Board logo

標題: [開箱] 昨日一見到即買的手指電腦 [打印本頁]

作者: 大有仔    時間: 2015-5-8 21:37     標題: 昨日一見到即買的手指電腦

DSC_0270.JPG DSC_0271.JPG

$1280 (X都) 價. 其他SHOP $1290

不過今日行去睇已升價到 $1490

圖片附件: DSC_0271.JPG (2015-5-8 21:34, 124.08 KB) / 下載次數 44
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789299&k=1c5dd3e3cc90fab1c6931d2d3978cdbd&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT



圖片附件: DSC_0270.JPG (2015-5-8 21:34, 88.42 KB) / 下載次數 48
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789300&k=9a837d91ce9a921c621e58200dd5c886&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT


作者: B687    時間: 2015-5-8 21:39

有咩用???
作者: 大有仔    時間: 2015-5-8 21:47

回覆 2# B687

DSC_0272.JPG

圖片附件: DSC_0272.JPG (2015-5-8 21:46, 107.8 KB) / 下載次數 49
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789311&k=1e3b3bd67d77ba367e2f44ca5ef05f4e&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT


作者: 流星五丈    時間: 2015-5-8 21:57

用usb供電?
作者: 大有仔    時間: 2015-5-8 22:00

回覆 4# 流星五丈


    係呀. ....
作者: Ricky_ston    時間: 2015-5-8 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simonlor    時間: 2015-5-8 22:34

第一次聽有依d。。。Windows係裝埋的話超抵
作者: 大有仔    時間: 2015-5-8 22:46

回覆 7# simonlor


    已跟左WIN8.
作者: arthur8523    時間: 2015-5-8 22:54

本帖最後由 arthur8523 於 2016-12-15 09:32 編輯

已刪除已刪除已刪除
作者: XABI    時間: 2015-5-8 23:11

睇片得唔得,用黎插係tv播好似好得
好似1080P HEVC,10bit既h264依2種格式
作者: 大有仔    時間: 2015-5-8 23:23

回覆 10# XABI

DSC_0273.JPG

4K Video 沒問題.

圖片附件: DSC_0273.JPG (2015-5-8 23:22, 75.84 KB) / 下載次數 41
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789357&k=e58dfd0ccebfc16dd96d26da12990da1&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT


作者: Johnny1988    時間: 2015-5-8 23:35

可唔可以裝到win 7呢?
作者: danny9428    時間: 2015-5-8 23:39

隻computer stick包裝有d當年今日feel
作者: 大有仔    時間: 2015-5-8 23:45

回覆 13# danny9428


    包裝係跟NUC想同的.
作者: 萌    時間: 2015-5-9 00:27

個SPEC咁似WIN8平板,不過細
作者: abc888    時間: 2015-5-9 08:59

回覆 1# 大有仔


    師兄, 可唔可以比個型號我
作者: qo2468    時間: 2015-5-9 09:17

回覆  大有仔


    師兄, 可唔可以比個型號我
abc888 發表於 2015-5-9 08:59


Intel compute stick BOXSTCK1A32WFCR
作者: TH30    時間: 2015-5-9 09:30

回覆 1# 大有仔

長開熱嗎?
作者: Superay    時間: 2015-5-9 11:03

請問幾年保同埋邊間代理?
作者: qqxp    時間: 2015-5-9 11:11

呢款

http://www.dospara.co.jp/5shopping/detail_prime/2/149/5330/0/
作者: kwan777    時間: 2015-5-9 11:22

有無內置windows?
作者: 大有仔    時間: 2015-5-9 21:51

回覆 18# TH30

唔多覺. ....
作者: Eiffel2018    時間: 2015-5-10 03:21

呢款
qqxp 發表於 2015-5-9 11:11



    https://www.chinavasion.com/chin ... ndows-8.1-TV-Stick/
作者: Eiffel2018    時間: 2015-5-10 03:32

Eiffel2018 發表於 2015-5-10 03:21



    meegopad光棍一号
CONFIG 跟INTEL 一樣.
價錢就平差不多一半.
作者: yjfoeg    時間: 2015-5-10 03:33

證明好多人連EPC本身既文章都唔睇
http://www.hkepc.com/12605
用Z3735F既, 似係Intel去貨尾多D
Intel ARK寫到明Q1 16就Discontinue, 睇黎好快會有用14nm Atom X5 既新版
作者: vvdee    時間: 2015-5-10 07:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大有仔    時間: 2015-5-10 08:54

回覆 25# yjfoeg


    這個MANUFACTURING DATE 只是2015年4月.
新版本之後一定有. 只耍INTEL 出新CPU就會有. NUC 年年都有新版.
新CPU 好快又出啦. 咁是不是 現在出的NUC 都係賣貨尾嗎 ?
作者: inone2    時間: 2015-5-10 09:38

