作者: HK-Steven 時間: 2011-6-19 03:35 標題: Acbel牛如何??
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garylism 時間: 2011-6-19 10:42
ACBEL用料良佳!
作者: gtiger 時間: 2011-6-19 10:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zakurelo 時間: 2011-6-19 10:57
Acbel之前間代理唔知執左定改名,
有七年保都未必有用

作者: 7up 時間: 2011-6-19 11:09
Acbel用料幾好啊!賊船都有7年保養。
作者: core﹏呀細 時間: 2011-6-19 11:09
出機出過唔少ACBEL E2 380牛,五年保
其他系列有D 3年,5年,7年
高階系列R88,R9最正
作者: billy12342001 時間: 2011-6-19 11:12
本帖最後由 billy12342001 於 2011-6-19 13:08 編輯
Acbel牛好似得中高堦有7年保用,低堦如E2有5年保用,CE2 3年保用
作者: CorsairX 時間: 2011-6-19 11:15
之前用佢隻E2 400W ,ok 嫁~
文書機最好不過, High C/P
作者: HK-Steven 時間: 2011-6-19 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK-Steven 時間: 2011-6-19 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HK-Steven 時間: 2011-6-19 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy12342001 時間: 2011-6-19 13:07
本帖最後由 billy12342001 於 2011-6-19 13:17 編輯
唔係,如果計note book火牛←保3年
之前錯左係E2 5年,CE2 3年
http://www.centralfield.com/index.php/computer-price/power.html
作者: 肥寶 時間: 2011-6-19 13:24
ACBEL D牛牛好好如果冇潮濕
作者: CHK 時間: 2011-6-19 13:30
暫時試過兩次因意外SHORT左就冇野壞
一次開緊機整LED燈
一次太多塵隻牛抽唔到風散熱
雙牛依然好好
作者: HK-Steven 時間: 2011-6-19 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cckkwc2002 時間: 2011-6-19 23:33
用呢隻牌子ipower ,E2幫人出機大大話話十幾廿隻,自用都有,三幾年都未有任何問題
作者: Windian 時間: 2011-6-19 23:47
用料同散熱都OK
作者: shift2 時間: 2011-6-19 23:50
我只可以話3年前出N隻E2 380 仲行得走得
作者: dom 時間: 2011-6-20 02:36
以前同人出機 搭 E2 380W , iPower 430W (? 定係450W ? )
不下50部機 , 無一壞牛翻轉頭
