Board logo

標題: 4GB DDR3 跌破600 [打印本頁]

作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-16 20:45     標題: 4GB DDR3 跌破600

前幾日行黃金,經過地庫中x田,口多多入去問Kingston 4gb ddr3 1333幾錢,個sales哥哥查完機後答630,聽完後即俾錢買左一條
係俾錢果陣見到有張紙貼係收銀果度,原來全部係4gb ddr3 ram價(都好很隱蔽),原來另一隻牌子aexea已經賣緊595
其他牌子好似adata同corsair都係610~620. . . .
來緊D 4gb ram應該全部below$600
btw, 宜家屋企2條4GB 行dual channel真係好爽, vm+photoshop真係一流
作者: YANG    時間: 2010-10-16 20:48

咁Kingston好D..
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-16 20:55

回復 2# YANG
kingston係好用,所以我先買
其實高登D ram價真係差好遠,我係地面另一間舖頭見到同一款ram要賣730
作者: ericshum07    時間: 2010-10-16 21:33

暫時同之前個價唔係差得太遠 樓主唔洗咁急住wor 底過$550我先會考慮買返對後備
作者: 矇下矇下    時間: 2010-10-16 21:43

TEAM  4GB DDR3 1333 550~~
作者: gary1736    時間: 2010-10-16 21:45

回復 1# jamesjackxie


    GOOD   ram下趺  對我地黎講係好事
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-16 22:03

TEAM  4GB DDR3 1333 550~~
矇下矇下 發表於 2010-10-16 21:43

咁平冇留意呢隻牌子
作者: k-car    時間: 2010-10-16 22:27

Kingston 2GB DDR3 1333


今日原來台灣急跌到$213:funk::funk::funk:
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-16 22:33

回復 8# k-car
香港一向遲人一拍
作者: pkcable2    時間: 2010-10-16 22:43

回復  k-car
香港一向遲人一拍
jamesjackxie 發表於 2010-10-16 22:33

一拍????
點止一拍呀!
作者: 469394    時間: 2010-10-16 23:14

回復  k-car
香港一向遲人一拍
jamesjackxie 發表於 2010-10-16 22:33


加價係唔會遲架
作者: racing    時間: 2010-10-16 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy~!    時間: 2010-10-16 23:23

2gb而家做唔做到270 @@
用緊corsair
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-16 23:28

回復 13# billy~!
隔離post話已經有牌子低過250了喔
作者: c0118400    時間: 2010-10-16 23:30

回復  billy~!
隔離post話已經有牌子低過250了喔
jamesjackxie 發表於 2010-10-16 23:28


真唔真?
作者: tuyylihk    時間: 2010-10-16 23:37

近排跌既幅度真係誇張
1月要換沙橋,都唔知駁唔駁佢繼續跌好
搞到買電腦都好似買股票咁...
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-16 23:39

回復 15# c0118400
here
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 71&pid=23786680
作者: cecil_vong    時間: 2010-10-17 01:01

4GB低過$600就真係抵, 入貨係時候!
作者: ifva    時間: 2010-10-17 08:02

<4GB低過$600> thank you for the info
作者: 喜喜天使    時間: 2010-10-17 09:57

4gb1600單支大約幾錢呀?1333好似差啲
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-17 10:00

近排跌既幅度真係誇張
1月要換沙橋,都唔知駁唔駁佢繼續跌好
搞到買電腦都好似買股票咁... ...
tuyylihk 發表於 2010-10-16 23:37

前排D 2gb ddr2 ram由130升到400果陣,呢度唔少手中有貨ching都發左達,低價入一手,高價放2手,仲好賺過D股票
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-17 10:56

回復 20# 喜喜天使
ST果隻1600仲企硬係1000蚊樓上,其他牌子ssp見唔到有賣
btw,如果唔超頻1333夠用
作者: k-car    時間: 2010-10-17 11:02

本帖最後由 k-car 於 2010-10-17 11:04 編輯
TW D硬件大多都貴過 HK
點解而家D RAM會平過HK ?
racing 發表於 2010-10-16 23:17


所以你睇香港D良心商人幾好賺...
唔記添、租貴呀、業主減兩三成租哪、唔係要結業、
下、租貴年幾都未結業、點信你......
一條RAM賺幾蚊,一粒U賺二三十蚊,一塊板賺二十蚊....減D哪....
敢你賣一貨櫃貨都唔夠交租、你走我數咪死...不如唔好續租約.....吓唔續約...無言

