Board logo

標題: [電腦組合] 完全無聲HTPC Haswell篇 [打印本頁]

作者: umvue    時間: 2013-4-26 22:58     標題: 完全無聲HTPC Haswell篇

上年出左個IVY BRIDGE版,結果無買到,但學左唔少野

http://global.hkepc.com/forum/vi ... ertype=1&page=1

今年再接再厲,希望大家支持

今年覺得BUILT-IN GRAPHICS夠勁,不如連GRAPHICS CARD都唔要

I7 4765T
GELID SILENT IPLUS
Z87 MINI ITX BOARD
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB Kit (2x4GB) $490
ADATA SP900 64GB SSD $479
STREACOM F1C CHASSIS
PICOPSU 160W

大家覺得咁樣又如何?

平到核爆的MW-100 CASE W/ 60W PSU其實又推唔推到呢個35W CPU?
作者: Jamesbond007    時間: 2013-4-26 23:08

回復 1# umvue

問題是,i7 4765T 香港都未必會有,現時的 i7 3770T 也只有 OEM 版,沒有盒裝版,所以香港都沒有售賣。
作者: umvue    時間: 2013-4-26 23:10

回復  umvue

問題是,i7 4765T 香港都未必會有,現時的 i7 3770T 也只有 OEM 版,沒有盒裝版,所以香港都 ...
Jamesbond007 發表於 2013-4-26 23:08


我也知道,我有些部件,香港也很難找,但我打算從米國買部分零件
作者: Jamesbond007    時間: 2013-4-26 23:11

我也知道,我有些部件,香港也很難找,但我打算從米國買部分零件
umvue 發表於 26/4/2013 23:10


如果 Intel 不推出盒裝版,就算在美國也未必可以買到吧?
作者: alfredxp    時間: 2013-4-26 23:12

好呀, 等你出機.....
期待中.....
作者: umvue    時間: 2013-4-26 23:16

好呀, 等你出機.....
期待中.....
alfredxp 發表於 2013-4-26 23:12


應該會出吧今次,因為想有時帶埋部機出街

可以用我部平板當MON
作者: umvue    時間: 2013-4-26 23:17

如果 Intel 不推出盒裝版,就算在美國也未必可以買到吧?
Jamesbond007 發表於 2013-4-26 23:11


有人說在米國買到3770T,我再查查吧
作者: win150    時間: 2013-4-26 23:18

GELID SILENT IPLUS 唔係有把風扇? 咁點做到無聲?
作者: umvue    時間: 2013-4-26 23:19

如果 Intel 不推出盒裝版,就算在美國也未必可以買到吧?
Jamesbond007 發表於 2013-4-26 23:11


聽說呢D T系CPU有20個人要,就可以去代理訂喎

或者我會試下係度搞團購?
作者: win150    時間: 2013-4-26 23:22

有人說在米國買到3770T,我再查查吧
umvue 發表於 2013-4-26 23:17


我見amazon有得賣
作者: Jamesbond007    時間: 2013-4-26 23:27

有人說在米國買到3770T,我再查查吧
umvue 發表於 26/4/2013 23:17


美國 Amazon 上確實有些商戶有賣 3770T ( 但不是 Amazon 自己 )。
http://www.amazon.com/Intel-CM80 ... &keywords=3770T
作者: denc    時間: 2013-4-26 23:29

你揀嗰把散熱寫15 - 27.8 dBA(1200 - 2600 RPM),
未必真係"完全"無聲喎!
我之前砌過部,用G1610原廠扇最慢可以喺底板較到900 RPM,
都仲有啲啲聲(關蓋後離開一米就聽唔到,閂晒窗),
另外你個Case仲有把6cm風扇......

