作者: PeterEggs 時間: 2015-7-6 15:17 標題: 電腦組件如果是超級垃圾" 聯強國際" 代理的話 , 請有心理準備 !
聯強真的是無敵垃圾 , 點解咁講 :
1) 話說2015年頭 買了一塊 GIGABYTE的 X99 Gaming 1 WIFI , 到5月5日起唔到機 , 經測試知道是底板壞了 , 於是拿去葵涌 代理 GIGA 的 聯強維修中心 , 他竟然說整個所謂維修中心沒一條 DDR4 給測試 @@"" , OK 算罷 , 就放下給他們檢測 , 隔了3-5日才有人給我電話說要寄回台灣維修 .預咗架啦 !
2)到上星期7月4日醒起 , 底板給維修2個月了都沒消息 , 於是致電聯強查詢 , 哈哈 , 他們說6月4日已經維修好啦 , 唉~~(通知咗邊個呢 ~~)
3)今天7月6日到聯強 所謂的 維修中心 , 拿板時我問唔係要試俾我睇咩 , 個職員就叫所謂的師父出來 , 跟住同我講 : " 佢地依邊無 equipment " ........ 哈哈 哈哈 哈哈......
綜合以上 ;
咁大間所謂的維修中心 : 一條 DDR4 RAM 都無 ; 2011腳CPU 都無 ; 檢測工具 無 ; 櫃枱 接待員 服務態度/水準 更加 ..無 ! ! !
要買組件組裝 , 看到是 超級無敵垃圾的 " 聯強國際 " 代理 , 請三思而後行啊 !
作者: sunnykoomos 時間: 2015-7-6 15:23
邊個仲會買Giga板架

系都買ASUS,MSI
作者: yjfoeg 時間: 2015-7-6 15:26
哦
=============
FYI 聯強個網有寫*只提供交收服務, 不提供即時測試及換貨
作者: leave 時間: 2015-7-6 15:30
果一句應該只適用於星期六。我上過聯強,HDD一換一好爽快。
作者: yjfoeg 時間: 2015-7-6 15:32
日日都係星期六 好似係
作者: danny9428 時間: 2015-7-6 15:43
本帖最後由 danny9428 於 2015-7-6 15:44 編輯
走唔甩波 全Intel cpu都係佢代理
唔通過檔AMD?
maybe你可以自帶cpu ram去試
作者: kmbkmb 時間: 2015-7-6 15:49
去amazon 買囉 LOL
作者: ocake99 時間: 2015-7-6 16:00
本帖最後由 ocake99 於 2015-7-6 16:04 編輯
香港有邊間代理好架?唔買聯強代理既貨,漢科又如何?廣源行又如何?VST有得試?建達一樣俾人鬧到飛起?有邊間代理唔俾人鬧?唔怕保養麻煩,自己上淘寶又好,上Amazon又好,好過受代理氣。
可能我無錢買X99板,所以上聯強維修Giga,未試過無得試囉。
不過真係可以完全唔買聯強貨?Intel、Giga、Microsoft、Asus..........
作者: 隨機人生 時間: 2015-7-6 16:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon 時間: 2015-7-6 16:22
以前intel CPU 重有ingrammicro 同SiS
壞左一係去沙田, 一係去鰂魚涌
有一排看科都加入戰場.....
可惜而家死剩強記
而代理無講明有一換一服務.....
壞左趕住用不如買件新貨重實際
來回船期+送回不知名番修板重煩
作者: ocake99 時間: 2015-7-6 16:34
回覆 10# wgpoon
真,我有唔少HD,壞左唔一定得閑去換,所以我自己會有備用,就係之前係代理換返黎既貨。
大部份Seagate 都係聯仔,WD就係VST,貪聯仔一換一快,而且好多時都係新貨。
不過聯仔無DDR4同2011既CPU做測試就有尐過份,想知樓主之後會唔會投訴?
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-6 16:36
忍得就忍啦,唔忍得就一於有壞就買過件新的,有邊代理無俾人鬧過的!

