Board logo

標題: [Solved], 塊jw nf750 update完bios 自己超頻 [打印本頁]

作者: Frings    時間: 2009-8-4 08:19     標題: [Solved], 塊jw nf750 update完bios 自己超頻

update左最新bios之後, 就有個auto frequency, 只係 AutoH , M, 同L, 就算SET L都自己超400MHZ. 無論550BE 同 7750都係一樣, 要LOAD DEFAULT 先將個自動超頻變返KEY IN,
加上SET 電果D 又唔係好WORK ,  SET 倍頻又唔WORK,  要果唔係都可以格硬超上去.
除左次次自己LOAD DEFAULT 先入倒WINDOWS, 但次次REBOOT都係自己超左400MHZ...

最慘係用AMI 果個WINDOWS FLASH程式又FLASH唔返舊BIOS..

可以點搞呢? THX

[ 本帖最後由 Frings 於 2009-8-9 16:01 編輯 ]
作者: bee8013    時間: 2009-8-4 08:48

did you disable write protection in bios before flashing??
作者: jobyball    時間: 2009-8-4 08:55

原帖由 Frings 於 2009-8-4 08:19 發表
update左最新bios之後, 就有個auto frequency, 只係 AutoH , M, 同L, 就算SET L都自己超400MHZ. 無論550BE 同 7750都係一樣, 要LOAD DEFAULT 先將個自動超頻變返KEY IN,
加上SET 電果D 又唔係好WORK ,  SET 倍頻又 ...

Me too! FSB rise to 230MHz.
作者: Frings    時間: 2009-8-4 09:25

原帖由 bee8013 於 2009-8-4 08:48 發表
did you disable write protection in bios before flashing??


Yes.. already disabled
If not, I cannot update bios.

[ 本帖最後由 Frings 於 2009-8-4 09:26 編輯 ]
作者: bee8013    時間: 2009-8-4 09:39

原帖由 Frings 於 2009-8-4 09:25 發表


Yes.. already disabled
If not, I cannot update bios.


need dosflash because of the HDCP key

[ 本帖最後由 bee8013 於 2009-8-4 09:42 編輯 ]
作者: bee8013    時間: 2009-8-4 09:42

if using winflash, the HDCP key will lose
作者: Frings    時間: 2009-8-4 09:43

原帖由 bee8013 於 2009-8-4 09:39 發表


need dosflash because of the HDCP key



Thx!
Need to use floppy disk?
作者: bee8013    時間: 2009-8-4 09:45

原帖由 Frings 於 2009-8-4 09:43 發表



Thx!
Need to use floppy disk?

floppy/usb/cd
作者: Frings    時間: 2009-8-4 09:57

原帖由 bee8013 於 2009-8-4 09:45 發表

floppy/usb/cd

THX.. 咁自動OC 係新BIOS問題定係 AFUWIN既問題呢..
作者: bee8013    時間: 2009-8-4 09:59

原帖由 Frings 於 2009-8-4 09:57 發表

THX.. 咁自動OC 係新BIOS問題定係 AFUWIN既問題呢..


消息: 稍後會有取消自動oc 功能既bios
作者: byleung    時間: 2009-8-4 10:14

佢咁人性化咁超
如果穩定咪由佢囉
作者: nagato    時間: 2009-8-4 10:47

我反而降頻 開唔到機 (200x13)...
作者: Frings    時間: 2009-8-4 11:28

原帖由 byleung 於 2009-8-4 10:14 發表
佢咁人性化咁超
如果穩定咪由佢囉

問題係.
我又冇得降外頻, 加電/減電/降倍頻又唔得(用緊BE版), 如果唔係超住先算數啦..
家下WINDOWS 都裝唔倒..
作者: mswong789    時間: 2009-8-4 11:42

打去問問
作者: bee8013    時間: 2009-8-4 11:48

原帖由 Frings 於 2009-8-4 11:28 發表

問題係.
我又冇得降外頻, 加電/減電/降倍頻又唔得(用緊BE版), 如果唔係超住先算數啦..
家下WINDOWS 都裝唔倒..

我幾個bios都玩過, 冇加減唔到電調唔到倍頻既問題啊,
你不如down番做v1.0繼續用啦...

[ 本帖最後由 bee8013 於 2009-8-4 11:49 編輯 ]
作者: ibm00852    時間: 2009-8-4 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ibm00852    時間: 2009-8-4 14:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ibm00852    時間: 2009-8-4 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Frings    時間: 2009-8-4 21:18

原帖由 bee8013 於 2009-8-4 11:48 發表

我幾個bios都玩過, 冇加減唔到電調唔到倍頻既問題啊,
你不如down番做v1.0繼續用啦...



