Board logo

標題: Seasonic X 系列線材問題 [打印本頁]

作者: 四條六    時間: 2011-6-6 17:03     標題: Seasonic X 系列線材問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bidbid1000    時間: 2011-6-6 17:05

依d野就算有人同你講得
都唔好拎成部機同佢博
作者: 鴨仔    時間: 2011-6-6 17:36

好似有人中左招
作者: kklaw286    時間: 2011-6-6 17:42

得就當然冇問題,
萬1吾得就串燒!!
最好問返代理.
作者: 四條六    時間: 2011-6-6 18:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom241457    時間: 2011-6-6 18:07

d人自己造線都得,應該沒問題(ps我唔負責任)
作者: 四條六    時間: 2011-6-6 21:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CorsairX    時間: 2011-6-6 23:26

Seasonic X 系列線材 & Corsair 系列線材可否互相通用?
作者: cecil_vong    時間: 2011-6-6 23:28

回復 8# CorsairX

呢樣真係唔建議師兄搵黎博.............
作者: CorsairX    時間: 2011-6-6 23:30

我見有d線好令, 想change線 ~
作者: 四條六    時間: 2011-6-6 23:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2