Board logo

標題: 煙條1155 SB I3同AMD FM1 AII 641比較, 邊粒適合我多D? [打印本頁]

作者: ccck2004    時間: 2012-5-29 23:40     標題: 煙條1155 SB I3同AMD FM1 AII 641比較, 邊粒適合我多D?

本帖最後由 ccck2004 於 2012-5-29 23:53 編輯

而家我用緊AM2 5000+BE, 主要作2個用途, 1.壓片(多數係RMVB轉MP4) 2.打機(D3 & Winning)

假如我升級用係ITX, 而兩者都用同一張Display(HD 6670), 邊粒會適合D?
作者: 真衰鬼    時間: 2012-5-30 00:46

而家我用緊AM2 5000+BE, 主要作2個用途, 1.壓片(多數係RMVB轉MP4) 2.打機(D3 & Winning)

假如我升級用係IT ...
ccck2004 發表於 2012-5-29 23:40

梗係用Ivy la
作者: 萌    時間: 2012-5-30 01:02

睇返I3係雙核,641係4核,轉片應該4核好D,因為好多軟件支持多核
作者: qcmadness    時間: 2012-5-30 01:22

而家我用緊AM2 5000+BE, 主要作2個用途, 1.壓片(多數係RMVB轉MP4) 2.打機(D3 & Winning)

假如我升級用係IT ...
ccck2004 發表於 2012-5-29 23:40


itx用ivy
作者: kenltfai    時間: 2012-5-30 01:50

睇返I3係雙核,641係4核,轉片應該4核好D,因為好多軟件支持多核
萌 發表於 2012-5-30 01:02



問題係AMD 的ITX板真係選擇唔多
利申:AMD用家
作者: tony1c33    時間: 2012-5-30 01:54

INTEL~幫到你
AMD ITX~~款太少了~
作者: ccck2004    時間: 2012-5-30 08:55

itx用ivy
qcmadness 發表於 2012-5-30 01:22 AM

Ivy係咪都係用1155?h61/67 chips支唔支援?
作者: aeolian2009    時間: 2012-5-30 08:56

如果係我  我會用A8  因為用同一張Display(HD 6670)  可以交火  打機叫再好D
作者: ccck2004    時間: 2012-5-30 08:57

INTEL~幫到你
AMD ITX~~款太少了~
tony1c33 發表於 2012-5-30 01:54 AM

FM1的話,asrock就有塊a75m-itx了
作者: ccck2004    時間: 2012-5-30 08:58

如果係我  我會用A8  因為用同一張Display(HD 6670)  可以交火  打機叫再好D
aeolian2009 發表於 2012-5-30 08:56 AM

