Board logo

標題: [產品資訊] ASRock N3700 [打印本頁]

作者: yanchi9014    時間: 2015-5-30 19:26     標題: ASRock N3700

http://www.asrock.com/mb/Intel/N3700-ITX/
我想問一般發報到有得買。。通常要幾耐。。
因為我好想快啲入手。。
作者: Hippo    時間: 2015-5-30 19:34

仲慢過 Q2900-ITX, 慳 4W 電....
作者: yjfoeg    時間: 2015-5-30 20:54

仲慢過 Q2900-ITX, 慳 4W 電....
Hippo 發表於 2015-5-30 19:34

呢代係賣內顯,OK?
J2900 4EU VS N3700 16EU
作者: Hippo    時間: 2015-5-30 21:46

16eu, 打機, Photoshop, 4k@30Hz 係唔係勁好多?
作者: hk1hde    時間: 2015-5-30 22:08

16EU有幾勁?

via HKEPC Reader for Android
作者: rosewrx7    時間: 2015-5-30 22:33

吓,原來慢過j2900咩?
作者: yjfoeg    時間: 2015-5-31 03:08

16EU有幾勁?

via HKEPC Reader for Android
hk1hde 發表於 2015-5-30 22:08

勁就唔多勁架喇
不過一定好過Bay Trail爛鬼4EU好多
作者: vvdee    時間: 2015-5-31 07:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2015-6-5 09:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee    時間: 2015-6-7 08:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inone2    時間: 2015-6-7 11:39

回覆 10# vvdee


    我就最多比1千,Q2900M都8百有找(新出好似都唔過9百)!!!
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-7 16:22

千五貨都會考慮下

posted by mobile
vvdee 發表於 2015-6-7 08:15
千五就仲貴過i3配B85
幾低功耗都咪搞
作者: yanchi9014    時間: 2015-6-13 20:53

今日行旺電。。見到有間店賣n3700標價 $750 。。但問左佢地都話要訂。。
作者: inone2    時間: 2015-6-13 21:38

回覆 13# yanchi9014


    有得訂都好,淘佬都唔平(如有)!!!!!
作者: pk1667    時間: 2015-6-16 15:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: khchow    時間: 2015-6-24 13:28

本帖最後由 khchow 於 2015-6-24 13:35 編輯
海鮮坊?
pk1667 發表於 2015-6-16 15:00
有啦…

圖片附件: [ASRock N3700-ITX] IMG_4403_Small.jpg (2015-6-24 13:30, 116.07 KB) / 下載次數 37
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1803259&k=665d97a1be45c126a8f3c363ea229d22&t=1782682695&sid=484WshdGyC


作者: yy2tommy    時間: 2015-6-24 15:27

7百幾算幾抵玩
作者: yanchi9014    時間: 2015-6-24 20:20

本帖最後由 yanchi9014 於 2015-6-24 20:22 編輯

Yo。。琴晚買左。。
初頭諗住要九百幾。。點知八百都唔使
作者: toylet    時間: 2015-6-24 21:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: khchow    時間: 2015-6-24 23:47

回覆 18# yanchi9014
我都23/6買,海鮮舫一晚接左2單N3700-ITX生意
作者: Hippo    時間: 2015-6-25 00:57

用緊, OK 啦
CPU 慢 Q2900-itx 少少, 但今次4個都係 SATA3 & 6個USB3.0
作者: 糖蓮子    時間: 2015-6-25 01:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vvdee    時間: 2015-6-25 07:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2015-6-25 09:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: micchui    時間: 2015-6-25 09:42

快啲出開箱文啦,期待中...
作者: 真.史提御姐    時間: 2015-6-25 12:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kei85    時間: 2015-6-25 12:16

我好少砌機...見佢6W 又想買部玩下..但見有人post  cm 個 case 好似好大咁///有無細d 推介同埋有無咩靚牛選擇....部機會7x24 開....最好全機無 fan,,,,
作者: wok12345    時間: 2015-6-25 12:28

耗電量高唔高?
作者: khchow    時間: 2015-6-25 13:33

回復 khchow

快唔快得過1037u?

via HKEPC Reader for Android
真.史提御姐 發表於 2015-6-25 12:04

答你唔到,因為未用過1037u
不過N3700係4核心,而1037u係2核心。
呢部機係做2號機(放DATA) ,所以效能唔緊要,貪佢低耗電量。
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-25 14:10

答你唔到,因為未用過1037u
不過N3700係4核心,而1037u係2核心。
呢部機係做2號機(放DATA) ,所以 ...
khchow 發表於 2015-6-25 13:33
N3700係Atom,1037u係IVB
不過內顯就一定係N3700正
作者: eeeuser    時間: 2015-6-25 14:41

