Board logo

標題: [記憶體] DDR3 8GB RAM 單條的選擇 [打印本頁]

作者: geffon    時間: 2012-9-13 19:25     標題: DDR3 8GB RAM 單條的選擇

本帖最後由 geffon 於 2012-9-13 20:35 編輯

e加見到8GB 單條既價咁低,所以心郁郁想買返幾條

ADATA Premier DDR3 1333MHz 8GB (1x8GB) Ram AD3U1333W8G9-R        HK$ 295
ADATA Premier DDR3 1600MHz 8GB (1x8GB) Ram AD3U1600W8G11-R        HK$ 300
Kingston DDR3 1333MHz 8GB (1x8GB) Ram KVR1333D3N9/8G        HK$ 302
Kingston DDR3 1600MHz 8GB (1x8GB) Ram KVR16N11/8        HK$ 315
TEAM Elite DDR3 1333MHz 8GB (1x8GB) Ram 連散熱片 TED38G1333HC901        HK$ 290
TEAM Elite DDR3 1600MHz 8GB (1x8GB) Ram 連散熱片 TED38G1600HC1101        HK$ 315
TRANSCEND DDR3 1600 8GB        HK$ 275
TRANSCEND TS-LD313338G 8GB DDR3-1333        HK$ 255

Q1)上面邊隻性價比高?
如果比我揀,Team Elite 有散熱片好似唔錯
Q2)DDR3-1600 CL11 比 DDR3-1333 CL9 速度差別大嗎
Q3)我塊板行 triple channel,剩係插兩條RAM 著唔著到機?
Q4)塊板寫6 x 1.5V DDR3 DIMM sockets supporting up to 24 GB of system memory
咁插多過24GB 會點 ?
作者: lionking32    時間: 2012-9-13 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 310332063309    時間: 2012-9-13 22:56

回復 1# geffon

CHECK 舊POST  有不少CHING 用X58底板 插48GB(8GB*6) 照正常用到

以理論值 平均1333CL9係好過1600CL11的~
之前明明2隻係同價  唔知點解依家1600貴D=.=

搭單問同樣問題 只計1333  邊隻好???
或1個問題 唔知有冇ching答
呢d 1333  邊d係用爾必達??? 底板話支援8gb單條 係adata 1隻爾必達的  怕其他唔支援
作者: geffon    時間: 2012-9-13 23:36

本帖最後由 geffon 於 2012-9-13 23:39 編輯
回復  geffon

CHECK 舊POST  有不少CHING 用X58底板 插48GB(8GB*6) 照正常用到

以理論值 平均1333CL9係 ...
310332063309 發表於 2012-9-13 22:56


呢度 好多 CHING 用 Kingston  , Team Elite
用 Adata + transcend 既真係好少聽到
我估計 Kingston 比較好 , 但係 Team Elite 又有散熱片   都係呢兩樣揀一樣嫁喇
Kingston , Team Elite 用 Elpida Chip
作者: fowlerowen    時間: 2012-9-13 23:41

回復 1# geffon

DDR3 1600 有CL9 嗎? 幾$?
作者: ansonpoon77    時間: 2012-9-13 23:44

KINGSTONNNNNNNN
作者: 冰水半糖    時間: 2012-9-13 23:45

Kingston
作者: geffon    時間: 2012-9-13 23:48

回復  geffon

DDR3 1600 有CL9 嗎? 幾$?
fowlerowen 發表於 2012-9-13 23:41

Corsair Vengeance 復仇者 CMZ16GX3M2A1600C9 DDR3 1600MHz 16GB Kit (2x8GB) 連黑色大散熱片        HK$ 1120
Corsair Dominator Platinum CMD16GX3M2A1600C9 DDR3 1600MHz 16GB Kit (2x8GB) 連黑色大散熱片        HK$ 1399
暫時剩係搵到咁多
作者: 冰水半糖    時間: 2012-9-13 23:51

有無人試下Kingston 1600行吾行到CL9,
我6條1333CL9 2G 6條1333CL9 4G係X58到上到1600CL9
作者: geffon    時間: 2012-9-13 23:53

有無人試下Kingston 1600行吾行到CL9,
我6條1333CL9 2G 6條1333CL9 4G係X58到上到1600CL9 ...
冰水半糖 發表於 2012-9-13 23:51



    諗住玩8GB * 6條 ?
作者: 冰水半糖    時間: 2012-9-14 00:06

諗住玩8GB * 6條 ?
geffon 發表於 2012-9-13 23:53


一早賣左換左3部LGA 1155....全部8G RAM..

吾太夠RAM用中...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2