作者: 唔識電腦人 時間: 2015-9-18 09:10 標題: 幾年前既U 開始有心無力???
當年AMD開核熱潮買左粒B50
用到家陣開始返工冇乜打機
琴晚發覺開個YAHOO睇下體育新聞, CPU KEEP住30-40% LOADING
其他網又冇事, X - 1X%
究竟係依家個YAHOO多廣告 比以前大食左好多, 定我粒爆4 B50用耐左愈來愈慢?
(小弟用CHROME的)
作者: FabreKC 時間: 2015-9-18 09:16
我都係,用緊AMD 635,FB一多野就會LAG
近排部機會突然HANG機,應該MB又出事,諗緊好唔好換CPU同底版
但好耐無追硬件,如果最經濟惺效能有提升,應該點做好
作者: gary0916 時間: 2015-9-18 10:02
而家i3假4核都勁過以前AMD 4核好多
作者: mrcheung1987 時間: 2015-9-18 10:04
回覆 1# 唔識電腦人
你幾多ram,chrome都幾大食
作者: DGCNYO 時間: 2015-9-18 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2015-9-18 12:32
可吾可以系軟件/系統方面改善效能?
Browser裝 ad block/刪左沒用配件/cache改用 ram, 吾用harddisk/ 轉用firefox 。
OS 方面,關左d 沒用軟件/services, 用軟件改善系統效能eg. 360 , 另外, 重裝window, 或者裝第二d OS eg.LINUX
作者: kirafung 時間: 2015-9-18 12:41
唔會啊
X4 630 做緊backup server 作者: lordvalkyrie 時間: 2015-9-18 14:28
n 年前既 Core 2 Quad 用到而家都好夠力...
作者: wass 時間: 2015-9-18 14:37
你都係想搵籍口換機姐
作者: kt88 時間: 2015-9-18 14:39
比個藉口換機啦
作者: hymanniga 時間: 2015-9-18 14:41
換SSD , the other story!
作者: t773777 時間: 2015-9-18 14:43
回覆 1# 唔識電腦人
軟件問題、粒B50相當於現在出的notebook雙核 i5, i7, 開個YAHOO睇下體育新聞都話有30-40% LOADING,依家出面賣緊D notebook 九成都要去填海了
作者: hymanniga 時間: 2015-9-18 14:52
你可能無DISPLAY CARD 姐, sO 用cpu 多
作者: 貓之子 時間: 2015-9-18 14:53
其實我都想問下各位睇直播粒u用幾多%?
例如我陳年舊機i5 m60 ram8GB
睇mytv,twitch約35-40%
我都打算換機
作者: yangtz 時間: 2015-9-18 15:05
Chrome 好大食。
作者: marcolee1314 時間: 2015-9-18 15:47
呢到師兄, haswell都唔夠用啦,上epc會lag

作者: chromechan 時間: 2015-9-18 15:54
5年前Intel U勁過目前好多U嘅路過
作者: p@k$ 時間: 2015-9-18 17:22
差不多三年半既3770,睇個YOUTUBE都用CPU二十個%
三四十%好少兒科
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1827675&k=c2b824079632ba0294ebc5baffa5fb32&t=1782523524&sid=iLE4YYKvbV

作者: yjfoeg 時間: 2015-9-18 18:07
771/1156/1366 Xeon 確實有排玩…
作者: domeso 時間: 2015-9-18 18:11
Agree, X5680 x 2 here....XDXDXD
作者: Kundera 時間: 2015-9-18 18:40
uninstall flash and java
作者: manhoi 時間: 2015-9-18 18:56
以你用途 好明顯同你粒b50冇關係
就算俾你換粒i5 都係差無幾
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-18 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2015-9-18 19:06
回覆 18# p@k$
睇你個youtube, CPU己上到80%以上, 而且load 幾秒就停一停
我部機CPU: 2核 intel celeron G1840@2.8GHZ
作者: tuyylihk 時間: 2015-9-18 19:07
2600K都已經講緊4年幾前...