噢有Sata3噢,仲唔使$800,諗得過喎
作者: Hippo    時間: 2015-6-25 16:55

4K 只係個別 code 食到, youtube 之類 4K 係唔得既
作者: s2140091    時間: 2015-6-25 21:08

N3150-itx windows 8.1 64bit 裝唔到VGA driver,話系統唔達到最低要求
作者: khchow    時間: 2015-6-25 22:18

N3150-itx windows 8.1 64bit 裝唔到VGA driver,話系統唔達到最低要求
s2140091 發表於 2015-6-25 21:08

佢有冇Message話你部爭D咩?
作者: forprivate    時間: 2015-6-25 23:41

做Home NAS一流
作者: s2140091    時間: 2015-6-25 23:53

佢有冇Message話你部爭D咩?
khchow 發表於 2015-6-25 22:18

無,真不解
已經有4GB ram
作者: khchow    時間: 2015-6-26 00:40

無,真不解
已經有4GB ram
s2140091 發表於 2015-6-25 23:53

有冇試過其他?例如Windows 8、8(非8.1)的64-bit版本?
作者: s2140091    時間: 2015-6-26 01:22

有冇試過其他?例如Windows 8、8(非8.1)的64-bit版本?
khchow 發表於 2015-6-26 00:40


未,暫時未有其他OS的iso檔
作者: smoke_cheese    時間: 2015-6-26 01:38

或者試吓Windows 10 preview?
作者: khchow    時間: 2015-6-26 01:57

未,暫時未有其他OS的iso檔
s2140091 發表於 2015-6-26 01:22

建議你整一支用UEFI開機既USBWindows 8.1手指
http://tipsandtricksforum.com/thread-245.html (Method 2)
睇下有冇改善
仲有佢認唔認到部機既HDD/SSD?
作者: khchow    時間: 2015-6-26 02:03

做Home NAS一流
forprivate 發表於 2015-6-25 23:41

呢部機如果用盡SATA既4個Port駁而家市面最高既8TB硬碟(日立)4個,成24TB,有排用。不過火牛起碼過200W
作者: 糖蓮子    時間: 2015-6-26 03:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s2140091    時間: 2015-6-26 11:01

你應該係裝錯版本
睇下有冇寫住 SUPPORT N3150 先
糖蓮子 發表於 2015-6-26 03:25
個driver在底板官網download的,理應無錯
作者: pk1667    時間: 2015-6-26 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 糖蓮子    時間: 2015-6-26 14:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inone2    時間: 2015-6-26 15:22

本帖最後由 inone2 於 2015-6-26 15:32 編輯

回覆 41# khchow


    4個8TB用幾多WATT??? 粒U+GPU用到100W以上????


       J1900的用電量係20W,就算點升都唔會升上100W掛!!!
[當系統在進行測試時,看一下當時的耗電量,所測得的數值在20W,耗電量真得很低!]


http://hy321250.pixnet.net/blog/ ... 7%E5%BB%BA%E9%A1%AF
作者: Geek2012    時間: 2015-6-27 16:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eeeuser    時間: 2015-6-27 21:41

"Supports DDR3/DDR3L 1600 memory"

想問下,佢咁寫係唔係代表兩種電壓既ram都支援?
作者: Hippo    時間: 2015-6-27 22:59

"Supports DDR3/DDR3L 1600 memory"

想問下,佢咁寫係唔係代表兩種電壓既ram都支援? ...
eeeuser 發表於 2015-6-27 21:41



作者: khchow    時間: 2015-6-27 23:00

"Supports DDR3/DDR3L 1600 memory"

想問下,佢咁寫係唔係代表兩種電壓既ram都支援? ...
eeeuser 發表於 2015-6-27 21:41

係呀,我而家用緊:
Kingston DDR3L 1600MHz 8GB SODIMM 1.35V Low Voltage 低電壓 KVR16LS11/8 ╳ 2 = 16GB
運作正常
作者: khchow    時間: 2015-6-27 23:13

我而買埋2個HGST NAS 6TB入部CoolMaster 110度,裝埋Windows Server 2012 R2 Foundation。而家做緊「主權交接」(將第一代DIY既NAS既所有File搬去部新機),搬完之後,部有5年歷史既第一代NAS功成身退,拿去電腦回收

舊機6TB(1/1/2010至27/6/2015)
X-Case Atomic ITX Home Server Case (包220W火牛)
ASUS AT3N7A-I (Intel Atom 330, NVidia ION)
Patriot DDR-2 800MHz 2G Ram ╳ 2
Seagate Pipeline 500GB
Hitachi Deskstar 2TB ╳ 3
$6,669

