Board logo

標題: [電腦組合] 775年代有無咩推介的Gaming底板? [打印本頁]

作者: pakuakira    時間: 2015-7-8 09:29     標題: 775年代有無咩推介的Gaming底板?

近排朋友有粒Q9450唔要畀左我
想砌部舊機來打下機
想問下當年775有無咩gaming用底板?
夾咩顯卡會比較好?

Thanks!!
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-8 09:40

恐龍年代的CPU,要搵底板配也不容易。
作者: messihung    時間: 2015-7-8 09:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zxonco    時間: 2015-7-8 09:44

近排朋友有粒Q9450唔要畀左我
想砌部舊機來打下機
想問下當年775有無咩gaming用底板?
夾咩顯卡會比較好?

T ...
pakuakira 發表於 2015-7-8 09:29


    http://www.siusang.net/bbs/viewthread.php?tid=6687
作者: pakuakira    時間: 2015-7-8 09:45

我見我仲有兩條 DDR2 2G係到
顯卡其實仲有張GT630 係到
本身都係諗住搵d 2手件返來復活玩下
但唔知點復活
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-8 09:48

除非你對古董有興趣,否則不值得再花錢在這些古董身上,要買配件又難,效率又低,同樣的錢買現有主流的產品,選擇多,容易買,又快好多。
作者: zxonco    時間: 2015-7-8 09:49

Google 執條襪帶累身家
即刻搵到個收到粒CPU 變成大破財的經歷
作者: simplekk    時間: 2015-7-8 09:54

執塊P45
game睇你玩D乜, 一般的話750TI都可以
RAM最好收多兩條2G+埋自己兩條1G插爆佢=6Gb
作者: larry0604    時間: 2015-7-8 12:21

砌完浪費金錢,除非純粹為興趣

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Frozen    時間: 2015-7-8 12:27

不知好壞p45一坂
作者: astrial    時間: 2015-7-8 13:21

諗起775年代啲過山車散熱底板

via HKEPC Reader for Android
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-8 14:33

1156/1155/1366 都仲有少少投資價值
但775
作者: EVIS    時間: 2015-7-8 14:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: q_p    時間: 2015-7-8 14:39

回覆 13# EVIS
平放俾人成人之美啦
作者: EVIS    時間: 2015-7-8 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pandahk    時間: 2015-7-8 14:44

asus striker ii formula
作者: boot    時間: 2015-7-8 14:44

1156/1155/1366 都仲有少少投資價值
但775
yjfoeg 發表於 2015-7-8 14:33

以前用過p4,845,而家就用緊i5-1155,775可能仲有ching用緊...?
作者: deep@hkepc    時間: 2015-7-8 14:46

以前有段時間我都好有興趣執d 舊野返黎玩, 而家諗返起都駛左唔少錢......
作者: q_p    時間: 2015-7-8 14:47

回覆 17# boot
一個月未壞前仲用緊, 堅文書機only, 無打機
作者: q_p    時間: 2015-7-8 14:48

回覆 15# EVIS
咁你心目中要幾多先肯放?
作者: boot    時間: 2015-7-8 14:50

以前有段時間我都好有興趣執d 舊野返黎玩, 而家諗返起都駛左唔少錢......
deep@hkepc 發表於 2015-7-8 14:46

以前舊野好貴,2003yr buy的PC要$7900...張單仲keep住係到
ps:而家d pc cheap好多...3k-4k就有gd d pc...
作者: Moga    時間: 2015-7-8 14:51

我發覺近年好多人都認為gaming板係勁d,快d,打機順d
電腦公司ge廣告真係好成功
作者: EVIS    時間: 2015-7-8 14:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: q_p    時間: 2015-7-8 14:55

本帖最後由 q_p 於 2015-7-8 15:53 編輯

...
作者: q_p    時間: 2015-7-8 15:00

回覆 1# pakuakira
試吓同Cervelok $130 收塊P5Q Pro
作者: EVIS    時間: 2015-7-8 15:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-8 15:16

