作者: ccck2004 時間: 2012-5-29 23:40 標題: 煙條1155 SB I3同AMD FM1 AII 641比較, 邊粒適合我多D?
本帖最後由 ccck2004 於 2012-5-29 23:53 編輯
而家我用緊AM2 5000+BE, 主要作2個用途, 1.壓片(多數係RMVB轉MP4) 2.打機(D3 & Winning)
假如我升級用係ITX, 而兩者都用同一張Display(HD 6670), 邊粒會適合D?
作者: 真衰鬼 時間: 2012-5-30 00:46
而家我用緊AM2 5000+BE, 主要作2個用途, 1.壓片(多數係RMVB轉MP4) 2.打機(D3 & Winning)
假如我升級用係IT ...
ccck2004 發表於 2012-5-29 23:40
梗係用Ivy la
作者: 萌 時間: 2012-5-30 01:02
睇返I3係雙核,641係4核,轉片應該4核好D,因為好多軟件支持多核
作者: qcmadness 時間: 2012-5-30 01:22
而家我用緊AM2 5000+BE, 主要作2個用途, 1.壓片(多數係RMVB轉MP4) 2.打機(D3 & Winning)
假如我升級用係IT ...
ccck2004 發表於 2012-5-29 23:40
itx用ivy
作者: kenltfai 時間: 2012-5-30 01:50
問題係AMD 的ITX板真係選擇唔多
利申:AMD用家
作者: tony1c33 時間: 2012-5-30 01:54
INTEL~幫到你
AMD ITX~~款太少了~
作者: ccck2004 時間: 2012-5-30 08:55
Ivy係咪都係用1155?h61/67 chips支唔支援?
作者: aeolian2009 時間: 2012-5-30 08:56
如果係我 我會用A8 因為用同一張Display(HD 6670) 可以交火 打機叫再好D
作者: ccck2004 時間: 2012-5-30 08:57
FM1的話,asrock就有塊a75m-itx了
作者: ccck2004 時間: 2012-5-30 08:58
聽講打機實際作用唔大,跑分就有幾大分別
作者: rcbananahk 時間: 2012-5-30 09:26
交火都要game support 架..?
作者: dom 時間: 2012-5-30 17:48
你既用途用 iNTEL 吧
作者: au1990 時間: 2012-5-30 20:55
壓片INTEL好D
至於打機,你果兩隻GAME都唔係高需,分別不大
作者: 飛起潛水員 時間: 2012-5-30 21:38
ivy

作者: dom 時間: 2012-5-30 23:12
Intel Core i5-2400S + HD6670 =
作者: 風吹草動 時間: 2012-5-30 23:22
A75+A55既ITX版兩隻手都數唔晒LO..
作者: 夜靈》俊 時間: 2012-5-31 00:02
回復 16# 風吹草動
但係好難搵
作者: 風吹草動 時間: 2012-5-31 00:10
走一轉3C起碼搵到5塊...
作者: kenltfai 時間: 2012-5-31 00:13
問題你會有D牌子會Blacklist
咁就

作者: 風吹草動 時間: 2012-5-31 00:17
ASUS,ASROCK,MSI,GIGA,ZOTAC
呢5隻牌子都黑晒名單咁你去買大陸牌子~
作者: kenltfai 時間: 2012-5-31 00:21
本帖最後由 kenltfai 於 2012-5-31 00:25 編輯
喺海鮮舫搵到的就係咁多......
ZOTAC A75ITX-A-E AMD A75,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B HK$ 905
ASUS F1A75-I Deluxe AMD A75,DDR3,Socket FM1 (APU),USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B HK$ 1190
ASRock A75M-ITX AMD A75,DDR3,Socket FM1 (APU),USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B HK$ 700
ZOTAC 880GITX-A-E AMD 880G,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B HK$ 755
作者: joewonglc 時間: 2012-5-31 00:23
咁啱我剛剛砌起i3+intel a75+msi 6670+8g ram, ok喎!
作者: qcmadness 時間: 2012-5-31 00:23
喺海鮮舫搵到的就係咁多......
ZOTAC A75ITX-A-E AMD A75,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX ...
kenltfai 發表於 2012-5-31 00:21
1間comdex賣既都唔只...
作者: 風吹草動 時間: 2012-5-31 00:25
喺海鮮舫搵到的就係咁多......
ZOTAC A75ITX-A-E AMD A75,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX ...
kenltfai 發表於 2012-5-31 00:21
3C=中X田,+都,金的士
JUMBO一間緊係少D啦...
作者: 風吹草動 時間: 2012-5-31 00:26
吹到INTEL出左A75 仲要用I3 用埋6670交火
作者: kenltfai 時間: 2012-5-31 00:26
我又唔係成日去腦場
都係睇住網上報價有幾多諗幾多
何況Comdex都俾小弟Blacklist左
(小弟都準備upgrade 第2部機,等緊Trinity
作者: kenltfai 時間: 2012-5-31 00:29
本帖最後由 kenltfai 於 2012-5-31 00:31 編輯
Centralfield仲有A55 ITX嘛
呢樣我都知
不過小弟唔係咁推薦姐
但樓主用AII 641就無關係
作者: kenltfai 時間: 2012-5-31 00:37
不過話時話
又要壓片又要打機
點解仲要用ITX

