Board logo

標題: [開箱] 死士開箱- i7-4770 + 第一批有bug底板 [打印本頁]

作者: bihari    時間: 2013-6-8 00:10     標題: 死士開箱- i7-4770 + 第一批有bug底板

本帖最後由 bihari 於 2014-6-4 08:50 編輯

塊舊x58 ASUS P6T D 上兩星期突然死亡, 等左個幾星期終於等到第4代i7 , 等唔到第2批冇usb bug 的底板了 (我唔用sleep mode, 個usb 3.0 bug影響唔到我), 好彩之前果部行onboard matrix raid 既HD都完完全全認返, 即刻成個人輕鬆返

旺電2樓, 熟客價 $5550 以下3件:
i7-4770 冇k (旺角場冇k賣, J記唔知有冇)
ASUS 華碩 Z87-DELUXE Z87
Corsair Vengeance 8G 1600 ram 1條(夠用算了)

另加Plextor M5S 256G  $1470 (早一個星期入的)

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
原裝超薄散熱器
1306122121b9d7f15e4c9fe3b3.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
25a.jpg


閒置42/43c,燒機1分鍾已8x度, 原散熱好雞  (冇開冷氣, 室溫28-29c)

估唔到我竟然做左HKEPC第一個開i7第4代既死士  行先死先?

新問: 個USB CM Storm Sirus 在關機後仲著燈, 點先set到USB關機後斷電 (唔想日日熄大掣)
9/6/2013 更新:  比大家參考既 Boot機片  boot成分鐘
10/6/2013 更新:   試左Chinbench(室溫28), 突破100度!!!!
CINEBENCH-1.jpg

12/6/2013 更新: 換左個Xigmatek Balder 之後涼晒
OCCT-2a.jpg

小超4.1Ghz, Full Load: avg. 70度 (室溫26)
OCCT-3.jpg

降電壓至1.135v     小超4GHz, 燒機10分鐘 , 平均63左右 (室溫25)
OCCT-4a.jpg
2013-06-14-20h15-Temperature-CPU.png

降電壓至1.05v     冇超, 燒機10分鐘 , 平均5x左右 (室溫25)  #121
OCCT 1.05V.jpg
2013-06-15-12h19-Temperature-CPU.png

纯粹分享 其實我都想發掘多d Haswell既缺點出黎比大家去睇睇自己有冇upgrade既必要
初步結論:  1.原裝散熱(Ching 件K+原裝散熱都係過百度) 2. non-k都可以少超(外頻), 慳返3舊水黎換散熱器