以前Gaming系列係五年保,我就係貪佢這樣才買。
作者: Moga    時間: 2015-7-8 15:24

一分錢一分貨是事實
勁d 是OC 方面, 上年換左M7H 先知原來而家CPU FAN 有2個插頭咁方便用家
我 ...
EVIS 發表於 2015-7-8 15:06


所以gaming板其實唔太適合中階或以下電腦

某些型號晶片ge gaming板更加不知所謂,本身唔適合超頻但又將d電容/電阻換成超頻電容電阻

大部分gaming板都係用killer lan,網上已經有好多苦主

Gaming板同普通板唯一有大差距ge地方係sound卡。但要聽出分別都要用音質好ge音箱

唔好盲目咁比gaming呢個字呃左
作者: ahwah133    時間: 2015-7-8 15:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rayonooo    時間: 2015-7-8 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-8 15:55

一萬轉係好野黎嫁,我都仲有一隻用緊。
作者: q_p    時間: 2015-7-8 15:55

某些型號晶片ge gaming板
Moga 發表於 8/7/2015 03:24 PM

邊d型號, 等我學下野
作者: Moga    時間: 2015-7-8 16:39

邊d型號, 等我學下野
q_p 發表於 2015-7-8 15:55



我一直認為b75 gaming係呃錢之作
作者: kai魂”    時間: 2015-7-8 16:41

回覆 28# Moga

邊塊gaming板
作者: q_p    時間: 2015-7-8 17:11

回覆 33# Moga
... gaming 至少 h87 h97 我先會買
作者: q_p    時間: 2015-7-8 17:25

本帖最後由 q_p 於 2015-7-9 07:19 編輯

回覆 34# kai魂”
可能講緊MSI B75A-G43-GAMING
作者: pakuakira    時間: 2015-7-10 15:08

前排就係成日去二手場執d 775來砌文書機
成日望住d舊零件都想復活佢地

但就唔知以前775年代有無所謂gaming板

btw killer lan有咩問題?
作者: boot    時間: 2015-7-10 16:08

一萬轉係好野黎嫁,我都仲有一隻用緊。
diy-apprentice 發表於 2015-7-8 15:55

一萬轉快過7200轉好多?
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-10 16:24

試過你就知,比7200轉爽好多,未有SSD之前,簡直係另一種感受。
作者: boot    時間: 2015-7-10 16:25

試過你就知,比7200轉爽好多,未有SSD之前,簡直係另一種感受。
diy-apprentice 發表於 2015-7-10 16:24

how to know my hdd係7200轉or 10000轉?
作者: zxonco    時間: 2015-7-10 16:26

試過你就知,比7200轉爽好多,未有SSD之前,簡直係另一種感受。
diy-apprentice 發表於 2015-7-10 16:24

but very hot and dies very quickly if poor cooling

作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-10 17:02

回覆 40# boot

硬碟的label有寫幾多轉的,仲有就係貴好多,你俾錢時無可能唔知係買一萬轉的。
作者: Databases    時間: 2015-7-10 17:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-10 17:06

回覆 41# zxonco


其實並非如想像中熱,佢係2.5"大,但加左個3.5"的外殼做散熱,我都無用風扇吹住佢,只係一般正常使用。So far so good。
作者: boot    時間: 2015-7-10 17:10

回覆  boot

硬碟的label有寫幾多轉的,仲有就係貴好多,你俾錢時無可能唔知係買一萬轉的。 ...
diy-apprentice 發表於 2015-7-10 17:02

如see唔到硬碟的label有寫幾多轉,可以down d shotware will know有幾多轉?
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-10 17:14

回覆 45# boot


唔駛搞咁多野,天下無免費午餐,你俾平價貨的價錢,無人會送隻一萬轉的俾你,假如你隻硬碟係3.5"的,就一定唔會係一萬轉,我地講緊的係咁樣的。

http://support.wdc.com/product/d ... id=wdsfVelociRaptor
作者: boot    時間: 2015-7-10 17:16

