Board logo

標題: [中央處理器] 幾年前既U 開始有心無力??? [打印本頁]

作者: 唔識電腦人    時間: 2015-9-18 09:10     標題: 幾年前既U 開始有心無力???

當年AMD開核熱潮買左粒B50
用到家陣開始返工冇乜打機
琴晚發覺開個YAHOO睇下體育新聞, CPU KEEP住30-40% LOADING
其他網又冇事, X - 1X%
究竟係依家個YAHOO多廣告 比以前大食左好多, 定我粒爆4 B50用耐左愈來愈慢?

(小弟用CHROME的)
作者: FabreKC    時間: 2015-9-18 09:16

我都係,用緊AMD 635,FB一多野就會LAG
近排部機會突然HANG機,應該MB又出事,諗緊好唔好換CPU同底版
但好耐無追硬件,如果最經濟惺效能有提升,應該點做好
作者: gary0916    時間: 2015-9-18 10:02

而家i3假4核都勁過以前AMD 4核好多
作者: mrcheung1987    時間: 2015-9-18 10:04

回覆 1# 唔識電腦人


    你幾多ram,chrome都幾大食
作者: DGCNYO    時間: 2015-9-18 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2015-9-18 12:32

可吾可以系軟件/系統方面改善效能?  
Browser裝 ad block/刪左沒用配件/cache改用 ram, 吾用harddisk/ 轉用firefox 。

OS 方面,關左d 沒用軟件/services,   用軟件改善系統效能eg.  360 ,   另外, 重裝window, 或者裝第二d OS  eg.LINUX
作者: kirafung    時間: 2015-9-18 12:41

唔會啊 X4 630 做緊backup server
作者: lordvalkyrie    時間: 2015-9-18 14:28

n 年前既 Core 2 Quad 用到而家都好夠力...
作者: wass    時間: 2015-9-18 14:37

你都係想搵籍口換機姐
作者: kt88    時間: 2015-9-18 14:39

比個藉口換機啦
作者: hymanniga    時間: 2015-9-18 14:41

換SSD , the other story!
作者: t773777    時間: 2015-9-18 14:43

回覆 1# 唔識電腦人

軟件問題、粒B50相當於現在出的notebook雙核 i5, i7, 開個YAHOO睇下體育新聞都話有30-40% LOADING,依家出面賣緊D notebook 九成都要去填海了
作者: hymanniga    時間: 2015-9-18 14:52

你可能無DISPLAY CARD 姐, sO 用cpu 多
作者: 貓之子    時間: 2015-9-18 14:53

其實我都想問下各位睇直播粒u用幾多%?
例如我陳年舊機i5 m60 ram8GB
睇mytv,twitch約35-40%
我都打算換機
作者: yangtz    時間: 2015-9-18 15:05

Chrome 好大食。
作者: marcolee1314    時間: 2015-9-18 15:47

呢到師兄, haswell都唔夠用啦,上epc會lag
作者: chromechan    時間: 2015-9-18 15:54

5年前Intel U勁過目前好多U嘅路過
作者: p@k$    時間: 2015-9-18 17:22

差不多三年半既3770,睇個YOUTUBE都用CPU二十個%
三四十%好少兒科
37701.jpg

圖片附件: 37701.jpg (2015-9-18 17:19, 147.73 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1827675&k=c2b824079632ba0294ebc5baffa5fb32&t=1782523524&sid=iLE4YYKvbV


作者: yjfoeg    時間: 2015-9-18 18:07

5年前Intel U勁過目前好多U嘅路過
chromechan 發表於 2015-9-18 15:54
771/1156/1366 Xeon 確實有排玩…
作者: domeso    時間: 2015-9-18 18:11

771/1156/1366 Xeon 確實有排玩…
yjfoeg 發表於 2015-9-18 18:07



    Agree, X5680 x 2 here....XDXDXD
作者: Kundera    時間: 2015-9-18 18:40

uninstall flash and java
作者: manhoi    時間: 2015-9-18 18:56

以你用途 好明顯同你粒b50冇關係
就算俾你換粒i5 都係差無幾
作者: 糖蓮子    時間: 2015-9-18 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2015-9-18 19:06

