作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-16 20:45 標題: 4GB DDR3 跌破600
前幾日行黃金,經過地庫中x田,口多多入去問Kingston 4gb ddr3 1333幾錢,個sales哥哥查完機後答630,聽完後即俾錢買左一條
係俾錢果陣見到有張紙貼係收銀果度,原來全部係4gb ddr3 ram價(都好很隱蔽),原來另一隻牌子aexea已經賣緊595
其他牌子好似adata同corsair都係610~620. . . .
來緊D 4gb ram應該全部below$600
btw, 宜家屋企2條4GB 行dual channel真係好爽, vm+photoshop真係一流
作者: YANG 時間: 2010-10-16 20:48
咁Kingston好D..
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-16 20:55
回復 2# YANG
kingston係好用,所以我先買
其實高登D ram價真係差好遠,我係地面另一間舖頭見到同一款ram要賣730

作者: ericshum07 時間: 2010-10-16 21:33
暫時同之前個價唔係差得太遠 樓主唔洗咁急住wor 底過$550我先會考慮買返對後備

作者: 矇下矇下 時間: 2010-10-16 21:43
TEAM 4GB DDR3 1333 550~~
作者: gary1736 時間: 2010-10-16 21:45
回復 1# jamesjackxie
GOOD ram下趺 對我地黎講係好事
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-16 22:03
咁平
作者: k-car 時間: 2010-10-16 22:27
Kingston 2GB DDR3 1333
今日原來台灣急跌到$213:funk::funk::funk:
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-16 22:33
回復 8# k-car
香港一向遲人一拍
作者: pkcable2 時間: 2010-10-16 22:43
一拍????
點止一拍呀!
作者: 469394 時間: 2010-10-16 23:14
加價係唔會遲架

作者: racing 時間: 2010-10-16 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy~! 時間: 2010-10-16 23:23
2gb而家做唔做到270 @@
用緊corsair
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-16 23:28
回復 13# billy~!
隔離post話已經有牌子低過250了喔
作者: c0118400 時間: 2010-10-16 23:30
真唔真?
作者: tuyylihk 時間: 2010-10-16 23:37
近排跌既幅度真係誇張
1月要換沙橋,都唔知駁唔駁佢繼續跌好
搞到買電腦都好似買股票咁...
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-16 23:39
回復 15# c0118400
here
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 71&pid=23786680
作者: cecil_vong 時間: 2010-10-17 01:01
4GB低過$600就真係抵, 入貨係時候!
作者: ifva 時間: 2010-10-17 08:02
<4GB低過$600> thank you for the info作者: 喜喜天使 時間: 2010-10-17 09:57
4gb1600單支大約幾錢呀?1333好似差啲
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-17 10:00
前排D 2gb ddr2 ram由130升到400果陣,呢度唔少手中有貨ching都發左達,低價入一手,高價放2手,仲好賺過D股票
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-17 10:56
回復 20# 喜喜天使
ST果隻1600仲企硬係1000蚊樓上,其他牌子ssp見唔到有賣
btw,如果唔超頻1333夠用
作者: k-car 時間: 2010-10-17 11:02
本帖最後由 k-car 於 2010-10-17 11:04 編輯
所以你睇香港D良心商人幾好賺...
唔記添、租貴呀、業主減兩三成租哪、唔係要結業、
下、租貴年幾都未結業、點信你......
一條RAM賺幾蚊,一粒U賺二三十蚊,一塊板賺二十蚊....減D哪....
敢你賣一貨櫃貨都唔夠交租、你走我數咪死...不如唔好續租約.....吓唔續約...無言
台灣4G做緊$560蚊
作者: AkiroA 時間: 2010-10-17 11:04
DDR3 1333MHz 4GB單條好大機會平過 2條2GB單條
就好似當年DDR2 單條2GB 平過 2條1GB
睇個勢3~6個月內 4GB單條好大機會平過HK$400
作者: kirafung 時間: 2010-10-17 11:40
搞到想買返4條看門口
作者: baby11 時間: 2010-10-17 12:50
本帖最後由 baby11 於 2010-10-17 13:02 編輯
你意思是減價動作咋,係嗎!
調反轉係加價,結果會........
作者: baby11 時間: 2010-10-17 13:00
1600好似係1333加壓超頻
小弟唔係太熟講錯勿插!
作者: kengaroo 時間: 2010-10-17 18:30
想請問各位, 單條4GB同單條2GB共用得唔得?
thanks
作者: 469394 時間: 2010-10-17 18:36
可以
作者: kengaroo 時間: 2010-10-17 18:41
再問問, 單條4GB既兼容性相對係咪差少少?
記得以前4GB初推出時, 時不時見有人話撞底板
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-17 20:58
回復 30# kengaroo
睇牌子,之前呢度有唔少ching話某2隻新牌子4gb ram宜撞板
作者: Hoodlum 時間: 2010-10-17 21:06
呢次降價週期都幾快.....
作者: caitwai 時間: 2010-10-17 21:15
係時間上12 GB la~
作者: MLMGBD 時間: 2010-10-18 12:44
4條 4gb ddr1333 上 1600 有冇難度????
作者: eddiewsw 時間: 2010-10-18 15:02
回復 34# MLMGBD
會有難度喎~因為4條一齊超,唔夾o既情況比兩條多
同樣,兩條一齊超又會俾單條難超
好似超頻區話最好買twin pack黎避免唔夾,所以我諗你先諗住超唔到先,就算超到都唔會超得多~
作者: MLMGBD 時間: 2010-10-18 15:56
我check番一d都ok舊既post, 話如果d ram slot fully occupied 既話會auto switch落去一個較慢既speed行喎, 咁咪慢上加慢 1333 >>> 1066 :funk:
作者: ddickyyy 時間: 2010-10-19 01:26
我check番一d都ok舊既post, 話如果d ram slot fully occupied 既話會auto switch落去一個較慢既speed行喎 ...
MLMGBD 發表於 2010-10-18 15:56
你講既情況係有一對1066同一對1333一齊行果陣,DEFAULT會去左做1066....
如果對1066超得起既話都可以超返上去行1333
作者: polarhei 時間: 2010-10-19 01:45
1333和1600的分別不大,我們要看CL值去判斷如何.
由於133和200Mhz在任何情況下分辨太低, 買1333比較平衡一點.最多我配多一些記憶體.
作者: tinming 時間: 2010-10-21 15:15
今日旺電一樓見到標價
DDR3 4GB
Corsair $599
Kingston $650
Samsung $699
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-21 20:13
旺電d RAM價貴過黃金一截,買RAM都係去返黃金
作者: cecil_vong 時間: 2010-10-22 01:08
剛剛去了海鮮舫網頁睇報價: kingston $595
會唔會因為咁樣而加快win 64bit 普及?
作者: Niel 時間: 2010-10-22 02:18
Team 4GB DDR1333 $550 @ SSP
作者: xc63774174 時間: 2010-10-22 02:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667 時間: 2010-10-22 10:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aumanzz 時間: 2010-10-22 12:23
agree 反映唔到全部~~
作者: mikehead 時間: 2010-10-22 12:27
大鑊,整到我都想再加