回覆 12# Johnny1988


    原裝有WIN8.1緊,應該無WIN7 DRIVER,如果你用黑WIN7,要自己找對應DRIVER!!
作者: inone2    時間: 2015-5-10 09:44

回覆 24# Eiffel2018


    係因為一個係國內購買,一個係香港代理,你去外國睇下啦,換番港紙真係1200左右咋!!!
作者: L.L    時間: 2015-5-10 10:11

回覆  XABI



4K Video 沒問題.
大有仔 發表於 2015-5-8 23:23


4k都播到好似唔錯喎~
作者: 空白格    時間: 2015-5-10 11:33

穩5穩定
作者: dom    時間: 2015-5-10 12:21

插住用熱唔熱
作者: xsquare    時間: 2015-5-10 12:22

買隻放聽播4k幾好wor
作者: god_snowman    時間: 2015-5-10 13:30

The future of cloud computing PC! (But not now!

For that price, quite a good toy!
作者: BIOV1    時間: 2015-5-10 13:42

估唔到可以睇到4K VIDEO 而唔LAG
作者: zerocool    時間: 2015-5-10 18:49

如果熱量唔高又穩定, 呢個價位可以考慮
作者: lkw0406    時間: 2015-5-10 19:48

之前見過125.99美金就有
作者: 五行欠打    時間: 2015-5-13 16:54

呢個價幾好啵
作者: DUP    時間: 2015-5-13 20:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh    時間: 2015-5-14 09:16

wifi上NAS播片頂唔頂到?
開機幾多秒?
作者: vvdee    時間: 2015-5-14 09:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2015-5-14 09:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Argon    時間: 2015-5-14 09:24

即係無 MHL 的 HDMI MON 可能用唔到?
pk1667 發表於 2015-5-14 09:20



佢意思係想MHL供電, 插少個供電嘅USB就最好

MHL比起HDMI就係多左供電呢個function, 但供電量唔高, so far未見過有MHL勁到可以support埋成隻手指電腦咁嘅MHL

而家呢隻手指係support HDMI jei, 係咪MHL就冇關系
作者: pk1667    時間: 2015-5-14 09:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chingchiu169    時間: 2015-5-15 13:11

IC, 即係有 HDMI 的 mon 都可以用得 la
pk1667 發表於 2015-5-14 09:26



    係..加上現家D電視多數係埋USB PORT..都OK方便拎電~
我屋企5年前部SONY都有4個USB PORT位..
作者: zeven    時間: 2015-5-15 16:10

本帖最後由 zeven 於 2015-5-15 16:13 編輯

入左一隻主要用黎STREAM NAS入面o既片

用MPC HC去RUN片, update哂D Driver

畫面方面
細file, wifi完全無問題
1080 50分鐘 DTS 5G mkv 大file, wifi唔夠快, 轉左用USB LAN就順哂
大部份時候都完全無問題, 係有一兩個SHOT CPU會cher爆到100%, 有少少lag
聲音方面經AMP出DTS無問題

其實佢個BUILT-IN HD GRPAHICS究竟有無HW acceleration?
MPC HC入面點SET實際表現都無咩分別

個WIFI有D弱, 得2.4G
同埋有D review都有講cher爆wifi時bluetooth mouse會操作不良
作者: MAX100    時間: 2015-5-15 18:31

本帖最後由 MAX100 於 2015-5-15 18:34 編輯

除非你貪佢細size
如果唔係淘部雙系統大陸平板好過啦,
一樣有HDMI 輸出, Android 4.4 / 正版Windows 8.1 with bing雙系統, Office 365一年
宜家淘寶 8吋o個埋賣緊499人仔, 有O的仲送BT keyboard同尿袋...
如果淨係要單系統Windows 8.1 with bing就平多幾十蚊...
作者: rudi    時間: 2015-5-15 19:58

強國山寨版$498

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=44422829749
作者: bbsunny    時間: 2015-5-19 15:03

強國山寨版$498
rudi 發表於 2015-5-15 19:58



    你有冇買黎用
作者: KinChungE    時間: 2015-5-19 15:30

佢意思係想MHL供電, 插少個供電嘅USB就最好

MHL比起HDMI就係多左供電呢個function, 但供電量唔高, so ...
Argon 發表於 2015-5-14 09:24


MHL 2.0得900mA (4.5W), 勉強左D
MHL 3.0就有2A (10W), 但係未普及
作者: Elatha    時間: 2015-5-19 21:45

用尿袋唔知 著到幾個鐘呢





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2