聽講打機實際作用唔大,跑分就有幾大分別
作者: rcbananahk    時間: 2012-5-30 09:26

交火都要game support 架..?
作者: dom    時間: 2012-5-30 17:48

你既用途用 iNTEL 吧

作者: au1990    時間: 2012-5-30 20:55

壓片INTEL好D
至於打機,你果兩隻GAME都唔係高需,分別不大
作者: 飛起潛水員    時間: 2012-5-30 21:38

ivy
作者: dom    時間: 2012-5-30 23:12

Intel Core i5-2400S + HD6670 =
作者: 風吹草動    時間: 2012-5-30 23:22

問題係AMD 的ITX板真係選擇唔多
利申:AMD用家
kenltfai 發表於 2012-5-30 01:50

A75+A55既ITX版兩隻手都數唔晒LO..
作者: 夜靈》俊    時間: 2012-5-31 00:02

回復 16# 風吹草動
但係好難搵
作者: 風吹草動    時間: 2012-5-31 00:10

回復  風吹草動
但係好難搵
夜靈》俊 發表於 2012-5-31 00:02

走一轉3C起碼搵到5塊...
作者: kenltfai    時間: 2012-5-31 00:13

走一轉3C起碼搵到5塊...
風吹草動 發表於 2012-5-31 00:10



問題你會有D牌子會Blacklist
咁就
作者: 風吹草動    時間: 2012-5-31 00:17

問題你會有D牌子會Blacklist
咁就
kenltfai 發表於 2012-5-31 00:13

ASUS,ASROCK,MSI,GIGA,ZOTAC

呢5隻牌子都黑晒名單咁你去買大陸牌子~
作者: kenltfai    時間: 2012-5-31 00:21

本帖最後由 kenltfai 於 2012-5-31 00:25 編輯
ASUS,ASROCK,MSI,GIGA,ZOTAC

呢5隻牌子都黑晒名單咁你去買大陸牌子~
風吹草動 發表於 2012-5-31 00:17


喺海鮮舫搵到的就係咁多......
ZOTAC A75ITX-A-E AMD A75,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B        HK$ 905
ASUS F1A75-I Deluxe AMD A75,DDR3,Socket FM1 (APU),USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B        HK$ 1190
ASRock A75M-ITX AMD A75,DDR3,Socket FM1 (APU),USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B        HK$ 700
ZOTAC 880GITX-A-E AMD 880G,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX M/B        HK$ 755
作者: joewonglc    時間: 2012-5-31 00:23

咁啱我剛剛砌起i3+intel a75+msi 6670+8g ram, ok喎!
作者: qcmadness    時間: 2012-5-31 00:23

喺海鮮舫搵到的就係咁多......
ZOTAC A75ITX-A-E AMD A75,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX  ...
kenltfai 發表於 2012-5-31 00:21


1間comdex賣既都唔只...
作者: 風吹草動    時間: 2012-5-31 00:25

喺海鮮舫搵到的就係咁多......
ZOTAC A75ITX-A-E AMD A75,DDR3,WiFi b/g/n,USB3.0,SATA3 6Gb/s,Mini-ITX  ...
kenltfai 發表於 2012-5-31 00:21

3C=中X田,+都,金的士
JUMBO一間緊係少D啦...
作者: 風吹草動    時間: 2012-5-31 00:26

咁啱我剛剛砌起i3+intel a75+msi 6670+8g ram, ok喎!
joewonglc 發表於 2012-5-31 00:23

吹到INTEL出左A75 仲要用I3 用埋6670交火
作者: kenltfai    時間: 2012-5-31 00:26

1間comdex賣既都唔只...
qcmadness 發表於 2012-5-31 00:23



我又唔係成日去腦場
都係睇住網上報價有幾多諗幾多
何況Comdex都俾小弟Blacklist左
(小弟都準備upgrade 第2部機,等緊Trinity
作者: kenltfai    時間: 2012-5-31 00:29

本帖最後由 kenltfai 於 2012-5-31 00:31 編輯
3C=中X田,+都,金的士
JUMBO一間緊係少D啦...
風吹草動 發表於 2012-5-31 00:25



Centralfield仲有A55 ITX嘛
呢樣我都知
不過小弟唔係咁推薦姐
但樓主用AII 641就無關係
作者: kenltfai    時間: 2012-5-31 00:37

不過話時話
又要壓片又要打機
點解仲要用ITX
作者: kirafung    時間: 2012-5-31 08:03

I3 吧。。。
作者: [][]    時間: 2012-5-31 08:45

回復 1# ccck2004


    AMD 放棄佢
作者: Chick    時間: 2012-5-31 10:21

641用ITX板只有兩個選擇:Asus同Zotac,但個價仲貴過H77 ITX
性價比唔高....用Intel啦!
作者: ccck2004    時間: 2012-5-31 13:48

641用ITX板只有兩個選擇:Asus同Zotac,但個價仲貴過H77 ITX
性價比唔高....用Intel啦! ...
Chick 發表於 2012-5-31 10:21 AM

Asrock都有塊,$645姐
作者: 楓子    時間: 2012-5-31 14:05

A8吧...顯示卡都吾洗買...內顯夠做=)
作者: dom    時間: 2012-5-31 14:09

咁啱我剛剛砌起i3+intel a75+msi 6670+8g ram, ok喎!
joewonglc 發表於 31-5-2012 12:23 AM


Intel A75 ???
作者: dom    時間: 2012-5-31 14:10

Centralfield仲有A55 ITX嘛
呢樣我都知
不過小弟唔係咁推薦姐
但樓主用AII 641就無關係 ...
kenltfai 發表於 31-5-2012 12:29 AM