新機12TB(23/6/2015開始)
COOLERMASTER Elite 110
COOLERMASTER G450M
ASRock N3700-ITX
KINGSTON DDR3L 1600Mhz 8GB ╳ 2
ADATA Premier Pro SP920 128GB
HGST NAS 6TB ╳ 2
$7,341
作者: pk1667    時間: 2015-7-2 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: verykin    時間: 2015-7-4 23:33

本帖最後由 verykin 於 2015-7-5 10:03 編輯

本來想,淘粒G3420T+兩條鎂光8G智能版-DDR3L-1600(1.35v)
再買塊MSI-H97 ECO,遲D或許有機會升級i7 5775c
點知塊ECO無貨
今日入了asrock N3700,+2x 8G DDR3L-1600
我本身用緊905e+780G+4G-DDR2ram,待機時63w
而家N3700+16Gram,待機時26w
另外
可能隻win7(CD)太舊2009年買的,裝win7時,全部USB應唔到,只用PS2-keybroad,裝win7後再裝USB3.0driver,
作者: 0zone0    時間: 2015-7-5 04:30

各位師兄,我都想整部 Fanless PC/ mini PC
有乜Fanless PSU ?我想做到全 Fanless。
我只用普通 office works, 上網,睇戲(4k preferred),唔打機,唔轉片,唔執相。
呢部有得賣味?
Beebox Intel® N3000 Processor (Fanless Design)
http://www.asrock.com/microsite/Beebox/index.html
作者: inone2    時間: 2015-7-5 06:29

本帖最後由 inone2 於 2015-7-5 06:32 編輯

回覆 54# 0zone0


    這部係得,但好似話一定要行雙通道先可以順暢放4K,官網上有介紹!!!

http://www.asrock.com/news/index.tw.asp?cat=News&id=2860
作者: hkocx    時間: 2015-7-5 13:35

本帖最後由 hkocx 於 2015-7-7 07:38 編輯
回覆  0zone0


    這部係得,但好似話一定要行雙通道先可以順暢放4K,官網上有介紹!!!

...
inone2 發表於 2015-7-5 06:29


beebox 有4k 輸出,但散賣n3700底板又無講要雙通道,真奇怪
作者: eeeuser    時間: 2015-7-7 11:21

beebox 有4k 輸出,但散賣n3700底板又無講要雙通道,真奇怪
hkocx 發表於 2015-7-5 13:35



呢度好似有講係support Dual-Channel喎:

http://www.asrock.com/mb/Intel/N3700-ITX/?cat=Specifications

- Dual Channel DDR3/DDR3L Memory Technology
- 2 x DDR3/DDR3L SO-DIMM Slots
- Supports DDR3/DDR3L 1600/1066 non-ECC, un-buffered memory
- Max. capacity of system memory: 16GB*
作者: VV    時間: 2015-7-7 11:48

熱唔熱 ?
作者: Botti    時間: 2015-7-7 13:46

本帖最後由 Botti 於 2015-7-7 13:55 編輯

回覆 52# pk1667

ching 可唔可以測試下
B 仔時經 LAN 抄 file
CPU  Usage 會唔會好高 ?

當然如果你係行 "說不得xxx" 更好
作者: pk1667    時間: 2015-7-7 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edward08hk    時間: 2015-7-7 18:02

只是可以插一條RAM嗎???
作者: verykin    時間: 2015-7-7 21:42

插一條RAM可以,
用了兩三日,因為粒好慢,估計,插一條,兩條分別不大
作者: hkocx    時間: 2015-7-7 23:20

呢度好似有講係support Dual-Channel喎:



- Dual Channel DDR3/DDR3L Memory Technology
- 2 x DDR3/ ...
eeeuser 發表於 2015-7-7 11:21


我意思係4K駛唔駛雙通道
作者: 0zone0    時間: 2015-7-8 02:26

插一條RAM可以,
用了兩三日,因為粒好慢,估計,插一條,兩條分別不大
verykin 發表於 2015-7-7 21:42

師兄,你講粒U慢,喺慢成點?一般上網、睇片,普通 office works,會唔會好慢?
作者: AMan    時間: 2015-7-8 11:44

hdmi 可以passthrough/bitstream 嗎?
作者: eeeuser    時間: 2015-7-8 21:59

本帖最後由 eeeuser 於 2015-7-8 22:05 編輯

Asrock有出Matx板

http://www.asrock.com/mb/Intel/N3700M/

http://www.asrock.com/mb/photo/N3700M(L3).jpg

兩條ram反方向插
作者: frankychan    時間: 2015-7-10 18:00

想問塊 N3700-ITX有冇辨法有VGA 輸出? 我見塊板只有DP, HDMI 同DVI 輸出
Thanks!
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-10 18:07