回覆 18# p@k$

睇你個youtube, CPU己上到80%以上, 而且load 幾秒就停一停

我部機CPU: 2核 intel celeron G1840@2.8GHZ
作者: tuyylihk    時間: 2015-9-18 19:07

2600K都已經講緊4年幾前...
而家仲係算高階真係死未
作者: p@k$    時間: 2015-9-18 19:50

回覆 24# bongbong3481
這不是換電腦的絕佳時機嗎?而且順便跳入DDR4的時代
作者: toylet    時間: 2015-9-18 19:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: p@k$    時間: 2015-9-18 20:02

回覆 27# toylet
現在SSD真便宜多了,買個用超爽
作者: vincentmcs    時間: 2015-9-18 20:03

仲用緊amd phenom ii 940
作者: littlesgrass    時間: 2015-9-18 20:10

當年AMD開核熱潮買左粒B50
用到家陣開始返工冇乜打機
琴晚發覺開個YAHOO睇下體育新聞, CPU KEEP住30-40% LO ...
唔識電腦人 發表於 2015-9-18 09:10


ching你好,小弟屋企最近屋企人頂唔順AMD,一部肥龍965,另一部960T開6核,兩部都係16g ram用SSD行win7,兩部都係一開D直播網站,唔理你係用chrome/IE都好,只要開一個tab睇直播,4/6核所有核都上4-50%,仲有一玩candy果D就lag喊出黎,重裝N次都係一樣,最後應為效能問題,兩部都轉晒食煙,而家睇直播就算開幾個睇都係1x% CPU usage,樓主無謂浪費時間重裝同買零件升級,直接轉平台啦
作者: toylet    時間: 2015-9-18 20:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481    時間: 2015-9-18 20:16

回覆 26# p@k$

其實,上個月剛換電腦升級了, 不過日常主要都系上網/聽歌/睇戲/打機(模擬器)/文書, 另影片/圖像要求既畫質唔太高, 所以硬件方面要求唔太大。 

而家配備:intel celeron cpu G1840 2.8GHZ, 4G RAM,底板Asus H81M-e
以前配備:intel celeron cpu E3400 2.6GHZ, 2G RAM,底板 ECS G41t-m
作者: FabreKC    時間: 2015-9-18 21:11

兩位不如先考慮重裝一次 Window$! 最好乘機買隻 SSD 來裝!
toylet 發表於 2015-9-18 19:56



    windows已經無耐前重裝
作者: FabreKC    時間: 2015-9-18 21:13

除了買 SSD, 亦可考慮加 RAM 加到 8G.... 再改用 64-bit Window$!
toylet 發表於 2015-9-18 20:14



    RAM已經8GB同64 BIT WINDOWS
加到8GB有明顯改善,但FB LAG未能解決,一開多幾個網業都慢
作者: fishing_tonny    時間: 2015-9-18 21:15

我都係用B55超3.8
平平地轉用SSD啦....真係感覺到快咗嫁!
作者: toylet    時間: 2015-9-18 21:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2015-9-19 03:16

2600K都已經講緊4年幾前...
而家仲係算高階真係死未
tuyylihk 發表於 2015-9-18 19:07
AMD唔俾力,Intel慢慢擠牙膏,有咩辦法
其實AMD仲勁啦,肥龍二到今日都仲可以同當代相同核心數嘅CPU互片
作者: erickwok2    時間: 2015-9-19 05:13

955     +785g+7970
i5-6500+h170+7970        
上網打機係無分別
作者: bongbong3481    時間: 2015-9-19 07:49     標題: 標題

本帖最後由 bongbong3481 於 2015-9-19 07:57 編輯

回覆 34# FabreKC
有冇試過將browser既cache放系ram, 完全吾放系hard disk?   
我部機以前上fb 都lag,  將cache放系ram真系順好多, 另外再裝埋adblock plus, 過濾埋沒用既廣告

我部機系文書機,雙核celeron g1840 2.8GHZ,  4G RAM, 行32bit os,  seagate 7200 rpm hardisk 250G
作者: kcthomlau    時間: 2015-9-19 10:50

我兩部機:
notebook用 i5-2520m 8g ram ssd win7
surface 3用cherry trail 4g ram emmc win8.1
yahoo網頁, 睇youtube, surface3順好多, 唔知係咪win問題
作者: t773777    時間: 2015-9-19 11:02

