Board logo

標題: [產品資訊] 想問下X99底板 [打印本頁]

作者: chromechan    時間: 2016-1-28 18:55     標題: 想問下X99底板

X99 CPU就嚟啦,想問下唔同廠商會唔會出新一批板呢?

X79嗰時都好似係咁樣,冇追Xtreme系列太耐,所以唔太清楚

估計Asus就R5EB,但係睇返R4E同埋R4EB好似冇明顯規格上嘅分別,有冇師兄可以分享下





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2