作者: keung1234 時間: 2015-7-6 16:40
我覺得聯強係代理黎講已經算係唔錯我買HD一定買聯強貨!
作者: Frozen 時間: 2015-7-6 16:45
根本無乜人仲用gb mb,why仲買???
所以無野試唔出奇
作者: ocake99 時間: 2015-7-6 17:00
係唔係真係無乜人用Giga,如果真係無乜人用,腦場唔會繼續入Giga板,少左人用唔奇,無乜人用就有尐武斷。
作者: wgpoon 時間: 2015-7-6 17:26
返維貨我會留WD, 因為比較少問題
sea記就......換完會即賣......
作者: wongsimon 時間: 2015-7-6 17:29
我只知聯強好小係epc落廣告
作者: dom 時間: 2015-7-6 19:13
無U 試唔奇, 唔通隻隻socket 都買粒返黎試咩

作者: 狂蜂一號 時間: 2015-7-7 01:34
回覆 1# PeterEggs
聯強 + GIGA
作者: 癲羊 時間: 2015-7-7 01:43
如果係依家仲賣緊既貨,
佢無CPU 試我又覺得過份左少少喎...
作者: kelvinhin 時間: 2015-7-7 07:21
至少會玩黑蘋果嘅人都會優先考慮Giga板。
作者: vvdee 時間: 2015-7-7 07:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: astrial 時間: 2015-7-7 08:20
揀聯強都係貪佢近。。。住大西北嘅師兄應該明
via HKEPC Reader for Android
作者: rayonooo 時間: 2015-7-7 09:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ocake99 時間: 2015-7-7 09:21
我自己覺得每間代理都有好同唔好既地方,例如VST 有速遞取送服務,對好多平時返工唔方便上服務中心既人就方便得多,但就無即時一換一,又無現場測試服務,就係因為個個知佢無呢尐服務,反而無期望。
但聯強就有機會即時一換一(Giga機會唔多),有即場測試服務,但時間點都唔算方便,地鐵站行過去又無遮擋行10幾分鐘都幾辛苦,但又因為提供即時測試服務,但如果對一尐型號無法提供測試,客戶就會由有期望變成失望,所以就覺得服務唔好。
當聯強發現VST唔做測試無人鬧,但自己有測試,只係一二個型號做唔到就俾人鬧,如果因為咁而決定取消即場測試,又係唔係大家既期望?
利申:所有Seagate 內置硬盤都係聯強貨,自己用緊Giga Z97x 主板,所有WD 內置硬盤同Seagate/WD Ext. HDD 都係VST貨
作者: Kampfer_lsc 時間: 2015-7-7 09:41
錯都呢,一塊X99 MB 代理唔知有冇$100落袋?
作者: Clarepiatt 時間: 2015-7-7 09:56
最緊要番黎件野ok
作者: hkjake 時間: 2015-7-7 10:03
Ching...計埋我,你係epc第三個
作者: ocake99 時間: 2015-7-7 10:05
11年既時候,我曾經係一間中小型代理做過Technical Support一段時間,大約知道呢類型代理既運作。所以係各網站上面見到好多人講代理既野,都係一笑置之,如果你知道一隻HD代理賺幾錢,你就覺得一塊X99板賺到100係好高既數字。
當然賺得少唔等如要提供不良既服務,唔好既服務一定要鬧,但好既服務又一定要讚,如果因為一件事不滿,就變成所有事都有問題,就有以偏蓋全既想法。
當年唔做,就係因為做鬧人既客,好過做被人鬧既員工。
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-7 11:24
事實上有很多客人的要求是愈來愈過份的!
作者: 肥寶 時間: 2015-7-7 11:32
自從壞過一次,之後都係買MSI同ASUS
作者: VV 時間: 2015-7-7 13:47
#25 "地鐵站行過去又無遮擋行10幾分鐘都幾辛苦"
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-7-7 14:04
做代理應該要係咁架wor.....
至少current generation無U試真係死罪......
你上漢科, X79/X99都一定有得試
作者: rayonooo 時間: 2015-7-7 14:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 癲羊 時間: 2015-7-7 14:08
做代理應該要係咁架wor.....
至少current generation無U試真係死罪......
你上漢科, X79/X99都一定有得試 ...
Advanced Ivan 發表於 2015-7-7 14:04
同意 c hing 講法
如果細行 (新高登/瑞星果d 呢) 你話無high end CPU 都算
但依家係聯強, 佢本身有做intel cpu 代理, 無cpu 試又真係講唔通....
雖然, 可以自攜cpu 上去試既, 之前有塊B75瓜柴,
打左去hotline check 左保養先過去, 接電話既staff 都叫我帶埋cpu 同ram 去試
作者: tuyylihk 時間: 2015-7-7 14:11
本帖最後由 tuyylihk 於 2015-7-7 14:15 編輯
直接RMA

