作者: akitohk 時間: 2013-10-25 18:12 標題: FSP AURUM Xilenser 轉用Corsair RM750 小感想
用左fsp aurum xilenser 500w fanless PSU 兩個月, 一直都好滿意佢既表現
無奈我個MON行2560*1440, 張GTX660 2gb開始力不從心
咁諗住平平地轉R9 280X, 不過12V2 246W 行R9 280X好像有點吃力
咁諗住換另一隻40% 負載以下都係fanless既corsair RM750
咁就可以打機以外都可以FANLESS了..
不過有少少分享, 以前用FSP XILENSER就算GTX 660 打埋BF3, FANLESS下摸隻PSU都係微溫而已
更不說idle下係暖都唔暖, 同室溫一樣
不過依家換左RM750, fanless底下idle 都已經暖暖地
打機個陣希望佢會轉得郁個風扇啦, 如果唔係真係驚會熱死佢..
兩隻都係80plus gold既PSU
但大家都係idle底下fanless既發熱量可以咁大分別 (hw幾乎一樣, 只係GTX660轉左做R9 280X, 不過idle應該沒差吧)
我真係估佢唔到
作者: reset2 時間: 2013-10-25 18:15
回復 1# akitohk
我啱啱買呢隻嘢,都同你一樣担心...打咗一排機,冇乜問題,,,加上5年保,,,有事咪換..而家直情唔多理佢
作者: hui20299 時間: 2013-10-25 18:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon 時間: 2013-10-25 18:43
本帖最後由 wgpoon 於 2013-10-25 18:49 編輯
如果由xilenser 轉去RM series,
我覺得係火數升左
雖然RM 係40%下都叫fanless,
但佢內部二次側用料就比xilenser差DD,
而且techpowerup講RM750好似由一間港台合資廠造
重要去到60%loading風扇先開始轉
不過以RM750定位個價, 都算係抵買嘅
