sl110070 時間: 2016-9-18 19:40
回覆 60# lung510
物理定律被顛覆
作者: CHK 時間: 2016-9-18 20:11
PCI位SIZE經過咁多年都冇變過
ATX應該仲有大把日子
作者: CHK 時間: 2016-9-18 20:13
等多十年應該可以做到今日依個程度
作者: polarhei 時間: 2016-9-18 20:15
回覆 71# CHK
類似東西已經存在. 問題是, 會有人買嗎. 就很像打印機問題般, 四色獨立或一黑一三彩色的好.
作者: louis3412 時間: 2016-9-18 21:25
本帖最後由 louis3412 於 2016-9-18 21:28 編輯
NVIDIA 1080就好難
等AMD APU內置1080+SOC啦
利申:我覺得要30年, 不過果陣個ATX電腦係隨時話都512核1024線程(諗下條STICK個SIZE,再諗下ATX個SIZE)
然後ATX可以放10張GT2080入去慢慢SLI
結論:ATX唔會消失
作者: KGB2016 時間: 2016-9-18 21:40
講真,現時我自己裝機用,同埋朋友換機都全轉itx機,可能大家都唔打機,應付普通文書等有餘。
作者: clk200k207 時間: 2016-9-18 21:42
唔會消失!樓主想多左!atx只係業界既一個標準。方便各大電子廠開發適合佢自己工廠產品。只係尺寸既分別!
如果大部份廠家有能力做到Nano-ITX,Pico-ITX!atx會自然不成為主留。但事實唔係所有電子廠都擁有intel般技術!
好像衫一樣!有大中細碼,中碼小人買。廠家就唔出?全業介只出大碼同細碼?
思考問題時,須用上高一層角度。係用廠家角度,唔係用消費者角度!
作者: soho888 時間: 2016-9-18 22:11
本帖最後由 soho888 於 2016-9-18 22:14 編輯
消唔消失好難講..... 大趨勢係愈出愈細..
普通文書機只會走向MINI SIZE...

只有高階機先保持.. 大體績
一但DISPLAY CARD 分家 ( 獨立一塊,razer core) .....ATX .MATX 都可以BYE BYE ..
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-19 00:57
本帖最後由 戀人未滿 於 2016-9-19 01:02 編輯
回覆 63# soho888
普通電腦< 1L ,係未好正常..
但依然個散熱唔細, 同埋會留有唔少空間,
係留做散熱, 同埋火牛係轉左外置先做到咁細,
以及效能都唔太掂
大陸都出左冇風扇電腦好耐
其實根本晨早就有, 關大陸鬼事,
只不過係用個機箱做散熱
電子野緊係愈出愈細
點解D手機又越出越大既?
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-19 00:59
回覆 76# soho888
thunderbolt 3 egpu 其實總佔空間, 同埋又個加多隻火牛
作者: EVIS 時間: 2016-9-19 01:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick 時間: 2016-9-19 01:08
要薄要細, 樓主岩用NOTEBOOK
作者: soho888 時間: 2016-9-19 01:19
MAGNUS EN1070 PLUS
ZBOX-EN1070-P
Intel Core i5-6400T (quad-core, 2.2 GHz, up to 2.8 GHz ...
EVIS 發表於 2016-9-19 01:01
how much?
作者: EVIS 時間: 2016-9-19 01:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soho888 時間: 2016-9-19 01:39
即只係價錢問題!!!
作者: hkjake 時間: 2016-9-19 09:30
回覆 39# hpkpk123
睇你幅圖,類似silver stone垂直風道咁設計都OK。
個背板向上,前入上出,不過張公版顯卡就會變抽氣扇,食哂機箱熱風
作者: fkf 時間: 2016-9-19 15:45
i think as long as 有 CF/SLI 一日,
ATX應該都唔會fade out...
你知玩呢d, 隨時唔止玩2張架嘛...
作者: java2 時間: 2016-9-19 18:19
樓主應問內顯幾時跑贏cf,sli
作者: Kundera 時間: 2016-9-19 19:25
mac pro is xeon e5 w/ pcie ssd and dual gpu btw
作者: fatcat2600 時間: 2016-9-19 23:19
80好正常
作者: Miipp 時間: 2016-9-20 13:20
膠 post 一個...
作者: 戀人未滿 時間: 2016-9-20 17:29
量子電腦一樣都係價錢問題啦,
同埋呢部野只不過 ITX板 + BGA封裝GPU,
alienware晨早出過啦,
作者: 321 時間: 2016-9-22 14:43
高性能硬件好難做到mini size,樓主你唔係追求性能,所以先回追求size
大把人個機箱超大,入面擺滿曬HDD,水冷等等。
鹹魚青菜,各有所愛
via HKEPC Reader for Android
作者: soho888 時間: 2016-9-22 18:13
本帖最後由 soho888 於 2016-9-22 18:16 編輯
應該唔會消失。除非高階display card 可以mini size..
幾年後,普通文書機,全部mini size (stx,nuc)...細於2L.
儲存 hdd,ssd 會大幅提升容量!16,32T....
高階機,好大可能仲係matx ,itx ,atx..如果顯示卡不能微形化!
用電量好明顯(1-200W),最大食既parts 係高階顯卡!火牛都唔可以用細la...
bottleneck ....
作者: netmen 時間: 2016-9-25 14:31
係要就返個MON 尺寸 先大部機啫 , 你拆開部新機睇下 , 塊電路板仲細過NOKIA直板手機 ......
作者: P14 時間: 2016-9-26 09:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 321 時間: 2016-9-26 12:56
而家好多電腦枱都預留一個擺主機位置for atx,你機箱細都未必可以用到多出來的空間。
如果你係文書用途,其實可以買支stick pc,省電省位,估計你都唔會對性能有咩要求
via HKEPC Reader for Android
作者: rreeww2222 時間: 2016-9-28 03:01
3.5吋 機箱有位就冇問題 atx一樣有位冇問題
作者: BCKS 時間: 2016-9-28 03:15
可能佢要100度消滅細菌
作者: sgouki 時間: 2016-10-5 15:32
其實有冇人諗過家用機越出越勁, 又係x86, hack左當PC 已經係萬用, 就出既PS4 PRO= RX470, $3180, 底過PC 一大截, 砌部MIN STX都3K幾........
作者: DGCNYO 時間: 2016-10-6 12:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2016-10-6 14:20
hack到 又有driver 先算