而家仲係算高階真係死未
作者: p@k$ 時間: 2015-9-18 19:50
回覆 24# bongbong3481
這不是換電腦的絕佳時機嗎?而且順便跳入DDR4的時代
作者: toylet 時間: 2015-9-18 19:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: p@k$ 時間: 2015-9-18 20:02
回覆 27# toylet
現在SSD真便宜多了,買個用超爽
作者: vincentmcs 時間: 2015-9-18 20:03
仲用緊amd phenom ii 940
作者: littlesgrass 時間: 2015-9-18 20:10
ching你好,小弟屋企最近屋企人頂唔順AMD,一部肥龍965,另一部960T開6核,兩部都係16g ram用SSD行win7,兩部都係一開D直播網站,唔理你係用chrome/IE都好,只要開一個tab睇直播,4/6核所有核都上4-50%,仲有一玩candy果D就lag喊出黎,重裝N次都係一樣,最後應為效能問題,兩部都轉晒食煙,而家睇直播就算開幾個睇都係1x% CPU usage,樓主無謂浪費時間重裝同買零件升級,直接轉平台啦

作者: toylet 時間: 2015-9-18 20:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2015-9-18 20:16
回覆 26# p@k$
其實,上個月剛換電腦升級了, 不過日常主要都系上網/聽歌/睇戲/打機(模擬器)/文書, 另影片/圖像要求既畫質唔太高, 所以硬件方面要求唔太大。
而家配備:intel celeron cpu G1840 2.8GHZ, 4G RAM,底板Asus H81M-e
以前配備:intel celeron cpu E3400 2.6GHZ, 2G RAM,底板 ECS G41t-m
作者: FabreKC 時間: 2015-9-18 21:11
windows已經無耐前重裝
作者: FabreKC 時間: 2015-9-18 21:13
RAM已經8GB同64 BIT WINDOWS
加到8GB有明顯改善,但FB LAG未能解決,一開多幾個網業都慢
作者: fishing_tonny 時間: 2015-9-18 21:15
我都係用B55超3.8
平平地轉用SSD啦....真係感覺到快咗嫁!
作者: toylet 時間: 2015-9-18 21:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-19 03:16
AMD唔俾力,Intel慢慢擠牙膏,有咩辦法
其實AMD仲勁啦,肥龍二到今日都仲可以同當代相同核心數嘅CPU互片
作者: erickwok2 時間: 2015-9-19 05:13
955 +785g+7970
i5-6500+h170+7970
上網打機係無分別
作者: bongbong3481 時間: 2015-9-19 07:49 標題: 標題
本帖最後由 bongbong3481 於 2015-9-19 07:57 編輯
回覆 34# FabreKC
有冇試過將browser既cache放系ram, 完全吾放系hard disk?
我部機以前上fb 都lag, 將cache放系ram真系順好多, 另外再裝埋adblock plus, 過濾埋沒用既廣告
我部機系文書機,雙核celeron g1840 2.8GHZ, 4G RAM, 行32bit os, seagate 7200 rpm hardisk 250G
作者: kcthomlau 時間: 2015-9-19 10:50
我兩部機:
notebook用 i5-2520m 8g ram ssd win7
surface 3用cherry trail 4g ram emmc win8.1
yahoo網頁, 睇youtube, surface3順好多, 唔知係咪win問題
作者: t773777 時間: 2015-9-19 11:02
回覆 40# kcthomlau
當然系啦、睇片尤其系4K片、win 8/8.1/10順 win 7好多
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-19 11:04
我兩部機:
notebook用 i5-2520m 8g ram ssd win7
surface 3用cherry trail 4g ram emmc win8.1
yahoo網頁, ...
kcthomlau 發表於 2015-9-19 10:50
Yahoo就係佢網頁問題,呢排會食CPU
作者: kcthomlau 時間: 2015-9-19 12:00
我兩部機:
notebook用 i5-2520m 8g ram ssd win7
surface 3用cherry trail 4g ram emmc win8.1
yahoo網頁, ...
kcthomlau 發表於 2015-9-19 10:50
補充下
NOTEBOOK 720 mon
SF3 1080 mon
作者: 甜鬆餅糕 時間: 2015-9-19 15:02
用緊B50表示仲好夠用,當然軟解唔到4k,但同時播2條youtube 1080p片都冇問題。
如果唔係塊板虧虧地仲可以再戰幾年
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1827849&k=44998b242ff09f055382577d4ec7bcde&t=1782523524&sid=iLE4YYKvbV

作者: t773777 時間: 2015-9-19 15:07
回覆 44# 甜鬆餅糕
你試試用 win7 + chrome, 情況就冇咁樂觀喇
作者: DGCNYO 時間: 2015-9-19 15:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2015-9-20 13:29
你試下 block 晒 Flash 再試下
作者: dom 時間: 2015-9-20 13:31
ching你好,小弟屋企最近屋企人頂唔順AMD,一部肥龍965,另一部960T開6核,兩部都係16g ram用SSD行win7, ...
littlesgrass 發表於 18-9-2015 08:10 PM
Candy Crush 都lag?
隻game 寫得垃圾詐話?
作者: dom 時間: 2015-9-20 13:33
CherryTail 點勁 Graphic 都無理由勁過 Sandy Bridge 核心粒 GMA HD 下話?