圖片附件: 01.jpg (2013-6-8 00:01, 77.68 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542012&k=868a0be5da985135b1ebec60b0b478a9&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 02.jpg (2013-6-8 00:02, 95.56 KB) / 下載次數 103
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542013&k=fb262caa86199ddf51c0ea1cd87532c7&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 03.jpg (2013-6-8 00:04, 115.94 KB) / 下載次數 86
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542016&k=432d61a8946b928d324eb9a91a17c6ab&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 04.jpg (2013-6-8 00:04, 100.06 KB) / 下載次數 125
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542017&k=8d024740897c13fdcb0b9b8c06e8c47a&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 05.jpg (2013-6-8 00:04, 135.47 KB) / 下載次數 75
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542018&k=9554a7af372f7d1820793837d00039d4&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 06.jpg (2013-6-8 00:04, 104.94 KB) / 下載次數 91
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542019&k=8c7140d948ea51f53f80ca4fbfba94d9&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 07.jpg (2013-6-8 00:04, 75.29 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542020&k=f4c51e8075e8df3ad322808e0bf31918&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 08.jpg (2013-6-8 00:04, 63.05 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542021&k=224c973aea9d5ff05e2ec32b073af145&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 09.jpg (2013-6-8 00:04, 105.54 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542022&k=d818263d9202c5104785c877e5dc58c8&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 10.jpg (2013-6-8 00:04, 83.73 KB) / 下載次數 103
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542023&k=3eaf22308f4fa0163ab6858679f7737d&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 11.jpg (2013-6-8 00:04, 87.78 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542024&k=5e978640a9755a321f8e1be78a63296c&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 12.jpg (2013-6-8 00:04, 122.43 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542025&k=d7dec301fb6ac43c22e53955ad8ef893&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 13.jpg (2013-6-8 00:04, 108.55 KB) / 下載次數 95
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542026&k=98a0333e26172c7bd89beba83a63e95e&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 14.jpg (2013-6-8 00:04, 101.24 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542027&k=65ef38346481c35db34923de70090399&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 15.jpg (2013-6-8 00:04, 131.91 KB) / 下載次數 108
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542028&k=a0ef238c65caf70e98e3ffe33dfc9c8b&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 16.jpg (2013-6-8 00:04, 104.95 KB) / 下載次數 118
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542029&k=4ea71c736fc08b99b9a959800316f568&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 17.jpg (2013-6-8 00:04, 114.35 KB) / 下載次數 500
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542030&k=e2b7417753302a81abd0d8a2c62b2e13&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 18.jpg (2013-6-8 00:04, 137.51 KB) / 下載次數 75
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542031&k=a205dc6b9e407dab7dfb9c359d014a8d&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 19.jpg (2013-6-8 00:04, 75.08 KB) / 下載次數 90
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542032&k=6f4911aec4b7b6891f4c41633d816ab3&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 20.jpg (2013-6-8 00:04, 89.73 KB) / 下載次數 77
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542033&k=c05cfcfaa2a99a0d106677ec6d269220&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 21.jpg (2013-6-8 00:04, 117.35 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542034&k=30f2ef1921c00e6e9886728d3c3dec62&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 23.jpg (2013-6-8 00:04, 95.69 KB) / 下載次數 118
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542035&k=e2dfb2475d4b652b139f0781db1e597c&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 24.jpg (2013-6-8 00:04, 87.91 KB) / 下載次數 73
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542036&k=c116b24939325dd52e436bbcd40cab2d&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 25.jpg (2013-6-8 00:04, 136.77 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542037&k=9ac15f84f382176443b32791401ba3c3&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 25a.jpg (2013-6-8 00:04, 107.18 KB) / 下載次數 94
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542038&k=5cdd20bbe5736d633a0c57b62a6d1733&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: CINEBENCH-1.jpg (2013-6-10 23:53, 136.62 KB) / 下載次數 95
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1543233&k=2a6b4c64e75b32aec886064433d213cb&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: OCCT-2a.jpg (2013-6-12 21:48, 131.23 KB) / 下載次數 74
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544263&k=8d78cc05e1347d41be1ecac39a0ecc5e&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: OCCT-3.jpg (2013-6-13 00:24, 138.44 KB) / 下載次數 90
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544356&k=60f21e8ab8538ae0b1a9eafd57ea072a&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 1306122121b9d7f15e4c9fe3b3.jpg (2013-6-13 10:37, 56.65 KB) / 下載次數 102
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544438&k=2f0f9b1dfef60574f454da00f40de7a7&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: OCCT-4a.jpg (2013-6-14 20:49, 129.74 KB) / 下載次數 82
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544979&k=3c5672663ea8bb21980c4f6f4e9b7b9e&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 2013-06-14-20h15-Temperature-CPU.png (2013-6-14 20:50, 35.18 KB) / 下載次數 75
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1544980&k=4be88d754275343fc9f903a3f0cb336b&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: OCCT 1.05V.jpg (2013-6-16 01:25, 139.12 KB) / 下載次數 113
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1545380&k=089f80e99d2536b5faa02eb863444971&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g



圖片附件: 2013-06-15-12h19-Temperature-CPU.png (2013-6-16 01:25, 32.92 KB) / 下載次數 100
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1545381&k=3fa0811c2c75c602ec142355784eb0c1&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g


