Board logo

標題: Intel U 同版推介 [打印本頁]

作者: stresemann    時間: 2012-7-2 18:41     標題: Intel U 同版推介

e家買i5定i7好呢? 有冇大板推介, 要行usb3的, thx!
作者: nonstopnht    時間: 2012-7-2 18:52

應該要Z77 先有原生USB3.0
i5 or i7 ...睇BUDGET , 我都爬緊文要砌機. 應該用I5, 因為要打機
作者: nonstopnht    時間: 2012-7-2 18:53

BTW, 之前Z77 板有送RAM, 而家唔知仲有冇...希望有啦
作者: terrychan2011    時間: 2012-7-2 18:54

打機i5, 買勁D顯卡好過
作者: nonstopnht    時間: 2012-7-2 19:01

師兄,有冇顯卡推介? BUDGET 所限,想1000內
作者: georgekei    時間: 2012-7-2 23:18

budget < $1000
來來去去宜家都係呢兩張:
A: HD6850 1GB
N: GTX560SE (得番原本 288 sp 版本)
作者: hokk1234    時間: 2012-7-2 23:33

B75, H77, Z77都有原生usb3
有ram送就z77, 冇就H77囉。
好少見B75有大板
作者: stresemann    時間: 2012-7-4 00:48

i5 同 i7 除電壓外還有什麼分別呢?
作者: i_djinn    時間: 2012-7-4 01:35

i5 同 i7 除電壓外還有什麼分別呢?
stresemann 發表於 2012-7-4 00:48



    HT
作者: kit10    時間: 2012-7-4 11:19

MSI Z77 仍然有送RAM
作者: Rooco    時間: 2012-7-4 11:50

如果不超頻 E1230 V2 加 B75或H77
再買顕卡就可以。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2