作者: 大有仔 時間: 2015-5-8 21:37 標題: 昨日一見到即買的手指電腦
$1280 (X都) 價. 其他SHOP $1290
不過今日行去睇已升價到 $1490
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789299&k=1c5dd3e3cc90fab1c6931d2d3978cdbd&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789300&k=9a837d91ce9a921c621e58200dd5c886&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT

作者: B687 時間: 2015-5-8 21:39
有咩用???
作者: 大有仔 時間: 2015-5-8 21:47
回覆 2# B687
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789311&k=1e3b3bd67d77ba367e2f44ca5ef05f4e&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT

作者: 流星五丈 時間: 2015-5-8 21:57
用usb供電?
作者: 大有仔 時間: 2015-5-8 22:00
回覆 4# 流星五丈
係呀. ....
作者: Ricky_ston 時間: 2015-5-8 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simonlor 時間: 2015-5-8 22:34
第一次聽有依d。。。Windows係裝埋的話超抵
作者: 大有仔 時間: 2015-5-8 22:46
回覆 7# simonlor
已跟左WIN8.
作者: arthur8523 時間: 2015-5-8 22:54
本帖最後由 arthur8523 於 2016-12-15 09:32 編輯
已刪除已刪除已刪除
作者: XABI 時間: 2015-5-8 23:11
睇片得唔得,用黎插係tv播好似好得
好似1080P HEVC,10bit既h264依2種格式
作者: 大有仔 時間: 2015-5-8 23:23
回覆 10# XABI
4K Video 沒問題.
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1789357&k=e58dfd0ccebfc16dd96d26da12990da1&t=1782114739&sid=57Xja0mzIT

作者: Johnny1988 時間: 2015-5-8 23:35
可唔可以裝到win 7呢?
作者: danny9428 時間: 2015-5-8 23:39
隻computer stick包裝有d當年今日feel

作者: 大有仔 時間: 2015-5-8 23:45
回覆 13# danny9428
包裝係跟NUC想同的.
作者: 萌 時間: 2015-5-9 00:27
個SPEC咁似WIN8平板,不過細
作者: abc888 時間: 2015-5-9 08:59
回覆 1# 大有仔
師兄, 可唔可以比個型號我
作者: qo2468 時間: 2015-5-9 09:17
Intel compute stick BOXSTCK1A32WFCR
作者: TH30 時間: 2015-5-9 09:30
回覆 1# 大有仔
長開熱嗎?
作者: Superay 時間: 2015-5-9 11:03
請問幾年保同埋邊間代理?
作者: qqxp 時間: 2015-5-9 11:11
呢款

http://www.dospara.co.jp/5shopping/detail_prime/2/149/5330/0/
作者: kwan777 時間: 2015-5-9 11:22
有無內置windows?
作者: 大有仔 時間: 2015-5-9 21:51
回覆 18# TH30
唔多覺. ....
作者: Eiffel2018 時間: 2015-5-10 03:21
https://www.chinavasion.com/chin ... ndows-8.1-TV-Stick/
作者: Eiffel2018 時間: 2015-5-10 03:32
meegopad光棍一号
CONFIG 跟INTEL 一樣.
價錢就平差不多一半.
作者: yjfoeg 時間: 2015-5-10 03:33
證明好多人連EPC本身既文章都唔睇
http://www.hkepc.com/12605
用Z3735F既, 似係Intel去貨尾多D
Intel ARK寫到明Q1 16就Discontinue, 睇黎好快會有用14nm Atom X5 既新版
作者: vvdee 時間: 2015-5-10 07:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大有仔 時間: 2015-5-10 08:54
回覆 25# yjfoeg
這個MANUFACTURING DATE 只是2015年4月.
新版本之後一定有. 只耍INTEL 出新CPU就會有. NUC 年年都有新版.
新CPU 好快又出啦. 咁是不是 現在出的NUC 都係賣貨尾嗎 ?
作者: inone2 時間: 2015-5-10 09:38
回覆 12# Johnny1988
原裝有WIN8.1緊,應該無WIN7 DRIVER,如果你用黑WIN7,要自己找對應DRIVER!!
作者: inone2 時間: 2015-5-10 09:44
回覆 24# Eiffel2018
係因為一個係國內購買,一個係香港代理,你去外國睇下啦,換番港紙真係1200左右咋!!!

