作者: ococ 時間: 2015-1-26 20:10 標題: 黑白雪櫃 ITX
本帖最後由 ococ 於 2015-1-26 20:11 編輯

岩岩趕番屋企....
即時開工

作者: newdaylow 時間: 2015-1-26 20:12
又係水魚卡
作者: ococ 時間: 2015-1-26 20:19
朋友用最緊要安全 22吋mon 2g夠哂用
唔係有咩選擇??
作者: newdaylow 時間: 2015-1-26 20:28
本帖最後由 newdaylow 於 2015-1-26 20:47 編輯
回覆 3# ococ
960平、好超,好過買a
等睇開箱
作者: ococ 時間: 2015-1-26 21:08
冇奶油買7係
朋友用更唔可以比a卡
要打機勁 金錢有上限得960簡

作者: Computerz123 時間: 2015-1-26 21:17
回覆 5# ococ
giga

作者: danny9428 時間: 2015-1-27 02:30
安全同揀卡應該冇咩關連
970都有短卡版
作者: nnd 時間: 2015-1-27 09:50
點解一砌砌兩部?
作者: ococ 時間: 2015-1-27 10:47
幫朋友切機 安全解係冇手尾跟 唔係個老友日日call你 都幾係野
講真960 隻隻差唔多價 選gigabyte係因為我由
好多年前開始用display卡到依家 全部都係冇病冇痛
MB我就唔會用gigabyte 用親都冇好下場
作者: ococ 時間: 2015-1-27 10:48
本帖最後由 ococ 於 2015-1-27 11:24 編輯
一部自己 一部幫老友切
i3 自己用黎駁廳部電視 唔加display卡 遲D用steam黎打GTA5

作者: leong0123 時間: 2015-2-1 23:46
回覆 9# ococ
點解你覺得970就有手尾跟?

其實都是budget問題吧
作者: mingchit 時間: 2015-2-2 01:38
支持開箱
作者: EVIS 時間: 2015-2-2 01:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ococ 時間: 2015-2-2 06:44
本帖最後由 ococ 於 2015-2-2 07:05 編輯
講真唔係超老友 點會幫人切機
幫人切得 一定會有5年手尾跟
藍畫面又好 安唔到driver都好 上唔到網 連軟件都要跟埋 都係24×7收電話。
叫得我切 一定要跟我個想法。
同人切機用A卡 唔好攪啦
itx箱 散熱唔夠 用280x
佢個21吋mon 應該係1440×720
960 夠做 玩佢玩開D game 玩多 3年都冇問題,開埋AA都得。
點解要我幫佢切,因為上次幫佢切 佢真係用足7年。冇病冇痛
作者: ococ 時間: 2015-2-2 07:11
970用唔著 佢唔換mon 用21吋mon 低解像
用果千幾蚊 請我食野好過
作者: 返工搭巴士 時間: 2015-2-2 08:23
itx箱仲用280x
好易打機熱hang搵樓主
作者: ococ 時間: 2015-2-2 09:14
本帖最後由 ococ 於 2015-2-2 09:19 編輯
同人切機 同自己玩唔同
自己有咩事 攪攪就ok
同朋友切 如果冇乜要求 死人都要用大路野
有咩事都易攪D.
asrock MB 話左比佢知平2舊 佢都唔肯
有舊牛都唔要 怕放煙花 就知佢有咩要求
唔係真係好老友 9成9叫佢買dell算
好在依家桌面機開始沒落 冇乜人會叫幫手整黃金機。
作者: heroine6940 時間: 2015-2-2 09:26
無錯
同人砌機人地話要咩就買咩啦
如果唔係有咩事又有得賴...
我就係試過比個FD個呀哥話我昆佢細佬...
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-2-2 09:53
未玩過真係唔好比意見住.......
呢代960, NV用咗外星科技.......128bit真係夠用, 死未
作者: inone2 時間: 2015-2-2 14:19
本帖最後由 inone2 於 2015-2-2 14:21 編輯
回覆 15# ococ
這個問題好簡單,N友注重散熱同性價比,A友注重效能同光榮,故事如下:
N友:出張960先
A友:咁OUT架,跟我轉玩280X啦!!!
N友:邊有咁多錢出呀!!你一張280X我買3張960都得啦!!!
A友:點同呀,我張快你成20 FRAME架,D色又準,打機快好多架!!
N友:我個ITX箱來架,散熱問題好大架!!!
A友:換鬼個機箱啦,換我個隻箱,連EATX板都裝到架,加埋我SET水冷都係5千幾6千咋(箱+水冷)
N友:我個牛得個600W,點推你張卡呀!
A友:現在D 1200W好平架咋,我個都係1500度姐!!!
N友: 你就好啦,卡+機箱+水冷+火牛=1皮野,我成部機都未有咁貴呀!!!
A友:要靚就要比錢架啦,係啦,我部機有咩問題呀,點解着唔到???
N友:大佬呀,你連拖板個開關都未着,無電就梗係唔着架啦!!!!
A友:師傅,咁即係要唔要維修呀!!!
N友:無事架啦,150唔該!!!
此故事是3年前朋友的笑話改編(按:當時未出960同280X),如有雷同,實屬不幸!!

作者: EVIS 時間: 2015-2-2 15:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karowk 時間: 2015-2-2 16:15
回覆 22# EVIS
熱過960
作者: EVIS 時間: 2015-2-3 02:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fishbiscuit 時間: 2015-2-3 03:30
咪係囉 每個POST都見到某幾個人係度追擊 剩係識睇數字做人 睇見都覺得煩
其實 GOOGLE 下就會發現剩係得呢度有人追擊960 128bit呢樣野

作者: kadon 時間: 2015-2-3 04:21
朋友機包一世上門保養 真係唔話得


作者: clk200k207 時間: 2015-2-3 06:29
係,我都係唔係極好朋友唔砌。(極靚女除外
一定有手尾。極多人都係咁。
機價係一件事,收多小小又話點解貴過出面。又唔想下同佢裝D開心板軟件,還送吉澤明步果D
之後有事要你搞,但又唔能想比錢,一餐飯都唔識請。水腳都要跌。
有人問我識唔識砌,我都話唔識。你買廠機。
回覆 15# ococ
作者: inone2 時間: 2015-2-3 12:17
回覆 27# clk200k207
仲係吉澤明步???師兄真係好長情噃!!!!!!!!!!!!!!