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1942319
作者: alfredxp    時間: 2013-4-26 23:44

回復 6# umvue


    平板當MON??
勁呀, 點做架? 有幾寸平板呀??
作者: umvue    時間: 2013-4-26 23:51

你揀嗰把散熱寫15 - 27.8 dBA(1200 - 2600 RPM),
未必真係"完全"無聲喎!
我之前砌過部,用G1610原廠扇最慢可 ...
denc 發表於 2013-4-26 23:29


你說的風扇矮過4CM嗎?
作者: umvue    時間: 2013-4-26 23:58

回復  umvue


    平板當MON??
勁呀, 點做架? 有幾寸平板呀??
alfredxp 發表於 2013-4-26 23:44


行AIR DISPLAY就得了,很簡單
作者: alfredxp    時間: 2013-4-27 00:09

回復 15# umvue


    OK, 有機會, 試試先.
作者: denc    時間: 2013-4-27 01:19

你說的風扇矮過4CM嗎?
umvue 發表於 2013-4-26 23:51



我夠知你個散熱矮啦!
我重點係提醒你你揀嗰個散熱唔可能完全無聲遮!
作者: fly888    時間: 2013-4-27 10:32

行AIR DISPLAY就得了,很簡單
umvue 發表於 2013-4-26 23:58



  真係唔知可以0甘做?!  平板 airplay 出其它display就知, 平板做airplay 接收? 係咪平板 support airplay 就得, 定要裝apps?
作者: Andykong    時間: 2013-4-27 12:17

本帖最後由 Andykong 於 2013-4-27 12:23 編輯

我都係見到個 Haswell schedule 所以打算遲兩個月先砌新機,希望到時可以直上 Win8.1, boot to desktop.

係攪團購 T 版 CPU 有興趣 join 喎!

暫時維基/Toms list 左以下 Haswell T 版:  i7-4770T, i7-4765T, i5-4670T,  i5-4570T



當然最後睇售價,但我估兩粒 i7 會貴幾多下,攪團購可能粒 i5-4670 會多 D 人埋堆!
作者: umvue    時間: 2013-4-27 12:56

我夠知你個散熱矮啦!
我重點係提醒你你揀嗰個散熱唔可能完全無聲遮!
denc 發表於 2013-4-27 01:19


真係完全無聲就要好大個箱,但今年我又想要PORTABILITY,只能有所取捨
作者: umvue    時間: 2013-4-27 12:58

真係唔知可以0甘做?!  平板 airplay 出其它display就知, 平板做airplay 接收? 係咪平板 support a ...
fly888 發表於 2013-4-27 10:32


平板裝AIR DISPLAY APP,跟住PC裝AIR DISPLAY CLIENT就可以了吧
作者: umvue    時間: 2013-4-27 13:00

我都係見到個 Haswell schedule 所以打算遲兩個月先砌新機,希望到時可以直上 Win8.1, boot to desktop.:na ...
Andykong 發表於 2013-4-27 12:17


出左價錢,可以搞個團購諮詢,睇下反應如何
作者: qcmadness    時間: 2013-4-27 13:10

Haswell + fixed chipset, 最快8-9月先有
作者: Andykong    時間: 2013-4-27 13:15

出左價錢,可以搞個團購諮詢,睇下反應如何
umvue 發表於 2013-4-27 13:00


據說 Intel 已出 Haswell OEM 貨,但頭段相信 quota 有限,團購呢 D 小數量可能要排好耐先有貨!
作者: Andykong    時間: 2013-4-27 13:28

Haswell + fixed chipset, 最快8-9月先有
qcmadness 發表於 2013-4-27 13:10


好似係 15 July 出貨,8 月中量產!
http://www.tomshardware.com/news ... blem-PCN,21896.html
作者: qcmadness    時間: 2013-4-27 13:32

好似係 15 July 出貨,8 月中量產!
Andykong 發表於 2013-4-27 13:28


8月量產, 咁你8-9月先拎到實體...

你仲要由底板廠拎到chip, 跟住整, 跟住ship來香港
作者: avbee    時間: 2013-5-6 00:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: umvue    時間: 2013-5-6 01:37

amd's video card does better than on board gpu
avbee 發表於 2013-5-6 00:32


of course but for compactness and silentness, i think onboard can be better

i heard that i7 4770R is on par of AMD 6670





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2