我整左隻dos碟去downgrade返個bios都唔掂...
佢唔比我flash...

搞左兩晚喇..唉..

[ 本帖最後由 Frings 於 2009-8-4 21:21 編輯 ]

圖片附件: m_DSCF0034.jpg (2009-8-4 21:21, 120.95 KB) / 下載次數 0
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=921452&k=7aabfc91db1f65ba498040f346a23eef&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq



圖片附件: m_DSCF0035.jpg (2009-8-4 21:21, 133.53 KB) / 下載次數 3
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=921454&k=d515981592adc1b1f903ad8e340c06e2&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq



圖片附件: m_DSCF0037.jpg (2009-8-4 21:21, 54.09 KB) / 下載次數 6
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=921456&k=279a7deb164ea042d05f7c94690686c8&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq



圖片附件: m_DSCF0039.jpg (2009-8-4 21:21, 83.86 KB) / 下載次數 12
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=921458&k=15d1f1ae525eaad264aa13cf186da27a&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq



圖片附件: m_DSCF0040.jpg (2009-8-4 21:21, 80.22 KB) / 下載次數 7
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=921460&k=deaa2dbccf5cb55c4d0221a51ef5b20d&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq


作者: diamond    時間: 2009-8-4 21:55

btw , chipset  唔熱唔 , 幾多度阿 ?
作者: Frings    時間: 2009-8-4 22:04

原帖由 diamond 於 2009-8-4 21:55 發表
btw , chipset  唔熱唔 , 幾多度阿 ?


我箱都未入
好涼
作者: devilinside    時間: 2009-8-4 22:26

樓主用1.0 個 bios 時有無問題?
因為都考慮緊呢塊板.
作者: jobyball    時間: 2009-8-4 23:56

down唔返落v1.0,佢話verifying error
v1.2冇左BIOS write protection

[ 本帖最後由 jobyball 於 2009-8-4 23:59 編輯 ]
作者: Frings    時間: 2009-8-5 22:20

原帖由 jobyball 於 2009-8-4 23:56 發表
down唔返落v1.0,佢話verifying error
v1.2冇左BIOS write protection



我同你一樣
都唔知點搞

仲有就係成日自己oc

三日喇//
作者: jobyball    時間: 2009-8-5 23:17

原帖由 Frings 於 2009-8-5 22:20 發表



我同你一樣
都唔知點搞

仲有就係成日自己oc

三日喇//


我用720be,不過我都算好彩,自己oc都行到冇reboot
我想可能要oc行住先,等新bios才可解決問題
作者: Frings    時間: 2009-8-6 00:09

原帖由 jobyball 於 2009-8-5 23:17 發表


我用720be,不過我都算好彩,自己oc都行到冇reboot
我想可能要oc行住先,等新bios才可解決問題


我都唔鬼理喇..
試埋火山就算
再唔係CALL代理睇下點

圖片附件: 750ab50aoc [].jpg (2009-8-6 00:09, 144.51 KB) / 下載次數 5
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=922322&k=2c1680b73b052a317356d5992b6992ac&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq


作者: hugo2091    時間: 2009-8-6 00:15

塊版幾靚仔喎
作者: LoBo    時間: 2009-8-6 21:32

原帖由 ibm00852 於 2009-8-4 03:26 PM 發表
update 1.2版本BIOS后开机画面

921128

进入BIOS 按F9 load default一次后显示的CPU选项信息;
921130

调节CPU倍频13图片:
921132
调节倍频后开机画面:

921134


bios v1.2 都仲係用hex code,真係 ,好彩我無updata bios仲用v1.1
作者: Frings    時間: 2009-8-6 23:23

原帖由 LoBo 於 2009-8-6 21:32 發表


bios v1.2 都仲係用hex code,真係 ,好彩我無updata bios仲用v1.1

開/唔開NVCC都自己超~~
撞鬼..真係N CHIPS + 開四唔可以兩者兼得...
希望新BIOS有改善....

不過我自己都未必FLASH倒
希望代理可以幫手

[ 本帖最後由 Frings 於 2009-8-6 23:39 編輯 ]
作者: feilolai    時間: 2009-8-6 23:39

原帖由 Frings 於 2009-8-6 23:23 發表


查完應該係開NVCC先自己超~~
撞鬼..真係N CHIPS + 開四唔可以兩者兼得...
希望新BIOS有改善....

