Board logo

標題: [中央處理器] 用焊接定導熱膏CPU 清單? [打印本頁]

作者: java2    時間: 2016-4-4 21:39     標題: 用焊接定導熱膏CPU 清單?

有沒有一個清單到出那些CPU 是用焊接定導熱膏?
作者: ahwah133    時間: 2016-4-4 23:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahwah133    時間: 2016-4-4 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003    時間: 2016-4-5 08:57

E3 係用咩?
作者: ahwah133    時間: 2016-4-5 09:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2016-4-5 11:10

而家應該115X就係熱膠,2011就係焊
作者: polarhei    時間: 2016-4-5 11:28

回覆 1# java2

焊:
A10-7870K

INTEL E5系列CPU, 2011

其他就膠
作者: mpegdecoder    時間: 2016-4-5 11:33

係  Ivy Bridge socket 1155 後開始用膏, socket 2011 仍然用焊
作者: skw    時間: 2016-4-5 12:04

回覆 8# mpegdecoder

咁第一代i3  1156 係焊?
作者: JimmyLuk    時間: 2016-4-5 19:42

回覆  java2

焊:
A10-7870K

INTEL E5系列CPU, 2011

其他就膠
polarhei 發表於 2016-4-5 11:28


   
唔好話我呃分,師兄咁e7呢

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
作者: 傷心小明棧    時間: 2016-4-6 01:46

唔好話我呃分,師兄咁e7呢  

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
JimmyLuk 發表於 2016-4-5 19:42



    華生 你突破盲腸了



    而我 又加左一分了

作者: happyhenry1999    時間: 2016-4-6 16:52

唔好話我呃分,師兄咁e7呢  

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
JimmyLuk 發表於 2016-4-5 19:42


    e7 咪2011, 應該係焊接。
作者: 戀人未滿    時間: 2016-4-6 16:53

會影響到你買?
作者: polarhei    時間: 2016-4-6 17:53

回覆 10# JimmyLuk

E7同樣係焊鍚,但大部份已經問E5





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2