回覆 40# kcthomlau

當然系啦、睇片尤其系4K片、win 8/8.1/10順 win 7好多
作者: yjfoeg    時間: 2015-9-19 11:04

我兩部機:
notebook用 i5-2520m 8g ram ssd win7
surface 3用cherry trail 4g ram emmc win8.1
yahoo網頁,  ...
kcthomlau 發表於 2015-9-19 10:50
CherryTrail內顯勁咁多,Youtube順啲唔出奇
Yahoo就係佢網頁問題,呢排會食CPU
作者: kcthomlau    時間: 2015-9-19 12:00

我兩部機:
notebook用 i5-2520m 8g ram ssd win7
surface 3用cherry trail 4g ram emmc win8.1
yahoo網頁,  ...
kcthomlau 發表於 2015-9-19 10:50


補充下
NOTEBOOK 720 mon
SF3 1080 mon
作者: 甜鬆餅糕    時間: 2015-9-19 15:02

用緊B50表示仲好夠用,當然軟解唔到4k,但同時播2條youtube 1080p片都冇問題。
如果唔係塊板虧虧地仲可以再戰幾年
1080p.jpg

圖片附件: 1080p.jpg (2015-9-19 15:01, 51.67 KB) / 下載次數 41
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1827849&k=44998b242ff09f055382577d4ec7bcde&t=1782523524&sid=iLE4YYKvbV


作者: t773777    時間: 2015-9-19 15:07

回覆 44# 甜鬆餅糕

你試試用 win7 + chrome, 情況就冇咁樂觀喇
作者: DGCNYO    時間: 2015-9-19 15:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2015-9-20 13:29

你試下 block 晒 Flash 再試下

作者: dom    時間: 2015-9-20 13:31

ching你好,小弟屋企最近屋企人頂唔順AMD,一部肥龍965,另一部960T開6核,兩部都係16g ram用SSD行win7, ...
littlesgrass 發表於 18-9-2015 08:10 PM


Candy Crush 都lag?
隻game 寫得垃圾詐話?
作者: dom    時間: 2015-9-20 13:33

CherryTrail內顯勁咁多,Youtube順啲唔出奇
Yahoo就係佢網頁問題,呢排會食CPU
yjfoeg 發表於 19-9-2015 11:04 AM


CherryTail 點勁 Graphic 都無理由勁過 Sandy Bridge 核心粒 GMA HD 下話?
作者: ray7a7    時間: 2015-9-20 13:41

C2d e6750,gtx465,ddr2 4gb,上年直接比fifa15 收皮,開最低都lag爆

via HKEPC Reader for Android
作者: hkocx    時間: 2015-9-20 13:57

差不多三年半既3770,睇個YOUTUBE都用CPU二十個%
三四十%好少兒科
p@k$ 發表於 2015-9-18 17:22


Chrome 睇 youtube vp9格式係純軟解,
想流暢就轉ie
作者: 044003    時間: 2015-9-20 15:40

回覆  甜鬆餅糕

你試試用 win7 + chrome, 情況就冇咁樂觀喇
t773777 發表於 2015-9-19 15:07



    用外置flash開硬解保平安
作者: hung2k    時間: 2015-9-20 16:49

C2d e6750,gtx465,ddr2 4gb,上年直接比fifa15 收皮,開最低都lag爆

via HKEPC Reader for Android ...
ray7a7 發表於 2015-9-20 13:41

6-7 年前既雙核玩唔到最新既game其實好正常啫
作者: qcmadness    時間: 2015-9-20 18:19

6-7 年前既雙核玩唔到最新既game其實好正常啫
hung2k 發表於 2015-9-20 16:49


http://ark.intel.com/products/30 ... 66-GHz-1333-MHz-FSB

仲要當時唔係頂級...
作者: da87    時間: 2015-9-20 18:28

畢竟係肥龍年代產物, 仲想佢點
等遲下skylake大貨到, 求其~1000蚊買pentium+板+RAM
已經快左一大截啦
作者: yjfoeg    時間: 2015-9-20 18:56

CherryTail 點勁 Graphic 都無理由勁過 Sandy Bridge 核心粒 GMA HD 下話?
dom 發表於 2015-9-20 13:33

帳面CherryTrail贏, 實測CherryTrail Multimedia贏好多, Gaming 贏多輸少
作者: qcmadness    時間: 2015-9-20 19:08

本帖最後由 qcmadness 於 2015-9-20 19:12 編輯
帳面CherryTrail贏, 實測CherryTrail Multimedia贏好多, Gaming 贏多輸少
yjfoeg 發表於 2015-9-20 18:56