咁又吾好講到NVCC有問題,
我用N CHIPS 720D 開4再超埋都好正常

作者: ibm00852    時間: 2009-8-7 18:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: LoBo    時間: 2009-8-7 20:56

原帖由 ibm00852 於 2009-8-7 06:32 PM 發表
J&W已经在官网升级了BIOS,FIX自动OC问题;

http://www.jwele.com/motherboard_detail.php?600#_bios

updata 咗新bios之後可唔可以再downgrade番 version1.0?
作者: btm    時間: 2009-8-7 21:03

姑勿論呢家廠既技術有幾高,但係睇見佢d小學生程度既英文就令人冇曬好感。

[ 本帖最後由 btm 於 2009-8-7 21:04 編輯 ]
作者: nagato    時間: 2009-8-7 21:20

係咪一定要係DOS度UPDATE BIOS?
作者: feilolai    時間: 2009-8-7 22:17

樓主試下GOOGLE塊XFX 750A SLI,
一樣有好多人話有問題
作者: Frings    時間: 2009-8-7 23:00

原帖由 feilolai 於 2009-8-7 22:17 發表
樓主試下GOOGLE塊XFX 750A SLI,
一樣有好多人話有問題

投降

圖片附件: Untitled [Desktop Resolution].jpg (2009-8-7 23:00, 137.44 KB) / 下載次數 0
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=923387&k=0b9bd4aca1311d911608bbaedfc03432&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq


作者: bee8013    時間: 2009-8-8 02:44

原帖由 Frings 於 2009-8-7 23:00 發表

投降

what's wrong?
作者: bee8013    時間: 2009-8-8 03:04

原帖由 feilolai 於 2009-8-7 22:17 發表
樓主試下GOOGLE塊XFX 750A SLI,
一樣有好多人話有問題

那不是同一款板, 只是樣子像
作者: nagato    時間: 2009-8-8 07:50

原帖由 bee8013 於 2009-8-8 03:04 發表

那不是同一款板, 只是樣子像

請問1.3是不是一定要在dos下update?
作者: bee8013    時間: 2009-8-8 10:58

原帖由 nagato 於 2009-8-8 07:50 發表

請問1.3是不是一定要在dos下update?


你唔想hdcp key冇左睇唔到blu-ray就是的
作者: feilolai    時間: 2009-8-8 14:43

之前有師兄講過,原來係美麗嘅誤會
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=3#pid20766819
作者: bee8013    時間: 2009-8-8 15:13

原帖由 feilolai 於 2009-8-8 14:43 發表
之前有師兄講過,原來係美麗嘅誤會
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=3#pid20766819

似, 但不完全相同,
供電果part已經差好遠
95w vs 140w max.
作者: nagato    時間: 2009-8-8 16:53

原帖由 bee8013 於 2009-8-8 15:13 發表

似, 但不完全相同,
供電果part已經差好遠
95w vs 140w max.

在window中用afuwin不能update
作者: Frings    時間: 2009-8-9 13:12

原帖由 bee8013 於 2009-8-8 02:44 發表

what's wrong?


煲完璣

不過行ONBOARD有時會BLANK SCREEN
但插左DISPLAY CARD就冇野...

圖片附件: 550ben [].JPG (2009-8-9 13:12, 145.86 KB) / 下載次數 0
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=924183&k=d7690cbfac31e864174ce4ca87963a20&t=1782151950&sid=1ljbV8ALGgq


作者: bee8013    時間: 2009-8-9 13:39

原帖由 Frings 於 2009-8-9 13:12 發表


煲完璣

不過行ONBOARD有時會BLANK SCREEN
但插左DISPLAY CARD就冇野...


唔明你blank screen既意思, 多數係driver issue,
煲機都穩, 證明我所言非虛
作者: nagato    時間: 2009-8-9 14:15

bee兄可唔可以教小弟多一次如何在windows中update bios(我唔睇bd無咩所謂)
作者: bee8013    時間: 2009-8-9 14:28

原帖由 nagato 於 2009-8-9 14:15 發表
bee兄可唔可以教小弟多一次如何在windows中update bios(我唔睇bd無咩所謂)

非官方的做法我並唔主張, 請見諒
作者: nagato    時間: 2009-8-9 14:49

原帖由 bee8013 於 2009-8-9 14:28 發表

非官方的做法我並唔主張, 請見諒

咁可唔可以大約點在dos下update..
作者: bee8013    時間: 2009-8-9 14:52

原帖由 nagato 於 2009-8-9 14:49 發表

咁可唔可以大約點在dos下update..

你意思係... 你唔識dos flash...?
作者: Frings    時間: 2009-8-9 15:57

原帖由 bee8013 於 2009-8-9 13:39 發表


唔明你blank screen既意思, 多數係driver issue,
煲機都穩, 證明我所言非虛


畫面白晒 + hang機
不過我都諗住買過張display (張7950放緊 )

onboard果張行06大迷信得14xx分...
7950都仲有58xx分
4650就有73xx分

[ 本帖最後由 Frings 於 2009-8-9 17:13 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2