其實你送粒U佢都多數係送返煙條
除非你望佢即場1換1...
聯強係點我就唔評,我都係好多年前(8年)換過硬碟直接一換一...
而家除左其中一兩個硬碟(應該都過唒保)已經冇野聯強囉
但我記得真係離地鐵站好鬼遠....係個陣岩岩好係個一頭做暑期工又岩岩壞所以先唔覺咩野
作者: muaythailam 時間: 2015-7-7 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kampfer_lsc 時間: 2015-7-7 15:33
做生意角度去睇,X99 同 i7e 賣得個小小,特別開一隻CPU去做testing點維皮?你想要amazon & new egg既,就要先有amazon & newegg既量
作者: evec 時間: 2015-7-7 15:43
本帖最後由 evec 於 2015-7-7 15:46 編輯
除非GIGA自己放低幾粒CPU,DDR4 RAM,DISPLAY CARD 。。。。。
比代理,否則間代理點會自己開隻CPU來做TESTING,死咗入邊個數。
有D硬件商,要代理商只可以做左右手交換工作,因為佢地覺得要佢地自己的技術人員CHECK先均真,
預到咁的情況,代理其實無野好做。
所以聯強你買某些野佢係可以即時換到比你,但買另一些野就根本不成。
作者: zxonco 時間: 2015-7-7 15:44
做代理應該要係咁架wor.....
至少current generation無U試真係死罪......
你上漢科, X79/X99都一定有得試 ...
Advanced Ivan 發表於 2015-7-7 14:04
我試過塊 TUF 板用i5/i7 着唔到,上漢4佢哋揾粒雙核着到就賴我啲RAM,
之後要我自己帶粒i5上去着唔到,先肯同我寄去台灣……
作者: zxonco 時間: 2015-7-7 15:47
我意思係
佢就算有粒5930試X99,都可能試唔到5960嘅問題
作者: edward08hk 時間: 2015-7-7 15:58
嘩...現在變成這樣我都四五年冇壞過野...所以冇去聯強好耐...
作者: kclam 時間: 2015-7-7 16:01
上次我上聯強整 giga 底板, 我都預左要放底
好彩有貨一換一, 唔洗行多次
作者: ero021522 時間: 2015-7-7 16:08
除咗evga, supermicro仲有邊間底板生產商可寄原廠做rma?
作者: KANKK3 時間: 2015-7-7 16:13
[quote][/櫃枱 接待員 服務態度/水準 更加 ..無 ! ! ! quote]
其它唔敢講.........櫃枱 接待員 服務態度OK喎....去過3次..
1...補錢更換新硬碟(更大容量)......
2...一換一顯示卡(九成九新)..........
3...一換一新硬碟(同容量)........
作者: 戀人未滿 時間: 2015-7-7 16:17
樓主已潛水
作者: ocake99 時間: 2015-7-7 17:42
可能唔得閑而已
作者: rayonooo 時間: 2015-7-7 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2015-7-7 18:12
本帖最後由 dom 於 2015-7-7 18:23 編輯
比會計部批到budget 先好講啦

代理維修部 係腦細心目中係 負資產花錢既部門.....
我有個識既路邊社朋友 ,曾經做過代理客服既幾年 (已轉行無再做 DIY )
當年就係學你咁講 一片熱誠咁想申請買U 試板 廢事比客係 forum 開post 笑話代理都無U 試板
比佢老頂省鑊金
" 買 u 黎試板? 你食檬左呀? 退翻廠 人地有專業儀器做 testing 架啦!!! 駛唔駛買埋 粒K 仔同個客
示範塊板超唔超到呀? 你翻工定翻黎玩U ?!! 你咁鍾意 不如你自己比錢買粒囉! "
最後佢無出聲, 到有客要試板 佢都係話 原廠已試 , 只係比翻塊板你
當年佢都有d 奇趣case 既 , 不過我今日無時間講下, 有機會有時間 之後先打啦
作者: dom 時間: 2015-7-7 18:15
哈哈哈哈哈
賣 3C 野你估炒 iPhone 呀?
依家又有海外網店又有 淘佬 價 , 真係賺多d 既話 已經比人開post 公審啦

作者: dom 時間: 2015-7-7 18:16
無架, 代理客服 人都cut 緊
DIY 重要市場比 手機平板搶走咁多,
買U 試, 好難囉
作者: dom 時間: 2015-7-7 18:18
做代理應該要係咁架wor.....
至少current generation無U試真係死罪......
你上漢科, X79/X99都一定有得試 ...
Advanced Ivan 發表於 7-7-2015 02:04 PM
咁無 FM2+ APU / LGA2011-3 唔奇掛?
不過聯仔自己
作者: dom 時間: 2015-7-7 18:20
係咪蟹仔 lan vs 唔係蟹仔詐