本帖最後由 boot 於 2015-7-10 17:18 編輯
回覆  boot


唔駛搞咁多野,天下無免費午餐,你俾平價貨的價錢,無人會送隻一萬轉的俾你,假如你隻硬碟係 ...
diy-apprentice 發表於 2015-7-10 17:14

但我個個hdd係"hitachi"牌係3.5"=7200轉?
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-10 17:19

WD 3.5" VelociRaptor 1TB WD1000DHTZ 10Krpm 64MB SATA3 Hard Disk        1670                 
        WD 3.5" VelociRaptor 250GB WD2500HHTZ 10Krpm 64MB SATA3 Hard Disk        668                 
        WD 3.5" VelociRaptor 500GB WD5000HHTZ 10Krpm 64MB SATA3 Hard Disk        988

呢個係一間公司的網上報價,隨時同 SSD同價!
作者: diy-apprentice    時間: 2015-7-10 17:23

簡單來說,3.5"碟的HDD一定唔會係一萬轉或以上的。你可以根據你硬碟的型號,在網站搵到其詳細規格。
http://www.hgst.com/
作者: boot    時間: 2015-7-10 17:24

WD 3.5" VelociRaptor 1TB WD1000DHTZ 10Krpm 64MB SATA3 Hard Disk        1670                 
        WD 3.5" VelociRaptor 250GB ...
diy-apprentice 發表於 2015-7-10 17:19

price search我的hdd 好似係7200轉... 一樣用緊1TB...同 SSD同價?
作者: Moga    時間: 2015-7-10 17:40

如see唔到硬碟的label有寫幾多轉,可以down d shotware will know有幾多轉?
boot 發表於 2015-7-10 17:10



GOOGLE HDD個型號已經知, 唔一定要DOWN個SOFTWARE去睇
作者: Moga    時間: 2015-7-10 17:43

price search我的hdd 好似係7200轉... 一樣用緊1TB...同 SSD同價?
boot 發表於 2015-7-10 17:24



1TB SSD差唔多=8TB HDD價錢
作者: boot    時間: 2015-7-10 17:45

GOOGLE HDD個型號已經知, 唔一定要DOWN個SOFTWARE去睇
Moga 發表於 2015-7-10 17:40

thx ,GOOGLE到個hdd型號,yahoo好難search到,google easy d...
作者: danny9428    時間: 2015-7-10 18:15

萬轉HDD唔平 而且容量冇7200果D大
作者: boot    時間: 2015-7-10 18:23

萬轉HDD唔平 而且容量冇7200果D大
danny9428 發表於 2015-7-10 18:15

ching要平定要容量?
作者: Eddie_Wong_F-14    時間: 2015-7-10 18:29

諗起775年代啲過山車散熱底板  

via HKEPC Reader for Android
astrial 發表於 2015-7-8 13:21

MSI

宜家仲用緊 Asus P5K-E/WiFi-AP, 個 Wi-fi 得 802.11g 又唔可以換
不過認真長命, 都有8歲了
作者: kmbkmb    時間: 2015-7-10 19:08

本帖最後由 kmbkmb 於 2015-7-10 19:10 編輯

MSI G41M-P33 Combo
作者: bearx    時間: 2015-7-11 01:47

我套X58(I7 920@4G + R2E) 用左6年都夠慳...你仲堅,Q9450至少8年仲想執番再用

成套換啦..當幫助社會消費
作者: max965    時間: 2015-7-11 03:18

三百蚊求其買塊G31板算數啦。
作者: sliva    時間: 2015-7-11 04:17

回覆 12# yjfoeg


    1156 都冇啦 1155 都叫仲有人玩既
作者: LEUNG898    時間: 2015-7-12 10:05

去淘爪(100)元内





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2