Board logo

標題: H77+Intel Lan [打印本頁]

作者: 殘雲    時間: 2012-6-4 09:59     標題: H77+Intel Lan

係咪得Intel板先有?

因為睇中左INTEL BOX-DH77KC H77,DDR3,LGA 1155,USB3.0,SATA3 6Gb/s ATX M/B        HK$ 960

但係我見呢度D人好似對Intel板冇乜好感咁,所以想問大家有冇D更好既選擇
作者: ^.^    時間: 2012-6-4 10:02

係咪得Intel板先有?

因為睇中左INTEL BOX-DH77KC H77,DDR3,LGA 1155,USB3.0,SATA3 6Gb/s ATX M/B        HK$ 960
...
殘雲 發表於 2012-6-4 09:59


呢個價位已經可以出到大牌子既Z77入門 @@ 早排仲有RAM送 @@
作者: 殘雲    時間: 2012-6-4 10:09

呢個價位已經可以出到大牌子既Z77入門 @@ 早排仲有RAM送 @@
^.^ 發表於 2012-6-4 10:02

但係我見最平有Intel LAN既Z77都要$1,5XX(好似係)

唔係話迷信Intel LAN,因為用緊Reaktek LAN,耐唔耐就話我冇插LAN線

搞到要用WI-FI上網,所以有得揀都想轉用其他
作者: ^.^    時間: 2012-6-4 10:13

但係我見最平有Intel LAN既Z77都要$1,5XX(好似係)

唔係話迷信Intel LAN,因為用緊Reaktek LAN,耐唔耐 ...
殘雲 發表於 2012-6-4 10:09


個別例子,大部分佔7-8成既桌上主機板都係用Reaktek LAN,即大部分人都用緊呢款,佢地都無事。
(1) 睇下係咪你個ROUTER有問題,所以斷線...
(2) 主機板既LAN卡已損壞,建議送去保修。
作者: 殘雲    時間: 2012-6-4 10:15

個別例子,大部分佔7-8成既桌上主機板都係用Reaktek LAN,即大部分人都用緊呢款,佢地都無事。
(1) 睇下 ...
^.^ 發表於 2012-6-4 10:13

我肯定係Realtek LAN有事

就係因為過左保先諗住買過塊
作者: ^.^    時間: 2012-6-4 10:18

我肯定係Realtek LAN有事

就係因為過左保先諗住買過塊
殘雲 發表於 2012-6-4 10:15



如果電腦夠用的話,可以買一張外置網絡卡,可以節省金錢。
作者: 觀星是答案    時間: 2012-6-4 10:41

MSI 的 Z77-GD55 都是用 Intel LAN 的

旺角電腦中心某大公司網上報 $1399
作者: k-k    時間: 2012-6-4 10:50

現在真係小 底板用 Intel LAN chip
作者: thankyouabc    時間: 2012-6-4 11:03

回復 5# 殘雲


    Socket 1155 咁快過保?
作者: 殘雲    時間: 2012-6-4 11:15

回復  殘雲


    Socket 1155 咁快過保?
thankyouabc 發表於 2012-6-4 11:03

AMD 790X黎架

想換機睇下有冇H77+Intel LAN既板姐
作者: star_hk    時間: 2012-6-4 13:28

咁多人都係用realtek LAN
壞既比率都唔係好高姐
作者: 極臭~羽毛筆    時間: 2012-6-4 13:30

現在真係小 底板用 Intel LAN chip
k-k 發表於 2012-6-4 10:50

cheap板就係

中高價板用Intel LAN依家變晒賣點
作者: yanjar    時間: 2012-6-4 17:03

我個幾塊MB未試過吾懷 onboard Lan
有三張PCI Lan Card [100Mb x1, 1Gb x2]就未試過懷





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2