標題: Intel U 同版推介 [打印本頁]
作者: stresemann 時間: 2012-7-2 18:41 標題: Intel U 同版推介
e家買i5定i7好呢? 有冇大板推介, 要行usb3的, thx!
作者: nonstopnht 時間: 2012-7-2 18:52
應該要Z77 先有原生USB3.0
i5 or i7 ...睇BUDGET , 我都爬緊文要砌機. 應該用I5, 因為要打機
作者: nonstopnht 時間: 2012-7-2 18:53
BTW, 之前Z77 板有送RAM, 而家唔知仲有冇...希望有啦
作者: terrychan2011 時間: 2012-7-2 18:54
打機i5, 買勁D顯卡好過
作者: nonstopnht 時間: 2012-7-2 19:01
師兄,有冇顯卡推介? BUDGET 所限,想1000內
作者: georgekei 時間: 2012-7-2 23:18
budget < $1000
來來去去宜家都係呢兩張:
A: HD6850 1GB
N: GTX560SE (得番原本 288 sp 版本)
作者: hokk1234 時間: 2012-7-2 23:33
B75, H77, Z77都有原生usb3
有ram送就z77, 冇就H77囉。
好少見B75有大板
作者: stresemann 時間: 2012-7-4 00:48
i5 同 i7 除電壓外還有什麼分別呢?
作者: i_djinn 時間: 2012-7-4 01:35
HT
作者: kit10 時間: 2012-7-4 11:19
MSI Z77 仍然有送RAM
作者: Rooco 時間: 2012-7-4 11:50
如果不超頻 E1230 V2 加 B75或H77
再買顕卡就可以。