作者: funghh    時間: 2013-6-8 00:11

頭位~支持開箱!!!
作者: ango    時間: 2013-6-8 00:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testest    時間: 2013-6-8 00:16

支持
等你的benchmark
作者: 美奈子廚    時間: 2013-6-8 00:16

塊舊x58 ASUS P6T D 上兩星期突然死亡, 等左個幾星期終於等到第4代i7 , 等唔到第2批冇usb bug 的底板了:hah ...
bihari 發表於 2013-6-8 00:10

死士了2次的人
作者: bihari    時間: 2013-6-8 00:18

支持
等你的benchmark
testest 發表於 2013-6-8 00:16



    岩岩先裝完win7, 好多software未裝
我要行乜benchmark好 唔熟
作者: dudemansam    時間: 2013-6-8 00:19

change the heatsink fan ba, brother
作者: 留白兄    時間: 2013-6-8 00:21

本帖最後由 留白兄 於 2013-6-8 00:27 編輯

AI SUITE 3 唔支援Z77
新UEFI bios Z77又冇份
ASUS你好野
作者: bihari    時間: 2013-6-8 00:23

change the heatsink fan ba, brother
dudemansam 發表於 2013-6-8 00:19



    之前都諗住會架喇, 不過想試下個原裝heatsink先, 原來真係好雞下
作者: dudemansam    時間: 2013-6-8 00:26

有冇試到個SLEEP MODE BUG出來?
作者: yamyamchan    時間: 2013-6-8 00:30

支持開箱!!!
作者: 98a    時間: 2013-6-8 00:30

支持開箱
作者: bihari    時間: 2013-6-8 00:30

有冇試到個SLEEP MODE BUG出來?
dudemansam 發表於 2013-6-8 00:26



    遲下搵日試試, 手頭上得一個WD passport usb 3.0
作者: dudemansam    時間: 2013-6-8 00:32

遲下搵日試試, 手頭上得一個WD passport usb 3.0
bihari 發表於 2013-6-8 00:30


等你(壞)消息
作者: 98a    時間: 2013-6-8 00:32

AI SUITE 3 唔支援Z77
新UEFI bios Z77又冇份
ASUS你好野
留白兄 發表於 2013-6-8 00:21

我想要Z87個 UEFI 多D
作者: alfredxp    時間: 2013-6-8 00:33

開箱立刻入來看看. 有新U.
作者: 留白兄    時間: 2013-6-8 00:53

回復 15# 98a


配色同setting細節各方面都好左
但係8 series only
asus
作者: jackwong1987    時間: 2013-6-8 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bihari    時間: 2013-6-8 01:00

其實有咩BUG??
jackwong1987 發表於 2013-6-8 00:54



    Intel 7系列芯片组就开始原生支持USB 3.0,将于年终配合Haswell处理器发布的8系列自然也会继续,但是来自Intel内部的一份文档显示,Intel碰到了一条“虫子”。

Intel在这份文档中警告主板厂商,Haswell处理器、8系列芯片组的系统如果从S3睡眠模式中恢复,那些通过USB 3.0接口连接的设备便会出现问题,之前访问中的程序和/或数据就会失去响应,必须重新开启。

举例来说,如果你使用Adobe Reader打开了USB 3.0 U盘上的一个PDF文档,睡眠再恢复后文档就会显示一片空白,必须重新打开这个文档,甚至是重启Adobe Reader。

不过此bug并不会导致数据丢失等后果,因此Intel并没有将其严重性列得很高,也不会影响Haswell平台的发布,可能会在后期通过升级步进版本来修正。

值得一提的是,Intel要求合作伙伴暂时接受这个问题,然后才会向他们供货。

Intel发言人Kristof Sehmke在接受询问时采取了回避的态度:“我们不对有关未来产品的传闻发表评论,但我可以告诉你的是,Intel仍将按计划发布首批第四代酷睿处理器,并将于2013年年中开始陆续上市。”

http://news.mydrivers.com/1/256/256325.htm
作者: leung0147    時間: 2013-6-8 01:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: georgekei    時間: 2013-6-8 02:02