想問塊 N3700-ITX有冇辨法有VGA 輸出? 我見塊板只有DP, HDMI 同DVI 輸出
Thanks!
frankychan 發表於 2015-7-10 18:00


淨係得Digital output,你要用主動式轉換器先出到VGA
作者: logoff    時間: 2015-7-10 21:20

個driver在底板官網download的,理應無錯
s2140091 發表於 2015-6-26 11:01


我都係唔成功(win8 & win8.1)
反而 win7 用番跟板 driver 就得,不過因為手頭冇 ps2 keyboard,上 win7 真係麻煩...........
作者: verykin    時間: 2015-7-10 22:56

本帖最後由 verykin 於 2015-7-11 07:55 編輯
師兄,你講粒U慢,喺慢成點?一般上網、睇片,普通 office works,會唔會好慢? ...
0zone0 發表於 2015-7-8 02:26

之前用緊Q9550,AM3 905e,我都無要求,因為知道會慢
轉了N3700,雖然省了35W,上網開多4至5個分頁,但很容易lag,
CPU用了30~40%、其中一個cpu用到8成幾
上discussion HK,過頁面,有感覺到。
我用最原始CPUmark99只有205分,以單核計205分是P4-478 Northwood 3.0G,
實際用感覺,速度應該慢於e5200,,,大約速度4800+
不過好彩用SSD,板有SATA3,心內安慰快咗,
N3700,16G-DD3L,SSD-S370-256G,東芝1TB,1xDVDrom
作者: frankychan    時間: 2015-7-10 23:17


淨係得Digital output,你要用主動式轉換器先出到VGA
yjfoeg 發表於 2015-7-10 18:07


Thank you very much!
作者: frankychan    時間: 2015-7-10 23:21

之前用緊Q9550,AM3 905e,我都無要求,因為知道會慢
轉了N3700,雖然省了35W,上網開多4至5個分頁,但很容易l ...
verykin 發表於 2015-7-10 22:56


師兄,但相對 Q9550, AM3 905e, 你覺得N3700而家慢得好嚴重嗎?
作者: verykin    時間: 2015-7-10 23:27

不嚴重,
係反而覺得Q9550,905e很快
作者: frankychan    時間: 2015-7-10 23:30

不嚴重,
係反而覺得Q9550,905e很快
verykin 發表於 2015-7-10 23:27


感覺有快一倍嗎?
thx.
作者: verykin    時間: 2015-7-10 23:33

起碼有快一倍。
作者: eeeuser    時間: 2015-7-11 09:33

Thank you very much!
frankychan 發表於 2015-7-10 23:17

福仁商場$19買條轉頭線
作者: calvin4fun    時間: 2015-7-11 10:56

剛買 N3700-ITX 底板﹐PCI Express 2.0 slot 已被 sound 卡霸左﹐剩下  Half-size Mini-PCI Express slot

http://www.asrock.com/mb/Intel/N3700-ITX/

請問 AC wifi 卡 邊款最快?  要買 天線嗎?  天線 安裝系 機箱 (elite 110) 邊個位置?

暫時 想買 以下 其中一款﹐ 但吾知點安裝

http://detail.tmall.com/item.htm ... c7d&abbucket=18

http://detail.tmall.com/item.htm ... fa2&abbucket=18

吾該晒﹐各位.
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-11 10:59

福仁商場$19買條轉頭線
eeeuser 發表於 2015-7-11 09:33
佢個DVI係DVI-D,冇analog output,
普通DVI-I to VGA,插都插唔入
如果係19蚊嘅active,質素成疑…
作者: eeeuser    時間: 2015-7-11 17:39

本帖最後由 eeeuser 於 2015-7-11 18:22 編輯

用hdmi轉vga
作者: mlyu    時間: 2015-7-11 20:34

用hdmi轉vga
eeeuser 發表於 2015-7-11 17:39



如果我個 mon 係 1280x1024, 用唔用到 HDMI 轉 VGA? 同埋要搵邊雙轉頭?
作者: eeeuser    時間: 2015-7-11 20:46

如果我個 mon 係 1280x1024, 用唔用到 HDMI 轉 VGA? 同埋要搵邊雙轉頭?
mlyu 發表於 2015-7-11 20:34



    呢個問題唔係好識答你,我冇你呢集解像度Mon,我只係用過係1600x900Mon係冇問題
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-11 21:13

如果我個 mon 係 1280x1024, 用唔用到 HDMI 轉 VGA? 同埋要搵邊雙轉頭?
mlyu 發表於 2015-7-11 20:34

史前5:4Mon,又真係未試過…
作者: mlyu    時間: 2015-7-11 23:06

史前5:4Mon,又真係未試過…
yjfoeg 發表於 2015-7-11 21:13



所以我隻 mon 而家唔要又好"side"





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2