作者: ray7a7 時間: 2015-9-20 13:41
C2d e6750,gtx465,ddr2 4gb,上年直接比fifa15 收皮,開最低都lag爆
via HKEPC Reader for Android
作者: hkocx 時間: 2015-9-20 13:57
Chrome 睇 youtube vp9格式係純軟解,
想流暢就轉ie
作者: 044003 時間: 2015-9-20 15:40
用外置flash開硬解保平安
作者: hung2k 時間: 2015-9-20 16:49
C2d e6750,gtx465,ddr2 4gb,上年直接比fifa15 收皮,開最低都lag爆
via HKEPC Reader for Android ...
ray7a7 發表於 2015-9-20 13:41
6-7 年前既雙核玩唔到最新既game其實好正常啫
作者: qcmadness 時間: 2015-9-20 18:19
http://ark.intel.com/products/30 ... 66-GHz-1333-MHz-FSB
仲要當時唔係頂級...
作者: da87 時間: 2015-9-20 18:28
畢竟係肥龍年代產物, 仲想佢點
等遲下skylake大貨到, 求其~1000蚊買pentium+板+RAM
已經快左一大截啦
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-20 18:56
帳面CherryTrail贏, 實測CherryTrail Multimedia贏好多, Gaming 贏多輸少
作者: qcmadness 時間: 2015-9-20 19:08
本帖最後由 qcmadness 於 2015-9-20 19:12 編輯
普通flash有硬解就睇到架啦, 講咩呢你
同埋雖然CherryTrail用Intel Gen 8 iGPU (即係Broadwell class), 但係得12EU同600MHz
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-20 19:35
普通flash有硬解就睇到架啦, 講咩呢你
同埋雖然CherryTrail用Intel Gen 8 iGPU (即係Broadwell clas ...
qcmadness 發表於 2015-9-20 19:08
Atom x7同N3700係16EU…
作者: p805061010 時間: 2015-9-20 19:58
都係升咗少少, 用i3啦
作者: p805061010 時間: 2015-9-20 20:00
而家有兩部"i3", E5420果粒貼開始唔得, 有冇人知大陸邊度可以硬改
640都夠用既, 只限上網, PS/Lr唔夠用
作者: Sun 時間: 2015-9-20 20:05
有心冇力來講我部E350NETBOOK可以講係表表姐.
不過都用到今天, 仲升埋上WIN10...
仲頂得順, 只係唔知點解用EDGE去其他FORUM, LOAD得好好好慢....頂唔順.
作者: ROM 時間: 2015-9-20 20:09
吾關事
樓主改改個topic:
幾年前既AMD 平價U 開始有心無力???
作者: abc888 時間: 2015-9-20 20:09
E8400都夠人應該一般使用
作者: yick 時間: 2015-9-20 20:34
5千萬像素CANON
電腦換機潮爆發~
作者: chocoboraja 時間: 2015-9-20 21:14
6年機
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3200 Mhz
Gigabytes GA-MA770T-UD3P
Sapphires 7950 3GB
DDR3 1333MHz 4GB*3
打新GAMES(中效果),上網,開直播仲應付有餘
作者: kcthomlau 時間: 2015-9-21 09:07
睇BENCHMARK似乎真係cherry嬴sandy
http://www.notebookcheck.net/Int ... marks.140902.0.html
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-9-21 16:47
本帖最後由 唔識電腦人 於 2015-9-21 16:50 編輯
提左好多回覆,
諗極都唔明關RAM同SSD咩事
就咁用CHROME開一個YAHOO 體育都要8GB RAM!? 4GB 都未用盡啦呀話
SSD 同開機開CHROME個下快就關事, 開左之後KEEP住30%又關SSD事????
都見到有師兄話停曬D FLASH同JAVA
反而想問下 其實CHROME係呢D野係咪做唔到硬解? 有冇咩插件/SETTING可以等佢用番顯卡做野 唔好用CPU
FIREFOX 同IE 會唔會有呢D問題?
另一方面, CACHE可以轉去用RAM? 點SET? 同埋擺邊應該係影響LOAD頁面時間, CPU 要做野咩??
作者: kcthomlau 時間: 2015-9-21 23:42
cpu, ram應該唔係樽頸
gpu唔夠快硬解拉畫面會停下停下咁lag
harddisk唔知
作者: erickwok2 時間: 2015-9-22 01:59
6年機
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3200 Mhz
Gigabytes GA-MA770T-UD3P
Sapphires 7950 3GB
DDR3 ...
chocoboraja 發表於 2015-9-20 21:14
me too。換完嘥錢。有心有力
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-22 06:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s0213028 時間: 2015-9-22 10:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993 時間: 2015-9-22 14:10
如果幾年前四核應該有心有力 手上有5600k 又有955 兩粒用黎上網無問題 之前粒955玩睡狗都無問題


