作者: taiman52 時間: 2012-7-14 22:27 標題: 看過 ""cpu保三年多餘.."".後請進
本帖最後由 taiman52 於 2012-7-14 22:35 編輯
我見到有785g ddr2底板好平--250蚊,保用3年,tb又有5000包開-300蚊,系ddr2貴d姐-4g-460.
250+300+450=1000,有4核同l3=6m喎,如果2年後785g底板壞左,代理同我講無得修理,:退番200蚊比我,我用左2年都可以退番80%錢.但系粒u同ddr2仲好正常,我究竟系咪好有so???
作者: pentt 時間: 2012-7-14 22:33
我見到有785g ddr2底板好平--250蚊,保用3年,tb又有5000包開-300蚊,系ddr2貴d姐-4g-460.
250+300+450=1000, ...
taiman52 發表於 2012-7-14 22:27
一來一回人工加車錢都唔止$200啦...不過唔好彩無法啦
作者: hk2054 時間: 2012-7-14 22:36
原價250蚊
退番200蚊
真系好so
作者: 炎冬 時間: 2012-7-14 22:43
我見到有785g ddr2底板好平--250蚊,保用3年,tb又有5000包開-300蚊,系ddr2貴d姐-4g-460.
250+300+450=1000, ...
taiman52 發表於 2012-7-14 22:27
你assume2年後代理退返$200先係.你估2年後仲值唔值$200蚊?
作者: CHK 時間: 2012-7-14 22:43
如果有要求應該3年後會覺得依架野好廢
但3年後要配返D配件都好難
作者: taiman52 時間: 2012-7-14 22:44
回復 3# hk2054
問題系粒u同ddr2 去邊度可以退番80%錢???
作者: taiman52 時間: 2012-7-14 22:46
回復 4# 炎冬
我想講既系:就算全數退,粒u同ram又點算!!
作者: hk2054 時間: 2012-7-14 22:50
其實你係2年前買左
定係E+想買?
作者: taiman52 時間: 2012-7-14 22:56
回復 5# CHK
好廢還好廢,我夠用佢就吾廢啦,如果保用期內,又無得維修,甘就系連無壞既u同ram都廢埋,為左塊板,系要比多1000買個一套,甘即系因為塊板要比多1000,無論新果套有幾勁,對我呢講新同舊既效能都系一樣!!
作者: taiman52 時間: 2012-7-14 22:59
回復 8# hk2054
系想講個保養期內無得維修,如果証明到令到消費者有損失,我就主張要claim番
作者: [][] 時間: 2012-7-14 23:25
回復 1# taiman52
邊度買??
作者: rudi 時間: 2012-7-14 23:37
修一定有得修,只係等你3-5-7個月者...
作者: CHK 時間: 2012-7-15 00:34
所以唔諗3年後
作者: taiman52 時間: 2012-7-15 10:46
回復 12# rudi
維修在合理時間內應該可以,3.5.7個月系咪合理,應該要問個官先知
作者: thankyouabc 時間: 2012-7-15 11:34
回復 10# taiman52
咁你覺得應該CLAIM幾多先啱?
作者: taiman52 時間: 2012-7-15 11:39
回復 15# thankyouabc
個個計法吾同,自己計完去少額問下個官同吾同意囉
作者: thankyouabc 時間: 2012-7-15 11:40
回復 16# taiman52
請問閣下又會點計?
作者: taiman52 時間: 2012-7-15 11:40
本帖最後由 taiman52 於 2012-7-15 11:42 編輯
回復 8# hk2054
其實呢個post系回應 ""cpu保三年多餘.."".
只要證明到對方令自己有損失,而自己又條氣吾順,可到少額一試!!
作者: taiman52 時間: 2012-7-15 11:46
回復 17# thankyouabc
自己諗既到底合吾合法理呢???
個個情況吾同,香港好好既,有免費法律資詢提供
作者: Drivel 時間: 2012-7-15 14:25
傾唔掂數不如告上小額錢債審裁處
官通常都係幫消費者
好大機會你會贏
填份form, 自己講事實, 等個官判, 唔需要有法律知識