作者: danny9428 時間: 2015-7-7 18:55
回覆 49# dom
咁又係既...拆粒u 特別係x79/x99 一粒就3000
仲要拎去做testing 話唔埋送測既板有大伏電瓜粒u就慘
作者: 癲羊 時間: 2015-7-7 19:43
所以香港DIY 界係留唔到人才,
人工奀,work load 大.....
好在小弟都及早離場
作者: racing 時間: 2015-7-7 20:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fourseasons1723 時間: 2015-7-7 20:38
GIGABYTE MB 算把啦.
作者: AL131 時間: 2015-7-7 20:38
可以行商場過去
有冷氣嘆
作者: AL131 時間: 2015-7-7 20:42
買GIGABYTE MB/顯示卡都係貪佢近
不過我1號機已換ASUS MB
作者: ppoppq123 時間: 2015-7-7 21:02
"貪佢近"呢句真,換着我住九龍灣~觀塘區都主選漢4貨,買件代理山長水又遠嘅貨唔通真係貪佢"嗰頭近"咩
作者: AL131 時間: 2015-7-7 21:24
我住荃灣,大部分電腦硬件都係用番呢頭代理既貨
不過MB都係首選ASUS
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-7 22:04
搵間自己認為最就腳的代理,買其代理產品,就係精明的選擇,起碼他日有乜事都唔使山長水遠去搵佢。
作者: ocake99 時間: 2015-7-8 09:19
回覆 58# AL131
哦?真唔知,一年都會去2、3次,笨拙!
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-7-8 09:24
FM2 D U平嘅都係幾舊....已經有埋內顯
2011-3一粒5820K都係3K姐, 未係天價丫
作者: ocake99 時間: 2015-7-8 09:25
我自己住沙田,荃灣返工,所以都會選荃灣附近既代理,所以唔少野都係聯仔同VST。
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-7-8 09:27
Intel會同你做RMA, 洗乜驚......
而且仲係Synnex保, 燒咗直接自己開埋單, 行入倉拿粒新U, 就係咁簡單......
作者: PeterEggs 時間: 2015-7-8 10:32
依個唔係整唔整的問題 , 玩得自組X99板電腦的 , 我相信大家都對香港的各大代理都有很多經驗/接觸吧 ! 我都曾為Quantum的 harddisk / Winfast 的VooDoo加速卡跑牛頭角3次
1) 看到很多師兄都講 , 現在香港很多電腦配件都是聯強做代理 , 既然代理得 INTEL ( CPU) , GIGABYTE ( M.B.) , ADATA/KINGSTON (RAM) , .... ; 斷估你跟產品公司要1/2件用作檢測用的都有掛 .
2) 何為 維修中心 呢 ?! 沒有檢測用的 物件 , 中心用什麼給壞件檢測呢 ?! 不要給我說成本問題/CUT人問題(我承認電腦零件生意已微縮 手機/平板崛起) , 你用得 維修中心做 招牌就要2手準備好的吧 ! 而且 X99不是新型號 , 2014已出的 .
3) 服務態度 , 見仁見智啦 , 當我剛巧遇到四方木吧 .
我從頭到尾 , 沒說過叫人唔好買 , 我只是述說一次在代理的遭遇及經驗而已 ! 好等如果有師兄剛要到聯強維修中心做檢測 2011v3板時 , 記得要帶 CPU+RAM , 因為那是所謂的 " 維修中心 " !
作者: rayonooo 時間: 2015-7-8 10:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ocake99 時間: 2015-7-8 17:06
"客戶服務中心"同"維修中心"意義上係唔係一樣?我睇返佢地個網站係話"客戶服務中心"唔係"維修中心"。
另外我覺得最重要塊板有無整返好?用唔用得?呢個先係重點。
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-8 18:10
字面上的意義係唔同,一個只係提供客戶服務,客戶有乜問題或疑難,可以去問佢,但要搵師傳幫你修理,就唔係佢地可以做到。維修中心就真係有師傳幫你換零件做修理的工作。
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-8 18:13
客戶中心可能替客戶做交收,把有問題的產品轉送維修中心,佢地唔會有人即場做維修。HP的客戶中心和維修中心分別在不同地點,就提供不同的服務,而維修中心可能不會和客戶直接接觸,主要透過客戶中心做橋樑。
作者: 狂蜂一號 時間: 2015-7-9 13:59
請問聯強的"維修中心"在那裡?在台灣嗎?
作者: diy-apprentice 時間: 2015-7-9 15:56
咁要問聯強至知啦。不同的公司有不同的規劃。
作者: beggar1210 時間: 2015-7-9 17:06
宜家玩DIY, 壞左真係要預左買個件PART.
作者: 狂蜂一號 時間: 2015-7-9 17:13
無人知?即係無"即場檢測"?有問題就要等 n 個星期?
作者: dom 時間: 2015-7-9 19:03
AMD 少人用 真係無唔出奇架
同樣道理擺去貴 Intel U 一樣
作者: dom 時間: 2015-7-9 19:04
本帖最後由 dom 於 2015-7-9 19:08 編輯
Intel會同你做RMA, 洗乜驚......
而且仲係Synnex保, 燒咗直接自己開埋單, 行入倉拿粒新U, 就係咁簡單.... ...
Advanced Ivan 發表於 8-7-2015 09:27 AM
你睇多次 我打過d 咩先啦
唔係你驚唔驚 , 係佢上司唔批
佢都轉左行無做了 , 有心都無用, 要鬧 就鬧d 管理層會計佬乜都計到盡吧
作者: dom 時間: 2015-7-9 19:06
本帖最後由 dom 於 2015-7-9 19:07 編輯
如果代理淨收發件 , 退廠整 係唔出奇
某 AMD CPU 代理 咪淨係得個counter 只收發件
你諗下 之前有代理連 客服中心都想關埋 轉用快遞收發壞件 就知....
作者: 狂蜂一號 時間: 2015-7-10 01:29
回覆 78# dom
真的有必要這樣比較嗎?
代理和廠商 不應/不能 做得好一點嗎?
作者: kingleo666 時間: 2015-7-10 08:36
技姦野......你仲買~~~~出曬名易壞野
作者: Botti 時間: 2015-7-10 09:15
本帖最後由 Botti 於 2015-7-10 09:20 編輯
源頭台灣總部技術支援都垃圾到暈
答唔到就 cut ticket
做為佢下線, 想做好 d 都無可能得到支援啦

