標題:
[產品資訊]
想問下X99底板
[打印本頁]
作者:
chromechan
時間:
2016-1-28 18:55
標題:
想問下X99底板
X99 CPU就嚟啦,想問下唔同廠商會唔會出新一批板呢?
X79嗰時都好似係咁樣,冇追Xtreme系列太耐,所以唔太清楚
估計Asus就R5EB,但係睇返R4E同埋R4EB好似冇明顯規格上嘅分別,有冇師兄可以分享下
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2