會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了!
作者: AL131    時間: 2013-6-8 02:09

會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了! ...
georgekei 發表於 2013-6-8 02:02


意料中事
INTEL今次大心急
幾时都係慢工出細貨
作者: Lovecloud    時間: 2013-6-8 02:22

你真黑仔壞板被迫甘快入手, 做死士, A記又係出DELUXE版先, 次次都係甘.
是了,用一條RAM起機, 唔用2條開DUAL CHANNEL其實感受分別大唔大?
作者: georgekei    時間: 2013-6-8 02:24

回復 22# AL131


    有人話我知,試咗批 新K 嘅CPU , 死火!1.35v 上 4.5GHz 都唔穩 ,咁換黎做乜?就係貪佢將啲扳整色整水 , 又或要佢全 SATA6 port ?
作者: cloud    時間: 2013-6-8 02:28

支持開箱!!
我都換左Z87 .ASUS MAXIMUS VI HERO.加 4770K .GTX780 X2 行SLI
最衰就係HERO 係無PCI ..搞到我連音效卡都要換..換左Xonar Essence STX..用左我唔小$.T^T
但我懶得打開箱@@..
作者: bihari    時間: 2013-6-8 02:28

你真黑仔壞板被迫甘快入手, 做死士, A記又係出DELUXE版先, 次次都係甘.
是了,用一條RAM起機, 唔用2條開DUAL ...
Lovecloud 發表於 2013-6-8 02:22



   dual channel 同唔dual,  講真完全feel唔到囉
作者: bihari    時間: 2013-6-8 02:34

支持開箱!!
我都換左Z87 .ASUS MAXIMUS VI HERO.加 4770K .GTX780 X2 行SLI
最衰就係HERO 係無PCI ..搞到 ...
cloud 發表於 2013-6-8 02:28



    等你新post
作者: cloud    時間: 2013-6-8 02:38

回復 27# bihari


   下個星期2先..因為我連分都未跑@@
作者: mingmingz    時間: 2013-6-8 02:43

冇bug果D 版大約 會在那月出?
作者: bihari    時間: 2013-6-8 02:45

冇bug果D 版大約 會在那月出?
mingmingz 發表於 2013-6-8 02:43



    佢話8,9月, 你信? (清晒第一水要幾耐?冇人知 )
作者: mingmingz    時間: 2013-6-8 02:59

佢話8,9月, 你信? (清晒第一水要幾耐?冇人知 )
bihari 發表於 2013-6-8 02:45
=.=..如果想買D人有排等了 =.=
作者: mpegdecoder    時間: 2013-6-8 03:02

睇返圖,
50秒 i7-4770 就飆升到 90C, Haswell 個原裝散熱器真有點情何以堪啊
K 板
作者: 昨天的明天    時間: 2013-6-8 03:17

支持開箱
作者: fatdumm    時間: 2013-6-8 03:32

支持開箱
作者: btm    時間: 2013-6-8 05:07

係咪超唔倒外頻,要K版先得?
作者: akam7777    時間: 2013-6-8 05:10

支持開箱
  話說上166外頻都得!
  定糸同1155 lvy一致..100外頻??
作者: tsehung    時間: 2013-6-8 07:22

    岩岩先裝完win7, 好多software未裝
我要行乜benchmark好 唔熟


樓主可以試吓全default行吓Cinebenchsuper pi
(兩個softwear都不用安裝同支援多核的)
因為Haswell我都有d興趣,想知同IVB同grade嘅差距如何
作者: loman    時間: 2013-6-8 08:35

支持開箱
作者: 問題大2011    時間: 2013-6-8 08:36

支持開箱
作者: tofuon    時間: 2013-6-8 08:55

唉,睇左太多Haswell代既負面消息,搞到今日去買都心大心細 >.<
唔知買新U好定買E3好了. 希望腦場無新U買(只賣給你們這些熟客),咁去到就唔洗煩.
作者: anakin826    時間: 2013-6-8 09:08