普通flash有硬解就睇到架啦, 講咩呢你

同埋雖然CherryTrail用Intel Gen 8 iGPU (即係Broadwell class), 但係得12EU同600MHz
作者: yjfoeg    時間: 2015-9-20 19:35

普通flash有硬解就睇到架啦, 講咩呢你

同埋雖然CherryTrail用Intel Gen 8 iGPU (即係Broadwell clas ...
qcmadness 發表於 2015-9-20 19:08

Atom x7同N3700係16EU…
作者: p805061010    時間: 2015-9-20 19:58

回覆  p@k$

其實,上個月剛換電腦升級了, 不過日常主要都系上網/聽歌/睇戲/打機(模擬器)/文書, 另影片/ ...
bongbong3481 發表於 2015-9-18 20:16

都係升咗少少, 用i3啦
作者: p805061010    時間: 2015-9-20 20:00

而家有兩部"i3", E5420果粒貼開始唔得, 有冇人知大陸邊度可以硬改
640都夠用既, 只限上網, PS/Lr唔夠用
作者: Sun    時間: 2015-9-20 20:05

有心冇力來講我部E350NETBOOK可以講係表表姐.

不過都用到今天, 仲升埋上WIN10...

仲頂得順, 只係唔知點解用EDGE去其他FORUM, LOAD得好好好慢....頂唔順.
作者: ROM    時間: 2015-9-20 20:09

當年AMD開核熱潮買左粒B50
用到家陣開始返工冇乜打機
琴晚發覺開個YAHOO睇下體育新聞, CPU KEEP住30-40% LO ...
唔識電腦人 發表於 2015-9-18 09:10



    吾關事
樓主改改個topic:
幾年前既AMD 平價U 開始有心無力???

作者: abc888    時間: 2015-9-20 20:09

E8400都夠人應該一般使用
作者: yick    時間: 2015-9-20 20:34

5千萬像素CANON

電腦換機潮爆發~
作者: chocoboraja    時間: 2015-9-20 21:14

6年機

AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3200 Mhz
Gigabytes GA-MA770T-UD3P
Sapphires 7950 3GB
DDR3 1333MHz  4GB*3

打新GAMES(中效果),上網,開直播仲應付有餘
作者: kcthomlau    時間: 2015-9-21 09:07

CherryTail 點勁 Graphic 都無理由勁過 Sandy Bridge 核心粒 GMA HD 下話?
dom 發表於 2015-9-20 13:33

睇BENCHMARK似乎真係cherry嬴sandy
http://www.notebookcheck.net/Int ... marks.140902.0.html
作者: 唔識電腦人    時間: 2015-9-21 16:47

本帖最後由 唔識電腦人 於 2015-9-21 16:50 編輯

提左好多回覆,
諗極都唔明關RAM同SSD咩事
就咁用CHROME開一個YAHOO 體育都要8GB RAM!? 4GB 都未用盡啦呀話
SSD 同開機開CHROME個下快就關事, 開左之後KEEP住30%又關SSD事????

都見到有師兄話停曬D FLASH同JAVA
反而想問下 其實CHROME係呢D野係咪做唔到硬解? 有冇咩插件/SETTING可以等佢用番顯卡做野 唔好用CPU
FIREFOX 同IE 會唔會有呢D問題?

另一方面, CACHE可以轉去用RAM?  點SET? 同埋擺邊應該係影響LOAD頁面時間, CPU 要做野咩??
作者: kcthomlau    時間: 2015-9-21 23:42

提左好多回覆,
諗極都唔明關RAM同SSD咩事
就咁用CHROME開一個YAHOO 體育都要8GB RAM!? 4GB 都未用盡啦呀話 ...
唔識電腦人 發表於 2015-9-21 16:47

cpu, ram應該唔係樽頸
gpu唔夠快硬解拉畫面會停下停下咁lag
harddisk唔知
作者: erickwok2    時間: 2015-9-22 01:59

6年機

AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor 3200 Mhz
Gigabytes GA-MA770T-UD3P
Sapphires 7950 3GB
DDR3  ...
chocoboraja 發表於 2015-9-20 21:14

me too。換完嘥錢。有心有力
作者: 糖蓮子    時間: 2015-9-22 06:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s0213028    時間: 2015-9-22 10:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2015-9-22 14:10

如果幾年前四核應該有心有力 手上有5600k  又有955 兩粒用黎上網無問題 之前粒955玩睡狗都無問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2