Board logo

標題: [記憶體] 雙通道只有一半速度? [打印本頁]

作者: hkaiw    時間: 2013-4-14 11:39     標題: 雙通道只有一半速度?

我的電腦是安裝了兩條 DDR3 1333 MHz 的記憶體,但是速度只有 667MHz,同樣之前的電腦是安裝了兩條 DDR2 800 MHz 的記憶體,但是速度只有 400 MHz,請問這兩樣是否正常嗎?
作者: lcska02nkc    時間: 2013-4-14 11:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必殺技    時間: 2013-4-14 12:04

ddr3
第三代雙倍資料率同步動態隨機存取記憶體(Double-Data-Rate Three Synchronous Dynamic Random Access Memory,一般稱為 DDR3 SDRAM),是一種電腦記憶體規格。它屬於SDRAM家族的記憶體產品,提供了相較於DDR2 SDRAM更高的運行效能與更低的電壓,是DDR2 SDRAM(四倍資料率同步動態隨機存取記憶體)的後繼者(增加至八倍),也是現時流行的記憶體產品。
zh.wikipedia.org/wiki/DDR3
More »
作者: lastwizard05    時間: 2013-4-14 12:10

月經問題
作者: yangtz    時間: 2013-4-14 12:37

.... 請問這兩樣是否正常嗎?



正常
作者: lamchan2004    時間: 2013-4-14 18:20

月經問題
lastwizard05 發表於 2013-4-14 12:10



    呢個問題都好耐無見過
作者: ak8    時間: 2013-4-14 18:30

呢排少左月經post
以前耐唔耐就有個dual channel同bt傷HDD post
作者: hkaiw    時間: 2013-4-14 23:14

呢排少左月經post
以前耐唔耐就有個dual channel同bt傷HDD post
ak8 發表於 2013-4-14 18:30

因為我不太了解雙通道或三通道的運作而已...
作者: 好好先生    時間: 2013-4-15 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 98a    時間: 2013-4-15 08:33

我的電腦是安裝了兩條 DDR3 1333 MHz 的記憶體,但是速度只有 667MHz,同樣之前的電腦是安裝了兩條 DDR2 80 ...
hkaiw 發表於 2013-4-14 11:39


正常
作者: 人Droid    時間: 2013-4-15 17:34

我都係兩條4GB DDR3 1333Mhz行雙通道 ,入BIOS睇,得667Mhz , 之後手多較做1333Mhz,好彩咩事都冇,宜家仲keep住呢個setting
作者: EVANGELION    時間: 2013-4-15 20:40

因為我不太了解雙通道或三通道的運作而已...
hkaiw 發表於 2013-4-14 23:14



    dual channel同你講既所謂速度係兩樣野黎...

https://zh.wikipedia.org/wiki/DDR_SDRAM

https://zh.wikipedia.org/wiki/DDR3_SDRAM

https://zh.wikipedia.org/wiki/Dual_Channel
作者: leung0147    時間: 2013-4-20 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2