支持開箱,新機同舊機有咩分別
作者: bihari    時間: 2013-6-8 09:28

本帖最後由 bihari 於 2013-6-8 09:30 編輯
係咪超唔倒外頻,要K版先得?
btm 發表於 2013-6-8 05:07



    可以超外頻的, 可以去到150 bulk
呢塊塊同我預設左外頻103添,  103x39 成4G , 但我set返100外頻之麻, 即係唔駛k版都可以超
遲D capture 張圖比大家睇睇
作者: bihari    時間: 2013-6-8 09:35

唉,睇左太多Haswell代既負面消息,搞到今日去買都心大心細 >.<
唔知買新U好定買E3好了. 希望腦場無新U買(只 ...
tofuon 發表於 2013-6-8 08:55



    我幫襯開果個老闆都話貨源好有限(佢捰得2粒i7同i5), 佢仲話代理要屈佢地食骨(要入埋d舊底板先比貨),
作者: opak    時間: 2013-6-8 09:59

南橋好大
散熱好雞無可雞..ching唔買埋hs
作者: 美奈子廚    時間: 2013-6-8 10:12

可以超外頻的, 可以去到150 bulk
呢塊塊同我預設左外頻103添,  103x39 成4G , 但我set返100外頻之 ...
bihari 發表於 2013-6-8 09:28


z77都可調到150 XD
但開吾到機姐
我粒4770k+msi z87-65gd連120都吾得
所以外頻異步係比gpu用L3時用而不是比cpu oc用
作者: heroine6940    時間: 2013-6-8 10:17

似乎Gen 4嘅i7都...唔係太好玩....
希望IVB-E可以生性少少...

不過塊Z87 Deluxe真係幾靚~
作者: issac84    時間: 2013-6-8 10:25

支持開箱, 不過新野多數有bug
作者: wkchun    時間: 2013-6-8 10:37

支持!高潮左!
作者: kevin139456700    時間: 2013-6-8 11:03

開箱~~~支持!!!!!!!!!!!!!
作者: wing1100    時間: 2013-6-8 11:04

支持開箱
作者: alanchankw    時間: 2013-6-8 11:26

我等緊Z87-DELUXE/dual
作者: asu_alvin    時間: 2013-6-8 11:38

支持開箱 Z87-DELUXE 呢隻金色又係真幾靚
作者: bassfranky    時間: 2013-6-8 12:37

支持開箱,我唔超等H87
作者: tik57    時間: 2013-6-8 13:20

支持開箱!!!
作者: eh    時間: 2013-6-8 13:37

黑金.....用番黑藍未幾好
作者: monsterz    時間: 2013-6-8 14:06

金闪闪
作者: icecream2013    時間: 2013-6-8 14:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Advanced Ivan    時間: 2013-6-8 14:29

塊舊x58 ASUS P6T D 上兩星期突然死亡, 等左個幾星期終於等到第4代i7 , 等唔到第2批冇usb bug 的底板了:hah ...
bihari 發表於 2013-6-8 00:10

無得索K真慘,曬左塊板~
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2013-6-8 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arshum    時間: 2013-6-8 14:41

支持開箱 !

heatsink 用金色  
作者: bihari    時間: 2013-6-8 14:51

無得索K真慘,曬左塊板~
Advanced Ivan 發表於 2013-6-8 14:29



    一來買唔到k版, 二來3.x G i7 真係夠我用了 最重點係: 我壞左舊機不能再等
作者: bihari    時間: 2013-6-8 15:17

Haswell 真係伏 又熱又唔超得
KEEP MY IVB
喬芬‧費曼高 發表於 2013-6-8 14:32


用開IVB當然唔好upgrade啦
其實我主要係佢z87板 多左一兩個I/O 先買Haswell, 反而粒u 我唔係太著重,
我心態係:有新chipset出冇理由買舊chipset既板囉
作者: fung19811011    時間: 2013-6-8 20:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jc929    時間: 2013-6-8 20:52