作者: L.L 時間: 2015-5-10 10:11
4k都播到好似唔錯喎~
作者: 空白格 時間: 2015-5-10 11:33
穩5穩定
作者: dom 時間: 2015-5-10 12:21
插住用熱唔熱
作者: xsquare 時間: 2015-5-10 12:22
買隻放聽播4k幾好wor
作者: god_snowman 時間: 2015-5-10 13:30
The future of cloud computing PC! (But not now!
For that price, quite a good toy!
作者: BIOV1 時間: 2015-5-10 13:42
估唔到可以睇到4K VIDEO 而唔LAG
作者: zerocool 時間: 2015-5-10 18:49
如果熱量唔高又穩定, 呢個價位可以考慮
作者: lkw0406 時間: 2015-5-10 19:48
之前見過125.99美金就有
作者: 五行欠打 時間: 2015-5-13 16:54
呢個價幾好啵
作者: DUP 時間: 2015-5-13 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh 時間: 2015-5-14 09:16
wifi上NAS播片頂唔頂到?
開機幾多秒?
作者: vvdee 時間: 2015-5-14 09:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667 時間: 2015-5-14 09:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Argon 時間: 2015-5-14 09:24
佢意思係想MHL供電, 插少個供電嘅USB就最好
MHL比起HDMI就係多左供電呢個function, 但供電量唔高, so far未見過有MHL勁到可以support埋成隻手指電腦咁嘅MHL
而家呢隻手指係support HDMI jei, 係咪MHL就冇關系
作者: pk1667 時間: 2015-5-14 09:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chingchiu169 時間: 2015-5-15 13:11
係..加上現家D電視多數係埋USB PORT..都OK方便拎電~
我屋企5年前部SONY都有4個USB PORT位..
作者: zeven 時間: 2015-5-15 16:10
本帖最後由 zeven 於 2015-5-15 16:13 編輯
入左一隻主要用黎STREAM NAS入面o既片
用MPC HC去RUN片, update哂D Driver
畫面方面
細file, wifi完全無問題
1080 50分鐘 DTS 5G mkv 大file, wifi唔夠快, 轉左用USB LAN就順哂
大部份時候都完全無問題, 係有一兩個SHOT CPU會cher爆到100%, 有少少lag
聲音方面經AMP出DTS無問題
其實佢個BUILT-IN HD GRPAHICS究竟有無HW acceleration?
MPC HC入面點SET實際表現都無咩分別
個WIFI有D弱, 得2.4G
同埋有D review都有講cher爆wifi時bluetooth mouse會操作不良
作者: MAX100 時間: 2015-5-15 18:31
本帖最後由 MAX100 於 2015-5-15 18:34 編輯
除非你貪佢細size
如果唔係淘部雙系統大陸平板好過啦,
一樣有HDMI 輸出, Android 4.4 / 正版Windows 8.1 with bing雙系統, Office 365一年
宜家淘寶 8吋o個埋賣緊499人仔, 有O的仲送BT keyboard同尿袋...
如果淨係要單系統Windows 8.1 with bing就平多幾十蚊...
作者: rudi 時間: 2015-5-15 19:58
強國山寨版$498
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=44422829749
作者: bbsunny 時間: 2015-5-19 15:03
你有冇買黎用
作者: KinChungE 時間: 2015-5-19 15:30
MHL 2.0得900mA (4.5W), 勉強左D
MHL 3.0就有2A (10W), 但係未普及
作者: Elatha 時間: 2015-5-19 21:45
用尿袋唔知 著到幾個鐘呢