作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-22 14:46
我應該更正為買DESKTOP RAM應該到黃金,NOTEBOOK果D旺角海鮮坊都OK抵
作者: cecil_vong 時間: 2010-10-23 15:19
小弟剛剛在澳門訂左kingston ddr3 1333 4g x 2, $570mop/條(約$555hkd/條), 個人認為已經好抵了, 值得入手.
雖然明知佢仲有得跌, 但到時如果無貨, 報價幾平都無用(因為是澳門)
作者: 暴龍 時間: 2010-10-23 15:22
可能會去番以前個低價
作者: sogun 時間: 2010-10-23 19:40
係玩玩4條4G啦
作者: asd412515 時間: 2010-10-23 19:50
等佢跌多d 入@_@
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-23 19:54
回復 48# cecil_vong
點解澳門仲平過香港?

btw,今日幫friend出機,中x田已冇晒kingston 4g,唯有用corsair, 都要620蚊一條. . .
早知出mk買,宜家海鮮坊網上報價都係575
作者: cecil_vong 時間: 2010-10-23 22:56
回復 cecil_vong
點解澳門仲平過香港?
btw,今日幫friend出機,中x田已冇晒kingston 4g,唯有用corsa ...
jamesjackxie 發表於 2010-10-23 19:54
真係唔知點解
就係因為覺得機會"可一不可再", 所以即時訂了兩條, 就算最後跌到$400~500/條, 我都唔會呻笨, 因為呢一刻真係抵!
作者: 進滕光 時間: 2010-10-23 23:26
Just bought a Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Ram at $580.00 to raise my Acer 5745DG from 2GB to 6GB, bringing the WEI of Ram from 5.5 to 6.9.
作者: man_53536641 時間: 2010-10-23 23:50
我都想再加...
but 而家4g 都夠...
+左好似好7
作者: 進滕光 時間: 2010-10-23 23:54
I used to take the 2GB Ram from my Mini 311 to make my Acer 4GB when I first bought it, but think that it is now worthy to buy a 4GB one for the Acer and put the 2GB one back into my Mini 311 ~~
作者: R跑車 時間: 2010-10-24 00:20
唔知點解覺得4G好似好易壞-0-
作者: hkbran 時間: 2010-10-24 01:56
but hk is cheaper
作者: arimedir 時間: 2010-10-24 01:58
4gb都開始抵玩...遲d想換過set ram
作者: Aeon 時間: 2010-10-24 02:12
小弟剛剛在澳門訂左kingston ddr3 1333 4g x 2, $570mop/條(約$555hkd/條), 個人認為已經好抵了, 值得入手. ...
cecil_vong 發表於 2010-10-23 15:19
Wa 邊到邊到~
我都想買2條
作者: cecil_vong 時間: 2010-10-24 03:10
師兄在澳門嗎?
小弟今日(23/10)在幸運閣"電x時代"訂的, 不過佢好似星期日休息.
作者: racing 時間: 2010-10-24 03:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mufc9434 時間: 2010-10-24 04:27
NOTEBOOK RAM跌勢又點呢
I MEAN 4GB DDR3
作者: ice 時間: 2010-10-24 04:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rogersmok 時間: 2010-10-24 07:10
Team 4GB DDR1333 $550 @ SSP
都幾低
作者: kirafung 時間: 2010-10-24 08:36
邊間?
作者: cello13814 時間: 2010-10-24 08:42
SSP 得兩間有Team的ram賣, 咪係中X田及金X士
作者: Hiner 時間: 2010-10-24 12:21
Sooner or later it will become $550
作者: asd412515 時間: 2010-10-24 13:30
會吾會跌到400以下呢

作者: ACDC 時間: 2010-10-24 18:53
In terms of what??
作者: jamesjackxie 時間: 2010-10-24 18:59
Ching你覺得邊方便來講唔得?
小弟用咁過幾隻牌子的ram,都係kingston最穩定,最少撞板同最耐用,超頻另記

