作者: 四條六 時間: 2011-6-6 17:03 標題: Seasonic X 系列線材問題
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bidbid1000 時間: 2011-6-6 17:05
依d野就算有人同你講得
都唔好拎成部機同佢博
作者: 鴨仔 時間: 2011-6-6 17:36
好似有人中左招
作者: kklaw286 時間: 2011-6-6 17:42
得就當然冇問題,
萬1吾得就串燒!!
最好問返代理.
作者: 四條六 時間: 2011-6-6 18:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tom241457 時間: 2011-6-6 18:07
d人自己造線都得,應該沒問題(ps我唔負責任)
作者: 四條六 時間: 2011-6-6 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CorsairX 時間: 2011-6-6 23:26
Seasonic X 系列線材 & Corsair 系列線材可否互相通用?
作者: cecil_vong 時間: 2011-6-6 23:28
回復 8# CorsairX
呢樣真係唔建議師兄搵黎博.............
作者: CorsairX 時間: 2011-6-6 23:30
我見有d線好令, 想change線 ~
作者: 四條六 時間: 2011-6-6 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