P.S. "型號涉誤導" 單野, 總部唔認重話係外界惡意抵毀, 就知

作者: ocake99 時間: 2015-7-10 09:41
PCDIY產品,好少係代理做維修,大部份都係代送返廠,所以香港代理只有客服中心。
不過聯強係台灣又真係有維修中心,因為佢地係台灣有維修手機服務。
作者: CHK 時間: 2015-7-10 09:54
同型號唔同料的配件生產商又唔係得佢一間
大大間死雞HDD又會有唔同碟數存在
但官網同LABEL上的INFO SPEC係完全一樣
作者: Gordon 時間: 2015-7-10 12:59
我仲末離

作者: 癲羊 時間: 2015-7-10 13:40
回覆 84# Gordon
如果你都離開diy 界咁就大鑊啦
作者: Gordon 時間: 2015-7-10 15:16
我係small potato
作者: myricky 時間: 2015-7-10 17:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siucheapdog 時間: 2015-7-10 23:11
用到X99呢啲少數人用到既MB就應該攞定自己啲CPU同RAM上去會好啲
因為以上3樣野都唔係大多數人在使用(X99/DDR4/2011-V3)
作者: kmbkmb 時間: 2015-7-10 23:16
回覆 88# siucheapdog
之前H97開唔到機我都係拎埋CPU同RAM去試... 以防萬一MA ~
作者: LuckyMan 時間: 2015-7-10 23:51
我又唔覺咁差喎 ~~~
作者: Kyo-Mok 時間: 2015-7-11 00:37
汗4 VS. 老強

作者: sliva 時間: 2015-7-11 09:17
唔計到盡 係香港有咩錢易賺呀 香港咩都貴 唉 冇計啦
作者: sliva 時間: 2015-7-11 09:21
回覆 78# dom
講真租個office,不如
用快遞收件直送廠分分鐘仲抵過毎個月請條友番黎坐,又要錢租,office又燈油
我係老細就一定咁搞啦
作者: zxonco 時間: 2015-7-11 09:26
一條友都冇,人哋肯唔肯俾個代理過你做架?
作者: dom 時間: 2015-7-11 17:02
廠自己做埋
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-7-13 09:40
哦~~
咁其實我成件事都無話邊個員工有問題嘅. 畢竟打工都係按SOP辦事, 我都係做Service出生......
鬧係鬧緊成間Synnex流程同制度問題......
作者: rex-wong 時間: 2015-7-13 09:56
整過一塊板....都整半年..都試過...咪又係咁....
買過塊無咁火
作者: fourseasons1723 時間: 2015-7-13 11:36
汗4代理的msi 底板都唔見得好.
作者: Clarepiatt 時間: 2015-7-13 11:39
其實係廠or代理問題
作者: lawwingfai 時間: 2015-7-15 14:03
真心,我覺得聯強是所有代理中,算是好的了。