台灣4G做緊$560蚊

作者: AkiroA    時間: 2010-10-17 11:04

DDR3 1333MHz 4GB單條好大機會平過 2條2GB單條
就好似當年DDR2 單條2GB 平過 2條1GB
睇個勢3~6個月內 4GB單條好大機會平過HK$400
作者: kirafung    時間: 2010-10-17 11:40

搞到想買返4條看門口
作者: baby11    時間: 2010-10-17 12:50

本帖最後由 baby11 於 2010-10-17 13:02 編輯
回復  k-car
香港一向遲人一拍
jamesjackxie 發表於 2010-10-16 22:33

你意思是減價動作咋,係嗎!
調反轉係加價,結果會........
作者: baby11    時間: 2010-10-17 13:00

回復  喜喜天使
ST果隻1600仲企硬係1000蚊樓上,其他牌子ssp見唔到有賣
btw,如果唔超頻1333夠用 ...
jamesjackxie 發表於 2010-10-17 10:56

1600好似係1333加壓超頻
小弟唔係太熟講錯勿插!
作者: kengaroo    時間: 2010-10-17 18:30

想請問各位, 單條4GB同單條2GB共用得唔得?
thanks
作者: 469394    時間: 2010-10-17 18:36

想請問各位, 單條4GB同單條2GB共用得唔得?
thanks
kengaroo 發表於 2010-10-17 18:30


可以 
作者: kengaroo    時間: 2010-10-17 18:41

再問問, 單條4GB既兼容性相對係咪差少少?
記得以前4GB初推出時, 時不時見有人話撞底板
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-17 20:58

回復 30# kengaroo
睇牌子,之前呢度有唔少ching話某2隻新牌子4gb ram宜撞板
作者: Hoodlum    時間: 2010-10-17 21:06

呢次降價週期都幾快.....
作者: caitwai    時間: 2010-10-17 21:15

係時間上12 GB la~
作者: MLMGBD    時間: 2010-10-18 12:44

4條 4gb ddr1333 上 1600 有冇難度????
作者: eddiewsw    時間: 2010-10-18 15:02

回復 34# MLMGBD


     會有難度喎~因為4條一齊超,唔夾o既情況比兩條多
同樣,兩條一齊超又會俾單條難超

好似超頻區話最好買twin pack黎避免唔夾,所以我諗你先諗住超唔到先,就算超到都唔會超得多~
作者: MLMGBD    時間: 2010-10-18 15:56

回復  MLMGBD


     會有難度喎~因為4條一齊超,唔夾o既情況比兩條多
同樣,兩條一齊超又會俾單條難超

...
eddiewsw 發表於 2010-10-18 15:02


我check番一d都ok舊既post, 話如果d ram slot fully occupied 既話會auto switch落去一個較慢既speed行喎, 咁咪慢上加慢 1333 >>> 1066 :funk:
作者: ddickyyy    時間: 2010-10-19 01:26

我check番一d都ok舊既post, 話如果d ram slot fully occupied 既話會auto switch落去一個較慢既speed行喎 ...
MLMGBD 發表於 2010-10-18 15:56



    你講既情況係有一對1066同一對1333一齊行果陣,DEFAULT會去左做1066....
如果對1066超得起既話都可以超返上去行1333
作者: polarhei    時間: 2010-10-19 01:45

1333和1600的分別不大,我們要看CL值去判斷如何.
由於133和200Mhz在任何情況下分辨太低, 買1333比較平衡一點.最多我配多一些記憶體.
作者: tinming    時間: 2010-10-21 15:15

今日旺電一樓見到標價

DDR3 4GB
Corsair $599
Kingston $650
Samsung $699
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-21 20:13

旺電d RAM價貴過黃金一截,買RAM都係去返黃金
作者: cecil_vong    時間: 2010-10-22 01:08

剛剛去了海鮮舫網頁睇報價: kingston $595

會唔會因為咁樣而加快win 64bit 普及?
作者: Niel    時間: 2010-10-22 02:18

Team 4GB DDR1333 $550 @ SSP
作者: xc63774174    時間: 2010-10-22 02:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2010-10-22 10:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aumanzz    時間: 2010-10-22 12:23

呢層我覺得未必 la
pk1667 發表於 2010-10-22 10:09

agree 反映唔到全部~~
作者: mikehead    時間: 2010-10-22 12:27

大鑊,整到我都想再加
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-22 14:46

agree 反映唔到全部~~
aumanzz 發表於 2010-10-22 12:23

我應該更正為買DESKTOP RAM應該到黃金,NOTEBOOK果D旺角海鮮坊都OK抵
作者: cecil_vong    時間: 2010-10-23 15:19

小弟剛剛在澳門訂左kingston ddr3 1333 4g x 2, $570mop/條(約$555hkd/條), 個人認為已經好抵了, 值得入手.