作者: kirafung 時間: 2012-5-31 08:03
I3 吧。。。
作者: [][] 時間: 2012-5-31 08:45
回復 1# ccck2004
AMD 放棄佢
作者: Chick 時間: 2012-5-31 10:21
641用ITX板只有兩個選擇:Asus同Zotac,但個價仲貴過H77 ITX

性價比唔高....用Intel啦!
作者: ccck2004 時間: 2012-5-31 13:48
Asrock都有塊,$645姐
作者: 楓子 時間: 2012-5-31 14:05
A8吧...顯示卡都吾洗買...內顯夠做=)
作者: dom 時間: 2012-5-31 14:09
Intel A75 ???

作者: dom 時間: 2012-5-31 14:10
下???!!
A55 ITX? !?!?!?!?!
剛剛出?
一陣落去睇下!
作者: dom 時間: 2012-5-31 14:11
其實 唔建議擺粒 100W TDP 既落去 ITX
作者: dom 時間: 2012-5-31 14:11
佢有張 HD6670
作者: ellis 時間: 2012-5-31 15:09
amd 631 + ASROCK A75M ITX = 500+645= 1145$
作者: Chick 時間: 2012-5-31 15:28
本帖最後由 Chick 於 2012-5-31 15:31 編輯
回復 32# ccck2004
我用緊呢塊板,所以唔建議你配TDP 100W嘅FM1,例如641。
如果你4核一齊full load........唔想多講,請自行search舊post。
如果再整張full size display卡落去.........
作者: ccck2004 時間: 2012-5-31 16:01
回復 ccck2004
我用緊呢塊板,所以唔建議你配TDP 100W嘅FM1,例如641。
如果你4核一齊full load........ ...
Chick 發表於 2012-5-31 03:28 PM
641 65w咋喎
何況sg05隻牛有300w,如果足火應該夠推喇掛
作者: stefac03 時間: 2012-5-31 16:15
呢個係一直令我未砌APU ITX機既原因
A8 65W實在太難買
作者: ellis 時間: 2012-5-31 16:23
AMD Athlon II X4 638 2.7GHZ
65W FM1 QUAD CORE
作者: Chick 時間: 2012-5-31 16:35
回復 40# ccck2004
AMD官網話100W
http://www.amd.com/us/products/d ... ure-comparison.aspx
唔係牛嘅問題,係塊板會好熱
打機時我會鎖定1.6GHz,不過我試過0.8G都有31fps,1.6G~3.2G都係33fps,4核真係有料到。
作者: ccck2004 時間: 2012-5-31 21:51
回復 43# Chick
唔通我記錯係631...
作者: Chick 時間: 2012-5-31 22:25
本帖最後由 Chick 於 2012-5-31 22:28 編輯
回復 44# ccck2004
睇落幾行,631都係100W
不過,Asrock官網有個神秘版本631係65W!
http://www.asrock.com/mb/cpu.tw.asp?Model=A75M-ITX
型號規格都一模一樣?低電版?打錯字?
作者: ccck2004 時間: 2012-5-31 23:59
回復 45# Chick
所以真係幾奇怪, 無左display部份都一樣行咁多電, AM3 Athlon II系列卻又可以65W運作

作者: joewonglc 時間: 2012-6-1 01:58
回復 34# dom
打錯了,應該係DB75EN
作者: joewonglc 時間: 2012-6-1 02:00
回復 34# dom https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1376646&k=e3779d4e1f30a8622ef09b5da83022e5&t=1782147178&sid=9gGA9nUNXyR

作者: joewonglc 時間: 2012-6-1 02:02
回復 25# 風吹草動
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1376647&k=0751f73aa267f920eac634884d03a383&t=1782147178&sid=9gGA9nUNXyR

作者: ellis 時間: 2012-6-1 04:10
631 2.6 GHz, TDP 65 Watt, Rev B0, Part AD631XOJZ43GX
http://www.cpu-upgrade.com/mb-ECS/A55F-M3(V1.0).html
真係存在
作者: ellis 時間: 2012-6-1 04:11
回復 45# Chick
AMD Athlon IIX4 631 (AD631XOJZ43GX, rev.B0, 2.6GHz, QC, L2:4M, 65W)
http://support.asus.com/cpusuppo ... lon%20IIX4%20631%20(AD631XOJZ43GX,%20rev.B0,%202.6GHz,%20QC,%20L2:4M,%2065W)&pcb=ALL&sincebios=1002&memo=
OEM U?
作者: 風吹草動 時間: 2012-6-1 05:26
A75同B75咪好遠啵...
作者: joewonglc 時間: 2012-6-1 10:09
回復 52# 風吹草動
記錯咗...作者: faibuy 時間: 2012-6-1 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy 時間: 2012-6-1 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