SUPPORT!!!
作者: caferomeo    時間: 2013-6-8 21:05

用開IVB當然唔好upgrade啦
其實我主要係佢z87板 多左一兩個I/O 先買Haswell, 反而粒u 我唔係太著重,
我 ...
bihari 發表於 2013-6-8 15:17



    ching, 死板換機有理,支持~~
作者: 00006    時間: 2013-6-8 21:14

non-K係咪冇得調外頻ratio
作者: kennywoodman    時間: 2013-6-8 21:19

等看開箱
作者: cnext531    時間: 2013-6-8 22:30

支持開箱
作者: 集團主席    時間: 2013-6-9 00:02

有得買Asus Z87-WS我都想換4770k
作者: i_djinn    時間: 2013-6-9 00:50

塊舊x58 ASUS P6T D 上兩星期突然死亡, 等左個幾星期終於等到第4代i7 , 等唔到第2批冇usb bug 的底板了:hah ...
bihari 發表於 2013-6-8 00:10


呢度咁多玩家...居然無乜開箱文...
作者: i_djinn    時間: 2013-6-9 00:51

會唔會因為 K 仔超唔起,啲開箱文失曬踪,二手區咁快有人放都估到咩事了! ...
georgekei 發表於 2013-6-8 02:02



  據我所知...好熱...
作者: q00oman    時間: 2013-6-9 00:51

支持開箱
作者: bihari    時間: 2013-6-9 00:56

呢度咁多玩家...居然無乜開箱文...
i_djinn 發表於 2013-6-9 00:50



    因為到現時為止大家都在上機階段, 仲要裝OS, softwares好多野未攪得切, 影左d相都要揾software edit晒先出到開箱文...都幾唔得閒
PS: 家下仲未裝晒d softwares
作者: i_djinn    時間: 2013-6-9 01:01

因為到現時為止大家都在上機階段, 仲要裝OS, softwares好多野未攪得切, 影左d相都要揾software edit ...
bihari 發表於 2013-6-9 00:56



  .....老實...上機裝埋OS, 攪埋相兩天就攪惦吧....
近呢年好沉寂了...
作者: Geek2012    時間: 2013-6-9 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i_djinn    時間: 2013-6-9 01:07

係統check度好熱, 但heatsink摸落唔熱, 真係上水冷都超唔到幾多...
Geek2012 發表於 2013-6-9 01:03



    同IVY 一樣的吧.
作者: alvinchoy    時間: 2013-6-9 02:46

塊板好閃=.=
作者: georgekei    時間: 2013-6-9 02:48

up 嘢啦! 如果真係咁好超,以呢度 HKEPC 啲網友性格,重唔狗衝開箱炫耀咩 宜家,又話咩咩 software 未裝、未整理!
先來個最好人關注嘅超頻數字、電壓、溫度!其他乜轉片快幾多、測試快幾多,留待繕稿去做吧
作者: 美奈子廚    時間: 2013-6-9 03:15

up 嘢啦! 如果真係咁好超,以呢度 HKEPC 啲網友性格,重唔狗衝開箱炫耀咩 宜家,又話咩咩 software ...
georgekei 發表於 2013-6-9 02:48


有邊個話過好超先
樓主連u都係non k點超先
作者: georgekei    時間: 2013-6-9 08:08

回復 79# 美奈子廚


    係喎!眼大睇過籠,sorry,
不過,今次Haswell 咪又係跟Ivy當年一樣,搵啲ES版K仔放晒繕稿,仲諗住執下啲c 兄用咗一年半載嘅二手ivy料,佢咁嘅款,未洗暑假又要大搞送嘢銷貨了
作者: paddead    時間: 2013-6-9 08:17

玄冰400,,夠晒
作者: ken_hkth    時間: 2013-6-9 09:17

如果唔超頻,係咪冇果D好熱既情況出現?
作者: bihari    時間: 2013-6-9 09:42

up 嘢啦! 如果真係咁好超,以呢度 HKEPC 啲網友性格,重唔狗衝開箱炫耀咩 宜家,又話咩咩 software ...
georgekei 發表於 2013-6-9 02:48