下???!!
A55 ITX? !?!?!?!?!
剛剛出?
一陣落去睇下!
作者: dom    時間: 2012-5-31 14:11

其實 唔建議擺粒 100W TDP 既落去 ITX
作者: dom    時間: 2012-5-31 14:11

A8吧...顯示卡都吾洗買...內顯夠做=)
楓子 發表於 31-5-2012 02:05 PM


佢有張 HD6670
作者: ellis    時間: 2012-5-31 15:09

amd 631 + ASROCK A75M ITX = 500+645= 1145$
作者: Chick    時間: 2012-5-31 15:28

本帖最後由 Chick 於 2012-5-31 15:31 編輯

回復 32# ccck2004
我用緊呢塊板,所以唔建議你配TDP 100W嘅FM1,例如641。
如果你4核一齊full load........唔想多講,請自行search舊post。

如果再整張full size display卡落去.........
作者: ccck2004    時間: 2012-5-31 16:01

回復  ccck2004
我用緊呢塊板,所以唔建議你配TDP 100W嘅FM1,例如641。
如果你4核一齊full load........ ...
Chick 發表於 2012-5-31 03:28 PM

641 65w咋喎

何況sg05隻牛有300w,如果足火應該夠推喇掛
作者: stefac03    時間: 2012-5-31 16:15

其實 唔建議擺粒 100W TDP 既落去 ITX
dom 發表於 2012-5-31 14:11

呢個係一直令我未砌APU ITX機既原因
A8 65W實在太難買
作者: ellis    時間: 2012-5-31 16:23

AMD Athlon II X4 638  2.7GHZ

65W FM1  QUAD CORE
作者: Chick    時間: 2012-5-31 16:35

回復 40# ccck2004

AMD官網話100W
http://www.amd.com/us/products/d ... ure-comparison.aspx
唔係牛嘅問題,係塊板會好熱
打機時我會鎖定1.6GHz,不過我試過0.8G都有31fps,1.6G~3.2G都係33fps,4核真係有料到。
作者: ccck2004    時間: 2012-5-31 21:51

回復 43# Chick
唔通我記錯係631...
作者: Chick    時間: 2012-5-31 22:25

本帖最後由 Chick 於 2012-5-31 22:28 編輯

回復 44# ccck2004
睇落幾行,631都係100W
不過,Asrock官網有個神秘版本631係65W!
http://www.asrock.com/mb/cpu.tw.asp?Model=A75M-ITX
型號規格都一模一樣?低電版?打錯字?
作者: ccck2004    時間: 2012-5-31 23:59

回復 45# Chick
所以真係幾奇怪, 無左display部份都一樣行咁多電, AM3 Athlon II系列卻又可以65W運作
作者: joewonglc    時間: 2012-6-1 01:58

回復 34# dom

打錯了,應該係DB75EN
作者: joewonglc    時間: 2012-6-1 02:00

MB.jpg 回復 34# dom

圖片附件: MB.jpg (2012-6-1 02:00, 118.51 KB) / 下載次數 4
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1376646&k=e3779d4e1f30a8622ef09b5da83022e5&t=1782147178&sid=9gGA9nUNXyR


作者: joewonglc    時間: 2012-6-1 02:02

回復 25# 風吹草動

   pc.jpg

圖片附件: pc.jpg (2012-6-1 02:02, 62.07 KB) / 下載次數 9
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1376647&k=0751f73aa267f920eac634884d03a383&t=1782147178&sid=9gGA9nUNXyR


作者: ellis    時間: 2012-6-1 04:10

631        2.6 GHz, TDP 65 Watt, Rev B0, Part AD631XOJZ43GX

http://www.cpu-upgrade.com/mb-ECS/A55F-M3(V1.0).html

真係存在
作者: ellis    時間: 2012-6-1 04:11

回復 45# Chick


    AMD Athlon IIX4 631 (AD631XOJZ43GX, rev.B0, 2.6GHz, QC, L2:4M, 65W)
http://support.asus.com/cpusuppo ... lon%20IIX4%20631%20(AD631XOJZ43GX,%20rev.B0,%202.6GHz,%20QC,%20L2:4M,%2065W)&pcb=ALL&sincebios=1002&memo=

OEM U?
作者: 風吹草動    時間: 2012-6-1 05:26

回復  風吹草動
joewonglc 發表於 2012-6-1 02:02

A75同B75咪好遠啵...
作者: joewonglc    時間: 2012-6-1 10:09

回復 52# 風吹草動


    記錯咗...
作者: faibuy    時間: 2012-6-1 12:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: faibuy    時間: 2012-6-1 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2