雖然明知佢仲有得跌, 但到時如果無貨, 報價幾平都無用(因為是澳門)
作者: 暴龍    時間: 2010-10-23 15:22

可能會去番以前個低價
作者: sogun    時間: 2010-10-23 19:40

係玩玩4條4G啦
作者: asd412515    時間: 2010-10-23 19:50

等佢跌多d 入@_@
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-23 19:54

回復 48# cecil_vong
點解澳門仲平過香港?
btw,今日幫friend出機,中x田已冇晒kingston 4g,唯有用corsair, 都要620蚊一條. . .
早知出mk買,宜家海鮮坊網上報價都係575
作者: cecil_vong    時間: 2010-10-23 22:56

回復  cecil_vong
點解澳門仲平過香港?
btw,今日幫friend出機,中x田已冇晒kingston 4g,唯有用corsa ...
jamesjackxie 發表於 2010-10-23 19:54


真係唔知點解

就係因為覺得機會"可一不可再", 所以即時訂了兩條, 就算最後跌到$400~500/條, 我都唔會呻笨, 因為呢一刻真係抵!
作者: 進滕光    時間: 2010-10-23 23:26

我應該更正為買DESKTOP RAM應該到黃金,NOTEBOOK果D旺角海鮮坊都OK抵
jamesjackxie 發表於 2010-10-22 14:46



   
Just bought a Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Ram at $580.00 to raise my Acer 5745DG from 2GB to 6GB, bringing the WEI of Ram from 5.5 to 6.9.  
作者: man_53536641    時間: 2010-10-23 23:50

我都想再加...
but 而家4g 都夠...
+左好似好7
作者: 進滕光    時間: 2010-10-23 23:54

我都想再加...
but 而家4g 都夠...
+左好似好7
man_53536641 發表於 2010-10-23 23:50



   
I used to take the 2GB Ram from my Mini 311 to make my Acer 4GB when I first bought it, but think that it is now worthy to buy a 4GB one for the Acer and put the 2GB one back into my Mini 311 ~~
作者: R跑車    時間: 2010-10-24 00:20

唔知點解覺得4G好似好易壞-0-
作者: hkbran    時間: 2010-10-24 01:56

but hk is cheaper
作者: arimedir    時間: 2010-10-24 01:58

4gb都開始抵玩...遲d想換過set ram
作者: Aeon    時間: 2010-10-24 02:12

小弟剛剛在澳門訂左kingston ddr3 1333 4g x 2, $570mop/條(約$555hkd/條), 個人認為已經好抵了, 值得入手. ...
cecil_vong 發表於 2010-10-23 15:19


Wa 邊到邊到~
我都想買2條
作者: cecil_vong    時間: 2010-10-24 03:10

Wa 邊到邊到~
我都想買2條
Aeon 發表於 2010-10-24 02:12


師兄在澳門嗎?

小弟今日(23/10)在幸運閣"電x時代"訂的, 不過佢好似星期日休息.
作者: racing    時間: 2010-10-24 03:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mufc9434    時間: 2010-10-24 04:27

NOTEBOOK RAM跌勢又點呢
I MEAN 4GB DDR3
作者: ice    時間: 2010-10-24 04:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rogersmok    時間: 2010-10-24 07:10

Team 4GB DDR1333 $550 @ SSP
都幾低
作者: kirafung    時間: 2010-10-24 08:36

Team 4GB DDR1333 $550 @ SSP
都幾低
rogersmok 發表於 2010-10-24 07:10



    邊間?
作者: cello13814    時間: 2010-10-24 08:42

邊間?
kirafung 發表於 2010-10-24 08:36

SSP 得兩間有Team的ram賣, 咪係中X田及金X士
作者: Hiner    時間: 2010-10-24 12:21

Sooner or later it will become $550
作者: asd412515    時間: 2010-10-24 13:30

會吾會跌到400以下呢
作者: ACDC    時間: 2010-10-24 18:53

i think kinston is not good
4448 發表於 2010-10-24 11:03


In terms of what??
作者: jamesjackxie    時間: 2010-10-24 18:59

i think kinston is not good
4448 發表於 2010-10-24 11:03

Ching你覺得邊方便來講唔得?
小弟用咁過幾隻牌子的ram,都係kingston最穩定,最少撞板同最耐用,超頻另記





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2