    哈哈, 我要澄清我絕對唔係要炫耀我呢set野下, 你睇標题都見到我第一件事就話比大家知塊z87有bug啦 第一個測驗已經話比大家知個預置setting+原娤heatsink有幾熱
昨晚仲拍左開機條片, 遲d upload 去youtube 比大家睇下有幾慢
PS:  我都同意ching話好多人在HKEPC要showoff, 剩係講好處唔提壞處, 所以我今次開箱文希望比大家知道多d壞處
作者: ohno828    時間: 2013-6-9 18:17

支持開箱 !!!
作者: Halook    時間: 2013-6-9 18:29

死士
作者: housing    時間: 2013-6-9 18:41

支持開箱
作者: to_chan    時間: 2013-6-9 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mercus    時間: 2013-6-9 18:55

多謝分享
作者: hgcman2003    時間: 2013-6-9 19:12

支持開箱, 新野好靚
作者: bihari    時間: 2013-6-9 20:46

本帖最後由 bihari 於 2013-6-9 20:54 編輯

更新: upload 左條boot機片
30.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=8qjnTfoWrmU
可能太多HD(已用左7個SATA頭),用左成分鐘
SSD - Plextor M5S 256G SATAIII
SSD - Intel 330 128G SATAII
HD: 2xHitachi 1TB (SATAII) on matrix RAID
HD: WD500GB (SATAII)
HD: WD250GB (SATAII)
DVD-RW x1
USB: Keyboard, mouse, CM Storm Sirus, XBox360 wired gamepad, USB hub to Dell Mon
Wifi-Go wire connected
Win7 64 Ultimate

圖片附件: 30.jpg (2013-6-9 20:44, 106.98 KB) / 下載次數 53
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1542653&k=5199137fdd951d7065bdc8506ab922c8&t=1782133000&sid=38cf7hmA2g


作者: O人    時間: 2013-6-9 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 龍與翼    時間: 2013-6-9 22:08

我29號就在淘寶買左i7-4770 + ASROCK Z87 EXTREME 4
溫度真係一個問題, 行完3D MARK 後直上8X度...溫度仲高過張DISPLAY CARD
我已經唔用原裝散熱改用其他牌子...
作者: phantom8    時間: 2013-6-9 23:05

本來打算換機, 依家真係要再諗諗先。
作者: CACTICS    時間: 2013-6-9 23:05

我29號就在淘寶買左i7-4770 + ASROCK Z87 EXTREME 4
溫度真係一個問題, 行完3D MARK 後直上8X度...溫度仲高 ...
龍與翼 發表於 2013-6-9 22:08



    C兄唔出個REPORT?
作者: akam7777    時間: 2013-6-10 01:42

試驗吓外頻由100上19x嗎?
冇k.....4.5可以不
作者: eddieau    時間: 2013-6-10 04:26

支持開箱, 都好熱下喎~~
作者: tsehung    時間: 2013-6-10 04:42

回復 92# 龍與翼


問吓ching,咁你係用變隻散熱?
同埋平時上吓網或睇吓片個溫度又如何呢?
作者: bihari    時間: 2013-6-10 08:17

試驗吓外頻由100上19x嗎?
冇k.....4.5可以不
akam7777 發表於 2013-6-10 01:42



     試過原裝散熱 105.x X 39 上4.2G已經不能行OCCT
作者: tvgundam    時間: 2013-6-10 09:25

估唔到粒U會咁熱......
作者: waiman88    時間: 2013-6-10 09:47

更新: upload 左條boot機片


可能太多HD(已用左7個SATA頭),用左成分鐘
SSD - Plextor M5S 25 ...
bihari 發表於 2013-6-9 20:46


師兄
好似sata2係會拖慢左sata3既boot up time...............





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2